Kugelschreiber Objavljeno November 25, 2018 Opozori Objavljeno November 25, 2018 Kar se stromarjev tice...na Manu odzvizgajo krog enako hitro kot lightweighti. 650ccm dvovaljniki. Napiljen Er6 je pogosta izbira. Zdej, to kao naj ne bi blo ne vem kako hitro, ampak poprecje kroga 119milj na uro....pizda, to je zelo hitro. sesir 1
Lipstick Objavljeno November 29, 2018 Opozori Objavljeno November 29, 2018 MotoGP Day 2 Session FINISHED POS # RIDER GAP 1 30 T. NAKAGAMI 1:37.945 2 93 M. MARQUEZ +0.025 3 12 M. VIÑALES +0.121 4 99 J. LORENZO +0.160 5 9 D. PETRUCCI +0.164 6 21 F. MORBIDELLI +0.173 7 43 J. MILLER +0.262 8 4 A. DOVIZIOSO +0.347 9 63 F. BAGNAIA +0.388 10 42 A. RINS +0.577
KennyJR Objavljeno December 2, 2018 Opozori Objavljeno December 2, 2018 http://www.motogp.com/en/twitter_update/2018/11/30/any-idea-what-this-is-pramacracing-rolled-out-some-new/281062 Hehe...kva je to?
axaQ4 Objavljeno December 2, 2018 Opozori Objavljeno December 2, 2018 Ročna zavora, da ne gre po hribu dol
Zok Objavljeno December 2, 2018 Opozori Objavljeno December 2, 2018 (popravljeno) Verjetno preizkusajo stango za prenos sile ob zaviranju - da se zavorni moment ne prenasa na nihajko, in da zato ne obremenuje zadnjega vzmetenja in asimetricno obremenjuje same nihajke? Popravljeno December 2, 2018. Popravil Zok
thumper Objavljeno December 2, 2018 Opozori Objavljeno December 2, 2018 zadnja zavora.. podobno štango ima tudi moj 1981 moped.. Zok 1
Nightmare Objavljeno December 2, 2018 Opozori Objavljeno December 2, 2018 Sam sem zasledil, da naj bi tale "štanga" na mestu držala raznorazne senzorje s čimer nadzorujejo obrabo zadnje pnevmatike. Uporabno samo na testiranjih in ne tudi na dirkah. Lp, Samo jvalant 1
axaQ4 Objavljeno December 3, 2018 Opozori Objavljeno December 3, 2018 (popravljeno) Tak sistem so uporabljali prvic ze v 60ih letih (podoben paralelogram). Gigi je res pravi eksperimentalec in probava vse po spisku. KTM ima tudi polne kamione kosov itd. Edino pri yamahi so videti precej zadrzani v tem oziru. Popravljeno December 3, 2018. Popravil axaQ4
sesir Objavljeno December 3, 2018 Opozori Objavljeno December 3, 2018 pred 27 minutami, axaQ4 pravi: Edino pri yamahi so videti precej zadrzani v tem oziru. Pri Yamahi imajo pa top šoferja in se zanašajo nanj? axaQ4 1
axaQ4 Objavljeno December 3, 2018 Opozori Objavljeno December 3, 2018 Sej inzenirjem more bit fajn, eden ima pri 23 letih menopavzo (1x je vesel k radio veseljak, v naslednji uri se bliza konec sveta), ta drugi je pa ze tezki zamorjen realist, ki zelo pogostoma uporablja besedno zvezo we're are struggling (izreci to z glupim italjanskim naglasom). Je pa Rossi vsaj konstanten pri jamranju, ce ze Vinales ni Zok 1
Marko P. Objavljeno December 3, 2018 Opozori Objavljeno December 3, 2018 Težava teh električnih grozot, ki jih bomo morali drugo leto gledati, je velika teža. Motor ima skoraj 250 kg zaradi velikih baterij, ki morajo zdržati celotno dirko.
Joker Objavljeno December 3, 2018 Opozori Objavljeno December 3, 2018 (popravljeno) Sem malo spremljal testiranja in nekako iz izjav v živo na MotoGP TV razbral dve stvari: Medtem, ko je Mavericku prihajalo ob novem agregatu in času kroga, se je penzič bolj ukvarjal z vprašanjem, kako novi agregat pripomore k manjši obrabi zadnje gume in pač ugotovil, da -0... Popravljeno December 3, 2018. Popravil Joker
sesir Objavljeno December 3, 2018 Opozori Objavljeno December 3, 2018 pred 2 minutami, Marko P. pravi: Težava teh električnih grozot, ki jih bomo morali drugo leto gledati, je velika teža. Motor ima skoraj 250 kg zaradi velikih baterij, ki morajo zdržati celotno dirko. Ti bi jih vmes v bokse na menjavo baterij poslal?...kot v F1...
Lipstick Objavljeno December 3, 2018 Opozori Objavljeno December 3, 2018 1 minute ago, Marko P. said: Težava teh električnih grozot, ki jih bomo morali drugo leto gledati, je velika teža. Motor ima skoraj 250 kg zaradi velikih baterij, ki morajo zdržati celotno dirko. Verjetn jih tudi "bremzajo" ( tako kažejo časi kroga ), da bodo sploh prišli do knca dirke..... 2 minutes ago, sesir said: Ti bi jih vmes v bokse na menjavo baterij poslal?...kot v F1... V f1e menjajo cel dirkalnik.... ni enostavno zamenat bakterij....
jvalant Objavljeno December 3, 2018 Opozori Objavljeno December 3, 2018 7 hours ago, Marko P. said: Težava teh električnih grozot, ki jih bomo morali drugo leto gledati, je velika teža. Motor ima skoraj 250 kg zaradi velikih baterij, ki morajo zdržati celotno dirko. Zakaj morali, al je na daljincu baterij zmanjkalo?
Marko P. Objavljeno December 4, 2018 Opozori Objavljeno December 4, 2018 pred 15 urami, jvalant pravi: pred 22 urami, Marko P. pravi: Težava teh električnih grozot, ki jih bomo morali drugo leto gledati, je velika teža. Motor ima skoraj 250 kg zaradi velikih baterij, ki morajo zdržati celotno dirko. Zakaj morali, al je na daljincu baterij zmanjkalo? Imam takšno čudno navado, da kadar si dirko ogledam v živo, ne nosim daljinca od TV s sabo. Drugače sem pa samo želel povedati, da ti električni motorji še nekaj let ne bodo niti blizu GP kategorij in bi moralo biti tekmovanje z njimi ločeno od GP, ne pa da bomo od sezone 2019 dalje zaradi tega gledali nekaj krajše dirke v ostalih kategorijah. Pa še zvok, kolikor ga pač imajo je tečen za popi___t! sesir 1
jskrablin Objavljeno December 4, 2018 Opozori Objavljeno December 4, 2018 pred 7 minutami, Marko P. pravi: Drugače sem pa samo želel povedati, da ti električni motorji še nekaj let ne bodo niti blizu GP kategorij in bi moralo biti tekmovanje z njimi ločeno od GP, ne pa da bomo od sezone 2019 dalje zaradi tega gledali nekaj krajše dirke v ostalih kategorijah. Da bo v tem segmentu popolnoma nova tehnologija rabila nekaj časa da se razvije ni neka nova ugotovitev. Definitivno pa se svet počasi, ampak vztrajno premika v smeri elektrike. Vprašanje je samo a bo to dovolj za vzbuditi zanimanje pri mlajših al pa je bolj scanje proti vetru, ki (dolgoročno) napoveduje počasno ugašanje globalnega zanimanja za motorno dirkaške športe. Marko P. 1
Marko P. Objavljeno December 4, 2018 Opozori Objavljeno December 4, 2018 pred 28 minutami, jskrablin pravi: Da bo v tem segmentu popolnoma nova tehnologija rabila nekaj časa da se razvije ni neka nova ugotovitev. Definitivno pa se svet počasi, ampak vztrajno premika v smeri elektrike. Vprašanje je samo a bo to dovolj za vzbuditi zanimanje pri mlajših al pa je bolj scanje proti vetru, ki (dolgoročno) napoveduje počasno ugašanje globalnega zanimanja za motorno dirkaške športe. Se popolnoma strinjam. Je pa razvoj tu zelo omejen, če so vsi motorji narejeni pod isto streho... jskrablin 1
sesir Objavljeno December 6, 2018 Opozori Objavljeno December 6, 2018 Ob 18. 11. 2018 ob 19:01, Rossi pravi: Tako, kdo bo prvak v novi sezoni? Sam stavim na VR46, normalno ? Vidiš...so kr spremenili pravilo in bodo dirkači lahko lavfali do cilja...tu pa je VR46 zal prestar za lavfat... Zok, Demon in bojc84 3
Lipstick Objavljeno December 21, 2018 Opozori Objavljeno December 21, 2018 https://motomatters.com/news/2018/12/20/aprilia_appoint_massimo_rivola_racing.html http://www.motogp.com/en/news/2018/12/20/massimo-rivola-to-be-aprilia-racing-ceo/281427
Demon Objavljeno December 28, 2018 Opozori Objavljeno December 28, 2018 Če le ni kaka šala, vseeno pa mislim, da je odločitev prava. Privilegij in čast vozit s številko "1" na motorju, je VELIK, narobe bi ju bilo NE izkoristit
Nightmare Objavljeno December 28, 2018 Opozori Objavljeno December 28, 2018 Najverjetneje ni res. V Španiji danes praznujejo njihov 1. April. Javili so tudi, da naj bi Pedrosa nadomeščal Pola pri KTMu. Lp, Samo sesir in Demon 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se