Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
2 hours ago, Demon said:


Če le ni kaka šala, vseeno pa mislim, da je odločitev prava. Privilegij in čast vozit s številko "1" na motorju, je VELIK, narobe bi ju bilo NE izkoristit:worship:

Screen Shot 2018-12-28 at 11.45.42.png

Ka pa, če je to zadnja priložnost, da vozi #1 ?.

  • Haha 3
Objavljeno (popravljeno)

Kračlov bo drug let vozu samo suhe dirke (v dežju se mu bo prikazoval "rossi" kot JL-u svoje cajte ...)

kljik

Popravljeno . Popravil Gaunar Jokl
  • Haha 2
Objavljeno (popravljeno)

Še nekej za ljubitelje grafov, tabel in šank debat...

GP18 vs H2R

Popravljeno . Popravil Gaunar Jokl
Objavljeno
1 minute ago, KennyJR said:

Matr si briht... Kdo je pa to postal ene 14 dni nazaj dva posta višje?! 

Sem vzel prevec tvojega brihtola, pa se mi je poslabsalo...?...ali pa mi je burja iz Paklenice nardila prepih v glavi.

Objavljeno
Ob 2. 1. 2019 ob 9:31, Gaunar Jokl pravi:

Še nekej za ljubitelje grafov, tabel in šank debat...

GP18 vs H2R

Nisem vedu,da sem vozil tako bolano počasne motorje...

Najbolj bolano med vso primerjavo je...

da NINJA rabi od 200 do 300km/h kr 10sekund vec kot dirkalni ducati od 100 do 300km/h haha...

@maus se ocitno zaveda kako pocasna je NINJA  in jo zato ponuja oz priporoča za prvi motor?

  • Haha 2
Objavljeno
pred 46 minutami, sesir pravi:

Nisem vedu,da sem vozil tako bolano počasne motorje...

Najbolj bolano med vso primerjavo je...

da NINJA rabi od 200 do 300km/h kr 10sekund vec kot dirkalni ducati od 100 do 300km/h haha...

@maus se ocitno zaveda kako pocasna je NINJA  in jo zato ponuja oz priporoča za prvi motor?

mal si zašel, ker 0,5 sekunde razlike je še vedno bolano hitro. Le to se da pridobiti z zniževanjem teže, ter "verjetno" določenimi detajli, kot je "nasvidenje ekologija", točno določena količina goriva za določeno število krogov, prestavno razmerje itd..

Objavljeno (popravljeno)
pred 8 minutami, DAMI34 pravi:

mal si zašel, ker 0,5 sekunde razlike je še vedno bolano hitro. Le to se da pridobiti z zniževanjem teže, ter "verjetno" določenimi detajli, kot je "nasvidenje ekologija", točno določena količina goriva za določeno število krogov, prestavno razmerje itd..

Oba sva za j...pac za dosego 300kmh rabi ninja 10s vec kar bolano dolgo,ker pac enkrat vec kot rabi gp mopi...

20190103_113919.jpg

20190103_113853.jpg

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno

ampak ni ZX-10RR :P 

teli motorji se itak ne dajo primerjat med seboj ... in so neživljenjsko dragi in ne staneju ubogih 22.000 € ampak 10 do 15 x več ;)

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred eno uro, sesir pravi:

Nisem vedu,da sem vozil tako bolano počasne motorje...

Najbolj bolano med vso primerjavo je...

da NINJA rabi od 200 do 300km/h kr 10sekund vec kot dirkalni ducati od 100 do 300km/h haha...

@maus se ocitno zaveda kako pocasna je NINJA  in jo zato ponuja oz priporoča za prvi motor?

Noben serijski motor nima in ne more meti za burek proti dirkalnemu prototipu. Tudi ah in sploh Ninja (z mausom al pa brez) ne. Primerjati samo pospeševanje tudi nima posebnega smisla, par krogov okoli dirkališča precej bolje pojasni razliko. To je tak ko one brezvezne 'Veyron vs F1' primerjave. Itak da namenski dirkalnik vedno potolče nek (malo)serijski izdelek. Če že lahko ima neka obsceno močna zadeva vsaj približno kako prednost pri končni hitrosti pa bo ta prednost izpuhtela pred prvim ovinkom, ko je treba razliko v masi upočasnit... v ovinku je običajno itak vsake primerjave konec.

Objavljeno

In na koncu sta MotoGP in SBK dirkalnika na krog skoraj enako hitra. Res, da tudi na račun elektronike in gum pa vendar... Se je za zamisliti. Če bi imel SBK še karbonske zavore...

Žal so časi lahkih 500ccm dvotaktnikov mimo. Takrat je bil to res premium razred dirkanja in nekaj res drugačnega. Ne pa nekaj, kar lahko kupiš pri lokalnem prodajalcu motociklov, če malo karikiram.

Da pa se ne bo kdo po nepotrebnem preveč vžgal naj poudarim, da je to zgolj moje osebno mnenje...

Objavljeno
pred 3 minutami, Joker pravi:

Da pa se ne bo kdo po nepotrebnem preveč vžgal naj poudarim, da je to zgolj moje osebno mnenje...

itak da maš prav ... nekajkrat cenejši SBK kawasaki od GP-jeuca ne zaostaja dosti ... Rea je mel lan na testiranjih skor enake čase kot gp-jeuci  na enaki pisti v Španiji ;)  ... komu se da it iskat nj najde... se ne spomnim več kje je to pisalo  ... bo Kenji vedu povedat ;)

 

Kawasaki, jede motor svaki :jezik:

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
15 hours ago, KennyJR said:

Matr si briht... Kdo je pa to postal ene 14 dni nazaj dva posta višje?! 

Pa kaj ce je clovk se enkrat dal link, z direktno objavo, ne z siframi kot je blo prej... Pa koji si ti faktor, da bos komurkoli govoril kaj nej obes tule in kaj ne? Verjemi, ce se nardi vprasalnik, se tebe izkljuci prvega...  nisi niti avtoriteta niti noben faktor da bos komurkoli solil pamet... Ce me kaj tule moti, me ti...  Zato tud vidim tvoje bedarije samo takrat, ko te drugi citirajo, tega se nazalost ne da resit...

Objavljeno
pred 10 minutami, Joker pravi:

Žal so časi lahkih 500ccm dvotaktnikov mimo. Takrat je bil to res premium razred dirkanja in nekaj res drugačnega. Ne pa nekaj, kar lahko kupiš pri lokalnem prodajalcu motociklov, če malo karikiram.

Da pa se ne bo kdo po nepotrebnem preveč vžgal naj poudarim, da je to zgolj moje osebno mnenje...

No tako sem jz mislil...

Pa recimo 500ccm 2takt je bil premium in dalec nikjer nikogar...in zadnja leta so na tem nivoju SS mopedi 1000ccm...in sem mislil,da tega ni več že veliko let...pol pa vidim kako debilno hitrejši so gp mopedi...ojoj...res si tega nisem mislil...

Bi blo zanimivo videt danasnji njihov cas na Grobniku...

Objavljeno (popravljeno)
43 minutes ago, sesir said:

No tako sem jz mislil...

Pa recimo 500ccm 2takt je bil premium in dalec nikjer nikogar...in zadnja leta so na tem nivoju SS mopedi 1000ccm...in sem mislil,da tega ni več že veliko let...pol pa vidim kako debilno hitrejši so gp mopedi...ojoj...res si tega nisem mislil...

Bi blo zanimivo videt danasnji njihov cas na Grobniku...

 Si resno mislil, da mostva od casov 500ccm niso napredovala? Da so debili al kaj? Ko so predstavili GP klaso, so dirkali skupaj z 500 in takoj pokazali premoc... Od takrat naprej jih pac mostva razvijajo, razvijajo se okvirji, agregati, vzmetenje, zavore, elektronika, tehnika dirkanja in zadnje case tudi aerodinamika in tebi je cudno, da so hitrejsi? Zanimivo, res...

  Tudi sam sem imel rad dvotaktnike, ampak z izjemo brutalnosti, ki so jo lahko obvladovali le najboljsi, so jih motoGP porazili ze na zacetku. Torej MotoGP ne more biti slabsi od 500ccm, so imeli priloznost 2 sezoni dirkati skupaj. Mi tudi ni jasno, zakaj se misli da so MotoGP nekaksni lahkotni, prijazni mopedi... Niso. 500ccm je imel 180 konjev in bil skoraj neobvladljiv... MGP jih imajo 250+, brez elektronike bi bili popolnoma neobvladljivi, karakter bi ne bil kaj drugacen od 2T agregatov, bolj vozni in obvladljivi so samo zaradi elektronike.

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
1 hour ago, Joker said:

In na koncu sta MotoGP in SBK dirkalnika na krog skoraj enako hitra. Res, da tudi na račun elektronike in gum pa vendar... Se je za zamisliti. Če bi imel SBK še karbonske zavore...

Žal so časi lahkih 500ccm dvotaktnikov mimo. Takrat je bil to res premium razred dirkanja in nekaj res drugačnega. Ne pa nekaj, kar lahko kupiš pri lokalnem prodajalcu motociklov, če malo karikiram.

Da pa se ne bo kdo po nepotrebnem preveč vžgal naj poudarim, da je to zgolj moje osebno mnenje...

  Seveda imas lahko svoje mnenje.  Ampak, ko so predstavili MotoGP klaso, je takoj na zacetku pometla z 500 ccm klaso...  Dalec od nakupa pri lokalnem prodajalcu... In danes je verjetno to se bolj dalec, zaradi ekskluzivne elektronike. Za 250+ konjev jo pac rabis, ker bi bili popolnoma nevozni brez..  Se nism vzgal ;)

 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 1 uro, Joker pravi:

In na koncu sta MotoGP in SBK dirkalnika na krog skoraj enako hitra. Res, da tudi na račun elektronike in gum pa vendar... Se je za zamisliti. Če bi imel SBK še karbonske zavore...

Kot si omenil, regulirana elektronika in gume. In pa seveda ogromnih 157 kil minimalne teže za MotoGP dirkalnik. Brez tega bi bila slika drugačna. Je pa res, da je pri mopedih zaradi manjka downforca meja fizično možnega nižja, kot pri štirikolesnikih. Nagiba je konec pri nekih 68 stopinjah (pa še to je Marquez pratično že ležal na tleh), pri zaviranju so verjetno kr na meji mogočega (oziroma prekuca na nos), pri pospeševanju pa gume in elektronika onemogočata večjo razliko. In gume pojasnijo razliko med WSBK in MotoGP. Pravila, ne tehnologija so razlog... Pa seveda. Na testiranjih lahko voziš z ilegalnim (za dirko) motorjem. Komot so iz mopeda od Rea odstranili ves balast, dali not 3 deci bencina in ga na najmehkejših možnih gumah poslali na 'glory run'.

Seveda pa tudi SBK s serijskim izdelkom veliko skupnega nima.

https://www.motorsportmagazine.com/opinion/superbikes/wsb-bike-faster-motogp-bike

Objavljeno (popravljeno)
2 hours ago, Joker said:

pa vendar

Pa vendar KAJ? V dirki, Rea a Kawasakijem ne pride med dvajset.  . 

Misano

18 v dirki Karel Abraham 1'34.860 Rea 1'34.948

Brno 

zelo zadnji Xavier Simeon 1'58.769 Rea 1'59.747

Aragon

zelo zadnji Xavier Simeon 1'50.864  Davies 1'51.079

 

Za hec, v Aragonu je Jordi Torres vozil WSBK in MotoGP

WSBK 1'51.987  Prvič na MotoGP 1'51.163 Torej mu je motor v enem popoldnevu dal 0,8sec

 V WSBK so motorji slabši v vseh pogledih, in piloti druga jakostna. Za poprećnega človeka je pa oboje medzvezdno potovanje. 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 15 minutami, Kugelschreiber pravi:

Pa vendar KAJ? V dirki, Rea a Kawasakijem ne pride med dvajset.  . 

lahko .. ampak noče :P

bi se pol uprašali, zakaj tok zmečejo za GP motorje, ... nj si raj kawasakije kupjo pri Elisi ... jim zrihtam še mal popusta ... in pol nj dirkajo :P

 

Objavljeno (popravljeno)
On 1/3/2019 at 3:43 PM, Kugelschreiber said:

Pa vendar KAJ? V dirki, Rea a Kawasakijem ne pride med dvajset.  . 

Misano

18 v dirki Karel Abraham 1'34.860 Rea 1'34.948

Brno 

zelo zadnji Xavier Simeon 1'58.769 Rea 1'59.747

Aragon

zelo zadnji Xavier Simeon 1'50.864  Davies 1'51.079

 

Za hec, v Aragonu je Jordi Torres vozil WSBK in MotoGP

WSBK 1'51.987  Prvič na MotoGP 1'51.163 Torej mu je motor v enem popoldnevu dal 0,8sec

 V WSBK so motorji slabši v vseh pogledih, in piloti druga jakostna. Za poprećnega človeka je pa oboje medzvezdno potovanje. 

O pilotih se ne bi cisto strinjal... Ce rabis dokaz: Troy Bayliss je bil sesti skupno v svoji prvi sezoni, druga je bila slabsa... Po pavzi, se je usedel za eno dirko na MotoGP,  bil 2 na kvalifikacijah in zmagal dirko. Na Ducatiju. To ne bi opisal kot drugo ligo...

 

  Menim, da se pogosto podcenjuje dirkace drugih klas...

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 21 urami, jvalant pravi:

O pilotih se ne bi cisto strinjal... Ce rabis dokaz: Troy Bayliss je bil sesti skupno v svoji prvi sezoni, druga je bila slabsa... Po pavzi, se je usedel za eno dirko na MotoGP,  bil 2 na kvalifikacijah in zmagal dirko. Na Ducatiju. To ne bi opisal kot drugo ligo...

 

  Menim, da se pogosto podcenjuje dirkace drugih klas...

To je popolnoma res.

Povsem preprost je tudi razlog, zakaj se jih več ne seli iz SBK v MotoGP: Tudi če si prvak v SBK je praktično nemogoče dobiti sedež v tovarniški ekipi razreda MotoGP. Crutchlow npr. je potreboval 6 let, da je prišel do prve zmage in še vedno nima tovarniškega motorja pa recimo Petrucci, ki je vmes že skoraj obupal...

Bayliss je za tisto dirko dobil tovarniški stroj in lepo dokazal, da so najboljši v SBK lahko med najboljšimi tudi v MotoGP...

Objavljeno

Baylissov Wildcard se vama zdi tipicn primer? Primer, na katerem se postavi pravilo?

A mi gledamo iste stvari? Bayliss je v gp prisel skoz glavna vrata. Ducati Factory team. Dve leti. Pol se eno leto v Ponsu, na factory spec RCV. Bol malo dosegel. Se vrnil v WSBK in konkurenco nazgal. Spies je po dveh sezonah v Tech3 dobil 2 sezoni v Yamaha Factory. Crutchlow je po poteku pogodbe pri Tech3 dobil tovarniskega Ducatija. Colin Edwards, wsbk double champ. Yamaha gp factory rider, nobene zmage.....men se zdi to blizje nekemu vzorcu, kot Baylissov wildcard.  V drugo smer? Obilo solidnih in dobrih GP dirkacev je v WSBK postavljalo merila in zbiralo naslove. Biaggi, Checa, Guintoli. Melandri je se vedno WSBK zmagovalc. Bi stavil, da bo Bautista letos nazgal Daviesa. Morda tudi Reo. Edino Rea bo ostal neznanka, kaj bi ce bi. Ostali so vecinoma dobili fer priliko. 

 

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 36 minutami, Kugelschreiber pravi:

Baylissov Wildcard se vama zdi tipicn primer? Primer, na katerem se postavi pravilo?

A mi gledamo iste stvari? Bayliss je v gp prisel skoz glavna vrata. Ducati Factory team. Dve leti. Pol se eno leto v Ponsu, na factory spec RCV. Bol malo dosegel. Se vrnil v WSBK in konkurenco nazgal. Spies je po dveh sezonah v Tech3 dobil 2 sezoni v Yamaha Factory. Crutchlow je po poteku pogodbe pri Tech3 dobil tovarniskega Ducatija. Colin Edwards, wsbk double champ. Yamaha gp factory rider, nobene zmage.....men se zdi to blizje nekemu vzorcu, kot Baylissov wildcard.  V drugo smer? Obilo solidnih in dobrih GP dirkacev je v WSBK postavljalo merila in zbiralo naslove. Biaggi, Checa, Guintoli. Melandri je se vedno WSBK zmagovalc. Bi stavil, da bo Bautista letos nazgal Daviesa. Morda tudi Reo. Edino Rea bo ostal neznanka, kaj bi ce bi. Ostali so vecinoma dobili fer priliko. 

 

 

Rea je prišel na dveh dirkah v gp pokazat, da lahko pride čez noč med 8. Zdej bi rekel, da je še bolšji... pa če bi imel še celo zimo testiranj pred sabo... 

Popravljeno . Popravil KennyJR

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!