Skoči na vsebino

MotoGP 2019


Rossi

Priporočene objave

pred 8 minutami, Darko3g pravi:

A ni pred leti Rossi tudi vozil za Hondo in zmagoval, potem pa so se shaklali in je šel na Yamaho (kjer je tudi zmagoval).

Če se z zmagovalnim konjem skregaš pol ni druge kot menjati konja. Sem prepričan da v kolikor se ne bi skregali bi še kako sezono al pa tri zmagoval s Hondo. MM se očitno zaenkrat s HRC precej dobro razume.

 

pred 29 minutami, axaQ4 pravi:

Preizkus tega minimuma je pomoje trenutno JL99. Koliko casa je proizvajalec pripravljen potrpeti take grozne rezultate na podlagi njegovih prejšnjih dosežkov.

JL se verjetno izteka čas na Hondi. Glede na to da je bil precej poškodovan bi lahko rekel da ima tam bonus (in verjetno ga ima), sam na koncu bo štel odnos. Če se trudi in trenutno ni rezultatov zaradi nekega objektivnega razloga (poškodba) pol ima mogoče šanso ostati še v 2020. Če v HRC ocenjujejo da mu je vse skup preprosto dol padlo in se ne trudi... zna biti da bo prisiljen zaključiti kariero v HRC.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je pa bila tale dirka zopet en dober pokazatelj, kako malenkosti res delajo razliko.

FQ je npr. dominiral vse treninge, na dirki pa popolnoma nebogljen...

Rossija se je na zadnjih dirkah na veliko pošiljalo v penzijo, ko pa setup štima je med najhitrejšimi na stezi do konca dirke. Ko je po slabem štartu padel na 9. mesto, je do 5 mesta (beri do Ducatijev) prišel kot za šalo.

Dovi je sicer najboljši pilot na Dučeju, ampak brez superiorne hitrosti na ravninah ne bi bil na stopničkah pa tudi četrti ne. Na zavitem delu Yamaha dela kroge okrog njega pa Suzuki tudi.

Za voznike Yamahe je dirka res zahtevna reč. Če jim ne uspe nekako pobegniti vsaj na 1,5 do 2 sekundi, jim hitrost na krog, ki jo imajo v kvalifikacijah, prav nič ne pomaga. 

Stalnica je edino MM, ki mu vedno nekako uspe biti zraven. Še on pa je potarnal, da mimo Millerja nikakor ni mogel... 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, GeeSXer pravi:

Kaj pa če je Yamaha to storila z namenom??

 

Kaj to? A so Rossiju kaj špricnili v žilo? :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 hours ago, vandrovec said:

OK, zakaj Markez ne zamenja moštva in zakaj je Lorenzo odšel iz Yamahe, kjer je zmagoval ter bil konlurenčen Marku? ...morda pa zato, ker ni tako priljubljen...ima manjši potencial za privablljanje navijačev im posledično denarja? Eno veliko ime je potrebno za veliko privržencev ter nasprotnikov, to bi bila vizija uspešnega podjetja.

  Na tole pa nima smisla nit odgovarjat, pa bom vseeno: Marquez je dirkac. Hoce zmagovati. In z Hondo zmaguje po tekocem traku. Honda ga je vzela v GP, mu nudila vse in se vec im Marquez to poplacuje z zmagami. Se ocitno vec kot dobro pocuti in se ne potrebuje izziva.In ostaja na zmagovalnem konju.  Ti resno mislis da ima Dorna kaj s tem?!? Zakaj je menjal Lorenzo ve on sam in Yamaha, odnosi niso bili dobri, se je videlo. Ti fantje imajo dovolj denarja, ne bodo ostajali nekje ker se ne pocutijo dobro, pa ni vazno kaksna je placa...  Ma, nima smisla....

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Joker pravi:

 

Kaj to? A so Rossiju kaj špricnili v žilo? :lol1:

Ne njemu. Njemu nič več ne more pomagati. Samo sabotaža na drugih motorjih.

Petronas Yamahi sta bili sumljivo nekonkurenčni. Če bi Morbidelli in Quartararo vozila kot po navadi,

bi bil spet šesti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da zna Rossi na skrivaj dobiti veliko kazen od Dorne, ker zadnjic ni poslusal ukazov in je dobro drvel celo dirko! ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 41 minutami, GeeSXer pravi:

Petronas Yamahi sta bili sumljivo nekonkurenčni.

So tudi pojasnili zakaj je bilo temu tako. In niso bili edini s takimi težavami. Poglej kje je končal Cal po sicer dobrih kvalifikacijah. A so njega tud sabotirali?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma jaz mislim, da se eno sanso ima in sicer drugo leto v testih se bo ze vidlo kako pa kaj. Vseeno preden si je hrbet nalomil so bili njegovi zaostanki za MM pol manjsi. Po hrbtolomu pa vemo kaksni so ratali.

JL je trmast k istrski osel in si ne bo pustil da mu pridejo do zivega pomoje, tudi Dorna ne. Ce/ko bo fizicno tak kot more biti in da bodo se po tem zelo slabi rezultati pol ga bodo ze sami brcnili.

Jaz mislim, da Zarco se ne bo dobil tako hitro zica RAZEN ce bo Honda sama prekinila pogodbo. JL je ne bo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skoda. 
Ga nisem maral, ampak je dober dirkac. Ko pade v svoj tempo ga ni mogoce ujeti. 
 

Mogoce bi ga pa Duce uzel.. dvomim da bo Petruci obdrzal sedez.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 7. 11. 2019 ob 10:08, axaQ4 pravi:

Evo Ezpeleta že tera JL-a v penzion, ker da dela sramoto Motogpju :P

Članek nažalost v italjanščini:

https://www.corsedimoto.com/motomondiale/motogp-ezpeleta-lorenzo-deve-prendere-una-decisione/

Težaven trenutek Jorgea Lorenza, ki je vozil Hondo,ni dober za podobo MotoGP-a. Ena stvar je, 
da težko najde občutek s kolesom, druga pa je, da se zadovolji z zadnjim v razredu. 
Nezaniiv scenarij, za katerega se zdi, da Carmelo Ezpeleta ne sprejema. Govorice v padocku
navajajo, da se predsednika uprave Dorne sili, da bi Majorcana zamenjali z Johannom Zarco. 
Francozi nimajo enakih težav z RC213V, čeprav gre za različico 2018.

Po poškodbi v Assenu in izpustitvi štirih dirk se je vrnil le še kot senca prvaka, ki ga poznamo. 
Na zadnjih sedmih dirkah je bilo najboljše 14. mesto, zadnje je dosegel prejšnjo nedeljo v Sepang-u. 
Na Eicmi v Milanu je Jorge Lorenzo prosil mesec in pol počitka, da se vrne v polno formo. Zdi se, 
da je njegovo bivanje v Repsolu Honda končano za sezono 2020. Toda Carmelo Ezpeleta upa na odločno 
stališče Mallorcana. "Lorenzo se mora odločiti," je povedal za Motorsport-Total.com. "Zelo se strinjam
z njim in ga imam rad, vendar mora razmišljati, kaj si želi v življenju. Če ga boli hrbet, je tako ".

Posredno povabilo šefa Dorne je, da se vrne v formo, preden se vrne v igro. "Jorge mora razmišljati, 
ali si lahko opomore in kdaj ali če to ni mogoče. Pomembno je zanj in za prvenstvo. Ne maram gledati 
tako dobrega voznika, kot je ta ". Ezpeleta proti španskemu prvaku uporablja umerjene, a ostre besede: 
"Če je po nesreči v Assenu v slabem stanju, potem mora razmišljati o naslednjem koraku in razmisliti, 
ali se ne splača ustaviti". In to spomni na Lorenza, ki se je leta 2013 po operaciji takoj vrnil na 
progo. "Verjamem, da Lorenzo, ki je leta 2013 vozil Assen, z novo operirano ključnico, ne bi razumel, 
kaj počne zdaj," je zaključil izvršni direktor Dorne. "Žalosti me, da ga vidim takšnega".

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Upam, da bo Lorenzo iz užaljenosti povedal kaj več medijem, kot Ezpeleta pričakuje. Ne vem zakaj se sploh on vtika v to. Sem mislil, da je to svar Hondinega tima in Lorenza. Hmmmm tudi motoGP se je izrodil kot večina ostalih športov. Če mene kdo vpraša se je leta 2015.  Sicer me pa ni treba vprašat. Kdo pa sem jst? En bogi picopek iz Trbovelj. Nimam nobenega pokala. Povedal sem pa vseeno...

Popravljeno . Popravil sergini
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoce bo pa sel za testnega pilota k Yamahi, glede na to da so Folgerja skenslali. Neki vse zelo  "prirocno".

Pocasi, pocasi kapljajo v penzion tile piloti iz 2000. CS27, DP26 zdej verjetno se JL99. Zdej so ostali predstavniki tega obdobja se VR, AD in CC, ki so pa tudi blizu penziona vsi po vrsti. Dejansko bo res konec enga obdobja v bliznji prihodnosti ni kej.

Popravljeno . Popravil axaQ4
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tolk je blo enga prepucavanja med forumaši. Tile bodo šli v penzijo nalovdani z €, mi pa še vedno zjutraj v službo za bagatelo :naughty:. Kdo je tu nor :lol1:.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, sergini pravi:

 Hmmmm tudi motoGP se je izrodil kot večina ostalih športov. Če mene kdo vpraša se je leta 2015. 

točno to....in 46 takrat nebi smel biti kaznovan, s čimer mu je bil odvzet 10.naslov in podarjen tej jokici 99.

Takrat je španska naveza delovala skupaj, 93. pa edini sposoben se takrat voziti z 46, da je lahko to naredil.....zdaj pa Ezpeleta poravnava račune z 99-ko, ki mu dela sramoto. 

Mislim da je sam Ezpeleta uspel doseči sporazumno prekinitev pogodbe s Hondo, se pa sprašujem in ob enem bojim kakšno podporo jim je obljubil v zameno.

Ja @sergini pravega čistega dirkaškega športa ni več....morda v neki meri le še MXGP.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 minutes ago, bikez said:

Tolk je blo enga prepucavanja med forumaši. Tile bodo šli v penzijo nalovdani z €, mi pa še vedno zjutraj v službo za bagatelo :naughty:. Kdo je tu nor :lol1:.

Definitivno mi, ker hodimo na isti jebeni siht dan za dan in z upanjem da bo boljse:naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!