Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Kawl

Peugeot Django 125/150

Recommended Posts

Kawl

Zanima me vaše mnenje. Kakšen je to agregat ? Verjetno ni to neke strašne moči. Kupil bi ga bolj za promocijo, ker je izgled res hud...

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir

Da bomo še ostali vedeli za kater moped gre....

 

3206.png

prenos.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Kmet2
      2.9 si imel spredaj in zadaj
    • Kmet2
      Vi ste sto let za leseno žlico, v večini držav in tudi tistih za katere se imamo mi nekaj več imajo zastonj AC za motorje......
    • smasher
      Ma verjetno industrija že razvija boljše akumulatorje, samo je treba izkoristit obstoječe miljonske tovarne.  Kar se tiče prej omenjenega polnjenja kolesa in motorji niso tak problem kot večja vozila in včasih se mi zdi da ljudje ne razumeji da ni tako enostavno samo uštekat elektručni avto doma, da pi eu direktivah je oocija 16A ali 25A pi fazi če se prav spomnem in brez trofaznega štroma v hiši je polnjenje avta bolj bogo. 
    • krucymucy
      Aha se ena, meni najljubsa. Zavirat ne rabis z elektricnim mopedom. Zaviranje sovrazim, zato tudi vozim tako, pocasi, da zaviram samo ce je res potrebno. Pred kaficem.
    • krucymucy
      Razlozi malo kako si predstavljas to. Kaj bo napredovalo? elektromotorji so razviti do popolnosti, izkoristki zelo visoki, Zero ne rabi niti aktivnega hlajenja, energica sicer ima oljno hlajenje, ampak bolj kot preventiva. Kar se samega elektromotorja tice je ze tako dalec naprej od motorja z notranjim izgorevanjem da niti smesno ni vec. Elektromotorji niso nekaj novega, od vceraj. Kar se same elektronike tice, doziranja "plina" deluje veliko bolj natancno in predvsem enakomerno. Baterije si mislil verjetno. Tukaj v naslednjih letih ne bo kaj novega, dela se na Al-ion, ampak do serijske proizvodnje, da bo dejansko uporabno in da bodo sposobne prenasat visoke tokove praznjenja in polnjenja je se dalec. Se kar nekaj casa bo litij kar ostal. Kaksna druga alternativa? warp? pogon na mlade device? ne bo je.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!