strom Objavljeno Marec 16, 2004 Opozori Objavljeno Marec 16, 2004 imaš navodila...piše notr mogoče..... ...sicer pa ko maš naštelane frgazarje pa še vseeno ne vleče lepo zadeva... kompresija je pa OK al pa mal pod normalnim. Odvisno od motorja... stari guzziji pa bemveji pa moriniji na ene 5k, japonci 5-10, novejši 10-15k... LP
hotschko Objavljeno Marec 17, 2004 Opozori Objavljeno Marec 17, 2004 hja, najbolj pravilen odgovor je ... tako kot piše v navodilih ... :)
GrCaR Objavljeno Januar 5, 2006 Opozori Objavljeno Januar 5, 2006 eno vprašanje: na svojem daelimu sem odstranil dušilce. in zdaj na kakšni daljši vožnji, ko spustim gas začne ˝sekati˝ (pokati) iz izpušne cevi. Potem pa mi je prijatelj povedal, da če se na avspuhu kaj spreminja, da je treba nastaviti ventile in mene zdaj zanima, če mi je on to prav povedal, ali je treba kaj drugega nastavit za normalno ropotanje motroja (brez sekanja iz izpušne cevi)? Pa kakšen strošek bi to bil ($$$) lp, GrCaR
Leteči Objavljeno Januar 5, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Januar 5, 2006 Mislim da ne bo potrebno štelati ventilov zaradi menjave izpuha. Prej bi kaj takega lahko doletelo vplinjače. Sicer pa je lahko krivda tudi na tvojemu predelanu izpuhu, kar je še najbolj verjetno. Sam sem nekoč delal izpušni lonec za KLE-ja in čim sem pretiraval s premerom cevi je sekal nazaj kot kaka stara kosilnica. Tako da če hočeš imet mir bo treba kar dušilce nazaj montirati ali pa kupiti kak izpuh nekoga ki ve kaj dela.
GrCaR Objavljeno Januar 5, 2006 Opozori Objavljeno Januar 5, 2006 Mislim da ne bo potrebno štelati ventilov zaradi menjave izpuha. Prej bi kaj takega lahko doletelo vplinjače. Sicer pa je lahko krivda tudi na tvojemu predelanu izpuhu, kar je še najbolj verjetno. Sam sem nekoč delal izpušni lonec za KLE-ja in čim sem pretiraval s premerom cevi je sekal nazaj kot kaka stara kosilnica. Tako da če hočeš imet mir bo treba kar dušilce nazaj montirati ali pa kupiti kak izpuh nekoga ki ve kaj dela. izpuh je originalen, le na koncu je imel zmanjšan premer luknje (za zadušitev glasnosti) in ko sem to odstranil (10 cm dolg tulec) se je zvok zelo poboljšal samo pojavila se je posledice tega pokanja! Na veliko motorjih sem videl, da so lastniki izpraznili celotno cev izpuha (originalno) in jim čisto nič ne seka! pa to sekanje se pojavi le takrat, ko motor nekaj časa lavfa na obratih, pol pa ko spustim gas, parkrat poči iz cevi in nato spet normalno lavfa naprej. pri 2T motorjih vem da je treba nastaviti fergazer, ker drugače motor dobi preveč zraka, pa me zanima, če se kaj podobnega naredi tudi pri 4T mašinah.
simonsi Objavljeno Januar 5, 2006 Opozori Objavljeno Januar 5, 2006 Vijak za zrak na fergiju malo odšraufaj. Za ene 1\4 ali 1\2 obrata.
stuhec Objavljeno Januar 6, 2006 Opozori Objavljeno Januar 6, 2006 Mislim da ne bo potrebno štelati ventilov zaradi menjave izpuha. Prej bi kaj takega lahko doletelo vplinjače. Sicer pa je lahko krivda tudi na tvojemu predelanu izpuhu, kar je še najbolj verjetno. Sam sem nekoč delal izpušni lonec za KLE-ja in čim sem pretiraval s premerom cevi je sekal nazaj kot kaka stara kosilnica. Tako da če hočeš imet mir bo treba kar dušilce nazaj montirati ali pa kupiti kak izpuh nekoga ki ve kaj dela. mislim da je vseeno dobro nastelati ventile ce menjas auspuh, sploh ne vem zakaj ne bi, ce niso v redu
Leteči Objavljeno Januar 6, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Januar 6, 2006 Sam izpuh ne posega v delovanje ventilov pod nobenim pogojem. Zato ni nobene potrebe po nastavljanju izven predpisanega intervala.
Motorist76 Objavljeno Januar 7, 2006 Opozori Objavljeno Januar 7, 2006 Do pokanja pride kolikor vem zaradi neizgorele mešanice plinov in vročega izpuha, torej samo fergazerji pa bo zadeva štimala... sploh ker si napisal da se zadeva umiri po dveh, treh pokih... tako da kar veliko uspeha... Samo štelanje ventilov pa ni tako zahtevno če si tehnični tip... nastaviš na ZMT (zgornja mrtva točka) vstaviš mrilni listič med ventil in odmično gred(ali pa odmične vilice) in če gre z resnično rahlim uporom not in ven, je pravilna zračnost, drugače jo nastaviš... če ti kaj ne bo jasno pa lahko na PM poveš Pa veliko uspeha D.
Rocky Objavljeno Januar 7, 2006 Opozori Objavljeno Januar 7, 2006 Ma ne ga srat z z nastavitvijo ventilov, ker ti nimajo zagotovo v tem primeru nobene veze, da seka iz raufanka. Daj nazaj orginalni izpušni lonec. Pravemu strokovnjaku daj preverit in po možnosti nastavit frgazer in ne pozabit nastavit vžig! (Ne vem ali ima tvoj motorin elektronski vžig). Kar se pa tiče nastavitve ventilov pa pozabi. Lahko si še tako tehnični tip, ampak pravilna nastavitev ventilov zahtevajo časovno prakso. Pozdrav izpod vinogradov! Rocky B)
simonsi Objavljeno Januar 7, 2006 Opozori Objavljeno Januar 7, 2006 Če imaš že pred menjavo razštelane ventile jih je pa treba naštelat, ja :D Ti samo oni vijak mal odšraufaj pa poročaj .)
BRANE Objavljeno Januar 7, 2006 Opozori Objavljeno Januar 7, 2006 Sam izpuh ne posega v delovanje ventilov pod nobenim pogojem. Zato ni nobene potrebe po nastavljanju izven predpisanega intervala. preveč odprti avspuhi krajšajo trajnost ventilov...
GrCaR Objavljeno Januar 7, 2006 Opozori Objavljeno Januar 7, 2006 to sem samo prašal, če mi je prijatelj prav povedal. Hotel sem se samo pozanimati, če je res potrebno nastavit ventile ali je potrebno nastavit kaj drugega. Če se samo vijak malo odšravfa na fergiju, bom to sam naredil, glede štimanja ventilov pa bi to itak prepustil mehaniku! ja moj motor ima elektronski vžig in tudi kurbelj. izpuh je pa originalen, samo dušilec, ki se nahaja na koncu cevi sem vzel ven!
Stric Burek Objavljeno Januar 9, 2006 Opozori Objavljeno Januar 9, 2006 Grčo elektronski vžig ni isto vžigu na gumb :D elektronski vžig je tista mašinca ki ti daje iskro, stari motorji imajo na platine-ko se razmaknejo dajo iskro-večja obraba.... Elektronika je pa kot na eno stikalce narjeno in daje iskro...
GrCaR Objavljeno Januar 9, 2006 Opozori Objavljeno Januar 9, 2006 Grčo elektronski vžig ni isto vžigu na gumb :D elektronski vžig je tista mašinca ki ti daje iskro, stari motorji imajo na platine-ko se razmaknejo dajo iskro-večja obraba.... Elektronika je pa kot na eno stikalce narjeno in daje iskro... ups :rolleyes: ampak elektronski vžih pa vseen ima :)
bna Objavljeno Avgust 7, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2006 bom vprašal tukaj imamhondo hornet 600 prevoženih 46000 ( PO STEVCU) sem drugi lastnik . ko užgem hladen motor se na desni strani sliši kovinski zvok ki poneha čez kakšno minuto posunil sem verigo ki odpira ventile . ali jo je treba nujno zamenjati ? ali lahko počakam do konca sezone ? kolikšen je to strošek ? :wacko: za odgovere se priporočam :OK:
Miha Z. Objavljeno Avgust 7, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2006 bom vprašal tukaj imamhondo hornet 600 prevoženih 46000 ( PO STEVCU) sem drugi lastnik . ko užgem hladen motor se na desni strani sliši kovinski zvok ki poneha čez kakšno minuto posunil sem verigo ki odpira ventile . ali jo je treba nujno zamenjati ? ali lahko počakam do konca sezone ? kolikšen je to strošek ? :wacko: za odgovere se priporočam :OK: mam isto situacjo na CB900f motor pa ma 13.000km :grim sam ne tolče močno ampak tolk >da< tolče oz. da je neki slišat...... baje nič hudega-upam
bna Objavljeno Avgust 7, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2006 pri meni se je ta nadležni zvok pojavil letos lani je bilo vse lepo tiho
Miha Z. Objavljeno Avgust 7, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2006 pri meni se je ta nadležni zvok pojavil letos lani je bilo vse lepo tiho dej se pozanimat pri kakem serviserju.... lani sem mel isti motor k letos glih tako nov pa je blo isto...... <_< :)
Guest Brumer Objavljeno Avgust 7, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2006 bom vprašal tukaj imamhondo hornet 600 prevoženih 46000 ( PO STEVCU) sem drugi lastnik . ko užgem hladen motor se na desni strani sliši kovinski zvok ki poneha čez kakšno minuto posunil sem verigo ki odpira ventile . ali jo je treba nujno zamenjati ? ali lahko počakam do konca sezone ? kolikšen je to strošek ? :wacko: za odgovere se priporočam :OK: Glej ,če slišiš samo ketno (rožlanje )je kriv samo zatezalec ketne (šponer) namreč mora se napolniti z oljem in potem neha rožljati,(to traja ca 1 minuto) če se rožlanje pri vroči mašini spet malo sliši bo treba čez zimo; novo ketno,zobnike in šponer. Če pa se sliši venti (tk-tk-tk-)potem moraš dati nastaviti ventile in sicer na servis, ker sam tega pri novejših motorjih NEMOREŠ in to zaradi menjave podlošk. :OK:
HRC Objavljeno Avgust 7, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2006 Glej ,če slišiš samo ketno (rožlanje )je kriv samo zatezalec ketne (šponer) namreč mora se napolniti z oljem in potem neha rožljati,(to traja ca 1 minuto) če se rožlanje pri vroči mašini spet malo sliši bo treba čez zimo; novo ketno,zobnike in šponer. Če pa se sliši venti (tk-tk-tk-)potem moraš dati nastaviti ventile in sicer na servis, ker sam tega pri novejših motorjih NEMOREŠ in to zaradi menjave podlošk. :OK: mel sem podoben problem in sem zadevo hitro rešil z posegom na napenjalcu verige.Opis lahko prebereš v rubriki honda varadero.
andrej Objavljeno Avgust 8, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2006 (popravljeno) Vse navedeno velja, razen za Kawasaki. Ti so že serijsko takoglasni (in delajo tk, tk, tk), da sta že dva moja kolega pri serviserju spraševala, ali je kaj narobe (pa ni bilo) ;) Popravljeno Avgust 8, 2006. Popravil andrej
bna Objavljeno Avgust 8, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2006 Serviser mi je povedal da je treba menjati verigo :BUA: ker se jo že sliši tudi med vožnjo , pa bo šlo spet 100 jurčkov v motor jebat ga :slap:
MARJA Objavljeno Avgust 8, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2006 Glej ,če slišiš samo ketno (rožlanje )je kriv samo zatezalec ketne (šponer) namreč mora se napolniti z oljem in potem neha rožljati,(to traja ca 1 minuto) če se rožlanje pri vroči mašini spet malo sliši bo treba čez zimo; novo ketno,zobnike in šponer. Če pa se sliši venti (tk-tk-tk-)potem moraš dati nastaviti ventile in sicer na servis, ker sam tega pri novejših motorjih NEMOREŠ in to zaradi menjave podlošk. :OK: Kako ne moreš. Kupiš ploščice pa je. Seveda če se ti to splača, v kar pa dvomim.
simonsi Objavljeno Avgust 8, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2006 Serviser mi je povedal da je treba menjati verigo :BUA: ker se jo že sliši tudi med vožnjo , pa bo šlo spet 100 jurčkov v motor jebat ga :slap: Kako pa zgleda ketna za 100 jurjov :hmm:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se