Yucco Objavljeno April 23, 2019 Opozori Objavljeno April 23, 2019 Pozdravljeni, kot dogovorjeno se omenjena tema premika semkaj. vprašal bi naziv točnega modela tricikla katerega še vedno videvam v nekaterih zdravstvenih ustanovah. Na spletu žal nič ne najdem, niti skeniranih brošur. Se je ponujal z obema menjalnikoma in imel blokado na 25 in 45km/h? Hvala za pomoč in odgovor
franc Objavljeno April 24, 2019 Opozori Objavljeno April 24, 2019 Predvidevam, da si še zelo mlad. Jaz se jih spomnim še iz "davnine" in takrat ni obstajalo ne 25 ne 45 še manj pa avtomatik. Če so jih kasneje še delali ne vem. V glavnem takrat so imeli motor z menjalnikom od 14v (n) in so dosegali 60-65 km/h in je bil zanje potreben izpit in registracija. "Komande" so bile na roke, peljalo pa se je kot kakšen motokultivator. Poskusi na kakšnem bolj specializiranem forumu, kjer so kakšni ljubitelji Tomosa. lp sesir 1
smasher Objavljeno April 24, 2019 Opozori Objavljeno April 24, 2019 (popravljeno) Ma jaz sem videl z mašino od 4ke oz mogoče stari kolibri ker je imel prisilno hlajenje in rumeno tablico torej do 50km/h. Ps: kolega tomosaš je rekel da tudi z avtomatik mašino so vsrjante, torej samo gas dajaš. Popravljeno April 24, 2019. Popravil smasher
sesir Objavljeno April 24, 2019 Opozori Objavljeno April 24, 2019 (popravljeno) pred 11 minutami, smasher pravi: Ma jaz sem videl z mašino od 4ke oz mogoče stari kolibri ker je imel prisilno hlajenje in rumeno tablico torej do 50km/h. . Si vidu v cilinder in v upljinac,da ves,da bla od 4 masina? Si ga vidu kdaj v zivo z rumeno tablico????????? Ker ku se jz spomnim je tako kot je napisal @franc Popravljeno April 24, 2019. Popravil sesir
smasher Objavljeno April 24, 2019 Opozori Objavljeno April 24, 2019 6 hours ago, sesir said: Si vidu v cilinder in v upljinac,da ves,da bla od 4 masina? Si ga vidu kdaj v zivo z rumeno tablico????????? Ker ku se jz spomnim je tako kot je napisal @franc Resj se zmotil sem se, imel sem v spominu samo da je bilo prisilno hlajenje in sem pomešal cilinder od 15 in 14, sem mislil da je imela tudi 14 ka tako mašino ampak našel sem nekaj: zdej pa ni druge kot da se gremo kregat, tako da očitno je imel tudi moj kolega prav da so bili tricikli z avtomatik mašino. (v oglasu piše da je zraven tudi A3 mašina http://upload.salomon.si/oglas/motorna-vozila/trikolesniki/tomos-tricikel/19.6E8CT ) sesir 1
Yucco Objavljeno April 24, 2019 Avtor Opozori Objavljeno April 24, 2019 Hude slikce...;=) A jih je mogoče Cimos predeloval? A da so bili tako hitri in zmogljivi ter večina predelanih? Ni nikjer nobenega v originalnem stanju? A imen modelov pa ne ve nihče?
franc Objavljeno April 24, 2019 Opozori Objavljeno April 24, 2019 pred 36 minutami, smasher pravi: Resj se zmotil sem se, imel sem v spominu samo da je bilo prisilno hlajenje in sem pomešal cilinder od 15 in 14, sem mislil da je imela tudi 14 ka tako mašino ampak našel sem nekaj: zdej pa ni druge kot da se gremo kregat, tako da očitno je imel tudi moj kolega prav da so bili tricikli z avtomatik mašino. (v oglasu piše da je zraven tudi A3 mašina http://upload.salomon.si/oglas/motorna-vozila/trikolesniki/tomos-tricikel/19.6E8CT ) Samo tole je zelo verjetno nekdo sam sestavil in so Tomosovi samo deli. Nič od tega ni originalno. Dokler nekdo ne najde "originalnih tovarniških" slik je vse skupaj rekla kazala. lp sesir 1
Yucco Objavljeno April 24, 2019 Avtor Opozori Objavljeno April 24, 2019 Drži. Zanimivo da jih ni v arhivu
franc Objavljeno April 25, 2019 Opozori Objavljeno April 25, 2019 Čisto možno, da jih ni delal Tomos (čeprav so imeli njihove oznake) ampak kakšen "zavod" , ki je delal invalidsko "opremo" . lp RobiRoberto 1
Yucco Objavljeno April 25, 2019 Avtor Opozori Objavljeno April 25, 2019 pred 1 uro, franc pravi: Čisto možno, da jih ni delal Tomos (čeprav so imeli njihove oznake) ampak kakšen "zavod" , ki je delal invalidsko "opremo" . lp Bi rekel, da je imela prste vmes Soča, katera jih ima še precej v svojem parku
Kaldu Objavljeno April 25, 2019 Opozori Objavljeno April 25, 2019 Soči tega niso delali.(vsaj 35 let nazaj ne).
Yucco Objavljeno April 25, 2019 Avtor Opozori Objavljeno April 25, 2019 Potem pa res nevem. Očitno jih je predelovala kateri od bivših jugoslovanskih firm. Kar se tiče invalidskih ploščadi za kombije in avtobuse ter predelavo v reševalna vozila je bil vodilni koprski CIMOS (najbolj znan po predelavah Citroen CX Break)
sesir Objavljeno April 25, 2019 Opozori Objavljeno April 25, 2019 (popravljeno) https://www.njuskalo.hr/mopedi/tomos-trokolica-50-cm3-invalide-oglas-5280661 Tu pise,da so ga sami naredli...mogoce pa to res pri vseh pac lokalni majstri?kuk gledam se vsi prodajajo brez papirjev... Popravljeno April 25, 2019. Popravil sesir
Yucco Objavljeno April 25, 2019 Avtor Opozori Objavljeno April 25, 2019 Res je, večina jih je brez papirjev. Vprašanje kako se jih registrira. Lahko da so samo še za srečanja in prezentacije ali namesto bicikla.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se