Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Yucco

''invalidski'' Tomos

Recommended Posts

Yucco

Pozdravljeni, 

kot dogovorjeno se omenjena tema premika semkaj.

vprašal bi naziv točnega modela tricikla katerega še vedno videvam v nekaterih zdravstvenih ustanovah.

Na spletu žal nič ne najdem, niti skeniranih brošur.

Se je ponujal z obema menjalnikoma in imel blokado na 25 in 45km/h?

Hvala za pomoč in odgovor

Share this post


Link to post
Share on other sites
franc

Predvidevam, da si še zelo mlad. Jaz se jih spomnim še iz "davnine" in takrat ni obstajalo ne 25 ne 45 še manj pa avtomatik. Če so jih kasneje še delali ne vem. V glavnem takrat so imeli motor z menjalnikom od 14v (n) in so dosegali 60-65 km/h in je bil zanje potreben izpit in registracija. "Komande" so bile na roke, peljalo pa se je kot kakšen motokultivator.

Poskusi na kakšnem bolj specializiranem forumu, kjer so kakšni ljubitelji Tomosa.

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

Ma jaz sem videl z mašino od 4ke oz mogoče stari kolibri ker je imel prisilno hlajenje in rumeno tablico torej do 50km/h. 

Ps: kolega tomosaš je rekel da tudi z avtomatik mašino so vsrjante, torej samo  gas dajaš. 

Edited by smasher

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
pred 11 minutami, smasher pravi:

Ma jaz sem videl z mašino od 4ke oz mogoče stari kolibri ker je imel prisilno hlajenje in rumeno tablico torej do 50km/h. . 

Si vidu v cilinder in v upljinac,da ves,da bla od 4 masina?

Si ga vidu kdaj v zivo z rumeno tablico?????????

Ker ku se jz spomnim je tako kot je napisal @franc

Edited by sesir

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher
6 hours ago, sesir said:

Si vidu v cilinder in v upljinac,da ves,da bla od 4 masina?

Si ga vidu kdaj v zivo z rumeno tablico?????????

Ker ku se jz spomnim je tako kot je napisal @franc

Resj se zmotil sem se, imel sem v spominu samo da je bilo prisilno hlajenje in sem pomešal cilinder od 15 in 14, sem mislil da je imela tudi 14 ka tako mašino ampak našel sem nekaj:

big_190407-195935-f78d.jpg

zdej pa ni druge kot da se gremo kregat, tako da očitno je imel tudi moj kolega prav da so bili tricikli z avtomatik mašino.

(v oglasu piše da je zraven tudi A3 mašina http://upload.salomon.si/oglas/motorna-vozila/trikolesniki/tomos-tricikel/19.6E8CT )

 

velika_1440474805.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Yucco

Hude slikce...;=)

A jih je mogoče Cimos predeloval?

A da so bili tako hitri in zmogljivi ter večina predelanih?

Ni nikjer nobenega v originalnem stanju?
 

A imen modelov pa ne ve nihče?

Share this post


Link to post
Share on other sites
franc
pred 36 minutami, smasher pravi:

Resj se zmotil sem se, imel sem v spominu samo da je bilo prisilno hlajenje in sem pomešal cilinder od 15 in 14, sem mislil da je imela tudi 14 ka tako mašino ampak našel sem nekaj:

big_190407-195935-f78d.jpg

zdej pa ni druge kot da se gremo kregat, tako da očitno je imel tudi moj kolega prav da so bili tricikli z avtomatik mašino.

(v oglasu piše da je zraven tudi A3 mašina http://upload.salomon.si/oglas/motorna-vozila/trikolesniki/tomos-tricikel/19.6E8CT )

 

velika_1440474805.jpg

Samo tole je zelo verjetno nekdo sam sestavil in so Tomosovi samo deli. Nič od tega ni originalno.

Dokler nekdo ne najde "originalnih tovarniških" slik je vse skupaj rekla kazala.

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
franc

Čisto možno, da jih ni delal Tomos (čeprav so imeli njihove oznake) ampak kakšen "zavod" , ki je delal invalidsko "opremo" .

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Yucco
pred 1 uro, franc pravi:

Čisto možno, da jih ni delal Tomos (čeprav so imeli njihove oznake) ampak kakšen "zavod" , ki je delal invalidsko "opremo" .

lp

Bi rekel, da je imela prste vmes Soča, katera jih ima še precej v svojem parku

Share this post


Link to post
Share on other sites
Yucco

Potem pa res nevem.

Očitno jih je predelovala kateri od bivših jugoslovanskih firm.

Kar se tiče invalidskih ploščadi za kombije in avtobuse ter predelavo v reševalna vozila je bil vodilni koprski CIMOS (najbolj znan po predelavah Citroen CX Break)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Yucco

Res je, večina jih je brez papirjev.

Vprašanje kako se jih registrira.

Lahko da so samo še za srečanja in prezentacije ali namesto bicikla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Kmet2
      2.9 si imel spredaj in zadaj
    • Kmet2
      Vi ste sto let za leseno žlico, v večini držav in tudi tistih za katere se imamo mi nekaj več imajo zastonj AC za motorje......
    • smasher
      Ma verjetno industrija že razvija boljše akumulatorje, samo je treba izkoristit obstoječe miljonske tovarne.  Kar se tiče prej omenjenega polnjenja kolesa in motorji niso tak problem kot večja vozila in včasih se mi zdi da ljudje ne razumeji da ni tako enostavno samo uštekat elektručni avto doma, da pi eu direktivah je oocija 16A ali 25A pi fazi če se prav spomnem in brez trofaznega štroma v hiši je polnjenje avta bolj bogo. 
    • krucymucy
      Aha se ena, meni najljubsa. Zavirat ne rabis z elektricnim mopedom. Zaviranje sovrazim, zato tudi vozim tako, pocasi, da zaviram samo ce je res potrebno. Pred kaficem.
    • krucymucy
      Razlozi malo kako si predstavljas to. Kaj bo napredovalo? elektromotorji so razviti do popolnosti, izkoristki zelo visoki, Zero ne rabi niti aktivnega hlajenja, energica sicer ima oljno hlajenje, ampak bolj kot preventiva. Kar se samega elektromotorja tice je ze tako dalec naprej od motorja z notranjim izgorevanjem da niti smesno ni vec. Elektromotorji niso nekaj novega, od vceraj. Kar se same elektronike tice, doziranja "plina" deluje veliko bolj natancno in predvsem enakomerno. Baterije si mislil verjetno. Tukaj v naslednjih letih ne bo kaj novega, dela se na Al-ion, ampak do serijske proizvodnje, da bo dejansko uporabno in da bodo sposobne prenasat visoke tokove praznjenja in polnjenja je se dalec. Se kar nekaj casa bo litij kar ostal. Kaksna druga alternativa? warp? pogon na mlade device? ne bo je.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!