Skoči na vsebino

Ducati Multistrada 1260 (S, S D/AIR, PIKES PEAK, ENDURO)


DAMI34
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

PSX_20200315_162828.jpg.c17ebecd3046394cfa16abc93ddf8476.thumb.jpg.30a91652deabca19ecf3310f62887c38.jpg

Priporočene objave

pred 42 minutami, Snečer pravi:

 

imel sem tudi er6n, tako da vem kakšna je razlika napram versysu in razen skupnega agregata (pa še ta ima drugačno naravo), kaj dosti nimata skupnega

ce ze omenjas tole... me zanima ce se er6 slabse pelje cez ostre kratke pocasne zavoje kot versac? al sta glede tega tm tm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

18 minutes ago, Rogerg said:

ce ze omenjas tole... me zanima ce se er6 slabse pelje cez ostre kratke pocasne zavoje kot versac? al sta glede tega tm tm

Versaca še nisem imel časti vozit...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MTS se čisto qul pelje, pa naj ma medosno kakorkol dolgo. Sama medosna še ni merilo, da se bo dobro ali slabo moped prekladal.

pred 12 minutami, perry pravi:

Versaca še nisem imel časti vozit...

nič posebnega, moped ko moped, šwoh agregat :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 minutes ago, DAMI34 said:

MTS se čisto qul pelje, pa naj ma medosno kakorkol dolgo. Sama medosna še ni merilo, da se bo dobro ali slabo moped prekladal.

nič posebnega, moped ko moped, šwoh agregat :P

 

Kratko in jedrnato

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, perry pravi:

Jaz pa mislim da si zagrenjen in enostavno fouš.

se motiš, nič ti nisem fouš, da imaš novo mts, samo dejstva omenjam

in sicer nič drugače se ne pelješ, če se voziš normalno, lih tako te ujame dež ipd.

recimo jaz osebno sploh ne vem, kaj bi pridobil z menjavo motorja, če bi se zanj odločil, nič novega in revolucionarnega že dolgo niso ponudili na moto trgu

podobno kot pri mobilnikih, dosegli so neko mejo in tu se je ustavilo

lahko samo še bloke stružijo in se igrajo s SW...

kamor se boš ti pripeljal z MTS, se bom tudi jaz...

edina stvar, ki pritegne pri MTS je to, da je lep, vse ostalo pa imajo tudi drugi, tako ali drugače

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 minutes ago, Snečer said:

se motiš, nič ti nisem fouš, da imaš novo mts, samo dejstva omenjam

in sicer nič drugače se ne pelješ, če se voziš normalno, lih tako te ujame dež ipd.

recimo jaz osebno sploh ne vem, kaj bi pridobil z menjavo motorja, če bi se zanj odločil, nič novega in revolucionarnega že dolgo niso ponudili na moto trgu

podobno kot pri mobilnikih, dosegli so neko mejo in tu se je ustavilo

lahko samo še bloke stružijo in se igrajo s SW...

kamor se boš ti pripeljal z MTS, se bom tudi jaz...

edina stvar, ki pritegne pri MTS je to, da je lep, vse ostalo pa imajo tudi drugi, tako ali drugače

Nazadnje ko sem gledal tvoj motor nisi imel abs, tcja etc. 

seveda ti tega ne potrebujes.. zakaj uporabljad internet? Uporabi goloba..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Rogerg pravi:

snecerja sm mislu ...

kak si hecn, er6 se vrhunsko pelje, itak z njim tekmujejo tudi na IOM v supertwin klasi

https://www.motopuls.com/images/stories/TESTOVI/T062/062TM_Kaw_ER6N.pdf recimo test prvega modela iz 20xx

sicer pa smo že falili temo :) 

Pravkar, ukica pravi:

Nazadnje ko sem gledal tvoj motor nisi imel abs, tcja etc. 

seveda ti tega ne potrebujes.. zakaj uporabljad internet? Uporabi goloba..

oboje nadomeščam z desno roko in telesom, res pa je, da bi oboje bilo koristno, bi lahko vozil manj pazljivo in bolj na polno...

sem vozil za enim takim pa gledam, kak se zaganja pred ovinkom potem pa bremza...aha, abs, brez njega tega ziher ne bi počel :) 

p.s.

kje si pa gledal moj motor?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 minutes ago, Snečer said:

kak si hecn, er6 se vrhunsko pelje, itak z njim tekmujejo tudi na IOM v supertwin klasi

https://www.motopuls.com/images/stories/TESTOVI/T062/062TM_Kaw_ER6N.pdf recimo test prvega modela iz 20xx

sicer pa smo že falili temo :) 

oboje nadomeščam z desno roko in telesom, res pa je, da bi oboje bilo koristno, bi lahko vozil manj pazljivo in bolj na polno...

sem vozil za enim takim pa gledam, kak se zaganja pred ovinkom potem pa bremza...aha, abs, brez njega tega ziher ne bi počel :) 

p.s.

kje si pa gledal moj motor?

Na slikah. 

Tuki se pac ne strinajm s tabo. Js vsako nadgradnjo pozdravljam z odprtimi rokami, in te zadeve pri normalni voznji ne potrebujes, je pa dost ce te resi enkrat ko mors bremzat na polno, ali pa te resi pred peskom/madezom na cesti.. je tudi obcutek boljsi.

divjaki to izklapljajo jer njima ne moze niko nista :) 

 

gledu sm tud wheelbase versaceja in mts.. razlike je “sam” 4-5cm

Popravljeno . Popravil ukica
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, ukica pravi:

Na slikah. 

Tuki se pac ne strinajm s tabo. Js vsako nadgradnjo pozdravljam z odprtimi rokami, in te zadeve pri normalni voznji ne potrebujes, je pa dost ce te resi enkrat ko mors bremzat na polno, ali pa te resi pred peskom/madezom na cesti.. je tudi obcutek boljsi.

divjaki to izklapljajo jer njima ne moze niko nista :) 

 

gledu sm tud wheelbase versaceja in mts.. razlike je “sam” 4-5cm

1415mm v650

za 5,5cm so povečali medosno pri MTS, ki ima 1585mm (uradni podatek).

tak...

https://www.ducatialicante.motosmedina.com/en/motorrad-modell-ducati-multistrada-1260-9179-2018

001.jpg

izpuh bi jaz menjal, za kakšen manjši, en ror

kaj pa je res slabo narejeno pa je sprednji blatnik, ki sploh nima zaščite in vse meče v hladilnik in agregat (že videno pri drugih lahih)

zakaj fali pol sprednjega blatnika? zaradi hlajenja, ker je te konjiče treba enormno hladit ali?

to ja vse meče po krivini, mašini itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, DAMI34 pravi:

toliko dirkaška, kot podobni modeli s podobno krivuljo navora in moči.

In ne vem zakaj bi ne bila dobra za serpentine in potovanja.

Tega si nisem jaz spomnil. Berem še kaj poleg Motosveta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, bikez pravi:

Tega si nisem jaz spomnil. Berem še kaj poleg Motosveta.

Med drugim tudi jaz, pa še podoben motor imam.

Tukaj se žal pretirava o tem, kaj je in kaj ni dobro. Ja tudi za teren ni dobra, pa čeprav ima v imenu ADV. 

Da, tudi konjev je preveč za serpentine (80-100 je vrh glave)

in

Da, tudi prestavno razmerje je dolgo, pa moraš občasno v prvo brzino in previdno

Vendar:

Tisti dve serpentini z mal znanja komot odpelješ, da pa ne govorimo o tem, ka zletiš ven iz serpentine in preletiš raven odsek do druge serpentine.

Se pravi, če gremo gledat čas, je res da bo mogoče šla bolj počasi čez serpentino, ampak vse drugo bo pa 2x hitrej. Ni đabe na Pikes peak letela, če bi bila tok slaba...ne vem no bi Versis še vedno imel rekord :D

Druga stvar pa je kup elektronike, kjer si lahko uporabnik prilagodi moč motorja in poseganje TCja.

Tretja stvar pa je sama ciklistika, a so tudi ciklistiko skurcali?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nakup motorja na MS je bil vedno izziv za celotno ekipo v NASI.

Tale MTS je za normalno vožnjo predober, edino vprašanje je, kako cuka agregat.

Moje mnenje je, da kar je nad 1000ccm potrebuje najmanj 3 valje+ v vrsti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V bistvu tule ni tema o nakupu MTSja, bolj prepričevanje MS članov, ki si MTS ne lastijo, da so lastniki kupili hudo napačen moped :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 strani nabijanja o vsem, le o novi MS 1260 ne. A jo sploh kdo ima pa da pove kaj iz prve roke?

Sam sem pred prvim majem sedel na njej v tovarni. 

Vtis? Kot večina motorjev: kljub "enormni" medosni razdalji mi je premajhna...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, DAMI34 pravi:

...

Vendar:

Tisti dve serpentini z mal znanja komot odpelješ, da pa ne govorimo o tem, ka zletiš ven iz serpentine in preletiš raven odsek do druge serpentine.

Se pravi, če gremo gledat čas, je res da bo mogoče šla bolj počasi čez serpentino, ampak vse drugo bo pa 2x hitrej. 

...

 

Motor je za uživanje med ovinki in ne za izstreljevanje po ravninah. Tudi ta v naslovu teme. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, DAMI34 pravi:

V bistvu tule ni tema o nakupu MTSja, bolj prepričevanje MS članov, ki si MTS ne lastijo, da so lastniki kupili hudo napačen moped :P

 

Ma relativno...

Mogoce z nakupom,dobis kar si zelel...

Men ducati not go...mel enga in hitro znebil...Najbolj motece mi blo ko te vsi zijajo ko kam prides...z HD nisem kam sel na pijaco...tako,da zame ducati najbolj pozerski in motec mopi...

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Borutt pravi:

Motor je za uživanje med ovinki in ne za izstreljevanje po ravninah. Tudi ta v naslovu teme. 

za kar kol hoče lastnik? A si tut ti prebral da MTS ni za serpentine, al samo rad meni repliciraš? Ker tule bo hitro čistka.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

27 minutes ago, Snečer said:

Nakup motorja na MS je bil vedno izziv za celotno ekipo v NASI.

Men se ne zdi. Ko prečistiš 10000strani prerokovanj,  prideš do dveh odgovorov. Vse kar rabis je kovanec. Bmw R1xyz G/S, ali Kawasaki Versys 650. Vse ostalo je mimosun. 

Da ne bo dešpeta, navedel sem ju po abecednem vrstnem redu.

 

Ko gledam stvari o tem motorju, mam samo en pomislek. Ti lebi udrti stoli znajo bit smrt za trtice. Podobno ukrivlen stol ma moj capo. Kul je 45min, ,po eni uri je ze mal jebe, po dveh zna ze bolet. 

490B40AC-BAC1-405F-9C7F-2985F441EA6F.thumb.jpeg.9b2af4dff1681e824b52852c521908be.jpeg

 

https://www.moto.it/prove/ducati-multistrada-enduro-1260-test-su-strada-e-fuoristrada-in-toscana.html?jwsource=cl

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

15 minutes ago, DAMI34 said:

MTS ni za serpentine, 

Ma dej, prosim, kasna izjava je MTS ni za serpentine? A je teeba asistenco klicat? Ce gremo dlakocepit je za serpentine dost dobr zam 450ccm supermoto? 

 

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, Kugelschreiber pravi:

Ma dej, prosim, kasna izjava je MTS ni za serpentine? A je teeba asistenco klicat? Ce gremo dlakocepit je za serpentine dost dobr zam 450ccm supermoto? 

 

 

to ni moja izjava, repliciraj @bikezu, on je to izjavil oziroma prebral.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 31 minutami, Kugelschreiber pravi:

Men se ne zdi. Ko prečistiš 10000strani prerokovanj,  prideš do dveh odgovorov. Vse kar rabis je kovanec. Bmw R1xyz G/S, ali Kawasaki Versys 650. Vse ostalo je mimosun. 

Da ne bo dešpeta, navedel sem ju po abecednem vrstnem redu.

 

Ko gledam stvari o tem motorju, mam samo en pomislek. Ti lebi udrti stoli znajo bit smrt za trtice. Podobno ukrivlen stol ma moj capo. Kul je 45min, ,po eni uri je ze mal jebe, po dveh zna ze bolet. 

490B40AC-BAC1-405F-9C7F-2985F441EA6F.thumb.jpeg.9b2af4dff1681e824b52852c521908be.jpeg

 

https://www.moto.it/prove/ducati-multistrada-enduro-1260-test-su-strada-e-fuoristrada-in-toscana.html?jwsource=cl

tale na fotki ima 254kg+ tako da je za asfalt in boljši makadam, vse ostalo je avantura, itak pa tu v širši civilizaciji ni neurejenih cest

zame osebno je to znatno pretežko pa kakorkoli obračamo

tehnologija in materiali so šli naprej, danes se lahko iz 700 kubikov iztisne znatno več kot nekoč, zaradi materialov in inovacij je lahko izdelek lažji, kar avtomatsko pomeni, da je bolj zmogljiv

kaj pa dejansko delajo? tanke, vedno težje motorje, večje prostornine itd., ki nujno rabijo pakete elektronike, da je varno za vozit in sploh obvladljivo

zgolj misel, ko vidim nove izdelke, ki praviloma z vsako generacijo pridobivajo kilograme, moč, prostornino, ceste in omejitve pa ostajajo bolj ali manj enake skozi desetletja

a se kupi 160konjičev za vožnjo izven do 90?

al bo treba Prosena iz fbja povabit, da razložit strokovno :) 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!