Skoči na vsebino

Ducati Multistrada 1260 (S, S D/AIR, PIKES PEAK, ENDURO)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

PSX_20200315_162828.jpg.c17ebecd3046394cfa16abc93ddf8476.thumb.jpg.30a91652deabca19ecf3310f62887c38.jpg

Priporočene objave

Objavljeno
2 minutes ago, DAMI34 said:

to ni moja izjava, repliciraj @bikezu, on je to izjavil oziroma prebral.

 

Pa je treba bobnat naprej, a? De se govori in fantazira ad infinitum? 

Objavljeno
pred 54 minutami, Borutt pravi:

Motor je za uživanje med ovinki in ne za izstreljevanje po ravninah. Tudi ta v naslovu teme. 

ta ima povečano medosno, tako da se težje uživa med ovinki...

  • Haha 2
Objavljeno
Pravkar, Kugelschreiber pravi:

Pa je treba bobnat naprej, a? De se govori in fantazira ad infinitum? 

in kaj bi sedaj rad? Ne razumem? Bobnaš?

Objavljeno (popravljeno)
4 minutes ago, Snečer said:

zame osebno je to znatno pretežko pa kakorkoli obračamo

 

In kaj cva zdej narest?  Si sam na svetu? 

3 minutes ago, DAMI34 said:

in kaj bi sedaj rad? Ne razumem? Bobnaš?

Karkoli pricakujem, je prevec. Ful prevec. Pricakujem normalno komunikacijo s scepcem soli. 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Objavljeno

jaz nič, samo misel

ostali pa v trgovino :)

pa mislim, da imam kar prav, poglejmo npr. modele, ki so se čakali, Africa twin, tenere 700 itd... vse to je kar hudo obteženo napram predhodnikom...

Objavljeno (popravljeno)
pred 6 minutami, Snečer pravi:

ta ima povečano medosno, tako da se težje uživa med ovinki...

Malo relativno...

Krajsa medosna je boljse oz lazje metati motor po zaprtih ovinkih pri nizkih hitrosti a v odprtih ovinkih in normalnih hitrost manj stabilni!!!

Kolk pa slisim je MTS kr fajni za vozt...mogoce se motim ne vem...

P.s

Sam sem kao skrajsu mopi z -1 plus 2 zobniki in spustom v krizih...

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
Pravkar, Kugelschreiber pravi:

In kaj cva zdej narest? 

Karkoli pricakujem, je prevec. Ful prevec. 

potem pa ugasni bobnanje :P

Dejstvo:

zaradi podaljšane medosne ni moped nič slabše vozen, kot nekateri nabijajo. Tudi trecer GT ima podaljšano medosno, pa se noben ne pritožuje.

Objavljeno
pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

potem pa ugasni bobnanje :P

Dejstvo:

zaradi podaljšane medosne ni moped nič slabše vozen, kot nekateri nabijajo. Tudi trecer GT ima podaljšano medosno, pa se noben ne pritožuje.

ampak pri traceru pa vemo, zakaj so to naredili :) ker so se prej pritoževali...

Objavljeno
Pravkar, Snečer pravi:

jaz nič, samo misel

ostali pa v trgovino :)

pa mislim, da imam kar prav, poglejmo npr. modele, ki so se čakali, Africa twin, tenere 700 itd... vse to je kar hudo obteženo napram predhodnikom...

Nekaj je potrebno ločiti:

iščeš motor za teren, šoder itd, potem je 230kg veliko. Iščeš motor za potovanja in v dvoje? Potem tudi 250kg ni noben problem. In smatram, da MTS res nima problemov niti s težo, niti s premočnim agregatom, niti s serpentinami. Je kar nekaj podobnih modelov na cesti, ki nimajo teh problemov.

Pravkar, Snečer pravi:

ampak pri traceru pa vemo, zakaj so to naredili :) ker so se prej pritoževali...

Pri MTS pa mogoče zaradi geometrije, oni to vedo.

Objavljeno
pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

Nekaj je potrebno ločiti:

iščeš motor za teren, šoder itd, potem je 230kg veliko. Iščeš motor za potovanja in v dvoje? Potem tudi 250kg ni noben problem. In smatram, da MTS res nima problemov niti s težo, niti s premočnim agregatom, niti s serpentinami. Je kar nekaj podobnih modelov na cesti, ki nimajo teh problemov.

Pri MTS pa mogoče zaradi geometrije, oni to vedo.

po moje, ker je večji agregat?

drugače pa še najbolj "nenavaden" je sprednji blatnik

sem malo pogledal po drugih forumih, tudi jamrajo, da vso svinjarijo direkt meče na mašino...

Objavljeno
Pravkar, Snečer pravi:

po moje, ker je večji agregat?

drugače pa še najbolj "nenavaden" je sprednji blatnik

sem malo pogledal po drugih forumih, tudi jamrajo, da vso svinjarijo direkt meče na mašino...

ni edini, ki ima prekratek blatnik, to je kar splošen problem motorjev, ker hitro razbiješ lahko hladilnik (oba moja imata prekratek)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

zato ker ce bi bil blatnik do tal potegnjen bi zgledal smesno in staromodno in bi se vsi zgražal.... mi pa kupujemo sam da je lep... in ko ga domu prpeles ze narocas na ebayu podalske...ker vidis kako je prec osvinjan moped... tko pac je

 

Objavljeno

Še vedno čakam kakšen komentar nekoga, ki 1260 tudi ima.

Ko prebiram tele travme okrog medosne razdalje se valjam od smeha. Mimogrede: ali je kdo od ekspertov za vozne lastnosti morda že slišal za predtek? 

Objavljeno
pred 7 minutami, Joker pravi:

Še vedno čakam kakšen komentar nekoga, ki 1260 tudi ima.

Ko prebiram tele travme okrog medosne razdalje se valjam od smeha. Mimogrede: ali je kdo od ekspertov za vozne lastnosti morda že slišal za predtek? 

ima, samo do besede ne pride :P

 

 

Objavljeno
pred 51 minutami, Joker pravi:

Še vedno čakam kakšen komentar nekoga, ki 1260 tudi ima.

Ko prebiram tele travme okrog medosne razdalje se valjam od smeha. Mimogrede: ali je kdo od ekspertov za vozne lastnosti morda že slišal za predtek? 

kaj je to predtek?

Objavljeno
1 hour ago, DAMI34 said:

ima, samo do besede ne pride :P

 

 

nima smisla Dami... vidim, da folk, ki je DucMS videl samo na sliki, bolj pozna motor od tistih, ki motor imajo ali vozijo. Najbrž zato, ker jih ponoči sanjajo oz.skrito želijo. Podobno najbrž z GSi, GTji...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
pred eno uro, Snečer pravi:

kaj je to predtek?

V tebi bližjem jeziku je to nachlauf, po angleško pa trail. Po mojem google najde tudi, če natipkaš slovensko...

Sicer pa ta podatek največ pove o tem, kako okreten je motocikel.

Pa ne se truditi iskat ta podatek za übermašino. Ta ima avtomobilske parametre...? še čudno, da sploh zavija...

PS: se opravičujem, sem šele sedaj opazil, da si si že odgovoril...

Popravljeno . Popravil Joker
Objavljeno
pred 23 minutami, perry pravi:

nima smisla Dami... vidim, da folk, ki je DucMS videl samo na sliki, bolj pozna motor od tistih, ki motor imajo ali vozijo. Najbrž zato, ker jih ponoči sanjajo oz.skrito želijo. Podobno najbrž z GSi, GTji...

Se da zadevo peljat v 6. prestavi 50 in obrniti gas ročico? strese in ugasne al zvezno potegne

Objavljeno
pred 13 minutami, Snečer pravi:

Se da zadevo peljat v 6. prestavi 50 in obrniti gas ročico? strese in ugasne al zvezno potegne

heh :P

 

Objavljeno
pred 2 urami, Joker pravi:

Še vedno čakam kakšen komentar nekoga, ki 1260 tudi ima.

Ko prebiram tele travme okrog medosne razdalje se valjam od smeha. Mimogrede: ali je kdo od ekspertov za vozne lastnosti morda že slišal za predtek? 

Kaj tocno te zanima? Tocno napisi bom frenda,ki jo ima vprasal!Imel je cuda mopijev...za pisto ima posebej mopi in si je lani kupil MTS za na cesto!

Objavljeno
pred 1 minuto, Snečer pravi:

tvoj gre?

ne, popolnoma nevozen, tut v serpentinah, komaj gre okrog, pa premočen, preveč potegne

Je pa fajn za se hvalit v gostilni. Tam sem med vaškimi pijanci in cafe rejserji čist ta glaven, pa po ravnem vse zmagam, po zadni :P

 

As ti slišal kdaj za prestavno razmerje?

Gre v tretji, gre mirno na 3 jurje obratov, kar je dovolj (nekateri tudi na 2 do 2,5). In sem 100% prepričan da tudi MTs gre. In 90 v 6 brzini, kar je tudi dovolj. Nekateri pa zamenjajo celo prvi verižnik al pa zadnji al pa oba.

Objavljeno
pred eno uro, perry pravi:

nima smisla Dami... vidim, da folk, ki je DucMS videl samo na sliki, bolj pozna motor od tistih, ki motor imajo ali vozijo. Najbrž zato, ker jih ponoči sanjajo oz.skrito želijo. Podobno najbrž z GSi, GTji...

WTF ???? kaj misliš, da si na svetu samo ti, k lahko te € vrže na pult :lol1:.

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!