Skoči na vsebino

Začetnik (od iskanja motorja, opreme, tehnik vožnje itd)


Priporočene objave

Objavljeno
5 hours ago, Snečer said:

je tudi lastnik avtošole?

Njegov oce.

Objavljeno
pred 39 minutami, KARMEN1 pravi:

Cestak ni na pol smrtna obsodba, tudi če je to prvi motor.

Ta tvoj znanec malo bluzi............ali pa se dela frajerja.

težko vodljiv, premočen, neudoben

kot na dlani

danes se v srednjem segmentu dobijo odlični motorji, naravno sedenje, zmogljivi, vodljivi

honda, ki si jo imela, je tak primer

Objavljeno (popravljeno)
pred 20 minutami, Snečer pravi:

težko vodljiv, premočen, neudoben

kot na dlani

Saj ne kupuje H2R pa se zanj ne ve nihce tlele,ce vse troje drzi!

Vse troje- vsi coperji!

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
pred 2 urami, KARMEN1 pravi:

Seveda ?

K sem te prvič vidu, sm vedu da si carica :blush:

Objavljeno
42 minutes ago, Snečer said:

težko vodljiv, premočen, neudoben

kot na dlani

:hmm:

ehh... :blush:

Objavljeno
pred eno uro, DAMI34 pravi:

cestaki so lahko tudi samo po obliki, po konjih pa prav prijetni.

Ninja 650 aka ER6

CBF500 al neki podobnega

nekaj takega iščem ja... recimo ta honda, ki jo je omenila Karmen.. čista lepota :)

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)
pred eno uro, Snečer pravi:

težko vodljiv, premočen, neudoben

kot na dlani

danes se v srednjem segmentu dobijo odlični motorji, naravno sedenje, zmogljivi, vodljivi

honda, ki si jo imela, je tak primer

To govori zase!

Poznam ljudi, ki razen cestaka, jim noben motor nikakor ne leži. Pa so probali vse živo!

In to so punce in fanti!

Mojo Hondo sem "prerasla" v enem letu.

Popravljeno . Popravil KARMEN1
Objavljeno
pred 2 minutami, KARMEN1 pravi:

To govori zase!

Poznam ljudi, ki razen cestaka, jim noben motor nikakor ne leži. Pa so probali vse živo!

In to so punce in fanti!

Mojo Hondo sem "prerasla" v enem letu.

Ne, pišem objektivno. Cestak nima udobja, prisiljena drža, pokrčene noge. 

Kaj pomeni to prerasla? spet butaste fraze kot "pravi motorist" itd.

Hondi NC ne manjka prav ničesar, da se z njo ne bi dalo iti okoli sveta.

Če ti pa ni ustrezala za divjanje in pred gostilnami pa je to druga zgodba.

Zdaj se bo spet začetnika filalo z neumnostmi.

Objavljeno
pred 9 minutami, Snečer pravi:

Ne, pišem objektivno. Cestak nima udobja, prisiljena drža, pokrčene noge. 

Kaj pomeni to prerasla? spet butaste fraze kot "pravi motorist" itd.

Hondi NC ne manjka prav ničesar, da se z njo ne bi dalo iti okoli sveta.

Če ti pa ni ustrezala za divjanje in pred gostilnami pa je to druga zgodba.

Zdaj se bo spet začetnika filalo z neumnostmi.

Prav imaš!

Ni mi ustrezala VEČ za divjanje.

V gostilne pa ne hodim ?

Objavljeno
Pravkar, KARMEN1 pravi:

Prav imaš!

Ni mi ustrezala VEČ za divjanje.

V gostilne pa ne hodim ?

Treba ločit med tem, da se motorja naveličaš, da hočeš še kaj drugega probat itd.

Da bi pa hondo nc "prerasla" pa bi te rad videl. Verjetno si z lahkoto vozila wheelije spredaj, zadaj, vse ovinek z maksimalno močjo, slajdala in risala z obema gumam itd...

Potem motor prerasteš, a to je spet divjanje in objestna vožnja.

https://www.honda-as.com/motorji/motocikli/enduro/nc750xa-abs-dct

tole je puna kapa, če pa kupuje zaradi ulice in gostilne pa je potem vseeno, kaj pripelje pokazat...

Objavljeno
pred 6 minutami, Snečer pravi:

Treba ločit med tem, da se motorja naveličaš, da hočeš še kaj drugega probat itd.

Da bi pa hondo nc "prerasla" pa bi te rad videl. Verjetno si z lahkoto vozila wheelije spredaj, zadaj, vse ovinek z maksimalno močjo, slajdala in risala z obema gumam itd...

Potem motor prerasteš, a to je spet divjanje in objestna vožnja.

https://www.honda-as.com/motorji/motocikli/enduro/nc750xa-abs-dct

tole je puna kapa, če pa kupuje zaradi ulice in gostilne pa je potem vseeno, kaj pripelje pokazat...

motor prerasteš tudi ko ti nekaj manjka (oziroma te moti), ali pospešek, ali zavore, vzmetenje, ali oprijem ali drža...

Objavljeno
pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

motor prerasteš tudi ko ti nekaj manjka (oziroma te moti), ali pospešek, ali zavore, vzmetenje, ali oprijem ali drža...

meni recimo manjka klimatska naprava na motorju pa težko rečem, da sem ga zato prerastel?

Objavljeno
Pravkar, Snečer pravi:

meni recimo manjka klimatska naprava na motorju pa težko rečem, da sem ga zato prerastel?

meni na xj6 je bilo preslabotno vzmetenje, sploh za dva, kar pomeni, da sem ga prerastel :P

o manjku govorim o obstoječem, ki ti nekako ne sede več, al pa je premalo:

moč

slabotno vzmetenje

dodatna oprema (veliko Kratic)

itd itd

Objavljeno

pogrešam tudi avtomatski menjalnik in elektro motor :)

še 20 let bom čakal

Objavljeno

Mah, vse odvisno kolko je človek velik, moj kolega je imel za prvi motor RSV mille,  jaz pa zzrja 250, aprilja je športna zzr pa skoraj športn :D . In preživej le kljub temu da je imel njegov prvi motor 135 konjev ( je pač velik in je naredil 1 krog na mojem zzrju je skoraj zgledalo kot jaz na minimotu :lol1:)

Tako da je čisto vseeno kakšen je prvi motor, pomembno je da paše na motorista in da je motorist mentalno pripravljen.

Sej tudi izpit neomejeno se dela na 600+ , 70-80konjev.. torej zakaj nebi bil tak tudi prvi motor? 

Lahko se na 125ki razbiješ kot bedak, lahko pa laganu uživaš na 100+konjih (lahko je relativno seveda je večja šansa da te zasrbi in zavrtiš gas in ti konji zbežijo)

Pomembna je pamet, motor je orodje.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Pravkar, Snečer pravi:

pogrešam tudi avtomatski menjalnik in elektro motor :)

še 20 let bom čakal

ti boš počakal samovozeče motorje :P (s klimo in streho)

 

Objavljeno
On 6/22/2019 at 6:57 PM, DAMI34 said:

ti boš počakal samovozeče motorje :P (s klimo in streho)

 

Super, motor se bo vozil okoli sam, ti boš pa doma za tipkovnico ......Zakaj že.....zakaj se  sploh vozte ....

  • Haha 2
Objavljeno (popravljeno)
Ob 22. 6. 2019 ob 16:01, la profich pravi:

Hvala za vse nasvete. Se zavedam da imeti izpit še nič ne pomeni, me pa to najbolj skrbi. Ker ko imaš izpit pomeni da imaš osnove in lahko začneš pridobivati izkušnje, prej težko. Skrbi me pa kot rečeno, ker sem preskočil celo "osnovno šolo" in nisem vedel koliko je takih primerov kot sem sam, da gremo delat a kategorijo, prej kot sploh sedimo na motorju. 

Imam tudi samo enega človeka, ki se na motorje dovolj spozna in mu zaupam, pa sem včeraj govoril z njim in je bil zelo skeptičen glede izpita, zato sem še tukaj vprašal. On je vozil motorje preden je imel izpit, zato mi je tudi tako rekel. Mi je pa odsvetoval cestaka, ki je bil moja prva in zaenkrat tudi edina želja, češ da če ga imaš za prvi motor je to že na pol smrtna obsodba.

Sem pa tak, da če grem v nekaj na novo in o tej stvari nimam pojma, se pozanimam, in nasvete tudi upoštevam. In se učim potem postopoma. Še toliko bolj pri motorjih, ker imam življenje preveč rad in upam, da še dosti let pred sabo. Tako da bom verjetno tu gor čez dobra 2 meseca začel spraševat kateri motor je dober za začetnike :)

Še enkrat pa hvala vsem za pomoč, super ste. 

Iskreno? Kupi nekaj, pri čemer ti bo srce zaigralo, ko ga boš pogledal in sedel nanj. Motor itak ni praktičen. Pri vsakem ti bo nekaj falilo ali ne bo kul. Ali bo pre/malo močan, neudoben/natančen v ovinkih,  z dovolj prostora za sopotnika in prtljago/zvijajoč kot presta,... V končni fazi danes težko kupiš nekaj totalno nevoznega, se ti pa splača poskusit različne žanre, da boš videl, kaj te potegne.

Jaz sem imela cestaka doma še preden sem naredila izpit. 11 let kasneje in 130.000 km več na števcu je ta dotični motor z določenimi nadgradnjami še vedno v garaži in v pogonu.

Bi spremenila odločitev za nazaj? Ne. Absolutno mi ni bilo žal, da sem si izbrala motor z dobro ciklistiko, zavorami in zgledno zalogo moči. Pa čeprav pred tem nisem nikoli sedela niti na avtomatiku. Po drugi strani pa začetniku v roke ravno ne bi dala npr. Superduka. Dokler gledaš zadeve do 750 ccm moči nikakor ni toliko, da se je ne da obvladat, kar se tiče ostalega je pa individualna odločitev, kaj (se ti zdi da) rabiš. Jaz sem še vedno pristaš (za isti budget) starejšega motocikla z dobro ciklistiko, zavorami itd kot novejšega cheap budget motorja, ala MT07, CBR 500F.

Popravljeno . Popravil svobodnaptica01
  • Všeč mi je 6
Objavljeno
pred 34 minutami, svobodnaptica01 pravi:

Iskreno? Kupi nekaj, pri čemer ti bo srce zaigralo, ko ga boš pogledal in sedel nanj. Motor itak ni praktičen. Pri vsakem ti bo nekaj falilo ali ne bo kul. Ali bo pre/malo močan, neudoben/natančen v ovinkih,  z dovolj prostora za sopotnika in prtljago/zvijajoč kot presta,... V končni fazi danes težko kupiš nekaj totalno nevoznega, se ti pa splača poskusit različne žanre, da boš videl, kaj te potegne.

Jaz sem imela cestaka doma še preden sem naredila izpit. 11 let kasneje in 130.000 km več na števcu je ta dotični motor z določenimi nadgradnjami še vedno v garaži in v pogonu.

Bi spremenila odločitev za nazaj? Ne. Absolutno mi ni bilo žal, da sem si izbrala motor z dobro ciklistiko, zavorami in zgledno zalogo moči. Pa čeprav pred tem nisem nikoli sedela niti na avtomatiku. Po drugi strani pa začetniku v roke ravno ne bi dala npr. Superduka. Dokler gledaš zadeve do 750 ccm moči nikakor ni toliko, da se je ne da obvladat, kar se tiče ostalega je pa individualna odločitev, kaj (se ti zdi da) rabiš. Jaz sem še vedno pristaš (za isti budget) starejšega motocikla z dobro ciklistiko, zavorami itd kot novejšega cheap budget motorja, ala MT07, CBR 500F.

Ne mešaj ciklistiko športnega motorja z nekim MT07 ali podobnega, ker gre za različni zadevi, kjer bo začetnik lažje vozil in bolj obvladoval MT07, kot neko športivo. In tudi zavore na tistih poceni zadevah, kot jim praviš, so dobre in lahko začetnika vržejo preko krmila. Za začetnika je bolj primeren MT07, kot cestak. 

Objavljeno

Če ti kaj pomaga, jaz sem lani maja naredil izpit, prej sem vozil samo apn6. saltanja se bos hitro navadu, ni neka znanost.

Mi so pa zmeraj motorji bli wau, in končno je odločitev padla in se spravu delat izpit, neomejeno pri 24, vse v prvo brez problema. Do zdj sm naredu cez 10k km, in še zmeraj se učim. Samo pamet v glavo. 

Moral se boš odločit s kakšnim namenom boš imel motor, al za iz kavice na kavico, enodnevne fure, al kakšna daljša potovanja. 

Sej gre tudi z cestakom na fure it, sam lepše polovico boš teško kam spravu, pa pravjo da je malo neudobno na douge fure, čeprav maus dokazuje nasprotno. 

Sam sm kupu vstroma 650 08, z njim neverjetno zadovoljen, čeprav ima samo 68konjov. Mene in žensko pouno natovorjene lepo pele, prehitevam malo bolj z glavo in gre. Sem pa pri višini 185 veliko motorjev takoj zradiral s seznama. Npr. V avtosoli sem vozil mt07, in na izpitni po 1 uri vožnje sem mislil krepat, enostavno premejhn.

Objavljeno
42 minutes ago, svobodnaptica01 said:

Bi spremenila odločitev za nazaj? Ne. Absolutno mi ni bilo žal, da sem si izbrala motor z dobro ciklistiko, zavorami in zgledno zalogo moči. Pa čeprav pred tem nisem nikoli sedela niti na avtomatiku. Po drugi strani pa začetniku v roke ravno ne bi dala npr. Superduka. Dokler gledaš zadeve do 750 ccm moči nikakor ni toliko, da se je ne da obvladat, kar se tiče ostalega je pa individualna odločitev, kaj (se ti zdi da) rabiš. Jaz sem še vedno pristaš (za isti budget) starejšega motocikla z dobro ciklistiko, zavorami itd kot novejšega cheap budget motorja, ala MT07, CBR 500F.

Gospa, vi od vseh tle, res ne smete sveta sodit po sebi. 

Prejle sm opazoval parček hunske registracije, na mt07. Oba sta bila dokaj visoko rasla in vitka. Tore tezo in visino stola ni blo problemov. Na parkplacu je blo tolk enih tegob, de sm hotel priskocit na pomoc. Ce bi tista dva imela ninjo/gsxr, ju ne bi nikoli videl, ker bi stvari sle po tleh u prvem kriziscu. In bi blo motorizma verjetno konc. 

Men se zdi, de se enostavnost uporabe zapostavlja. Pravis de mas backa 11let. Kolk let si pa rabla, de si dejansko prsla do tega, da znas ciklistiko en mal cenit pa uporabit? Plus, ne smes mimo tvojih pistaških ambicij. Ti si hotla raketo de bos sla dirkat. In ko si se navadla pelat na pisti, se zdej usedes na mt07, in te samo moti ful zadev. Namen pa prezres. Ker enostavnosti uporabe ne cenis, ker je teb vse simpl.  Poprecnezem pa ni. 90% zacetnikov normalne ali nizje postave bodo prvi dve sezoni z “budget bajkom” ala mt07 nc700 er6, monster/scrambler......bistveno leps, kot ce se usede direkt na RR. In men je to point, de se mam na bajku fino. 

 

Plus neumnosti. K bodmo posteni, zacetnik ima zacetniske fore. Tud pr 40ih. In ce ma pod ritjo RR raketo, bo po cesti prej al pol padu u skusnjavo, in se lovil s copperji, preprican de ga more na izi prehitet :D 

 

Filozofski sm. More bit mlaj blizu. 

Objavljeno
pred 9 minutami, Borutt pravi:

Ne mešaj ciklistiko športnega motorja z nekim MT07 ali podobnega, ker gre za različni zadevi, kjer bo začetnik lažje vozil in bolj obvladoval MT07, kot neko športivo. In tudi zavore na tistih poceni zadevah, kot jim praviš, so dobre in lahko začetnika vržejo preko krmila. Za začetnika je bolj primeren MT07, kot cestak. 

Ciklistika je zame to, da motocikla ne zvija kot preste, ko zapelješ čez grbino, da v ovinku drži linijo, da je stabilen na zaviranju, ob pospeševanju, skratka, da ga tudi ob kakšni zlorabi v smislu podlage ali vožnje ne razmeče po celotnem cestišču. Nikjer pa nisem omenjala cestaka. Ampak dejstvo je, da je že npr FZ6  2007 precej več motorja v tem smislu kot MT07, pa jo kupiš za manj denarja. In po 16h v avtošoli na ER5 se mi je samo smejalo, ko sem se presedla na svoj motocikel doma, ni bilo primerjave in pika.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!