Skoči na vsebino

Začetnik (od iskanja motorja, opreme, tehnik vožnje itd)


Priporočene objave

Objavljeno
1 minute ago, svobodnaptica01 said:

ER5

Er5 je res.....super basic. Plus oglate gume. Plus tapocen bremspakne....ja, verjamem de si kr zletela z garaze...jez sm nek cajta mz125 vozu u soli. Prednja barum je zacvilila ob vsakem dotiku zavorne rocke. Seveda takoj po tem, ko je “vzmetenje” zabilo do tal.....gpz je bil ko millenium falcon. 

U resnici, bi s hornetom dost lazje in leps zacel motorizem. 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno (popravljeno)
pred 30 minutami, Kugelschreiber pravi:

Gospa, vi od vseh tle, res ne smete sveta sodit po sebi. 

Prejle sm opazoval parček hunske registracije, na mt07. Oba sta bila dokaj visoko rasla in vitka. Tore tezo in visino stola ni blo problemov. Na parkplacu je blo tolk enih tegob, de sm hotel priskocit na pomoc. Ce bi tista dva imela ninjo/gsxr, ju ne bi nikoli videl, ker bi stvari sle po tleh u prvem kriziscu. In bi blo motorizma verjetno konc. 

Men se zdi, de se enostavnost uporabe zapostavlja. Pravis de mas backa 11let. Kolk let si pa rabla, de si dejansko prsla do tega, da znas ciklistiko en mal cenit pa uporabit? Plus, ne smes mimo tvojih pistaških ambicij. Ti si hotla raketo de bos sla dirkat. In ko si se navadla pelat na pisti, se zdej usedes na mt07, in te samo moti ful zadev. Namen pa prezres. Ker enostavnosti uporabe ne cenis, ker je teb vse simpl.  Poprecnezem pa ni. 90% zacetnikov normalne ali nizje postave bodo prvi dve sezoni z “budget bajkom” ala mt07 nc700 er6, monster/scrambler......bistveno leps, kot ce se usede direkt na RR. In men je to point, de se mam na bajku fino. 

 

Plus neumnosti. K bodmo posteni, zacetnik ima zacetniske fore. Tud pr 40ih. In ce ma pod ritjo RR raketo, bo po cesti prej al pol padu u skusnjavo, in se lovil s copperji, preprican de ga more na izi prehitet :D 

 

Filozofski sm. More bit mlaj blizu. 

U bistvu sem jo začela cenit takoj ko sem prišla iz avtošole in tistega ER5. Ker so me vsi strašili, kako bo to neskončno težje in jadajadaja, me je ubistvu pred prvo furo pošteno skrbelo (dejansko sem backa peljala pred izpitom samo na poligonu, in ja, tam je bil kot slon v trgovini s porcelanom). Ko sem se pripeljala do konca vasi, se mi je že režalo pod čelado in ni mi bilo žal niti mini mini malo. Da sem jo konkretno cenila in uporabljala... naslednje leto, ko sem precej časa prevozila v LS stilu s Suzukijem ;) 

Kar se tiče motoviljenja na parkingu, sem se tudi sama kar nekajkrat zvrnila na mestu. Nazadnje nečastno na potovanju sredi Francije pred dvema letoma, ko sem imela naloženga do amena. Ampak vsakič je bilo to povezano z višino in težo, kjer pa naked/SS ne igra vloge. Imam dosti hujše probleme obrnit kolegovo TDM brez paca, kot svojega.

Jaz motorja nisem nikoli kupovala za na pisto. Ampak cestaki so bili edini motocikli, ki so mi bili lepi in nikakor nisem hotela imeti nakeda. Plastik pi*čka, jbg. Torej, ja, kupila sem ga na lepe oči. Na pisti sem bila pa enkrat l. 2009, sicer pa od 2010 dalje, z drugim motociklom, ki je bil za to bolj primeren.

Kar se tiče budget motorjev pa nisem govorila samo o sportakih. Monster, scrambler, (fz6, F800R) so še vedno veliko bolj konkretni motocikli kot pa Mt07. Če rečeva v avtomobilskem terminu, Golf 7 R (SS) vs  Škoda Oktavija (Monster)  vs Clio (MT07).

Skušnjave? Ma, jaz ne bi rekla, da je problem SS. U bistvu se mi je težje umirjeno peljat na naked izvedbah zelo zmogljivih nakedov. Sednje pokonci, krajši menjalnik, veter... Manj idiotsko se obnašam na R1 kot na MT10, tapravega supermoto sploh ne upam probat :D

 

Popravljeno . Popravil svobodnaptica01
  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Sej vem da sebi v skledo pljuvam, ampak ER5, je sin '80, ne rabiš prit niti iz avtošole da ceniš boljši motor, ker sem rekel inštruktorju da nimam pojma, sem se 2 uri vozil na tw125 (popolnoma neuporabna stvar za asfalt) pol nekaj ur na ER5 intudi nekaj poligona, potem pa CBF.. mislim da 650 ali 600, no v primerjavi z er5 je šla telepatsko v slalom, čeprav še čisto nesposobem sem si bistveno več upal na hondi kot na er5ki. 

Zdej imam er5ko, ker je pač en motokultivator od motorja, pleše na vse smeri, veselo vibrira... samo ni elektronike kosi so poceni, gume še ceneje in tista 2 jurja ali celo manj kilometrov letno bi lahko tudi z biciklom prevozu. 

Tako da moj nasvet za čiste začetnike, vozite kaj boljšega od er5, že ninjđa 250 ali 300 ima boljšo ciklistikov vsaj zzr250 ima bolj tog okvir in boljše zadnje vzmetenje. 

Objavljeno
pred 1 uro, svobodnaptica01 pravi:

Ciklistika je zame to, da motocikla ne zvija kot preste, ko zapelješ čez grbino, da v ovinku drži linijo, da je stabilen na zaviranju, ob pospeševanju, skratka, da ga tudi ob kakšni zlorabi v smislu podlage ali vožnje ne razmeče po celotnem cestišču. Nikjer pa nisem omenjala cestaka. Ampak dejstvo je, da je že npr FZ6  2007 precej več motorja v tem smislu kot MT07, pa jo kupiš za manj denarja. In po 16h v avtošoli na ER5 se mi je samo smejalo, ko sem se presedla na svoj motocikel doma, ni bilo primerjave in pika.

Ciklistika je vodljivost nekega motorja in cestni motor ni vodljiv za nekega začetnika. Z njim se bo prevrnil na mestu in pri vsakem manevru, da ne pišem o vožnji, kjer bo raketa šla naravnost. Cestaka si omenila v prvem stavku drugega odstavka. In potem z njim nadaljevala v tretjem odstavku pri opevanju ciklistike, zavor in moči, da ne pišem o tem, da ti ni žal. Za začetnika ni cestak, ampak prej MT07. Če se ima začetnik rad, seveda.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 1 uro, Raavi pravi:

Če ti kaj pomaga, jaz sem lani maja naredil izpit, prej sem vozil samo apn6. saltanja se bos hitro navadu, ni neka znanost.

Mi so pa zmeraj motorji bli wau, in končno je odločitev padla in se spravu delat izpit, neomejeno pri 24, vse v prvo brez problema. Do zdj sm naredu cez 10k km, in še zmeraj se učim. Samo pamet v glavo. 

Moral se boš odločit s kakšnim namenom boš imel motor, al za iz kavice na kavico, enodnevne fure, al kakšna daljša potovanja. 

Sej gre tudi z cestakom na fure it, sam lepše polovico boš teško kam spravu, pa pravjo da je malo neudobno na douge fure, čeprav maus dokazuje nasprotno. 

Sam sm kupu vstroma 650 08, z njim neverjetno zadovoljen, čeprav ima samo 68konjov. Mene in žensko pouno natovorjene lepo pele, prehitevam malo bolj z glavo in gre. Sem pa pri višini 185 veliko motorjev takoj zradiral s seznama. Npr. V avtosoli sem vozil mt07, in na izpitni po 1 uri vožnje sem mislil krepat, enostavno premejhn.

hvala ti za odgovor, predvsem za krepki del... plane imam seveda tudi svojo kam spravit, predvsem pa mislim imet motor za enodnevne fure.. da se usedeš gor in greš malo uživat po sloveniji :). Če pa bi kdaj uspelo še z njim it na kako morje, bi bila pa samo pika na i. Torej na cestaka boljše da pozabim?  

 

Objavljeno

Nikoli nisem imel ne-cestaka.

:P

Objavljeno (popravljeno)

Najboljše pa je ko se tle začnete dva "prepirat" kaj je dobro in kaj ne... :D potem pa naj jst, ko še motorja ne znam vozit in mi je višek znanja zamenjat svečko na avtomatiku sodim kdo ima prav in kdo ne.. :OK:

izvira pa moja želja za cestaka zgolj in samo iz tega koliko mi je všeč... precej prepričan sem da je to neracionalno razmišljanje.. samo kaj ko preveč gledam Rossija in si mislim kako more lepo bit polagat ovinke :D 

Popravljeno . Popravil la profich
Objavljeno
pred 8 minutami, la profich pravi:

hvala ti za odgovor, predvsem za krepki del... plane imam seveda tudi svojo kam spravit, predvsem pa mislim imet motor za enodnevne fure.. da se usedeš gor in greš malo uživat po sloveniji :). Če pa bi kdaj uspelo še z njim it na kako morje, bi bila pa samo pika na i. Torej na cestaka boljše da pozabim?  

 

za dve osebi ja, tudi marsikateri nejked ni za dva, vse ostalo, kok so nevarni itd...je samo fama.

Ninja 650 (izgleda cestak pa ni, pa še marsikater drugi moped izgleda pa ni), vprašaj @Ellakaj meni o ninđici. Pa še zadnji sedež je komot. MT07 pa kar odpiši za 2. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 2 urami, DAMI34 pravi:

za dve osebi ja, tudi marsikateri nejked ni za dva, vse ostalo, kok so nevarni itd...je samo fama.

Ninja 650 (izgleda cestak pa ni, pa še marsikater drugi moped izgleda pa ni), vprašaj @Ellakaj meni o ninđici. Pa še zadnji sedež je komot. MT07 pa kar odpiši za 2. 

ninđa .. ninđa gre povsod .. :P 

Objavljeno
pred 12 urami, la profich pravi:

hvala ti za odgovor, predvsem za krepki del... plane imam seveda tudi svojo kam spravit, predvsem pa mislim imet motor za enodnevne fure.. da se usedeš gor in greš malo uživat po sloveniji :). Če pa bi kdaj uspelo še z njim it na kako morje, bi bila pa samo pika na i. Torej na cestaka boljše da pozabim?  

 

tam je en napisal, vstrom 650

to nabaviš in si zmagal, udobje, vodljivost, ni da ni, za vsepovsod

ma kaki cestaki, ciklistika, zvijanje... in padanje na mestu... napačen nakup, cestak je za divjanje

v štartu kupiš pravilno in je mir

Objavljeno

MT07 je skret. In to precej totalen skret. Enkrat sem se na poligonu vsedel gor, odvijugal par vijug in ga vrnil inštruktorju iz AŠ... če mi kaj gre resno na živce je to pogo stick vzmetenje. In sploh vilice so na MT-07 totalna katastrofa. EXC (al pa sedaj Sherco) se preko palca manj ziba na precej daljših teleskopih. Verjamem da mojih takrat vsaj 95 kil z opremo ni delalo usluge onemu podhranjenemu vzmetenju, sam resno. To je edini moped do sedaj, ki mi je pustil res slab prvi vtis. Mogoče so na novejših letnikih vzmetenje kaj popravili... ne vem.

ER6 oz Ninja 650. Versys tanov, tastar je grši od smrtnega greha. Vstroma nikol vozil, menda je ok. Moje mnenje, seveda. @la profich jaz bi ti za začetek svetoval nekaj iz tega nabora. Prijazni, umirjeni mopiji z ABS-om (to naj le ma gor). Čez čas boš že pogruntal, kaj ti bolj dogaja. Cestaki znajo biti malo naporni. Nekako tako kot je naporen 450 kubični MX motor v rokah začetnika... napake kaznuje hitro in brez usmiljenja. In ne iskati racionale v tem. Je ni. Racionala je nekaj kar rabiš in motorja rabiš lih ne. Sam če ti je všeč in si lahko privoščiš - živi se samo enkrat.

p.s. Z vsem spoštovanjem do @svobodnaptica01... sam nje ne smeš kot začetnik poslušati sploh. Je precej izjema kar se tiče motoristov oz motoristk :)

Objavljeno
pred 24 minutami, jskrablin pravi:

MT07 je skret. In to precej totalen skret. Enkrat sem se na poligonu vsedel gor, odvijugal par vijug in ga vrnil inštruktorju iz AŠ... če mi kaj gre resno na živce je to pogo stick vzmetenje. In sploh vilice so na MT-07 totalna katastrofa. EXC (al pa sedaj Sherco) se preko palca manj ziba na precej daljših teleskopih. Verjamem da mojih takrat vsaj 95 kil z opremo ni delalo usluge onemu podhranjenemu vzmetenju, sam resno. To je edini moped do sedaj, ki mi je pustil res slab prvi vtis. Mogoče so na novejših letnikih vzmetenje kaj popravili... ne vem.

ER6 oz Ninja 650. Versys tanov, tastar je grši od smrtnega greha. Vstroma nikol vozil, menda je ok. Moje mnenje, seveda. @la profich jaz bi ti za začetek svetoval nekaj iz tega nabora. Prijazni, umirjeni mopiji z ABS-om (to naj le ma gor). Čez čas boš že pogruntal, kaj ti bolj dogaja. Cestaki znajo biti malo naporni. Nekako tako kot je naporen 450 kubični MX motor v rokah začetnika... napake kaznuje hitro in brez usmiljenja. In ne iskati racionale v tem. Je ni. Racionala je nekaj kar rabiš in motorja rabiš lih ne. Sam če ti je všeč in si lahko privoščiš - živi se samo enkrat.

p.s. Z vsem spoštovanjem do @svobodnaptica01... sam nje ne smeš kot začetnik poslušati sploh. Je precej izjema kar se tiče motoristov oz motoristk :)

malo pazi na izbiro besed :) 

Objavljeno
Pravkar, Snečer pravi:

malo pazi na izbiro besed :) 

Bom v prihodnje bolj pazljivo izbiral besede ?

  • Haha 3
Objavljeno

finta je v tem, da mora biti motor naraven in udoben, že ko sedeš nanj in če ima te kriterije, ga lahko vplačaš brež testne vožnje

cestaki to definitivno niso, ležiš na tanku in rokah, ozko in zavito krmilo, pokrčene noge, trd sedež, v glavnem, za na pisto...

vstrom650, honda nc750, versys650, tracer700, to je ta segment, ko z nakupom ne moreš zgrešiti

mogoče je nc750 še najbolj praktičen za začetek, ima prtljažni prosto na mestu, kjer bi moral biti tank, izjemno nizka poraba, simpl za vozit, dobra cena, premium japonska znamka, v glavnem vplačaš in odpelješ

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno

Moja Honda je pila 3,5 do 3,7 l.

In res, ta prtljažni prostor je zlata vreden.

Če je fant visok, bi morda prišla v poštev x izvedba.

Objavljeno
13 hours ago, la profich said:

hvala ti za odgovor, predvsem za krepki del... plane imam seveda tudi svojo kam spravit, predvsem pa mislim imet motor za enodnevne fure.. da se usedeš gor in greš malo uživat po sloveniji :). Če pa bi kdaj uspelo še z njim it na kako morje, bi bila pa samo pika na i. Torej na cestaka boljše da pozabim?  

 

odličen opis uporabe maxi skuterja. 

0 napora

10 udobje

10 ekonomija

10 praktičnost/uporabnost

Komot naloudaš še drago in strašno neobremenjeno odkruzaš kamor ti srce poželi. Snečer bi kot pogoj postavil  da si neobremenjen z ulico. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

krepavam lmao. motor se vam je zvijal pa bremze niso ble dobre pa ne vem kaj še takoj k ste izpit nardil. jebote v kakšni visoki družbi smo tukaj. sami rossiji, fitipaldiji, senne pa laude. BULLSHIT. ko nardiš izpit oz. začenjaš z motocikliranjem se ti je umetnost pelat 90 od postojne do vikija, zato lahko kr lepo zaključte s strelanjem kozlov, mislm da smo preskrbleni za žar do konca sezone.

kupi kar ti je všeč, predlagal ti bo vsak po svoje, vsak ima do določene mere prav. skantaš do amena se lahko s pony ekspresom je res, kar pa še ne pomeni da je treba takoj skočit na R1. na začetku si neroden, se zašaltaš, mal preveč odpreš gas, mal preveč bremzo stisneš itd. rabiš nekaj kar te napake vsaj do določene mere odpušča in se lahko skoncentriraš na tehniko vožnje: pogled, vstop v ovinek, linijo itd. vse to lahko osvojiš z vsakim motorjem, samo manj ko se z mašino ukvarjaš hitreje bo raslo zaupanje vase in hitreje bo tehnična podkovansot rasla. jst ti proporočam nekaj v naked razredu, obvezno ABS, 700-900 kubov. mt07-09, sv650, z700-900. če kupuješ samo za par sezon za "učenje" vzemi 700, rabljeno, jih je ko listja in trave, ne izgubiš praktično nič vložka, potem pa kar si srce želi. če kupuješ za dalj časa vzemi 900, yama na primer ima itak 3 ride mode in ga daš v rain dokler si bolj pussy (vsi smo bili na začetku, pa še zdj smo) pa je. če se bosta vozila 2 poglej za nekaj v tracer/vstrom/versys varianti, ker so v osnovi bolj ali manj isti motorji kot naked (malo odvisno od proizvajalca). načeloma bi iskal po japan znamkah, ker so cenejše za kupit, vzdrževat in vozit.

po pravici ti povem če bi 3 leta nazaj vzel 900 zdaj nebi prodajal 700

pred 34 minutami, jskrablin pravi:

MT07 je skret. In to precej totalen skret. Enkrat sem se na poligonu vsedel gor, odvijugal par vijug in ga vrnil inštruktorju iz AŠ... če mi kaj gre resno na živce je to pogo stick vzmetenje. In sploh vilice so na MT-07 totalna katastrofa. EXC (al pa sedaj Sherco) se preko palca manj ziba na precej daljših teleskopih. Verjamem da mojih takrat vsaj 95 kil z opremo ni delalo usluge onemu podhranjenemu vzmetenju, sam resno. To je edini moped do sedaj, ki mi je pustil res slab prvi vtis. Mogoče so na novejših letnikih vzmetenje kaj popravili... ne vem.

so. in to konkretno. mislim da MY2017-> je konkretno izboljšanje, velja za nakede in tracerje, xsr-i je imel boljše že 2016, ker je bilo to prvo MY in so vedli da je vzmetenje šibka točka.

Objavljeno

malo bom o drži na mopedu čvekal, ko že svetrujemo od a do ž motorje.

Ne sedejo vsem ljudem vse:

1. drže na motorjih, meni osebno, pa čeprav mi je fajn voziti nekaj časa cestne endurice/suv me začne motiti pokončna drža in nabijanje v hrbtenici, še najbolj mi sede nekoliko visenje naprej, pa čeprav lahko bolj trpijo roke

2. tudi višine sedeža niso vsem po godu, tja do 82cm mi je komot, ostalo sem bolj na prstih kot ne in moram dol z mopeda da ga premaknem (sportaki ali sport oblika ima praviloma nižje sedeže)

3. tip agregata, nekateri imajo radi lastnosti 4 valnikov, drugi suvanje 2 valnika, prav tako krivulja navora ni zanemarljiva

4. dolžina do tačk, preveč pokrčena kolena so po dolgotrajni furi lahko problem

5. in nenazadnje, če voziš sopotnika, odpade kup motorjev, ker je potrebno vsaj malo pomisliti za njegovo udobje sedenja, razdalje do tačk, možnosti spreminjanja nastavljanja vzmetenja za 2 osebi in celo prtljage

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 15 urami, smasher pravi:

 sem se 2 uri vozil na tw125 (popolnoma neuporabna stvar za asfalt) . 

Kuk neuporabna in konkretno podhranjena po cesti....joj kaki spomini na en dopust...ohoj...zakon za plazo in okoliske hribcke raziskovat...

Objavljeno (popravljeno)
pred 48 minutami, Kugelschreiber pravi:

odličen opis uporabe maxi skuterja. 

0 napora

10 udobje

10 ekonomija

10 praktičnost/uporabnost

Komot naloudaš še drago in strašno neobremenjeno odkruzaš kamor ti srce poželi. Snečer bi kot pogoj postavil  da si neobremenjen z ulico. 

Pozabu...

10 stroski

10 udobje zadaj

Leti pa ne!

 

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno (popravljeno)

Lahko ti pomagam jaz.

Pred resnim motorjem sem v najstniških letih imel Yamaho Aerox (brez blokad), cca 5 let. Po prodaji me je zajela žalost, faks smo pregurali in želja do motorja je bila enostavno prevelika....

Septembra 2018 pri 26 letih sem naredil izpit in po 10 dnevih odpeljal 2012 letnik Kawasaki Versys iz Ljubljane. Že pri vožnji domov delno po AC sem opazil, da je motor veliko manj odziven, počasnejši, manj surov kot Avtošolski MT-07. Kot sem enkrat že napisal sem ob sestopu iz motorja v Celju na kosilu punci dejal, da tega že nebom vozil ker nikamor ne gre. Mogoče mi je preganjanje po poligonu z MT-07 malo preveč stopilo v glavo. Dejstvo je da MT-07 pri moji višini 196cm ni udoben motor oziroma sem bil na njem kot žirafa na skiroju, kljub temu, da je imel kar nekaj več moči, se nisem odločil zanj niti za tracerja 700... 

Po 2 mesecih privajanja in testiranja s staro zlizano gumo je bil spomladi čas za kompleten servis in menjavo obeh gum. Z marcem se je začela sezona in sedaj bo zadnjo gumo potrebno zopet zamenjat, če hočeva it z mojo konc julija proti Albaniji.....

Kaj naj ti povem druga kot po pameti!!! Še vedno lahko motor zamenjaš in zgubiš par 100€, bolje to kot, da greš nabirat maline in izgubiš celo vrednost motorja in še kaj drugega...

Popravljeno . Popravil thetruetheory
Objavljeno

Je pa eno in edino dejstvo, če se boš vozil veliko s sopotnico ti bo 650 slej kot prej premalo, zaradi konstantnega nabijanja gasa do konca in neskončnega menjevanja iz 6 v 5 v 4 v 3, da sploh kam prideš. Druga zadeva je vzmetenje, ki na teh motorjih ponavadi ni prilagojeno za +200kg obtežbe in rahlo oziroma v mojem primeru kar trpi.... 

Jaz vzmetenja nebom menjaval, ker se ne splača. Tako ali tako sem na motor zdeval že cca 1K dodatne opreme in, ko se ga bom dokončno naveličal bom enostavno prodal in šel v smeri Africe Twin, Stroma1000, Versysa1000, Tracerja900.... Bom pa definitivno to in naslednjo gumo sfural do konca.....   

Objavljeno
pred 1 uro, KARMEN1 pravi:

Moja Honda je pila 3,5 do 3,7 l.

In res, ta prtljažni prostor je zlata vreden.

Če je fant visok, bi morda prišla v poštev x izvedba.

Visok sem 182, tako da verjetno povprečno.. 

 

Drugače pa hvala vsem. Vidim da se sedaj nekako vsi nagibate v isto smer in počasi pozabljam na cestaka. Šel bi seveda v nakup rabljene variante, budgeta za sam motor pa bi bilo tam okoli 4000, ker je vseeno še izpit pa oprema.. pa zadnjih €, tudi nemoreš dati za motor, moreš imeti tudi še za servis in te stvari :) . Še eno leto imam do konca študija, tako da bi verjetno zdej res vzel nekaj na čemer se da lepo naučit vozit in še svojo kam zapeljat, potem ko pa bo služba pa bo čas za kaj resnega. 

Objavljeno
pred 2 urami, KARMEN1 pravi:

Moja Honda je pila 3,5 do 3,7 l.

In res, ta prtljažni prostor je zlata vreden.

Če je fant visok, bi morda prišla v poštev x izvedba.

x sem mislil ja, hvala za popravek

Objavljeno
pred 6 urami, Snečer pravi:

finta je v tem, da mora biti motor naraven in udoben, že ko sedeš nanj in če ima te kriterije, ga lahko vplačaš brež testne vožnje

zame je cestak naravn, ker sem puklast :huh:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!