Skoči na vsebino

Začetnik (od iskanja motorja, opreme, tehnik vožnje itd)


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
11 hours ago, Snečer said:

napačen nakup, cestak je za divjanje

Hm... :whistle:

10 hours ago, Snečer said:

finta je v tem, da mora biti motor naraven in udoben, že ko sedeš nanj in če ima te kriterije, ga lahko vplačaš brež testne vožnje

cestaki to definitivno niso, ležiš na tanku in rokah, ozko in zavito krmilo, pokrčene noge, trd sedež, v glavnem, za na pisto...

1. - absolutno.

2. - si ze imel kdaj cestaka? Meni je naraven, aktiven polozaj ravno na cestaku. Ne lezis na tanku, tank imas pod in pred seboj, in ti omogoca tudi oporo, katere se lahko z nogami opres npr. pri mocnem zaviranju. Krmilo je meni cisto ok taksno kot je - sirse kot je, bolj si izpostavljen elementom. Noge so tam, kjer morajo biti. Sedez ni trd - ali pa so Italijani super udobni, ne vem. Vsah torzo in vrat imas zasciten pred elementi, na kar lahko pri (kvazi) endurah pozabis.  Ljudje smo razlicni. Meni npr. Multistrada nikakor ne potegne - preozko, previsoko, prevec pokonci, presiroka balanca, prevec vetra... ...kolega je menjal vsaj 25 motorjev, sedaj ze nekaj let vozi samo Multistrado, ze drugo po vrsti ima, in je ne menja za drug model. Po drugi strani pa pravi, da ima Falco v motorju ravno to, kar Multistradi manjka, ampak da mu ne ustreza koncept... ...vsakemu svoje.

Danes sem s Falcotom prevozil cca 130 km. Edina utrujenost se je pojavila zaradi pasje vrocine.

Nikoli nisem imel ne-cestakov, in nikoli ga ne bom imel, ker mi enostavno ne ustreza. Ce pa bi ze imel kaksnega, bi imel predpotopnega KLR 650 - pa ne kot edini moped. Ljudje smo razlicni.

9 hours ago, sesir said:

Leti pa ne!

Burgman 650? :jezik:

7 hours ago, la profich said:

počasi pozabljam na cestaka.

Kupi kar ti je vsec! Ce bi rad pred nakupom probal, ga rentaj. Bolje kot kupiti nekaj, kar ti ne ustreza. Ali kasneje ugotoviti, da si izpustil nekaj, kar ti je pravzaprav vsec, pa se ustreza ti. ;)

Popravljeno . Popravil Zok
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Takole izgleda nakup motorja, ki ima gume namazane s tyre shine sredstvom.

Objavljeno
pred 2 minutami, Zok pravi:

Takole izgleda nakup motorja, ki ima gume namazane s tyre shine sredstvom.

nenaraven nakup

Objavljeno

...pa ze. ?

Objavljeno
On 6/26/2019 at 8:02 PM, la profich said:

Najboljše pa je ko se tle začnete dva "prepirat" kaj je dobro in kaj ne... :D potem pa naj jst, ko še motorja ne znam vozit in mi je višek znanja zamenjat svečko na avtomatiku sodim kdo ima prav in kdo ne.. :OK:

izvira pa moja želja za cestaka zgolj in samo iz tega koliko mi je všeč... precej prepričan sem da je to neracionalno razmišljanje.. samo kaj ko preveč gledam Rossija in si mislim kako more lepo bit polagat ovinke :D 

  Kupi kar ti je vsec... Nobeden od nas ne more imeti prav zate. Sam najbolje poznas sam sebe in najbolje ves, ali je pametno kupiti zmogljivejsi motor, recimo cestaka, ali ne. Samo ti ves, ali se bos lahko na zacetku  kontroliral in spostoval zmogljivosti motorja. Naj te ne zavedejo razni komentarji o vodljivosti, oziroma nevodljivosti. Vsi motorji zadnjih par generacij so precej vodljivi in poznam ljudi, ki se z lahkoto peljejo za mano na SS motorju, jaz pa sem na nakedu, skoraj supermotu. In to skozi serpentine, itd...  Vse kar je bistveno je to, da ti je motor vsec. Kupi mogoce malce starejsega, tako da v primeru, da ti kasneje ne bo vsec, ne bo pretirane izgube.  Sam pa najbolje ves, ali te bo kak zmogljivejsi motor prememamil ali ne. Nobeden od nas tule ti ne more svetovati o tem. Lahko tudi kupis kaksno resno kanto, pa te bo druzba premamila in bos v hudih problemih z slabimi zavorami, vzmetenjem ipd... 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Prej ko se lahko učiš obvladovati zmogljiv stroj je treba obvladati osnove. In osnov se na zmogljivem stroju učiš težje kot na nekem bolj civilnem mlinčku. To je najbolj pameten nasvet ki ga lahko dam na podlagi lastnih izkušenj.

Po drugi strani pa je zgolj normalna vožnja po asfaltu tako nezahtevna da se lahko pelješ lih z biločim in bo že nekak šlo. Edino bolj agresivno odpiranje gasa na zmogljivem stroju te bo spravilo v težave precej hitreje kot na nekem u easy mlinčku. In če ne znaš/upaš resno uporabiti onih super zmogljivih dvojnih sprednjih diskov ali sposobnosti motorja da gres res v globok nagib v zavoju... se lahko zgodi da bo tam zabave za vedno konec.

Objavljeno

zakaj nuben ne mara ninđ :cry:

  • Haha 2
Objavljeno
pred 1 minuto, maus pravi:

zakaj nuben ne mara ninđ :cry:

h2r je premočna rahlo

  • Haha 2
Objavljeno
pred 7 minutami, Snečer pravi:

h2r je premočna rahlo

H2 sm vozu .. pa ni neki preveč močna ... H2R pa nisem meu možnosti vozt ...

ampak.. po mojem laičnem razmišljanju .. bi se dal tut odpelat kakšn krogec ...

od leta 2012 sem z ninđam prepotoval cca 120.000 km .. brez problemou ;)

 

Objavljeno

Tako, kot so pred mano napisali, kupi kar ti je všeč. Sam imam že od štarta cestake, pa če bi zdej kupoval, bi tud cestaka uzel. 

Ko sem začel z močnejšimi motorji, sem jaz kupil gsx-rja 600, kolega pa hornetko. Pa usi so govoril, kolk je hornetka boljš za začetnika. Ampak fora je v tem, da kar se teže/pospeškov/hitrosti tiče sploh ni neki občutne razlike (okej, najvišja hitrost je pr suzukiju višja, ampak do tam itak nikol ne prideš).

Uglavnem, uzem kar ti je ušeč, pa pamet u roke :)

Objavljeno

Ah, ni tako nenavadna napaka, samo je res na nesrečnem kraju se to zgodilo. Od panike zagrabiš bremzo ampak nimaš še refleksa spustit ali odvrtet gas, torej ostane roka trda na ročki s stisnnjeno bremzo in nekaj gasa. Jaz sem imel to srečo da sem avtomatsko tudi sklopko stisnu, se pa butasto počutiš ko se ustaviš presran motor pa nabija ene 7000 obratov. (še zmiraj boljše kot to na videu) 

Objavljeno

Ko bo spet nekdo omenjal cestaka za začetnika in v isti sapi zatrjeval, da le-ta ni premočan, naj raje pomisli, za kakšno vožnjo in za kje voziti je narejen cestak in, če je začetnik zrel za takšno vožnjo. Ker začetnik potrebuje vodljiv, obvladljiv in okreten motor in ne neko športivo za naravnost. Če bo pa še vedno kdo toliko pameten, da je cestak primeren za začetnika, ker bo menda z njim vse obvladal in obvozil, naj mi pride pokazati. 

Objavljeno
13 minutes ago, Borutt said:

Ko bo spet nekdo omenjal cestaka za začetnika in v isti sapi zatrjeval, da le-ta ni premočan, naj raje pomisli, za kakšno vožnjo in za kje voziti je narejen cestak in, če je začetnik zrel za takšno vožnjo. Ker začetnik potrebuje vodljiv, obvladljiv in okreten motor in ne neko športivo za naravnost. Če bo pa še vedno kdo toliko pameten, da je cestak primeren za začetnika, ker bo menda z njim vse obvladal in obvozil, naj mi pride pokazati. 

Za zacetnika je ta velik GS najbolj primeren.

Tudi RT ni slab.

Objavljeno
pred 2 minutami, krucymucy pravi:

Za zacetnika je ta velik GS najbolj primeren.

Tudi RT ni slab.

Tvoje izkušnje? :lol1:

Objavljeno
pred 2 minutami, krucymucy pravi:

Za zacetnika je ta velik GS najbolj primeren.

Tudi RT ni slab.

Smatras policista po opravljenem izpitu,ceprav sedi na prvem mopedu kot začetnika?????

Objavljeno (popravljeno)
17 minutes ago, Borutt said:

Ko bo spet nekdo omenjal cestaka za začetnika in v isti sapi zatrjeval, da le-ta ni premočan, naj raje pomisli, za kakšno vožnjo in za kje voziti je narejen cestak in, če je začetnik zrel za takšno vožnjo. Ker začetnik potrebuje vodljiv, obvladljiv in okreten motor in ne neko športivo za naravnost. Če bo pa še vedno kdo toliko pameten, da je cestak primeren za začetnika, ker bo menda z njim vse obvladal in obvozil, naj mi pride pokazati. 

 

Čemu so cestaki namenjeni? Vožnji po cesti. Motorji so opremljeni in homologirani za uporabo v cestnem prometu. Čist vsi motorji so sposobni pridet na vršič, stelvio ali kako še ožjo in bol klukasto cesto. Če cestaka ne znaš kočirat, ni kriv cestak. Bit krał gracjoznega stožcanja po parkplacu je silno omejena ambicija. A ko voli, nek izvoli. 

 

Zdej mam 15oookm SUV. Prej sm mel cestaka.  Kamorkoli bi se jaz solo odpravil na izlet ali potovanje, ob vsaki uri vzamam cestaka. Sploh ni debate. 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno

Ok, nej pol nekdo definira cestaka, ker po obliki in funkciji je cestak recimo CBR 125, cagiva mito, njnja 250/300, ni ja 650 ki dejankso ni isto kot ta stara ninja. 

"cestak" ima lahko tudi manj kot 100konjev, in kot sem prej napisal tudi nekdo ki ima za prvi motor recimo 130konjev pod ritjo jih ma mogoče zato ker mu je bolj kot norenje všeč oblika. 

Kot sem prej napisal, po mojem mnenji je trenutno recimo er5 slab prvi motor ker je po tehnologiji že oldtajmer. 

Objavljeno
pred 4 minutami, smasher pravi:

Kot sem prej napisal, po mojem mnenji je trenutno recimo er5 slab prvi motor ker je po tehnologiji že oldtajmer. 

Kdaj pa je bil dober??

Recimo ko je ven prsu...si ga kupila kolegica...in jz takrat kot smrkovec se imel cestne 125....peljal se slabse,bremze ni primerjav,tuk slabse,sel manj,tezji...aja 4takten je bil in jajce in zato za zacetnika????..

Er5 ni bil nikoli mopi! Er6 je ze dost bolj normalen mopi bil...

Objavljeno
pred 21 minutami, Kugelschreiber pravi:

 

Čemu so cestaki namenjeni? Vožnji po cesti. Motorji so opremljeni in homologirani za uporabo v cestnem prometu. Čist vsi motorji so sposobni pridet na vršič, stelvio ali kako še ožjo in bol klukasto cesto. Če cestaka ne znaš kočirat, ni kriv cestak. Bit krał gracjoznega stožcanja po parkplacu je silno omejena ambicija. A ko voli, nek izvoli. 

 

Zdej mam 15oookm SUV. Prej sm mel cestaka.  Kamorkoli bi se jaz solo odpravil na izlet ali potovanje, ob vsaki uri vzamam cestaka. Sploh ni debate. 

Potem pa pošlji začetnika na Vršič s cestakom, MT07, geesom, čoperjem, Versysom, ..., pa poglej, kako se bo peljal. Tukaj se gre za začetnika in ne za motor, kateri je homologiran in registriran, vendar namenjen popolnoma drugi rabi. 

Objavljeno
1 minute ago, Borutt said:

vendar namenjen popolnoma drugi rabi. 

Kateri drugi rabi? Vožnji po cesti. Namenjen je vožnji po cesti. 

 

Glede začetništva sm par strani nazaj  napisal, kaj se men zdi ok, kaj se mn zdi prav, in da ko voli nek izvoli. Pizdakcat de so cestaki sam za naravnost? Ne. Niso. Nasprotno. Narjeni so za ovinke. Večino cestnih situacij s cestakom odpelješ lahkotno, enostvno in varno. Parkplac poln stožcev pač ni cesta. In ni merilo. Trenta, Vršič al pa podnanos vrabče tud niso običajne ceste. Zato zaključki ki temeljijo samo na teh primerih niso pomembni. 

 

Zanč sm prebral, de “multistrada pa ni za serpentine” po moje je su prtisk ke na 190. 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
34 minutes ago, smasher said:

cagiva mito,

Mito 7speed je mel 35konj! Če to ni bil cestak, pol ne vem kaj je blo. Er5, če je v dobri kondiciji, se čist znosno pele. Če je razmajan s sfukannmi gumami zluftanmi amortizerji in 15let starmi brems ploscicami je pac pogreb. Primerjave s sodobniki ne zdrzi nobene. Ampak to velja za vse motorje v vseh segmentih. 

Objavljeno
40 minutes ago, Borutt said:

Tvoje izkušnje? :lol1:

Da. Lahkotnen motor je GS, tudi RT.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!