Skoči na vsebino

Začetnik (od iskanja motorja, opreme, tehnik vožnje itd)


Mavrica

Priporočene objave

Motor ti mora biti všeč! Tudi barva, oblika, vse..............

In ko se nanj vsedeš, se modaš dobro počutit. Takrat veš, da je to to..........

Lahko kupiš tudi cestaka, če se na njem dobro počutiš in ga z lahkoto voziš.

Ne glede na vse, ni smiselno reči, da se boš na motor navadil, ker se ne boš. Če ti ne leži, ti pač ne leži in ti nikoli ne bo! Menjaj!

Ccm in hp igrajo vlogo pri začetnikih, kasneje ne več.

Jaz sem šla s 100 hp, na 55, potem pa na 124. In to ni vplivalo name, niti na mojo vožnjo.

 

Popravljeno . Popravil KARMEN1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Kugelschreiber pravi:

Kateri drugi rabi? Vožnji po cesti. Namenjen je vožnji po cesti. 

 

Glede začetništva sm par strani nazaj  napisal, kaj se men zdi ok, kaj se mn zdi prav, in da ko voli nek izvoli. Pizdakcat de so cestaki sam za naravnost? Ne. Niso. Nasprotno. Narjeni so za ovinke. Večino cestnih situacij s cestakom odpelješ lahkotno, enostvno in varno. Parkplac poln stožcev pač ni cesta. In ni merilo. Trenta, Vršič al pa podnanos vrabče tud niso običajne ceste. Zato zaključki ki temeljijo samo na teh primerih niso pomembni. 

 

Zanč sm prebral, de “multistrada pa ni za serpentine” po moje je su prtisk ke na 190. 

Ne bo držalo. Cestake promovirajo na pisti, jih primerjajo z dirkalniki in opisujejo, kaj vse imajo skupnega ali razvitega iz tistega za pisto. 

Za začetnika je cestak samo za naravnost in nikamor drugam. Poleg tega cestak ni narejen za ostra obračanja ali za serpentine. Ni narejen za takšno cesto, ker je njegovo naravno okolje pista. Za tja je delan. In ja, zavite ceste so običajne ceste. Ker motorizem je vijuganje med ovinki in ne vožnja naravnost proti obali. 

In še ena napaka, je začetnik na čoperju. Spet neprimerno za nekoga, ki obvlada samo obuvala. 

pred 3 minutami, krucymucy pravi:

Da. Lahkotnen motor je GS, tudi RT.

Se spomnim nekega nasmeha od ušesa do ušesa ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 43 minutami, Borutt pravi:

Ne bo držalo. Cestake promovirajo na pisti, jih primerjajo z dirkalniki in opisujejo, kaj vse imajo skupnega ali razvitega iz tistega za pisto. 

Za začetnika je cestak samo za naravnost in nikamor drugam. Poleg tega cestak ni narejen za ostra obračanja ali za serpentine. Ni narejen za takšno cesto, ker je njegovo naravno okolje pista. Za tja je delan. In ja, zavite ceste so običajne ceste. Ker motorizem je vijuganje med ovinki in ne vožnja naravnost proti obali. 

In še ena napaka, je začetnik na čoperju. Spet neprimerno za nekoga, ki obvlada samo obuvala. 

Se spomnim nekega nasmeha od ušesa do ušesa ?

ma dej no dej, marsikateri superduper enduro in nagec, na cesti skuri cestaka tako po navoru, ki ga ima uporabnega več spodaj kot po konjih, pa nihče ne piše, ne kupuj nejkeda ali endure. Da ne govorimo o komponentah, ki so večkrat enake, tako zavore, kot softwere podpora (katere znajo cestaki imeti celo več)

Fama, in jokanje okrog cestakov, je pa bolano, res bolano. 

Da ga bodo zapestja bolela je logično, da ne bo placa za 2 osebi je tudi logično, ampak da je kaj bolj nevaren kot neka karjola z visokim sedežem in 80 konjiči....smešno. Da ne govorim o trolanju da je za naravnost.

130 ali 180 konj, vse leti hitro in prehitro, le pri 130 jih lahko z nekim znanjem skoraj vse spraviš na cesto, pri 180 jih pa 50 manj, le v izjemnih primerih mogoče vse (pista itd, znanje itd) pa ne sedaj zapenjat za cifre, so zgolj hipotetično napisane.

Nadalje majo še eno dobro lastnost pravi cestaki: večinoma 4 valji in izredno kulturni ter uporabni v nizkem režimu obratov in nizkih hitrostih.

In kot sem že zapisal, poznam ljudi, ki so si kupili cestaka kot prvi pravi motor in ga vozijo čisto normalno po predpisih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ena prispodoba kar se moči tiče ..

če junfrca faše takoj velkega, ji pol ni več problem .. če z malim začne, ji vsaki naslednji, malo večji, dela probleme .. :huh:

tako da .. takoj cestak pa u maline, da se navadiš .. pol ni več problemov, ker si navajen .. :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Kugelschreiber said:

 

Čemu so cestaki namenjeni? Vožnji po cesti. Motorji so opremljeni in homologirani za uporabo v cestnem prometu. Čist vsi motorji so sposobni pridet na vršič, stelvio ali kako še ožjo in bol klukasto cesto. Če cestaka ne znaš kočirat, ni kriv cestak. Bit krał gracjoznega stožcanja po parkplacu je silno omejena ambicija. A ko voli, nek izvoli. 

 

Zdej mam 15oookm SUV. Prej sm mel cestaka.  Kamorkoli bi se jaz solo odpravil na izlet ali potovanje, ob vsaki uri vzamam cestaka. Sploh ni debate. 

Dobro ti imas take gabarite da se naslonis na rezervoar.

Jaz ga ne vzamem za nikamor, pa sem probal, ker pred ostarijo lepo zgleda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Litraša cestaka sigurno ne kot prvi motor. Vzameš manjšo kubikažo, lahko jo boš hitro prerastel in potem menjaš za več. Litraš te lahko hitro pospremi v bolnico ali pa še kam drugam. Če imaš sebe vsaj malo rad, boš rasel z motorjem. Res pa je, da bo ta varianta dražja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, krucymucy pravi:

Za zacetnika je ta velik GS najbolj primeren.

Tudi RT ni slab.

tej tezi pritrjujejo prodajne cifre, a za začetnike 50+

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Snečer pravi:

tej tezi pritrjujejo prodajne cifre, a za začetnike 50+

Črna kronika je tudi polna teh 50+. Prvo otroci, pa ni denarja, ker se bajta zida. Otroci odrastejo, ata pred penzijo. Ker ima viška soldov in je obenem rešen obveznosti, si nabavi kravo liter +, čeprav je v mladosti vozil APN ali pa še to ne. Refleksov ni nobenih, ker ni blo drila, pride situacija, motorja ne obvlada, če ma srečo so samo maline, če je nima ga odpelje črn karavan ali črn kombi.

  • Všeč mi je 1
  • Žalosten 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, bikez pravi:

Črna kronika je tudi polna teh 50+. Prvo otroci, pa ni denarja, ker se bajta zida. Otroci odrastejo, ata pred penzijo. Ker ima viška soldov in je obenem rešen obveznosti, si nabavi kravo liter +, čeprav je v mladosti vozil APN ali pa še to ne. Refleksov ni nobenih, ker ni blo drila, pride situacija, motorja ne obvlada, če ma srečo so samo maline, če je nima ga odpelje črn karavan ali črn kombi.

ampak sedaj so na voljo tečaji, tako da se to lahko prepreči...

večja težava so ovce

Rezultat iskanja slik za ferrari f40

primer homologiranega za na cesto, sicer drugo vozilo

kaj dosti jih ne vidiš na cesti :) iz tega ali onega razloga

enako je pri cestaku, ja je za na cesto, za na avtocesto v Nemčiji

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, bikez pravi:

Črna kronika je tudi polna teh 50+. Prvo otroci, pa ni denarja, ker se bajta zida. Otroci odrastejo, ata pred penzijo. Ker ima viška soldov in je obenem rešen obveznosti, si nabavi kravo liter +, čeprav je v mladosti vozil APN ali pa še to ne. Refleksov ni nobenih, ker ni blo drila, pride situacija, motorja ne obvlada, če ma srečo so samo maline, če je nima ga odpelje črn karavan ali črn kombi.

torej, če bi namesto liter vzeli 650ccm, bi vsi preživeli, bi v maline leteli mogoče kak km počasneje? :P

 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DAMI34 pravi:

ma dej no dej, marsikateri superduper enduro in nagec, na cesti skuri cestaka tako po navoru, ki ga ima uporabnega več spodaj kot po konjih, pa nihče ne piše, ne kupuj nejkeda ali endure. Da ne govorimo o komponentah, ki so večkrat enake, tako zavore, kot softwere podpora (katere znajo cestaki imeti celo več)

Fama, in jokanje okrog cestakov, je pa bolano, res bolano. 

Da ga bodo zapestja bolela je logično, da ne bo placa za 2 osebi je tudi logično, ampak da je kaj bolj nevaren kot neka karjola z visokim sedežem in 80 konjiči....smešno. Da ne govorim o trolanju da je za naravnost.

130 ali 180 konj, vse leti hitro in prehitro, le pri 130 jih lahko z nekim znanjem skoraj vse spraviš na cesto, pri 180 jih pa 50 manj, le v izjemnih primerih mogoče vse (pista itd, znanje itd) pa ne sedaj zapenjat za cifre, so zgolj hipotetično napisane.

Nadalje majo še eno dobro lastnost pravi cestaki: večinoma 4 valji in izredno kulturni ter uporabni v nizkem režimu obratov in nizkih hitrostih.

In kot sem že zapisal, poznam ljudi, ki so si kupili cestaka kot prvi pravi motor in ga vozijo čisto normalno po predpisih.

Spet si našel neko svojo razlago, ki je popolnoma mimo tistega, kar opisujem. Ker nisem nikjer pisal o konjih in navoru, ampak si ti to iz zgrešenega razmišljanja izumil. Torej je ta tvoj zapis bolan, ker ne znaš brati in razumeti napisanega. Ne gre se za konje, če boš sploh razumel. In govora je o začetniku na cestaku. Samo ti spet neke svoje gluposti najdeš, ker ne zmoreš razumeti napisanega. In sedaj nekaj nabijaš in bluziš o konjih, katere nisem nikjer omenil. Boš uspel ugotoviti o čem pišem? Ampak že vnaprej vem, da boš vse skupaj še bolj zakompliciral in spet neko svojo užaljenost našel, namesto, da bi doumel, da se ne gre za konje, kakor hočeš prikazati.

 

pred 43 minutami, bikez pravi:

Litraša cestaka sigurno ne kot prvi motor. Vzameš manjšo kubikažo, lahko jo boš hitro prerastel in potem menjaš za več. Litraš te lahko hitro pospremi v bolnico ali pa še kam drugam. Če imaš sebe vsaj malo rad, boš rasel z motorjem. Res pa je, da bo ta varianta dražja.

 

pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

torej, če bi namesto liter vzeli 650ccm, bi vsi preživeli, bi v maline leteli mogoče kak km počasneje? :P

 

Nekaj drugega je, zakaj cestak ni za začetnika. Isto, kot ni za začetnika čoper.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Borutt pravi:

Spet si našel neko svojo razlago, ki je popolnoma mimo tistega, kar opisujem. Ker nisem nikjer pisal o konjih in navoru, ampak si ti to iz zgrešenega razmišljanja izumil. Torej je ta tvoj zapis bolan, ker ne znaš brati in razumeti napisanega. Ne gre se za konje, če boš sploh razumel. In govora je o začetniku na cestaku. Samo ti spet neke svoje gluposti najdeš, ker ne zmoreš razumeti napisanega. In sedaj nekaj nabijaš in bluziš o konjih, katere nisem nikjer omenil. Boš uspel ugotoviti o čem pišem? Ampak že vnaprej vem, da boš vse skupaj še bolj zakompliciral in spet neko svojo užaljenost našel, namesto, da bi doumel, da se ne gre za konje, kakor hočeš prikazati.

 

 

Nekaj drugega je, zakaj cestak ni za začetnika. Isto, kot ni za začetnika čoper.

kr na kratko, vsi začetniki, ki se po svoji želji furajo s cestaki (ali oblika ali namembnost) in čoperji očitno potrjujejo, da tvoja teza ne drži.

Na ostalo pa ti ne bom odgovarjal :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še enkrat vam povem ... in vsem začetnikom ... skuteristom, maxiskuteristom, caffe racerjem, touring motoristom, potovalnikom, cestakom, rolkarjem, čoperistom, skiroistom ... če nimaš v glau, maš modrice in hraste (če maš srečo)

Karkoli uporabljaš za prevoz je lahko zelo nevarno, če nimaš mere in če precenjuješ svoje sposobnosti ...

še posebi z motorjem ... vseeno kaj voziš, če nimaš v glavi in roki pošlihtano je hitr pizdarija.

že skoraj 55 let hodim, pa sem predlan štengi faliu, pa sem potouku oba kolena ... trezen :huh:

začetnik naj kupi, kar mu je všeč .. se seznani z voznimi lasnostmi, mora vedeti za kaj ga bo uporabljal večinoma in si to pač kupi. Niso vsi motorji za vse pogoje ... no ja ..  edini motor, ki je za na pisto, za na kufe, za potovanja, za podaljšat organ .. to je seveda ninđa :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, DAMI34 pravi:

torej, če bi namesto liter vzeli 650ccm, bi vsi preživeli, bi v maline leteli mogoče kak km počasneje? :P

 

Kdo pa je rekel, da 600 ni preveč za začetnika. Ne pa da začetniki mladiči kupujejo mopede z 1PS/kg ali pa starejši krave z liter + in 250 kilami.

Se spomnim offroad štorije. Vsi so planili po 450ccm strojih, tisti, ki so dobili 250ccm stroje, so bili prav užaljeni. Po končani furi je bilo ravno obratno. Noben ni več pomilsil na 450 ccm stroj. Govorim o začetnikih na offroad motorjih, ki so bili vajeni cestnih motorjev.

Popravljeno . Popravil bikez
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

kr na kratko, vsi začetniki, ki se po svoji želji furajo s cestaki (ali oblika ali namembnost) in čoperji očitno potrjujejo, da tvoja teza ne drži.

Na ostalo pa ti ne bom odgovarjal :P

 

Ti bom pa jaz malenkost obrazložil, da boš razumel. 

Si začetnik? Nisi, kajne. Zakaj si potem z motorjem za začetnika podiral stožce? Ti bi moral to odpeljati miže in z eno roko. Ker nisi začetnik in, ker imaš motor za začetnika. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, bikez pravi:

Kdo pa je rekel, da 600 ni preveč za začetnika. Ne pa da začetniki mladiči kupujejo mopede z 1PS/kg ali pa starejši krave z liter + in 250 kilami.

Se spomnim offroad štorije. Vsi so planili po 450ccm strojih, tisti, ki so dobili 250ccm stroje, so bili prav užaljeni. Po končani furi je bilo ravno obratno. Noben ni več pomilsil na 450 ccm stroj. Govorim o začetnikih na offroad motorjih, ki so bili vajeni cestnih motorjev.

ti si zapisal da litrskega cestaka pa nikakor.

Pravkar, Borutt pravi:

Ti bom pa jaz malenkost obrazložil, da boš razumel. 

Si začetnik? Nisi, kajne. Zakaj si potem z motorjem za začetnika podiral stožce? Ti bi moral to odpeljati miže in z eno roko. Ker nisi začetnik in, ker imaš motor za začetnika. 

če bi se jaz toliko sekiral za stožce kot se ti za moje vdrjuljenje okrog nih, bi si že zdavnaj pognal kuglo v glavo. K sreči se ne.

In k sreči me stožci v realnem življenju res nič ne brigajo :P

Vem pa kaj sem vozil kot začetnik in kako, pa poznam kar en kup ljudi, ko vem kako vozijo in kaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, DAMI34 pravi:

ti si zapisal da litrskega cestaka pa nikakor.

Dobro veš kaj sem hotel napisati. Preber še naprej :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, DAMI34 pravi:

torej, če bi namesto liter vzeli 650ccm, bi vsi preživeli, bi v maline leteli mogoče kak km počasneje? :P

Mogoče bi dvakrat premislil preden se lotil enostavnega prehitevanja, ki na koncu ubije voznika in sopotnico. Mogoče. Tako se pa marsikdo zanaša na sej dosti potegne, pozabi pa da nas preprosta fizika uči da dosti potegne slej ko prej potrebuje kontra akcijo - dosti zaviranja.

pred 1 minuto, maus pravi:

še enkrat vam povem ... in vsem začetnikom ... skuteristom, maxiskuteristom, caffe racerjem, touring motoristom, potovalnikom, cestakom, rolkarjem, čoperistom, skiroistom ... če nimaš v glau, maš modrice in hraste (če maš srečo)

Ni čisto res. Napaka pri poigravanju z gasom na umirjenem stroju napram homologirani pistaški specialki bo zelo verjetno imela precej hujše posledice na homologirani pistaški specialki. Pa ni treba veliko da je sranje. Mene je enkrat že rahlo utrujenega ravno prav ruknilo pri spustu z Delnic in je roka samodejno dodala gas... direkt pred ovinkom. Takrat me je rešila relativno lena narava sicer nič kaj švoh motorja in izkušnje z offroada... prst vedno na sklopki in vedno pokrita zadnja zavora. Na ER6 tega nenamernega dodajanja gasa verjetno niti opazil ne bi, na R1 bi pa verjetno ustrelil naravnost v ovinku. Na koncu se je izšlo, lih.

pred 8 minutami, bikez pravi:

Se spomnim offroad štorije. Vsi so planili po 450ccm strojih, tisti, ki so dobili 250ccm stroje, so bili prav užaljeni. Po končani furi je bilo ravno obratno. Noben ni več pomilsil na 450 ccm stroju. Govorim o začetnikih offroad, ki so bili vajeni cestnih motorjev.

Tole bi morali vsi tapametni probat. Če obvladaš 100+ HP na cesti, pol pa boš menda obvladal tudi onih cca 50 HP po njivi... easy ko keks. Jaz sem podobno pametoval. In po parih minutah pristal na riti v malinah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, jskrablin pravi:

Ni čisto res. Napaka pri poigravanju z gasom na umirjenem stroju napram homologirani pistaški specialki bo zelo verjetno imela precej hujše posledice na homologirani pistaški specialki. Pa ni treba veliko da je sranje. Mene je enkrat že rahlo utrujenega ravno prav ruknilo pri spustu z Delnic in je roka samodejno dodala gas... direkt pred ovinkom. Takrat me je rešila relativno lena narava sicer nič kaj švoh motorja in izkušnje z offroada... prst vedno na sklopki in vedno pokrita zadnja zavora. Na ER6 tega nenamernega dodajanja gasa verjetno niti opazil ne bi, na R1 bi pa verjetno ustrelil naravnost v ovinku. Na koncu se je izšlo, lih.

saj o tem govorim .. pač moraš bit skoz zbran ;) ... jaz sem štengo faliu, ker nisem bil zbran in si potolkel obe koleni..

večina dela napako, ker nima "lufta" v gasu ki mora biti vsaj + 2-3 mm .. potem se to ne dogaja...

utrujeni tovornjakarji in vozniki osebnih vozil, delajo sranja po cesti ;)

p.s.

jaz mam prav :ras:

p.s.p.s.

na moji ninđi lahko zreduciraš moč, trekšn in še kakšno pomagalo in je popolnoma civilen motor ;)

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kawasaki ER6, Yamaha MT07, Suzuki SV650, Suzuki GSF650, Suzuki GSR600, Hongda CB600, Moto Guzzi V7, Scrambler Ducati, ... izbire lahkih, 600-700ccm mopedov kolkr češ, modernih, retro

Nimaš kej zgubit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prov smili se mi poba, k se mora prebijat skoz tole... resno. In pol se kdo cudi, ce ne promoviram foruma.  

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, jvalant pravi:

Prov smili se mi poba, k se mora prebijat skoz tole... resno. In pol se kdo cudi, ce ne promoviram foruma.  

men pa ne .. a bi blo fajn, da bi bli vsi enakega mnenja ...

v bistvu vse boli đoko kaj bo on vozil .. vsak pač pove, kaj vozi in kaj mu je všeč in to mu predlaga

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, DAMI34 pravi:

ti si zapisal da litrskega cestaka pa nikakor.

če bi se jaz toliko sekiral za stožce kot se ti za moje vdrjuljenje okrog nih, bi si že zdavnaj pognal kuglo v glavo. K sreči se ne.

In k sreči me stožci v realnem življenju res nič ne brigajo :P

Vem pa kaj sem vozil kot začetnik in kako, pa poznam kar en kup ljudi, ko vem kako vozijo in kaj.

Saj sem vedel, da ne boš razumel in, da boš spet nekaj po svoje razlagal. 

Gre se za začetnika na njemu neprimernem motorju. In ti, kot stari maček, kateri ne more brez podiranja stožcev, bi moral, v primerjavi z začetnikom, te stožce odpeljati brez najmanjšega problema, ker predstavljajo cesto z njenimi ovirami, kar pomeni, da je na cesti isto. Kako bo pa začetnik vozil, če ima že stari maček, kot si ti, takšne probleme? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Borutt pravi:

Gre se za začetnika na njemu neprimernem motorju.

Zakaj avtošole dovolj ne usposobijo motoristov, da so primerni za vsak motor ... aliza avtomobile velja isto ... nardiš na cliotu in pol ti vsi priporočajo cliota .. da ne bi slučajno kupu Aflo, ker bo šu za prvim ovinkom u grabn :huh:

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!