Popularna objava smasher Objavljeno Julij 13, 2019 Popularna objava Opozori Objavljeno Julij 13, 2019 podnaslov: Kako imeti motor če si škrtica ali imaš zelo malo denarja. Moje razmišljanje ne velja za 95% članov tega foruma, ampak smo ljudje ki si želimo imeti motor in ga občasno vozit ni pa to tako pomemben hobi da bi si sposojali denar, jemali kredite in je po domače rečeno jurja letno čisto preveč za tak hobi. Vem da je komu na tem forumu to nepredstavljivo ampak morda za začetnika ki ne ve še kam in kako, ali nekoga ki ne naredi več koj 2000km letno morda ni smiselno imeti komplet usnjene opreme, fensy škornje in še kaj... Čisto osebni začetek, ko sem naredil izpit tik pred krizo, ko je še bil dnar in študentskega dela na pretek ampak motorja nisem takoj kupil ker mi je svetoval inštruktor naj ne kupuim 2 cilindraša ker tresejo in se 4 cilindraši v 600cc rangu zelo lepo in odpustijo marsikatero napako vozniku. Sanjal sem pa o ducati monstru in nisem vedel točno kaj bi, sem si rekel da bom pač še 1 leto šparal in se odločil. Glej ga zlomka prišla je kriza, denarja je bilo naslednej leto še manj, 2 leti za tem pa čista beda. Zadnjej poletje s študentskim statusom sem si rekel "po zadnji napotnici kupim motor", ker če bom čakal ga ne bom imel nikoli. Torej prišla je jesen in malo manj kot 1000€ na voljo da je motor doma v garaži in registriran, na netu čista beda, nič uporabnega pod jurja, tako ali tako je pa bila cena za motor cca max 800€ da mi ostane še za zavarovanje nekaj €€. Od vseh začetnih želja in sanj ob delanju izpita, monster, CFB 650 pa še kaj bi se našlo v rangu nejked izdelano okoli leta 2005 (torej da bi kupil nekje 5 let star motor).. je prišel podrsan in slabo vzdrževan ZZR250, morem rečt da eden najboljših nakupov kar sem jih kadarkoli naredil, ok ko sem prišel domov se je iz motorja uscal bencin, zavore so bile trde.... ampak motor je imel tablico in registracijo, torej sem postal motorist (o tem kakšna je bila vožnja konec novembra v slabi opremi v rahlem džju.... to je pač zgodba za poletne večere ob pivu) Zakaj je lahko star in švoh motor odličen nakup. Zakaj je bil tak motor zame, po mojem menju perfekten nakup čeprav sem to razumel šele kasneje. Pri starih motorjih na uplinjače/karburatorje/frgazerje je tehnologija še dokaj enostavna in dostikrat se da marsikatero popravilo opraviti z osnovnim orodjem (kovček gedor in multimeter), zato za nekoga k nima dveh levih rok je seveda letni servis pa še kaj več lahko čisto samostojno opravilo, zahteva nekaj časa, dosti volje in primeren nabor kletvic, dobra stran tega je servis vilic ni 150€+ ampak cca 30€ (dva semeringa in flaša olja), nastavitev ventilov cca 10€ (cena merilnih lističev) in en vikend preklinjanja, sinhronizacija upinjačev 1 teden večernega gledanja video navodil na jutubu in nekaj metrov prozorne cevke. Tako, da stara tehnologija ob pomankanju denarja pripomore k povečanju znanja in poznavanja tehnologije. Švohotnost motorja oziroma pomanjkanje navora, to predvem za kakšne 250cc (4T) ali 500-600 4 cilindraše pomaga predvsem neizkušenim motoristom ali takim kjer je minilo že nekaj let od zadnje vožnje, ker oprosti dosti napak, če z švoh motorjem zašaltaš sredi ovinka je verjetnost da te vrže vn iz ovinka dosti manjša kot močnejših motorjih, ker lahko pnevmatika prenese več moči (oz navora) kot je ima motor. Za poceni motoriranje je potrebno ignorirati mnenja 90% forumašev... Ko sem pogledal razne teme o nasvetih za prvi motor, če pustimo to da so neke prešle v skoraj kvatno fiziko in razna prerekanja, večina ne razume da nekdo pač ne želi investirat v motor ker je to eden izmed hobijev , ali pa preprosto nima financ. Marsikdo gradi hišo, ima več otrok, ostane brez službe... in bi imel motor za kratek vikend oddih 1-2 ure, ne za več dnevne fure po dolomitih, 2 tedensko potovanje po evropi... Bil je članek na motosvetu o temu da so motoristi srečnejši, ne zabit želje po motorju in onemogočit veselja nakomu s kompliciranjem, če ima nekdo željo imeti motor in ga to veseli, ne ga obremenjevat s preveč podatki in detajli, videl sem ljudi ki so govorili kako brezveze in nevarni so motorji kako so se smejali do včeš ko majhni otroci ko so probali krog na avtomatiku, ali ko sem jim pokazal na mojam 125cc kršu kako se gre "sklopka - prva - druga". Za izboljšanje razpoloženja je lahko 50km fura za vikend, vem da kdo na forumu ne mara počasih vikend motoristov, ampak men se zdijo še vedno boljši taki kot pa "modeli" na 100+ konjskih mašinah v japonkah in sexy srajčki (dostikrat izvajajo vožnjo pozadnji gumi iz neznanega razloga). Če bo v vsaki družini en motorist, je to najboljše osveščanje o motoristih na cesti. No sedaj, ko je prvo poglavje o tem da obstajajo nezahtevni motoristi končano lahko začnemo z analizo stročkov, oziroma kolko lahko škrtarim in imam vseeno motor, če damo kot predpostavko, da je pač motor želja za kratko vikend furo ali morda poleti 2x do morje se lahko visoke zahteve po opremi omilijo. Vsak ki kupi novega ajfona (ali nov drag telefon) lahko kupi motor, isto velja recimo za "zip25", če ima nekdo izpit za motor ga košta rabljen motor manj kot rabljen "25". Pred kratkim je kolega iskal nekaj za do službe in je rekel če najdem eno dobro 25-ko, tam okoli 600€ max 800, in nisem je našel, prej bi našel 250cc skuter v tem rangu. Torej če povzamemo ceno motorja po domače rečeno za 1000 do 1500€, je že kar nekaj izbire, če je hobi vrtenje gedor so motorji na voljo že od 500€ dalje. Kaj pa vzdrževanje..... Ne strašit ljudi z vzdrževanjem, kot sem omenil v osebnem uvodu je lahko vzdrževanje za nek osnoven motorčič, po možnosti zračno hlajen zelo poceni, če si lahko človek vzame čas (Čas = denar), torej če nimaš denarja imaš ponavadi čas, seveda marsikdo nima časa ker se mora v kafiču pritoževati nad stanjem v državi medtem ko sreba kafe/pivo ali sedi na kavču in gleda telenovele. Torej filtri in olje, če je treba kdaj še kakšen košček več lahko potegnemo povprečno 100€ letno, (torej nekje olje +filtri 30 -40€, natov poštevamo gume na cca 3 ali 4 leta odvisno od motorja ampak za nekaj nezahtevnega 150-170€ dovolj denarja za obe gumi in menjavo + nekje 80€ tisto leto ko je treba menjat kakšne zavorne stvari) torej nekje 300-350€ v treh letih. Cena goriva: manj voziš=manj plačaš Cena opreme je relativna, če imaš izpit verjento že imaš čelado, torej to je pokrito, za začetek so za na noge dobri eni usnjeni čevlji ki pridejo čez gleženj, jaz sem največ km prevozil v starih Dr. martens, ker so mi pač v avtošoli zatežili da mora bit malce bolj konkretna obutev in se z njimi strinjam (v HR tega baje ni, folk dela izpit kr v supergah in navadnih hlačah). Dobro je imeti moto hlače, ampak za prvih nekaj mesecev pazljive vožnje trše kavbijke niso tako slabe (itak pa potem poleti na cesti 100 ljudi, 100 čudi, japonke, kopalke, zgoraj brez, minice....) Moto jakna, to je pa res skoraj nuja, spet o ceni in kvaliteti.... tako ali tako motor ni za kolenčkanje, jakna služi predvsem za zaščito pred "okoljem" (raznimu mrčesu in kamnčkom ki priletijo v nas pri vožnji 100km/h). Sam se preizkusil polaganje po bankini do travnika v navadnih kavbojkah in moto jakni, in se mi je to zdela res minimalna oprema, če jakne nebi bilo bi verjetno pobiral marsikaj izpod kože, tako sem pa le otresel zemljo in kamenčke iz jakne. Ko seštejemo recimo strošek za začetke v motorizmu ob pomankanju financ: Motor: 1000€ (če škrtarimo in vzamemo nek podrsan motor 700€) Oprema: Jakna 150-180€, hlače nekaj podobnega verjeno se splača počakat razprodaje (opcija B Hofer/Lidl oprema nimam pojma kolko stane) Gume: morda naslednjo sezono ali pa takoj cca 150€ (to velja recimo prednja od 90-100 širine R17 in recimo zadnja 130-140 širine) Zavarovanje: brez vez poznanstev "prijatu od prjatla ki je agent", greš do navadnega agenta, osnovno zavarovanje prosiš za malo škonta in ga spomneš da imajo marsikje motorji 40% popusta na nevračilo premije, za navadn motor do 50konjev nebi smelo priti preko 100€, seveda vsak popust od avta ali veza drastično zniža ceno tudi tja do 50€. Seveda vržemo zraven še en mali servis in menjava zavorne tekočine še 50€. Čisti začetek: 700€ motor, 150€ jakna, recimo 80€ zavarovanje in 50€ mali servis in lahko naredimo prvih 100km v svet motorizma za : 980€ (če je motor dražji lahko pridemo do 1500€) Naslednjo sezono si privoščimo nove gume in hlače in spet mali servis je 350€ + zavarovanje 70€ = 420 (zavarovanje sem zmanjšal Tretjo sezono pa redni servis pa morda servis zavor ali vilic 150€ in seveda zavarovanje 70€ = 220€ Cena tehničnega in letne dajatve niso vključene ampak recimo za primer ER-5 je vse kar plačam na okencu tehničnih za tehnični podaljšanje prometne in taxa 31€ letno Torej po 3 letih smo opremljeni in veseli za 980+420+220 (+ recimo v primeru ER5 93€ takse in tehnični)= 1713€ oziroma kot sedaj pradi prodajajo avte v mesečnih zneskih manj kot 50€ mesečno, če vržemo vn prvi strošek nakupov torej motor in oprema, recimo da bi to naredili takoj so letni stroški za met "motor redi to go" doma zavarovanje in servis 100 do 200€ letno. Tak izračun zdrži za kašen ER5, zzr250, virago 250, XJ600, GS500, pegaso ...... v glavnem vse kar se da vozit z A2/neomejeno. Vsem želim veliko veselja na motorjih in motorista v vsako družino Zelo vesel bom če kdo deli še kakšno ekonomično zgodbo ali nasvet da bi privabili v moto začetke čim več ljudi ki sanjajo in želijo motor pa se bojijo stroškov. (raznega "prepucavanja" na idejo to so jajca rabiš najmanj 100 konjev, al pa za vožnjo v dvoje rabiš vsaj 800cc, vse ostalo ima premalo navora, zgreši cilj) To razmišljanje ni namenjeno vsem ki potrebujejo motor da se pokažejo v kafiču ali tistim ki bi radi takoj cefrali gume do roba in rabijo vso moč tega sveta pod ritjo. ps: če sem se kje kaj zatipkal se opravičujem občasno me malo jebe vrstni red črk. skalar36, BRANE, Joker in 25 others 24 4
Zok Objavljeno Julij 13, 2019 Opozori Objavljeno Julij 13, 2019 Lepo napisano. Tudi jaz sem "zacel" z ZZ-R 600 za 700 eur. Sicer sem nanj malo kasneje zdeval veliko, VELIKO vec denarja kot si nastel, ampak tisto (kompletna obnova) je bila moja osebna zelja in projekt. Slo bi tudi brez tega. Dozivel pa sem z njim precej lepega. Oprema? Louis je imel svoj cas ene jakne (Fast Lane) po 20 eur. Komplet scitnikov pa je stal okrog 25 eur, ce se ne motim. Hej, jakna deluje, dvakrat sem grdo ploznil po tleh, hudic je izgledal se vedno neposkodovan! Hlace s scitniki so stale 50 eur. Moje najljubse rokavice (Louis Cafe Racer) so stale 10 eur - prav tako testirane, kozo so uspesno zascitile, in se vedno jih uporabljam pri voznji v sluzbo. Motoristicni cevlji se na mimovrste dobijo za 32 eur - sicer jih nisem preizkusil, a so verjetno boljsa zascita kot superge. Ni to oprema s katero bi sel na tedensko potovanje, je pa vsekakor veliko boljsa varjanta kot vetrovka in jeans - in verjetno celo cenejsa. Scarabeo 500, ligenjček, dr.looney in 4 others 7
DAMI34 Objavljeno Julij 13, 2019 Opozori Objavljeno Julij 13, 2019 moja ni merodajna zgodbica oprema: kavbojke+smučarska bunda+smučarske rokavice+ kolegova čelada in rey ban očala (ja delili smo si jo) motor: za rabljeno Jawo sem zaslužil poleti z delom stroški izletov: vsak dan sem od denarja za malico dal nekaj stran in je bilo dovolj za tank goriva (ja je bil še poceni takrat) vzdrževanje: kaj je to? če pa se spustim v sedanji čas, rabljene opreme se ogromno dobi, tudi za zelo male denarce. Za motor je tako kot povsod, kolko para tolko muzike ampak s pravi prerazporejanjem financ se da tudi to nabavit. Primer: pustiš kajenje, pa maš 100€ več v denarnici ps. ni pa to poceni šport, če se ga že hočeš iti malo bolj zares ligenjček, IF7, Ella in 5 others 5 3
ligenjček Objavljeno Julij 13, 2019 Opozori Objavljeno Julij 13, 2019 Če imaš omejen budjet, je dosti cenejša oprema za mx, vse sicer ne pride v poštev ampak dosti stvari pa služi namenu čisto dovolj... @smasher kaj pa je narobe z japonkami pa sexy majčko?
smasher Objavljeno Julij 13, 2019 Avtor Opozori Objavljeno Julij 13, 2019 No sej lahko bi naredil še "bolj zajeban seznam", ampak to so ccca moji stroški brez poznanstev brez znanja in nobenega motorista v družini. Če bi pa imel kaj pomoči in poznanstev bi lahko naredil seznam s kombiniranjem stroškov oz ugodnih cen ki so jih kje drugi dobili recimo: 2. stopnja "gorenjski" pristop za motoriste motor 400€ (če imaš srečo glih kakšen sosed ali poznanec prodaja pa ga še prosiš če ti menja olje) Rabljena orema + hofer/lidl nova čelada skupaj 200€ pa še kaj ostane imam kolega ki je agent ali pa imam že tolko let avto da imam 50% bonus+ nekaj popustov zavarovanje 30€ tehnični in taksa 30€ Vse skupaj še natankamo in zaokrožimo na 700€ pa vse zrihtano, samo je pač treba planirat in met malo sreče. @ligenjček nič ni narobe samo pač kot podatek da je moto oprema opcija lahko še tam šparamo... ligenjček in Mavti 2
Popularna objava SAR-Solo Adventure rider Objavljeno Julij 13, 2019 Popularna objava Opozori Objavljeno Julij 13, 2019 Za info. Mojemu inštrukturju v avtošoli v Mariborju sem po končanem izpitu za A odnesel skoraj nerabljeno obleko za motor, ter dve čeladi. Malo je skupaj skočila pri pranju. in sem jo raje podaril, kot pa dal na Bolho za 50€ pa, da še mi kak idiot zbija ceno! Za kakšnega mladega bodočega motorista je kar nekaj kompletov opreme v tej AŠ. Rabljene opreme je ogromno. Ogromno opreme se enostavno zaleži v domačih garažah in ne proda. Klavrno propadejo namesto, da bi se podarile ali za simbolično ceno prodale mladim, kateri si jo težko kupijo. Težko je nekaterim a če je volja je lažje priti do opreme in motorja. Strinjam se, da z 250 ccm ni nič narobe. Narobe je, da nekateri mislijo, da nisi pravi bajker, če pred kafano ne postaviš najmanj 1000 ccm. Za primerjavo! Prejšnji teden so v Karlobagu parkirali trije nemci na usranih, blatnih, prašnih 250 ccm endurcah. Vsi mimoidoči so jih pogledali, ostalih 30 motorjev nihče!!! Za v štartu je pomembno, da je motor varen, poceni, nizki stroški vzdrževanja ter, da nudi zadovoljstvo uporabniku. Čas nato prinese še kak evro, izkušnje ter izlušči seme od plevela- beri, da ti je potem bolj jasno, kaj si želiš, kaj potrebuješ in kaj si lahko privoščiš igc1, mt97, Mavti in 12 others 14 1
DAMI34 Objavljeno Julij 14, 2019 Opozori Objavljeno Julij 14, 2019 jaz sem ugotovil (ja v času, ko ni bilo denarja) da mam srečo , in da je bolje da se adrenalinskih športov ne grem na pol. Bom pojasnil: -imel sem zmaja (komaj da je stal skupaj) letel brez rezervnega padala, 2x se mi je zajla od triangla utrgala, k sreči sem opazil tik pred vzletom, platno je bilo tako, da si skozi lahko pihnil...ampak sem mel srečo, pa preživel vse kolobocije -imel sem surf z druge roke, ko mi je v divjem vetru raztrgalo jadro in sem ostal nekje na odprtem, ter priveslal nazaj..no ne nazaj, ene 10km bolj stran od kampa Tako da, ko sem spet šel na motor, sem raje nabavil vso opremo in siguren motor (ravno tako poceni in iz druge roke) a daleč od gorenjske varjante vse za jurja. Mislim, da nakup motorja je še najmanjši problem. Le tega se da tudi dobro kupiti za nizke pare. Vendar: če se grem voziti, ga moram zrihtati, zamenjati gume, kak servisni poseg, da ne bo problemov potem. Največji strošek je po mojem mnenju vzdrževanje, pa četudi ga sam. ligenjček, SAR-Solo Adventure rider, KARMEN1 in 1 other 4
TakeALookAround Objavljeno Julij 14, 2019 Opozori Objavljeno Julij 14, 2019 Odvisn kok si pedanten, poznam enga, k bolj ne dela servisov kot ja, pa gume do konca zribat, kaj ketno je treba mazat? pa oprema je jakna pa celada, ampak uzivancija je pa na max Pa motor tudi zacuda velik prenese KTM ni svoh zgleda. sesir in MiNa 1 1
DAMI34 Objavljeno Julij 14, 2019 Opozori Objavljeno Julij 14, 2019 Pravkar, DinDiin pravi: Odvisn kok si pedanten, poznam enga, k bolj ne dela servisov kot ja, pa gume do konca zribat, kaj ketno je treba mazat? pa oprema je jakna pa celada, ampak uzivancija je pa na max Pa motor tudi zacuda velik prenese KTM ni svoh zgleda. pa veliko sreče ima, in če jo imaš, ti kdo tut motor lahko podari
Popularna objava SAR-Solo Adventure rider Objavljeno Julij 14, 2019 Popularna objava Opozori Objavljeno Julij 14, 2019 Ravno sem malo prečekiral avtonet! Za 1500 € se najde že soliden motor. Dober mehanik, servis, nove pnevmatike... pa si na 2-2.5 k€ Ter vozi miško. Zaščitna oblačila tudi niso nek bav-bav. Se da dobiti kvalitetno in novo za male pare. OK! Ni top oprema, ni top motor je pa motoriranje. Kot pubec sem z mojo šipendijo, z delom ob šoli, potem z plačo dajal polovico denarja staršem za “stroške” (in sedaj pravita, da jih nimam rad-ja kak le?) in nikakor nisem mogel do svoje želje -motorja. Stari mi je tudi dejal, da motorja na nejgovem dvorišču tudi NE bo in pika. Potem sem odšel od koče, se osamosvojil, poročil, ustvaril familijo, pričel z gradnjo in ponovno ni bilo sredstev za motor. Otroci so odraščali, hiša stoji.. iz enega klavrnega podjetja sem šel na samostojno pot, do gradbene krize, nato v drugo klavrno izkoriščevalsko podjetje, nato preživel še stečaj, zamenjal panogo in sedaj sem našel delo katero me veseli, v njem uživam, sem cenjen in solidno plačan. Vmes sem zlagal drobiž v nogavico ter nabavil nekaj za svojo dušo. Ker nisem imel A kategorije sem kupil pravega kitajskega štirikolesnika. 250 ccm, grd kot satan. Ampak priznam, da sem z njim užival. Zamenjava za drugi, tretji...šesti in nato odločitev, da grem na A kategorijo in kupim motor. In tako je bilo! Ko mi danes nekdo pravi, da je motorizem drag se smejim! Ker smo se šli na koncu že bolj resno zadevo z štirikolesniki bom podal nekaj stroškov z njimi, da si lahko naredite primerjavo z stroški motoriranja. Nakup resnega vozila 4x4. 12.000+ €. Servisni interval na 3000 km 350 € (veliki servis 500€), poraba 9l+ na 100 k. Pnevmatike 550€ za cca10k km. Menjava jermena na 6 do 9 k km 200€ ... Ko pubec sem vedno dejal, ko sem videl Poršeja, Mečko, Bemfo... da bi jaz to imel! Danes ga nočem pa, da mi ga podarijo. Pri motorjih je enako. Pubeci bi top mašine, najlepše, najmočnejše, najhitrejše... Z leti si očistiš pojme in razmišljaš o tem, kaj potrebuješ in ne o tem kaj bi imel breg, MitcH', izibajker in 12 others 12 3
Kugelschreiber Objavljeno Julij 14, 2019 Opozori Objavljeno Julij 14, 2019 (popravljeno) Jez u lajfu se nism kupu tistga motorja k sm ga hotel. Zarad cvenka. Kupil sm nek kar sm lahko. Parkat u redu, enkat sm se zaklal. JebiGa, prodal mi ga je “prijatelj”. Ampak, ko pod sezono potegnes crto, zapravimo precej. In prvi pogoj, da sploh lahko o tem razmislas, je veljavno voznisko. Ce dvoletn proracun poklekne ze na varni voznji...a ima smisel? Popravljeno Julij 14, 2019. Popravil Kugelschreiber Scarabeo 500, DAMI34 in ligenjček 3
ligenjček Objavljeno Julij 14, 2019 Opozori Objavljeno Julij 14, 2019 Normalno da je problem, če maš 3 kredite na grbi Kupujte z gotovino, pa nebo problem 125€ na mesec, kaj šele na dve leti. Vse se da, če nimaš prevelikih apetitov SAR-Solo Adventure rider, sesir, DAMI34 in 1 other 4
Rey Objavljeno Julij 14, 2019 Opozori Objavljeno Julij 14, 2019 (popravljeno) pred 1 uro, ligenjček pravi: Normalno da je problem, če maš 3 kredite na grbi Kupujte z gotovino, pa nebo problem 125€ na mesec, kaj šele na dve leti. Vse se da, če nimaš prevelikih apetitov Ja in ne. Imaš 25let, se hoče osamosvojitvi/odseliti. Hiša, stanovanje...150k € (govorim za Obalo, LJ je podobno, v Prekmurje me ravno ne vleče). Če bi pri 25ih začel dajati na stran 500€ mesečno (kar btw za Slo razmere sploh ni malo) je to 6.000/leto. Torej bi moral varčevati 25let, da bi si lahko brez kredita kupil novo domovanje. In do takrat? Pri starših? Pa brez motorja, avta,... Danes brez kredita težko kaj ustvariš. Pustimo tiste "z bogatimi starši" ter tiste iznajdljive in uspešne katerim je stekel biznis. Samo to je tema za....drugo temo ✌️ Popravljeno Julij 14, 2019. Popravil Rey vuk76, Kugelschreiber, Zok in 2 others 5
sesir Objavljeno Julij 14, 2019 Opozori Objavljeno Julij 14, 2019 pred 2 urami, ligenjček pravi: , pa nebo problem 125€ na mesec na dve leti. Vse se da, če nimaš prevelikih apetitov Glih tuk bi blo zame za trikolesnik ob pologu....pa me vseeno strah....je pa res,da na leto delam cca 500km...in tuhtam,ce se ima za to smisel zapufat.... ligenjček 1
ligenjček Objavljeno Julij 14, 2019 Opozori Objavljeno Julij 14, 2019 pred eno uro, Rey pravi: Ja in ne. Imaš 25let, se hoče osamosvojitvi/odseliti. Hiša, stanovanje...150k € (govorim za Obalo, LJ je podobno, v Prekmurje me ravno ne vleče). Če bi pri 25ih začel dajati na stran 500€ mesečno (kar btw za Slo razmere sploh ni malo) je to 6.000/leto. Torej bi moral varčevati 25let, da bi si lahko brez kredita kupil novo domovanje. In do takrat? Pri starših? Pa brez motorja, avta,... Danes brez kredita težko kaj ustvariš. Pustimo tiste "z bogatimi starši" ter tiste iznajdljive in uspešne katerim je stekel biznis. Samo to je tema za....drugo temo ✌️ Imam 27 let, nimam sponzorskih staršev (stroške si zaenkrat delimo), niti bajne plače, pa vseeno imam avto, letos kupil nov motor, od 13. leta pa si lastim nekaj enoslednega, hkrati pa imam v teku projekt stanovanje. Žal je pri nas tako, da če hočeš kaj zaslužit moraš pač na črno, ampak se da, za pridne roke se vedno najde delo Je pa res, da si stanovanje delam večinoma sam, in delam tolko kolko mi finance dopuščajo, bo pač projekt trajal 5-6 let, bom pa zato zaradi izogiba kredita prišparal par tisoč evrov, in ker se mi nikamor ne mudi si lahko za vsako stvar namesto da bi najel izvajalca pač vzamem čas in naredim sam, s čimer sem spet prišparal kar precej denarja. Ker pa sem najbolj prijazen človek na svetu prijateljujem tudi z dovolj ljudmi, da če sem potrpežljiv dobim tudi materjal precej poceni pač kar sem hotel reči je, da se vse da če te nekaj res veseli... Je pa res to tema za drugo temo zdaj pa pičim izkoristit par sekund sonca danes ker me moja miška že precej pogreša DAMI34, BIF, Akito in 3 others 6
smasher Objavljeno Julij 14, 2019 Avtor Opozori Objavljeno Julij 14, 2019 Kaj naredimo še eno temo.. kako preživeti brez kredita? ps: @ligenjčekni nujno zmeraj na črno delat....
ligenjček Objavljeno Julij 14, 2019 Opozori Objavljeno Julij 14, 2019 pred 25 minutami, smasher pravi: Kaj naredimo še eno temo.. kako preživeti brez kredita? ps: @ligenjčekni nujno zmeraj na črno delat.... pardon sem že tiho, ni treba @smasher ni nujno, se pa dosti več zasluži.. imaš kakšno idejo? mogoče celo v sklopu motociklizma?
XTR Objavljeno Julij 14, 2019 Opozori Objavljeno Julij 14, 2019 (popravljeno) 9 minutes ago, ligenjček said: imaš kakšno idejo? mogoče celo v sklopu motociklizma? Smo že zabluzili v eni temi. Kar tam nadaljujmo. Popravljeno Julij 14, 2019. Popravil XTR ligenjček, smasher in Rey 2 1
TakeALookAround Objavljeno Julij 14, 2019 Opozori Objavljeno Julij 14, 2019 Ja kupi si v Lj stanovanje, nikol naus mel motorja igc1 1
Darko3g Objavljeno Julij 14, 2019 Opozori Objavljeno Julij 14, 2019 Odkar sem kupil prvi motor (leta 2007) vodim vse stroške (nabave, gorivo, servise, popravila, ..) in res ni poceni šport. Skupna cifra kar malce zaskrbi. Po drugi strani pa: natočim tank goriva za 26 € in se vozim vsaj 8 ur. Torej je ceneje kot smučanje. Še kopanje v malo boljših termah stane podobno ali več. Ne poznam cen za tenis, golf ali jahanje ali jadranje, vem pa, da je vse dražje. Pa registracija in zavarovanje pod 100 € skupaj (za avto vsaj 600 €). Najbolj pa sem vesel, ko grem na kakšno pot, kjer dobim plačane potne stroške, z motorjem pa ne štejem stroškov ampak užitek. Takrat moja škotska duša uživa. pred 4 urami, DinDiin pravi: Ja kupi si v Lj stanovanje, nikol naus mel motorja Raje ga podeduj in oddajaj, se bolj splača. ligenjček 1
TakeALookAround Objavljeno Julij 15, 2019 Opozori Objavljeno Julij 15, 2019 Ja, ekvivalent glavnemu dobitku na loteriji
Zok Objavljeno Julij 15, 2019 Opozori Objavljeno Julij 15, 2019 Vcasih se najde kaksna taksna bolano dobra varjanta - kombinezon je cisto super, ima vse scitnike razen bocnih (ima zanje pripravljena mesta) in kolenskih drsnikov. Za zacetek je vrh glave dosti, cenovno je v rangu (zelo) poceni tekstilne jakne in hlac, zascito ob padcu pa verjamem, da nudi vecjo. Sam sem za enakega dal 200 eur, in ga po enem letu (dobrih 2000 km) prodajam - mi je malo premajhen. Sedaj lahko samo sanjam, da bom zanj dobil 100 eur. ?
xyxy Objavljeno Julij 15, 2019 Opozori Objavljeno Julij 15, 2019 Ja, mi je zelo znano to kar se tiče financ:) Jaz sem se svoje prve zgodbe lotil iz kontra smeri - rekel sem si - če nimam komplet opreme ne grem na motor, pol pa kar bo ostalo pač bo - varnost je prva.Tako sem si vsak mesec od plače dal na stran toliko, da je bilo za en kos opreme, nekaj je blo pa še od r.d. in darilo babice in dedka, ki sta me je kot edina podpirala pri tem:) Oprema je bila z izjemo čelade kupljena v Lojzu, prešvercana čez mejo (beri: oblečen v avtu kot da grem iz rugbyja). S tem sem si mesec za mesecem samo višal apetit po motorju in bil v sebi praktično vedno bolj odločen, da je zdaj prišel čas da nekaj nabavim. Kaj mi je bilo praktično vseeno. Tako je prišla k hiši Aprilia Pegaso 650, stara 8 let. Ko sem jo kupil je zmanjkalo denarja za registracijo, tako da sem jo spravil na cesto par dni pred božičem. Žal se nisem vozil prav dolgo, naslednje poletje je šla od mene, ker mi je skoraj po vsaki furi kaj crknilo in sem se naveličal nenehnega vlaganja, bil je to dobesedno sod brez dna. Na servisu sem mel motor samo 1x, vse ostalo sem (nekaj sam, večino s pomočjo kolegov) zrihtal na dvorišču, pa vseeno, za dobrega pol leta se je nabralo enostavno preveč stvari in tako sem se skoraj čez noč odločil, da je tega dost. Odločitev sem seveda že naslednje jutro hudo obžaloval, ko sem oblečen šel skoz vrata in ugotovil, da ga več nimam:) Naslednjih 16 let sem bil brez, do maja letos, ko pa sem se odločil, da bom vložil vseeno malo več, pa še vedno ne preveč - in pa imel sem izdelan plan in željo kaj hočem. Zaenkrat je po skoraj 3000km vse b.p., upam da tak ostale čim dlje. Pa evo, še vedno je blo "treba" menjat 4 leta stare gume, enostavno jim nisem mogo zaupat po 2 zdrsih pri nizki hitrosti. C eagle in Bostjan L 2
C eagle Objavljeno Julij 15, 2019 Opozori Objavljeno Julij 15, 2019 On 7/13/2019 at 10:05 PM, The Lakl said: Za info. Mojemu inštrukturju v avtošoli v Mariborju sem po končanem izpitu za A odnesel skoraj nerabljeno obleko za motor, ter dve čeladi. Malo je skupaj skočila pri pranju. in sem jo raje podaril, kot pa dal na Bolho za 50€ pa, da še mi kak idiot zbija ceno! Za kakšnega mladega bodočega motorista je kar nekaj kompletov opreme v tej AŠ. Rabljene opreme je ogromno. Ogromno opreme se enostavno zaleži v domačih garažah in ne proda. Klavrno propadejo namesto, da bi se podarile ali za simbolično ceno prodale mladim, kateri si jo težko kupijo. Težko je nekaterim a če je volja je lažje priti do opreme in motorja. Strinjam se, da z 250 ccm ni nič narobe. Narobe je, da nekateri mislijo, da nisi pravi bajker, če pred kafano ne postaviš najmanj 1000 ccm. Za primerjavo! Prejšnji teden so v Karlobagu parkirali trije nemci na usranih, blatnih, prašnih 250 ccm endurcah. Vsi mimoidoči so jih pogledali, ostalih 30 motorjev nihče!!! Za v štartu je pomembno, da je motor varen, poceni, nizki stroški vzdrževanja ter, da nudi zadovoljstvo uporabniku. Čas nato prinese še kak evro, izkušnje ter izlušči seme od plevela- beri, da ti je potem bolj jasno, kaj si želiš, kaj potrebuješ in kaj si lahko privoščiš Tri take sem en dan srečal parkrat na relaciji Buje-Motovun... Nasmejani do ušes sesir, Scarabeo 500, SAR-Solo Adventure rider in 1 other 2 2
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno Julij 15, 2019 Opozori Objavljeno Julij 15, 2019 pred 8 minutami, C eagle pravi: Tri take sem en dan srečal parkrat na relaciji Buje-Motovun... Nasmejani do ušes Sem šel pogledat fotoaparat, kateri mi je prirasel na roko in se sponmim, da sem jih ob prihodu škljocnil. Evo jih! Ti trije so bili in prevzeli so vso pozornost nase. sesir, Someone12 in C eagle 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se