Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
honda2000

YAMAHA TMAX 530 servis

Recommended Posts

honda2000

Mojstri, ki si sami servisirate tmax-e.

Zanima me, katero olje in  jermen priporočate. Variomat imam vgrajen polini hi speed evolution 3. 

Jermen: original yamaha ali polini?

Olje: motul, yamalube, motorex?

Mogoče še ta opazka. Na nekem forumu sem bral, da marsikateri ne menjuje jermena na 20.000km. Nekateri ga menjajo prvič tud na okrog 50.000km. Kakšnega mnenja ste vi?

Share this post


Link to post
Share on other sites
lisjak

Na T-maxu 500 z Polini varijatorju, sem ob menjavi jermena dal nazaj original Yamaha in Motul olje.  Jermen sem menjal nekje na 25.000 km, ampak ne zaradi obrabe, ampak same starosti in preventive. Tako ali drugače je menjava neizbežna, sploh pa če imaš športni variator jaz ne bi raskiral in čakal do zadnjega. 

Kar se servisov in raznih predelav tiče, sem večino informacij pridobil iz Italjinskega T-MAX cluba. Tam imajo fantje izkušnje in točno vejo kaktere kombinacije najboljše pašejo skupaj. 

Res pa je, da sem gledal izključno za letnike od 2008 do 20011, ampak po moje ni nekih bistvenih razlik.

Dele za servis pa sem kupoval prek Italijanskega ebaya.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
honda2000
Ob 8. 10. 2019 ob 11:03, lisjak pravi:

Na T-maxu 500 z Polini varijatorju, sem ob menjavi jermena dal nazaj original Yamaha in Motul olje.  Jermen sem menjal nekje na 25.000 km, ampak ne zaradi obrabe, ampak same starosti in preventive. Tako ali drugače je menjava neizbežna, sploh pa če imaš športni variator jaz ne bi raskiral in čakal do zadnjega. 

Kar se servisov in raznih predelav tiče, sem večino informacij pridobil iz Italjinskega T-MAX cluba. Tam imajo fantje izkušnje in točno vejo kaktere kombinacije najboljše pašejo skupaj. 

Res pa je, da sem gledal izključno za letnike od 2008 do 20011, ampak po moje ni nekih bistvenih razlik.

Dele za servis pa sem kupoval prek Italijanskega ebaya.

 

Hvala za info. 

Zanima me še  glede napetosti pogonskega jermena(tega, ki je zunaj). V service manualu sem videl, da obstaja eno orodje, ki bi znalo bit kar drago. Je že kdo nastavljal sam oziroma kako?

Preveril bi ga pa zato, ker se mi pri konstantni hitrosti sliši nek zvok. V servis manualu piše, da bi naj bil vzrok v preveč napetem jermenu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • DAMI34
    • DAMI34
    • Zivnorc
      Koliko energije pa se porabi, da se izdela recimo 300 kg Li-akujev? ...koliko materiala se porabi za te baterije? Koliko energije je potrebno, da se po njihovi končani življenski dobi  razgradi te akuje? koliko energije gre v izgube pri transformiranju iz recimo 400kV..v 240V..pa potem v polnilni napravi v istosmerni tok? Pa recimo koliko mm2 kable bi moral napeljati recimo v Grosuplje, če bi bilo tam priklopljenih 12.000 avtomobilov na hitrih polnilnikih čez noč...in kje bi postavili novo elektrarno za ta namen? ....pa recimo, da se rešiš smoga v centrih mesta, kje bi potem tolerirali vest ta smog, ki nastane pri zgoraj omenjenih procesih? Rešitev: Solarne celice..    no pa gremo od začetka: Koliko energije se porabi za pridobitev aluminijastih profilov za okvirje teh panelov... koliko energije za pridobivanje stekla... koliko Silicija je potrebnega in predelati ene rude za tistih nekaj gramov Silicija.... ok... sej je Silicija veliko vsepovsod .. ... in pol je Katja Jevšek vse zajebala, ko je napovedala oblačno vreme....   Folk misli (ne mislim zdaj na vas), da če imaš električen avto, je pa vožnja zdaj  skoraj kar zastonj....in čista. Je čistejša, ampak samo tam, kjer se trenutno pelješ. Energija je energija, izmerljiva. Električen avto za premikanje porabi identično količino energije, kot bencinski. Le vir proizvodnje energije je lahko na drugi lokaciji (elektrarna)., ki pa jo je potrebno akumulirati v avtu z vsemi zgoraj naštetimi izgubami.   Edina rešitev? Manj transferja, uporabljati javne prevoze, uporabljati prevoze samo kadar je realna potreba...in ne iti na pošto z avtom 500m daleč...al pa peljat psa na sprehod z avtom do bližnje hoste... se peljat s sosedom ali sodelavcem v službo, da so vsaj trije v avtu....al pa se za brezveze it vozit z motorjem      mah... kaj bi še pisal... pa sej vam je point vsem vam jasen.... samo napisal sem vsem vam že znane stvari, ker sem imel malo časa in volje ...    
    • VS800
      kar je reku je reku                                                        
    • Tex
      ja, žal zgleda da še ni konca .. ravnokar ..  https://www.lokalec.si/novice/foto-huda-prometna-nesreca-na-cesti-maribor-hoce/?fbclid=IwAR3LWuYL1NzZ1S_EsN7YeaeX9WMzmSNcy3vzN-_5-lgzxFa1qT5R9TfxHAw
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!