Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
timi121

A1 zacetni motor

Recommended Posts

timi121

Ravno sem se prijavil na izpit za kategorijo A1, in bi rad kake predloge glede prvega motorja 50ccm ali 125ccm.

Najraje bi kaksenga nakeda ali sport, budget pa imam pri okoli 1300€

Share this post


Link to post
Share on other sites
Izprijenec

nevem vzami kar ti paše od 125ccm ... ktm duke, aprilia rsv125 , hyousung 125 comet, yamaha xt 125, yamaha yzf 125r , honda cbr 125 

Edited by Izprijenec

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bg

Sicer nisem nikoli vozil A1 motorja, sem šal direkt na A2, tako da težko rečem, ampak v splošnem ne moreš zgrešit s kako Hondo ali pa Yamaho. KTMa nevem če boš za to ceno dobil. Yamaha ima sploh dost simpatične naked motorje. Ma kolega 125ko pa je super, sma kar nekaj turic (sicer krajših) naredla skupaj :P 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ligenjček
Ob 20. 10. 2019 ob 17:42, timi121 pravi:

Ravno sem se prijavil na izpit za kategorijo A1, in bi rad kake predloge glede prvega motorja 50ccm ali 125ccm.

Najraje bi kaksenga nakeda ali sport, budget pa imam pri okoli 1300€

Cagiva mito ;)  :D  :devil:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Buschi

Hja, poleg budgeta je še vprašanje, želiš počasen pa nezahteven motor, ali raketo, ki pa jo je treba vzdrževat?

Če prvo, pol Yamaha YZF 125 R.Sicer za 1300€ je nouš dobu. Trotelziher, kesl ti zdrži 400+, sam pelješ se max 113.

Če drugo, pol Aprilia RS 125. Poraba 8l/100, rabiš bit mal mehanika(ležaji, ležaji, pa fergazer naštelat)...sam občutek, ko se 160 pelješ mimo vseh svojih  luzerskih kolegov, ki vozijo 4 taktne 125 mopede je pa PRICELESS !!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

Ha ha, jaz osebno cagive in aprilie nebi svetoval še posebi ne zamali dnar. Sodelavec kuopu mito 7 speed, nonstop neki šraufa, pač moped ima 20 let. No v glavnem glavna odločitev je 2t ali 4t. Ma mislim da tudi cbr125 se da spodobno vozit, za ktm pane vem če je v tej ceni. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Buschi

Pa, za mali denar se glih splača, ker veš, da je nekaj narobe. Bolj je težava za velik gnar, pa je vse narobe.

Sine bo na spomladi prodajal svojo RS-ko, sam bo vse poštimano, vse fotodokumentirano in vsi menjani deli zraven.Sam pocen ne bo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ligenjček
Ob 26. 10. 2019 ob 11:05, smasher pravi:

Ha ha, jaz osebno cagive in aprilie nebi svetoval še posebi ne zamali dnar. Sodelavec kuopu mito 7 speed, nonstop neki šraufa, pač moped ima 20 let. No v glavnem glavna odločitev je 2t ali 4t. Ma mislim da tudi cbr125 se da spodobno vozit, za ktm pane vem če je v tej ceni. 

zakaj ne :lol1: šravfa že šravfa ampak ko se pa pelje se pa pelje ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Izprijenec

ja kaj pelje se isto kot z 250 4t ... lol vsaka 600 ccm ga šije brez problema... honda cbr 125 ali honda varadero 125 tudi ni slaba...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Buschi

Varadero 125 je mel sosed in ga je ful štrom zajebaval. Na koncu je obupal in kupil yzf.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Buschi
pred 23 urami, Izprijenec pravi:

ja kaj pelje se isto kot z 250 4t ... lol vsaka 600 ccm ga šije brez problema...

Kok to misliš: vsaka 600 ga šije?

Seveda ga, sej tut vsaka 1000 sportiva šije vse 600-tke.

 

Čeprav, mulcova 125rs pa moja 660xt sta tam tam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Izprijenec

yamaha ybr 125 eh ... to je mlinček.. vozil leta 10´ v avtošoli.. ni šlo več kot 95 in to po avtocesti... ne priporočam... to kar sem napisal v prejšnjih postih to glej.. ostalo pozabi.. razen če imaš še kakšen predlog...

hyosunga bi ti priporočal, če boš našel kaj pametnega... drugače pa yzf 125 r sem imel in mi je olje pila... treba redno spremlajt nivo olja... lahko ribne če ni olja... ne vem jaz bi gledal novejši model honde cbr 125r pa hyosung comet 125, pa honda varadero 125 novejši model mogoče, ktm duke 125 ,  tomos supemoto mogoče .. 

 

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14651798&display=Honda cbr 125

 

Tole bi ti jaz priporočal... zdej nevem koliko si velik ker je majhen motor to... stegni se malo več kot 1300€.. ne bo ti žal... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

Osebno mislim da 125 in 250 cc ni za avto cesto. Torej imam SR 125, ki je predhodnik YBR, dejsnko je isto kot odprt 50cc, torej 70km/h je kruzing spid za lagodno potovanje, gre več samo pol je razmerje hitrost in količina vibraciji od malega cilindra neudobna.

ZZR 250 ali kakšna aprilja ali cagiva 125 2T imajo podobno moč cca 30 konjev, da se vozit  povsod po tesnih ovinkih lahko držiš komot večje motorje, samo recimo držat hitrost nad 120km/h pomeni držat obrate nad 12000, kar je spet vprašanje koliko časa se ti zdi udobno to?

Torej malo motorji so za uživanje po lokalnih cestah, vožnjo v službo ali šolo, da se pa vse eni grejo čez celo evropo, meni je všeč vožnja s švoh motorji ker, kar rabi človek je občutek hitrosti ne pa sama hitrost ta hitro pripelje do izgube izpita :D.

Že z 50 osli moči prilitiš mimo table 60 komot 120...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Buschi

125 2T je avtocesta smrt za mašino. Tam do 120 je ok, več da koga prehitiš, pol pa nazaj do 120.

Share this post


Link to post
Share on other sites
izibajker
pred 15 urami, smasher pravi:

... Torej imam SR 125, ki je predhodnik YBR,...

Imaš to Yamahco vozno, registrirano, ali mogoče delaš kakšno predelavo?

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher
18 minutes ago, izibajker said:

Imaš to Yamahco vozno, registrirano, ali mogoče delaš kakšno predelavo?

Ma sem nekaj že dal v temo predelave, zdej čaka nkv ventil, verigo... In bo izi scrambler za na mamute. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
izibajker
pred 4 urami, smasher pravi:

Ma sem nekaj že dal v temo predelave, zdej čaka nkv ventil, verigo... In bo izi scrambler za na mamute. 

Če misliš tale post:

https://motosvet.com/tabla/topic/39389-predelave-cafe-racer-brat-bobber-scrambler-itd/?do=findComment&comment=2461550

 

Ne vem kako si fotke gor nalimal, ker se ne vidijo !!!  A lahko daš kakšno uporabno fotko?

Share this post


Link to post
Share on other sites
mitiž46

2T ni nujno potraten motor. Sam imam Aprilio 13 let, ves čas odblokirano, brez okvar. Vozne lastnosti vsaj v rangu A2, poraba goriva pod 5 L/100 km, stroški vzdrževanja minimalni, poceni zavarovanje... Šele letos sem se odločil za prodajo, pa še to zgolj zaradi udobja. Je pa res, da je treba malo pazit, kaj se dela z njim. Večina jih je po domače (napol) odblokiranih, karburacija faljena, napačna svečka, napačen bat, Polini kit, napačno olje, nastavitev oljne črpalke... Dovolj je ena izmed teh reči in je ribanje na vsakih par mesecev zagotovljeno. Edina resnična slabost je dodatni strošek za olje in menjava bata vsakih 15 tisoč km.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Buschi

Hja, 5l če se skos voziš 90 v šesti.

Dopovej to šestnajstletniku, ki komaj čaka da se mu desno roka zaskoči...

Share this post


Link to post
Share on other sites
mitiž46

Niti ne, gre za dokaj dinamično vožnjo. V naselju ali koloni z nizkimi obrati, sicer pa na polno do 170 km/h oz. bolj pogosto do nasednjega zavoja, ovire, bremzanje na prvo kolo... Ne dirkanje ali resna športna vožnja, vendar zavorne ploščice ne zdržijo več kot 10 tisoč km. Ob vožnji s sopotnico sem imel pa vedno ene pol litra manjšo porabo kot sam, ker sem vozil bolj tekoče in tja do 130 km/h. Opravi pa tu ogromno vlogo RAVE ventil in pravilna karburacija. Če dam iglo eno pozicijo višje, imam takoj liter višjo porabo, verjetno bi šlo v večjim uplinjačem tudi nekaj gor itd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • ftp
      Pozabil povedat, primeri niso izmišljeni, žal.
    • Luka66
      txt   
    • DAMI34
      in pol imaš še asimptomatske nosilce virusa in je cela štala, nared kar hočeš. https://www.washingtonexaminer.com/opinion/if-asymptomatic-carriers-dont-spead-coronavirus-we-just-shut-down-the-country-for-nothing?fbclid=IwAR0xqBp2ghaRostHdJxgu4HwjKYvioheu34B32HJqlNzlcysc046Mx4ageU
    • ftp
      Ljudje so neodgovorni in pri temu nobena aplikacija ne pomaga.   primer 1 Po zabavi se izve, da je eden od udeležencev okužen s korono, ko začnej NJIZ poizvedovat kdo je bil prisoten, eden od prisotnih prosi ostale da ne povejo da je bil tam, ker bi mu karantena škodila na delu. primer 2 okužena oseba ne pove da je pozitivna in dela v kafiču   V primeru obvezne aplikacije... V obeh primerih nabaviš predplačniško številko, na katero vežeš aplikacijo in pustiš telefon doma.   Neodgovornost ne pozna meja.
    • DAMI34
      Al je za odzračit, al je kak večji problem (ne poznam GSXRa, so pa nekateri agregati, ki vklopijo ventilator nad 100C), torej ventilator dela, žal pa ne shladi. Ko je motor hladen je koliko hladilne v ekspanzijski? Običajno je malce nad minimum, če je hladen. Prav tako ne vem, katero hladilno tekočino moraš uporabiti ampak običajno se uporablja roza barva za alu hladilnike. Drugače pa lahko isto vprašanje postaviš tudi v temi: sam svoj mehanik
  • Similar Content

    • OrlyTM
      By OrlyTM
      Pozdravljeni....

      nekje do spomladi si kanim omislit eno krosko ... zanima me samo in zgolj kros motor (nc enduro pa to) niti ne rabim luci in podobnega, motor kanim imeti zgolj za offroad zdivjanje po okoliskih hribih in dolinah, k jih je pr nas dost.

      Zanima me slednje, ker motor bi bil najbolj primeren za zacetnika (razn neki mopedov, se nism bil lastnik motorja), z cim manj vzdrzevanja.

      Tezak sem 95kg zato trenutno ogledujem 250ccm modele, bi moral poseci visje?

      Za motor nimam izpita (se) niti ga za krosko ne nameravam it delat, lahko pricakujem kake vecje probleme z milicarji?

      Kolk priblizno pride komplet kros oprema (obleka, cevlji, celada) in na kaj morm bit pri tem pozoren?

      hvala
      lp
      OrlyTM
    • smasher
      By smasher
      podnaslov: Kako imeti motor če si škrtica ali imaš zelo malo denarja.
      Moje razmišljanje ne velja za 95% članov tega foruma, ampak smo ljudje ki si želimo imeti motor in ga občasno vozit ni pa to tako pomemben hobi da bi si sposojali denar, jemali kredite in je po domače rečeno jurja letno čisto preveč za tak hobi. Vem da je komu na tem forumu to nepredstavljivo ampak morda za začetnika ki ne ve še kam in kako, ali nekoga ki ne naredi več koj 2000km letno morda ni smiselno imeti komplet usnjene opreme, fensy škornje in še kaj...
      Čisto osebni začetek, ko  sem naredil izpit tik pred krizo, ko je še bil dnar in študentskega dela na pretek ampak motorja nisem takoj kupil ker mi je svetoval inštruktor naj ne kupuim 2 cilindraša ker tresejo in se  4 cilindraši v 600cc rangu zelo lepo in odpustijo marsikatero napako vozniku. Sanjal sem pa o ducati monstru in nisem vedel točno kaj bi, sem si rekel da bom pač še 1 leto šparal in se odločil. Glej ga zlomka prišla je kriza, denarja je bilo naslednej leto še manj, 2 leti za tem pa čista beda. Zadnjej poletje s študentskim statusom sem si rekel "po zadnji napotnici kupim motor", ker če bom čakal ga ne bom imel nikoli. Torej prišla je jesen in malo manj kot 1000€ na voljo da je motor doma v garaži in registriran, na netu čista beda, nič uporabnega pod jurja, tako ali tako je pa bila cena za motor cca max 800€ da mi ostane še za zavarovanje nekaj €€. 
      Od vseh začetnih želja in sanj ob delanju izpita, monster, CFB 650 pa še kaj bi se našlo v rangu nejked izdelano okoli leta 2005 (torej da bi kupil nekje 5 let star motor).. je prišel podrsan in slabo vzdrževan ZZR250, morem rečt da eden najboljših nakupov kar sem jih kadarkoli naredil, ok ko sem prišel domov se je iz motorja uscal bencin, zavore so bile trde.... ampak motor je imel tablico in registracijo, torej sem postal motorist  (o tem kakšna je bila vožnja konec novembra v slabi opremi v rahlem džju.... to je pač zgodba za poletne večere ob pivu)
      Zakaj je lahko star in švoh motor odličen nakup.
      Zakaj je bil tak motor zame, po mojem menju perfekten nakup čeprav sem to razumel šele kasneje. Pri starih motorjih na uplinjače/karburatorje/frgazerje je tehnologija še dokaj enostavna in dostikrat se da marsikatero popravilo opraviti z osnovnim orodjem (kovček gedor in multimeter), zato za nekoga k nima dveh levih rok je seveda letni servis pa še kaj več lahko čisto samostojno opravilo, zahteva nekaj časa, dosti volje in primeren nabor kletvic, dobra stran tega je servis vilic ni 150€+ ampak cca 30€ (dva semeringa in flaša olja), nastavitev ventilov cca 10€ (cena merilnih lističev) in en vikend preklinjanja, sinhronizacija upinjačev 1 teden večernega gledanja video navodil na jutubu in nekaj metrov prozorne cevke.
      Tako, da stara tehnologija ob pomankanju denarja pripomore k povečanju znanja in poznavanja tehnologije.
      Švohotnost motorja oziroma pomanjkanje navora, to predvem za kakšne 250cc (4T) ali 500-600 4 cilindraše pomaga predvsem neizkušenim motoristom ali takim kjer je minilo že nekaj let od zadnje vožnje, ker oprosti dosti napak, če z švoh motorjem zašaltaš sredi ovinka je verjetnost da te vrže vn iz ovinka dosti manjša kot močnejših motorjih, ker lahko pnevmatika prenese več moči (oz navora) kot je ima motor.
      Za poceni motoriranje je potrebno ignorirati mnenja 90% forumašev...
      Ko sem pogledal razne teme o nasvetih za prvi motor, če pustimo to da so neke prešle v skoraj kvatno fiziko in razna prerekanja, večina ne razume da nekdo pač ne želi investirat v motor ker je to eden izmed hobijev , ali pa preprosto nima financ. Marsikdo gradi hišo, ima več otrok, ostane brez službe... in bi imel motor za kratek vikend oddih 1-2 ure, ne za več dnevne fure po dolomitih, 2 tedensko potovanje po evropi...  Bil je članek na motosvetu o temu da so motoristi srečnejši, ne zabit želje po motorju in onemogočit veselja nakomu s kompliciranjem, če ima nekdo željo imeti motor in ga to veseli, ne ga obremenjevat s preveč podatki in detajli, videl sem ljudi ki so govorili kako brezveze in nevarni so motorji kako so se smejali do včeš ko majhni otroci ko so probali krog na avtomatiku, ali ko sem jim pokazal na mojam 125cc kršu kako se gre "sklopka - prva - druga".
      Za izboljšanje razpoloženja je lahko 50km fura za vikend, vem da kdo na forumu ne mara počasih vikend motoristov, ampak men se zdijo še vedno boljši taki kot pa "modeli" na 100+ konjskih mašinah v japonkah in sexy srajčki (dostikrat izvajajo vožnjo pozadnji gumi iz neznanega razloga).
      Če bo v vsaki družini  en motorist, je to najboljše osveščanje o motoristih na cesti.
      No sedaj, ko je prvo poglavje o tem da obstajajo nezahtevni motoristi končano lahko začnemo z analizo stročkov, oziroma kolko lahko škrtarim in imam vseeno motor, če damo kot predpostavko, da je pač motor želja za kratko vikend furo ali morda poleti 2x do morje se lahko visoke zahteve po opremi omilijo. Vsak ki kupi novega ajfona (ali nov drag telefon) lahko kupi motor, isto velja recimo za "zip25", če ima nekdo izpit za motor ga košta rabljen motor manj kot rabljen "25". Pred kratkim je kolega iskal nekaj za do službe in je rekel če najdem eno dobro 25-ko, tam okoli 600€ max 800, in nisem je našel, prej bi našel 250cc skuter v tem rangu. Torej če povzamemo ceno motorja po domače rečeno za 1000 do 1500€, je že kar nekaj izbire, če je hobi vrtenje gedor so motorji na voljo že od 500€ dalje.
      Kaj pa vzdrževanje..... Ne strašit ljudi z vzdrževanjem, kot sem omenil v osebnem uvodu je lahko vzdrževanje za nek osnoven motorčič, po možnosti zračno hlajen zelo poceni, če si lahko človek vzame čas (Čas = denar), torej če nimaš denarja imaš ponavadi čas, seveda marsikdo nima časa ker se mora v kafiču pritoževati nad stanjem v državi medtem ko sreba kafe/pivo ali sedi na kavču in gleda telenovele. Torej filtri in olje, če je treba kdaj še kakšen košček več lahko potegnemo povprečno 100€ letno, (torej nekje olje +filtri 30 -40€, natov poštevamo gume na cca 3 ali 4 leta odvisno od motorja ampak za nekaj nezahtevnega 150-170€ dovolj denarja za obe gumi in menjavo + nekje 80€ tisto leto ko je treba menjat kakšne zavorne stvari) torej nekje 300-350€ v  treh letih.
      Cena goriva: manj voziš=manj plačaš 
      Cena opreme je relativna, če imaš izpit verjento že imaš čelado, torej to je pokrito, za začetek so za na noge dobri eni usnjeni čevlji ki pridejo čez gleženj, jaz sem največ km prevozil v starih Dr. martens, ker so mi pač v avtošoli zatežili da mora bit malce bolj konkretna obutev in se z njimi strinjam (v HR tega baje ni, folk dela izpit kr v supergah in navadnih hlačah). Dobro je imeti moto hlače, ampak za prvih nekaj mesecev pazljive vožnje trše kavbijke niso tako slabe (itak pa potem poleti na cesti 100 ljudi, 100 čudi, japonke, kopalke, zgoraj brez, minice....)
      Moto jakna, to je pa res skoraj nuja, spet o ceni in kvaliteti.... tako ali tako motor ni za kolenčkanje, jakna služi predvsem za zaščito pred "okoljem" (raznimu mrčesu in kamnčkom ki priletijo v nas pri vožnji 100km/h). Sam se preizkusil polaganje po bankini do travnika v navadnih kavbojkah in moto jakni, in se mi je to zdela res minimalna oprema, če jakne nebi bilo bi verjetno pobiral marsikaj izpod kože, tako sem pa le otresel zemljo in kamenčke iz jakne.
      Ko seštejemo recimo strošek za začetke v motorizmu ob pomankanju financ:
      Motor: 1000€  (če škrtarimo in vzamemo nek podrsan motor 700€)
      Oprema: Jakna 150-180€, hlače nekaj podobnega verjeno se splača počakat razprodaje  (opcija B Hofer/Lidl oprema nimam pojma kolko stane)
      Gume: morda naslednjo sezono ali pa takoj cca 150€ (to velja recimo prednja od 90-100 širine R17 in recimo zadnja 130-140 širine)
      Zavarovanje: brez vez poznanstev "prijatu od prjatla ki je agent", greš do navadnega agenta, osnovno zavarovanje prosiš za malo škonta in ga spomneš da imajo marsikje motorji 40% popusta na nevračilo premije, za navadn motor do 50konjev nebi smelo priti preko 100€, seveda vsak popust od avta ali veza drastično zniža ceno tudi tja do 50€.
      Seveda vržemo zraven še en mali servis in menjava zavorne tekočine še 50€.
      Čisti začetek: 700€ motor, 150€ jakna, recimo 80€ zavarovanje in 50€ mali servis in lahko naredimo prvih 100km v svet motorizma za : 980€ (če je motor dražji lahko pridemo do 1500€)
      Naslednjo sezono si privoščimo nove gume in hlače  in spet mali servis je 350€ + zavarovanje 70€ = 420   (zavarovanje sem zmanjšal 
      Tretjo sezono pa redni servis pa morda servis zavor ali vilic 150€  in seveda zavarovanje  70€  = 220€
      Cena tehničnega in letne dajatve niso vključene ampak recimo za primer ER-5 je vse kar plačam na okencu tehničnih za tehnični podaljšanje prometne in taxa 31€ letno
      Torej po 3 letih smo opremljeni in veseli za 980+420+220 (+ recimo v primeru ER5 93€ takse in tehnični)= 1713€ oziroma kot sedaj pradi prodajajo avte v mesečnih zneskih manj kot 50€ mesečno, če vržemo vn prvi strošek nakupov torej motor in oprema, recimo da bi to naredili takoj so letni stroški za met "motor redi to go" doma zavarovanje in servis  100 do 200€ letno.
      Tak izračun zdrži za kašen ER5, zzr250, virago 250, XJ600, GS500, pegaso ...... v glavnem vse kar se da vozit z A2/neomejeno.
      Vsem želim veliko veselja na motorjih in motorista v vsako družino  
      Zelo vesel bom če kdo deli še kakšno ekonomično zgodbo ali nasvet da bi privabili v moto začetke čim več ljudi ki sanjajo in želijo motor pa se bojijo stroškov.
      (raznega "prepucavanja" na idejo to so jajca rabiš najmanj 100 konjev, al pa za vožnjo v dvoje rabiš vsaj 800cc, vse ostalo ima premalo navora, zgreši cilj)
      To razmišljanje ni namenjeno vsem ki potrebujejo motor da se pokažejo v kafiču ali tistim ki bi radi takoj cefrali gume do roba in rabijo vso moč tega sveta pod ritjo.
       
      ps: če sem se kje kaj zatipkal se opravičujem občasno me malo jebe vrstni red črk.
    • Dr_Jakob
      By Dr_Jakob
      Hej.
       
      Na forumu že dolgo nisem zasledil kake ultra pametne teme za začetnike, oz. za izboljšanje kvalitete življenja za vse nas.

      Prvi dve ideji bom dal jaz;

      1. Čepki za ušesa. Ne nujno zaradi vožnje, ampak tudi pri spanju na motozboru, v hotelu, v kampu strašno pomagajo. Sosed žaga drva, drugi sosedi pijejo in feštarijo do jutra, ti pa zmatran in rabiš spanje. Rešitev so čepki. Cca 2€ pa mirno spiš celo noč.
       
      2. V nepremočljivo plastično vrečko daš cca 100€ in pod zic, med orodje ali pa v prvo pomoč. Pride še kako prav, ko poči guma, zmanjka denarja  za podkupit policaje (sej ne da bi to kdaj delali), ko se nenadoma nad tabo odpre nebo in rabiš nekje prespat. Za 100€ dobiš vredu sobo, nekaj za pod zob, 100€ zna tudi zrihtat kako poceni rabljeno gumo, staro verigo ali pa osnovni servis mopeda/vleko.
    • glazuna
      By glazuna
      Je kdo, ki bi se peljal bolj lahkotno in ne sportski stil polaganja ovinkov, tako bolj po omejitvah, morda na ravnini malo stisnit?
      Povdarek na daljših turah, ne le čez Rakitno pa Planino ampak na razne zanimive točke, kraje po neutrujajočem tempu.
       
    • raxig
      By raxig
      Lep pozdrav,
       
      Mene zanima glede izpita,
      star sem 15,6 (avgusta imam rojstni dan), in me zanima kako je sedaj z izpitom, če še je vedno isto da lahko greš delat izpit pri 15,5 letih za 125ccm seveda, in kdaj ti ga izdajo, če še nisi star 16
      koliko je kaj cena izpita, 
      katera je najboljša avtošola v okolici celja,
      in nasplošno o izpitu.
       
      Zanima me še pa sledeče:
      imam naštudiranega KTM Duke 125, ampak me zanima če je to vredu motor za čistega začetnika(parkrat sem se pelu z 125ccm krosom(kitajc)), in pa za malo bolj močnejšega človeka kot sem jaz
      kako je z opremo,
      in če se splača kupovati rabljen 125ccm motor ali nov
       
       
      Hvala za odgovore
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!