ImenitnaPriložnost Objavljeno Junij 3, 2011 Opozori Objavljeno Junij 3, 2011 Včeraj sem nabavil tole Fazerko: Koliko te je prišla, kateri letnik? Jaz sem imel takole ... je bila krasna ... mogoče bi jo še kdaj nabavil ... ko bo v garaži placa za 10 motorjev :-) sesir 1
vulcan Objavljeno Junij 3, 2011 Opozori Objavljeno Junij 3, 2011 Letnik je konec 2004, prevoženih 12000 km, od prvega lastnika, brez praske, kot da bi bila iz trgovine. Cena je bila kr visoka 4300 €, ampak mislim, da se je splačalo.
vulcan Objavljeno Junij 4, 2011 Opozori Objavljeno Junij 4, 2011 Po prvih nekaj 100 km ugotavljam, da je originalna belanca malo oska oz. preveč nazaj. A je kdo že zamenjal belanco? S kakšno?
lukabogo Objavljeno Junij 4, 2011 Opozori Objavljeno Junij 4, 2011 Včeraj sem nabavil tole Fazerko: Pa moram reči, da je prvi vtis :notworthy: ... Rad bi naredil menjavo olja pa me zanima kaj dajete notri: v300 ali 5100 ? motul 7100 sintetiko 10w40
vulcan Objavljeno Junij 4, 2011 Opozori Objavljeno Junij 4, 2011 tole je pa moja, letnik 2005 Lepa, pa ti sintetiko kaj papca?
Bremzer Objavljeno Junij 4, 2011 Opozori Objavljeno Junij 4, 2011 Lepa, pa ti sintetiko kaj papca? Sintetiko ne papca, papco jo če je predhodni lastnik vozil z mineralcem potem pa daš sinteiko, ki izpere gareš iza batnih obročkov in zato se pojavi PORABA in NE zaradi boljšega olja "sintetike" z vsemi potrebnimi aditivi in temu primerna je tudi cena!!!
vulcan Objavljeno Junij 4, 2011 Opozori Objavljeno Junij 4, 2011 Kaj potem glede na to, da je bil nazadnje servis narejen na pooblaščenem servisu in je iz računa izvidno, da je notri Motul 5100, furam naprej istega ali dam noter sintetiko?
Bremzer Objavljeno Junij 4, 2011 Opozori Objavljeno Junij 4, 2011 Kaj potem glede na to, da je bil nazadnje servis narejen na pooblaščenem servisu in je iz računa izvidno, da je notri Motul 5100, furam naprej istega ali dam noter sintetiko? Ne se sekirat,če ti je servis to olje notri dal vozi in naslednjič daj notri boljše olje.Saj je tudi to olje zadovoljivo za ta motor sicer ga serviser sigurno nebi uporabljal.Samo glej,če motor rad malo bolj vrtiš v zgornje obrate takrat je za mašino bolje sintetika ,ker se pri sintetiki oljni film kasneje ali sploh ne trga.Tu nebom jaz pametoval zato obstajajo tabele in si vsak sam lahko izračuna kakšno olje je za njegov motor najprimernejše in še zadovoljuje potrebam.To se izračuna na osnovi hoda bata in obratov tako dobiš pot in hitrost bata in primerjaš kadaj se pri dotičnem olju začne trgati oljni film.Zato tako olje pri katerem se začne oljni film prej trgat bolj izgori in postane bolj črno za sklopko pa je bolje kajti sklopka kasneje zadrsi kot pri sintetiki!!
vulcan Objavljeno Junij 5, 2011 Opozori Objavljeno Junij 5, 2011 Hvala Bremzer. Motor je itak potreben menjave olja, zato me je zanimalo. Na Varaderotu sem vedno uporabljal 5100, sem enkrat dal not sintetiko, pa se mi je zdelo, da ni bila glih najboljša izbira.
SLEPEC Objavljeno Junij 5, 2011 Opozori Objavljeno Junij 5, 2011 ti daj motula 5100 10v 40 pa bo mašina še dolgo predla pa servis delaj 1x letno ali na 6000km
vulcan Objavljeno Junij 5, 2011 Opozori Objavljeno Junij 5, 2011 Slepec, maš prav. Jutri grem po olje pa ga bom zamenjal. Drug auspuh sem že naročil, sedaj ga še samo počakamo, da pride (da bo moja vedla kdaj dam pridem).
Andro82 Objavljeno Junij 5, 2011 Opozori Objavljeno Junij 5, 2011 Jest v fzs 1000 nikoli nisem dajau sintetike, ker motor ni narejen za dirkanje in sintetičnega olja nekako ne izkoristiš za to za kar je namenjeno. Škoda € za sintetiko pri takem tipu motorji. lukabogo 1
lukabogo Objavljeno Junij 5, 2011 Opozori Objavljeno Junij 5, 2011 sej pa ni takšne razlike v ceni, cca 3€ pri litru. se pravi 9€ na menjavo. pa ga brez skrbi švasam po kozjanski pisti. andro, a ti še veš kje je to? Bremzer 1
hondafann Objavljeno Junij 5, 2011 Opozori Objavljeno Junij 5, 2011 Včeraj sem nabavil tole Fazerko: Pa moram reči, da je prvi vtis :notworthy: ... Rad bi naredil menjavo olja pa me zanima kaj dajete notri: v300 ali 5100 ? MOTUL 300V ALI 7100 ! L.P.
lukabogo Objavljeno Junij 5, 2011 Opozori Objavljeno Junij 5, 2011 MOTUL 300V ALI 7100 ! L.P. odgovor je pravilen, mogoče je res malo brezveze 300v za tak motor, ker ga enostavno ne rabiš za na cesto. se mi zdi, da je 7100 optimalna izbira.
Andro82 Objavljeno Junij 5, 2011 Opozori Objavljeno Junij 5, 2011 sej pa ni takšne razlike v ceni, cca 3€ pri litru. se pravi 9€ na menjavo. pa ga brez skrbi švasam po kozjanski pisti. andro, a ti še veš kje je to? ma sej veš mi gorenjci :evilgrin: ampak useeno mislim da tak motor ne rabi sintetike...to je tko k bi šu v profesionalnih gojzarjih za v tibet na rožnik Bogo, a to je tam kjer smo se na zadnje skupaj podili
lukabogo Objavljeno Junij 5, 2011 Opozori Objavljeno Junij 5, 2011 Bogo, a to je tam kjer smo se na zadnje skupaj podili točno tam. prid kej naokol, bom dal js za :beer1: ma sej veš mi gorenjci :evilgrin: ampak useeno mislim da tak motor ne rabi sintetike...to je tko k bi šu v profesionalnih gojzarjih za v tibet na rožnik sam bil bi pa frajer :naughty:. Andro82 1
vulcan Objavljeno Junij 6, 2011 Opozori Objavljeno Junij 6, 2011 Ma bom kr 5100 fural naprej, pa redno menjeval pa bo.
vulcan Objavljeno Junij 6, 2011 Opozori Objavljeno Junij 6, 2011 Glede na to, da mi je motor zelo všeč sem se odločil, da ga bom imel za dalj časa. Sedaj se mi poraja vprašanje ali naj dam notri k&n filter, ker je teoretično malo manj kot 1x dražji od originala (ca. 30 € napram 55 €). Samo sem malo v dvomih, ker k&n filtri so veliko bolj odprti kot original in s tem prepuščajo večje delce umazanije, kar pa najbrž ni najbolje za fergazerje in mašino?
Ice Objavljeno Junij 6, 2011 Opozori Objavljeno Junij 6, 2011 kaj pomeni "veliko bolj odprt" K&N (BMC itd.) filter? ti filtri imajo polnilo, ki ni tako gosto kot papir, mora pa biti naoljeno, da pravilno deluje. in so pralni. dobijo se tudi za oem-airbox, kjer naj ne bi bilo potrebe po ponovnih nastavitvah vplinjacev/vbrizga. vec info v ustrezni temi o K&N. BTW moj "traktor" deluje ze cez 104k km bp s K&N filtracijo. res pa je, da ni tako "visokotehnoloski" presezek kot "sintesajzer".
vulcan Objavljeno Junij 6, 2011 Opozori Objavljeno Junij 6, 2011 kaj pomeni "veliko bolj odprt" K&N (BMC itd.) filter? ti filtri imajo polnilo, ki ni tako gosto kot papir, mora pa biti naoljeno, da pravilno deluje. in so pralni. dobijo se tudi za oem-airbox, kjer naj ne bi bilo potrebe po ponovnih nastavitvah vplinjacev/vbrizga. vec info v ustrezni temi o K&N. BTW moj "traktor" deluje ze cez 104k km bp s K&N filtracijo. res pa je, da ni tako "visokotehnoloski" presezek kot "sintesajzer". Ja Banditi so neuničljive mašince . Ma bom nabavu k&n pa, da vidimo.
vulcan Objavljeno Junij 7, 2011 Opozori Objavljeno Junij 7, 2011 Fantje, a ima kdo za posodit navodila za uporabo za ta motor, če obstaja pa pdf. verzija še pa bolje. Hvala
lukabogo Objavljeno Junij 7, 2011 Opozori Objavljeno Junij 7, 2011 Fantje, a ima kdo za posodit navodila za uporabo za ta motor, če obstaja pa pdf. verzija še pa bolje. Hvala js imam navodila za uporabo in kompletno delavniško knjigo. v pdf-ju seveda :yes::grim:OK::naughty:
vulcan Objavljeno Junij 8, 2011 Opozori Objavljeno Junij 8, 2011 js imam navodila za uporabo in kompletno delavniško knjigo. v pdf-ju seveda :yes::grim:OK::naughty: Pa jo je možno dobiti? Jaz sem si sicer naložil en pdf. Service manual za ameriški trg delane motorje, kjer so postopki menjave in vzdrževanja delov kompletnega motorja. Samo mene bolj zanima tista knjiga, ki jo običajno zraven motorja dobiš.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se