Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
Rad bi montiral vtičnico 12 v na yamaho fzs 6, pa ne vem kje bi bilo najbolj primerno mesto. Mogoče ve kdo kam, oziroma jo je kdo že montiral? :naughty:

Montirano jo imam na vseh motorjih. Pri montaži pazi, da bo obrnjena navzdol, zaščitena od vode. Na KTM je montirana na armaturki takšna s pokrovčkom (dež). Preko nje polniš pozimi akumulatorje, .... LP

Objavljeno

Jaz sem jo namontiral kar na notranjo plastiko poloklepa (upam da se na fotografiji kaj vidi). Vtičnico pa sem kupil tako s pokrovom pri Louisu v Gradcu. Zaenkrat dobro služi.

post-18360-1206203054_thumb.jpg

Objavljeno
Rad bi montiral vtičnico 12 v na yamaho fzs 6, pa ne vem kje bi bilo najbolj primerno mesto. Mogoče ve kdo kam, oziroma jo je kdo že montiral? :naughty:

V luisu dobis vticnico z pokrovckom za na balanco!Zraven dobis se varovalko in seveda cca 1,2 m zice !

Objavljeno

Kako pa jo zvežete na akumulator,- direkt (seveda vmes varovalka), ali da je pod napetostjo le, če je kontakt..?

Objavljeno

verjetno direkt, če pravi da pozimi polni akumulator preko nje.......če pa že preko ključavnice, pa je treba to izvesti z relejem

Objavljeno

Mah, jaz jo bom kar preko ključavnice (oziroma na kabel za dodatne porabnike), ker za polnjenje ne rabim,- je pozimi v topli garaži, pa tedensko štartam za 10 minut.

Objavljeno

Lih prejšnji vikend sm eno prnesu iz Louisa, tisto od BikeBass (usaj mislem de se tku napiše).

Ni zgledala lih nek grozno zaščitena proti vodi tku de sm jo namontiru kr po sedež (še najbolj suh kraj na motorju). Po plastikah se mi je zdelo škoda vrtat lukenj. Moja ma varovalko, če pa jo ni je fajn da daš še eno stikalo umes ... za usak slučaj.

Objavljeno

A je bolje z relejem, ali z opto couplerjem ? To sprašujem čisto resno.

Objavljeno

Predlagam ti, da vtičnico vežeš direkt na akumulator brez vsakršnih relejev in stikal. Ko boš na kakšni daljši vožnji (več dni) boš lahko ponoči polnil telefon ali baterije za fotoaparat. Pazi pa, da bo varovalka na + takoj pri akumulatorju, če ti slučano preguli kakšno žico boš "pogorelič". Varovalka v sami vtičnici je bolj sama zaradi sebe.

Če imaš na motorju GPS bo najbolje, da jo namontiraš nekje blizu krmila. Sem pa že videl varianto, da je bila vtičnica v kovčku. Kabel pa preko posebnega vodotesnega konektorja. Vsakič, ko kovček odstraniš pač odklopiš.

Lahko med vožnjo pir hladiš :whistle: !

Objavljeno
A je bolje z relejem, ali z opto couplerjem ? To sprašujem čisto resno.

To z opto couplerjem boš že vedel, ali je resno ali ne, ker ta dotični sklop, katerega si omenil se uporablja drugje :nono: .

Objavljeno
To z opto couplerjem boš že vedel, ali je resno ali ne, ker ta dotični sklop, katerega si omenil se uporablja drugje :nono: .

Jaz imam preko releja !+ vzet iz aku.Rele pa vklaplaja zadnja luc.Nism hotel da je vticnica stalno pod napetostjo,ko je motor parkiran se lah zgodi marsikaj in ti nek :headbang: do izprazni aku.

Objavljeno (popravljeno)

Vtičnico se vedno montira čimbolj odspredaj(ni pa nujno) mora pa biti VEDNO pod stalnim tokom se pravi +(plus -rudeča žica) 1,5 kvadrat,priključimo preko varovalke 15A na plus pol baterije - (maso)pa ni važno kam, kjer je pač najbližje stikalu.Stalni plus(+) mora imeti predvsem zaradi vzdrževanja:akumulatorja,campiranja,kompresor itd.

Ps:NIKOLI pa se ne montira preko nekih relejev(totalna bedarija),če pa že ima nekdo večje porabnike se montira 2,5 kvadrat žica in 30A varovalka! :hmm:

Popravljeno . Popravil Brumer
Objavljeno
Vtičnico se vedno montira čimbolj odspredaj(ni pa nujno) mora pa biti VEDNO pod stalnim tokom se pravi +(plus -rudeča žica) 1,5 kvadrat,priključimo preko varovalke 15A na plus pol baterije - (maso)pa ni važno kam, kjer je pač najbližje stikalu.Stalni plus(+) mora imeti predvsem zaradi vzdrževanja:akumulatorja,campiranja,kompresor itd.

Ps:NIKOLI pa se ne montira preko nekih relejev(totalna bedarija),če pa že ima nekdo večje porabnike se montira 2,5 kvadrat žica in 30A varovalka! :hmm:

samo rahel popravek.....za presek 1,5 je največja dovoljena varovalka za dolgotrajno obremenitev 10A......za 2,5 presek pa 16A oz. 20A......govorimo o trajni obremenitvi

Objavljeno
samo rahel popravek.....za presek 1,5 je največja dovoljena varovalka za dolgotrajno obremenitev 10A......za 2,5 presek pa 16A oz. 20A......govorimo o trajni obremenitvi

Nevem odkje ti ti podatki to velja mogoče za 220V ne pa za 12V.

Objavljeno

Mejna gostota toka za baker je MAXIMALNO 500A/cm2 oziroma 5A/mm2.

Kratkotrajne obremenitve nekaj sekund lahko vrednost presežejo za 50% (zagon, itd, vendar se bo vodnik zažel greti, upornost in temperatura pa rasti).

Za vtičnico 12V če boš rabil samo za telefon, interkom, MP3... in filanje akumulatorja z majhnim tokom daj minimalno 1,5mm2.

Za vzdrževanje akumulatorjev daj minimalno 2,5mm2.

Žico zaščiti z bugir cevjo. Črno cev najdeš v Merkurju v jami (bivša Astra v jami).

Originalni kabli na motorju so pokositrani in so zato lahko skoraj polovico tanjši od PF kablov kakršne najdeš v elektro trgovinah. Razlikujejo se še po temperaturni in mehanski odpornosti izolacije. Takih kablov na metre dimenzije nad 1mm ne prodajajo nikjer v Sloveniji ! Lahko kupiš le kolut 100m v Telma-trade v Trzinu. Manjše dimenzije pod 1mm2 sem zasledil v HTE na Roški v Lj.

ZA OPTIMALNO OBREMENITEV BAKRENIH VODNIKOV GLEJ TABELO.

LP

Nikola Tesla

Objavljeno
Vtičnico se vedno montira čimbolj odspredaj(ni pa nujno) mora pa biti VEDNO pod stalnim tokom se pravi +(plus -rudeča žica) 1,5 kvadrat,priključimo preko varovalke 15A na plus pol baterije - (maso)pa ni važno kam, kjer je pač najbližje stikalu.Stalni plus(+) mora imeti predvsem zaradi vzdrževanja:akumulatorja,campiranja,kompresor itd.

Ps:NIKOLI pa se ne montira preko nekih relejev(totalna bedarija),če pa že ima nekdo večje porabnike se montira 2,5 kvadrat žica in 30A varovalka! :hmm:

Ti pa si brihtn kr 30 A.Faca ni kej genialec! :headbang: Pa se gasilni aparat mors met zravn k se bo vse stopl!Preko releja je zato ker nism hotu kopat po kljucavnicah in je blo najbolj enostavno priklopit na rele ki ga uporabljam za rocke!Nocem da je vticnica pod napetostjo ko me ni zravn!Ce pa rabim stalni plus pa samo prestavim kabl !

Objavljeno

zakaj pa ne 30A, ziher ima akumulator tolk kratkostičnega toka da bi jo prekuril

Objavljeno
V luisu dobis vticnico z pokrovckom za na balanco!Zraven dobis se varovalko in seveda cca 1,2 m zice !

Vtičnico sem kupil v navtični trgovini KAM, ima gumijast pokrov in je solidno vodotesna. V dno ob rob vseeno zvrtaj dve 1mm luknjici, ki naj bosta diametralno narazen, da lahko voda odteče, če imaš ob dežju priklopljenega porabnika. Vezavo priporočam na pozicijsko luč, da je napetost v vtičnici le ob kontaktu. Razne akumulatorje (mobi, MP3 itd) lahko polniš med vožnjo.

Objavljeno

Jaz sem napisal kako si priključite to vtičnico,pa naredite vsak po svoje jaz se z vami nebom preganjal imam sigurno kaj pametnejšega za počet,kot brat te vaše bedarije,o relejih,presekih kablov, obremenitvah v A,park lučeh itd. :headbang: :headbang: :headbang:

Objavljeno
Nevem odkje ti ti podatki to velja mogoče za 220V ne pa za 12V.

čisto v info.....napetost skorajda ni važna, temveč tok, kateri teče skozi vodnik.....presek vodnika ni nikoli definiran (dimenzioniran) z napetostjo, temveč z tokom (seveda v odvisnosti od materiala vodnika in dolžine vodnika)......

po domače povedano, višja kot je napetost, manjši je tok za isto moč, posledično je manjši presek vodnika......manjša kot je napetost, večji je tok za isto moč, posledično je tudi večji presek vodnika.......seveda je tukaj potrebno upoštevati tudi faktor varnosti, ki je v elektriki najvišji (faktor 8, kar pomeni da so stvari predimenzionirane 8X)

in ne razumi me narobe, ni moj namen pametovanje ali kaj podobnega.....samo posredujem svoje več kot 20.letne izkušnje na področju instalacij vseh vrst

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Kdo bi mi bil pripravljen montirat vtičnico na fz6 s2? Raj nebi sam, ker nimam izkušenj s štromom nobenih spljoh :rolleyes: :unsure: :unsure:

Objavljeno
Kdo bi mi bil pripravljen montirat vtičnico na fz6 s2? Raj nebi sam, ker nimam izkušenj s štromom nobenih spljoh :rolleyes: :unsure: :unsure:

vsak avtoštromar

Objavljeno

jest mam na YZF-R6 vticnico 12V monterano v "zadnjem predalu", pod zadnjim sedezom...

Zadeva je zelo uporabna za filanje akomulatorja cez zimo, na poti za polnilec (gsm,....)

Kolega ima montirano v plasiko zraven stevca, pa ni lepo izpadlo.

Lp TiHii

Objavljeno
Vtičnico se vedno montira čimbolj odspredaj(ni pa nujno) mora pa biti VEDNO pod stalnim tokom se pravi +(plus -rudeča žica) 1,5 kvadrat,priključimo preko varovalke 15A na plus pol baterije - (maso)pa ni važno kam, kjer je pač najbližje stikalu.Stalni plus(+) mora imeti predvsem zaradi vzdrževanja:akumulatorja,campiranja,kompresor itd.

Ps:NIKOLI pa se ne montira preko nekih relejev(totalna bedarija),če pa že ima nekdo večje porabnike se montira 2,5 kvadrat žica in 30A varovalka! :hmm:

15 A varovalka?? Kaj pa ti vse priklopiš pol gor?? Jaz imam 10 A varovalko, pa na poti polnim vse baterije ( fotoaparat, kamero, MP3, GSM, interkom, pa še turbomaksimus napolnim s kompresorjem ) pa ni nobenih problemov. Seveda pa je priklopljena direktno na AKU in ni nobenih relejev umes pa kaj vem še kakšne šare. Vtičnica je pa tud skrita pred pogledi.

Objavljeno

Kaj mi lahko kdo prilima link od Louisa za to vtičnico? Ali pa še boljše.. kake slovenske strani. Ne znam ravno nemško pa ne najdem... tnx!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!