Skoči na vsebino

Obdelava podvozja-rje


Priporočene objave

Objavljeno

Zakaj ne vzameš šasijo stran in potem rihtaš? Bolj vidiš boljše narediš in lažje. Na moji škatli gre šasija stran v 8-10 ur dva mehanika.

Objavljeno (popravljeno)

Dobro vprašanje...jaz imam na voljo enega amaterja in niti enega mehanika....Potreboval bi tudi veliko več priprav da karoserijo dejansko fizično odstanim in nekam premaknem, kar je v omejenem prostoru na moji parceli malce težje...pa še kup zadev bi se našlo, ki govorijo proti takšnemu dejanju. Če bi bilo stanje šasije resnično v tako slabem stanju, da bi bilo potrebno tudi kaj varit in podobno...potem bi itak to prepustil profijem oz. se bi avta rešil. V tej fazi pa, ko potrebuje le čas, skrbno delo in nekaj entuziazma...za precej soliden (ne odličen) rezultat...bo moja (solo) opcija kar v redu.

Popravljeno . Popravil BIF
Objavljeno
pred 4 urami, BIF pravi:

Zato sem se odločil, da tisto kar je treba porihtam kot je treba....tako delam pri ženi in mi že 36 let odlično služi...podvozje v nulo...:))))

khmmm.tud jaz še nisem imel avta starejšega od žene.. :hmm:

problem je v volumnu.. šasijo speskat od zunaj ..in od znotraj kolikor se da..  pomočit v odstranjevalec barve,laka , izolacije , itd - ha - večji problem.. če bi imel vse očiščeno potem sledi vroče cinkanje (mogoče bi dal šasijo pred cinkanjem v peč , da vsi premazi zgorijo?)

Objavljeno

Kaj pa notranje, zaprte površine karoserije...pragovi, kolone, blatniki. Samo ena pikica rje ti nekje ostane in je še slabše, če jo prekriješ z zaščito? 

Objavljeno
pred 12 urami, BIF pravi:

Karoserija je b.p. 
Šasijo je treba uredit.

če imaš par avtov in motorjev boš pa ja reskiral tistega jurja za spedenat šasijo..

Objavljeno

Ne vem od kod ti ideja, da imam par motorjev in avtov...pa,tudi če bi jih imel je to moja stvar. In tisti ki to imajo(imamo), znajo z denarjem. 
Predvsem pa ni poanta v tem, da bi dal jurja, da mi nekdo to porihta (mimogrede dam tudi jurja)....nikogar ni, ki bi to naredil kot jaz hočem, ker bi moral bit natančen in dosleden...torej bi za to delo porabil 3 do 4 tedne....kar pa nihče ne bi , ker so navajeni menjat olje in filtre za debele denarje...tu pa bi bilo potrebno dejansko delat. Jurja za 4 dni praskanja malo po šasiji, pa na debelo nažgat gor neke črne svinjarije pod katero bo čez eno leto vse gnilo pa jaz ne dam.

Pomembno mi je dobro opravljeno delo....ne denar.

Objavljeno
11 minutes ago, BIF said:

Ne vem od kod ti ideja, da imam par motorjev in avtov...pa,tudi če bi jih imel je to moja stvar. In tisti ki to imajo(imamo), znajo z denarjem. 
Predvsem pa ni poanta v tem, da bi dal jurja, da mi nekdo to porihta (mimogrede dam tudi jurja)....nikogar ni, ki bi to naredil kot jaz hočem, ker bi moral bit natančen in dosleden...torej bi za to delo porabil 3 do 4 tedne....kar pa nihče ne bi , ker so navajeni menjat olje in filtre za debele denarje...tu pa bi bilo potrebno dejansko delat. Jurja za 4 dni praskanja malo po šasiji, pa na debelo nažgat gor neke črne svinjarije pod katero bo čez eno leto vse gnilo pa jaz ne dam.

Pomembno mi je dobro opravljeno delo....ne denar.

No, loti se, pa objavi kako sliko tega detajliranja. Klobasnja je ze zadost. 

Objavljeno
2 hours ago, Kugelschreiber said:

No, loti se, pa objavi kako sliko tega detajliranja. Klobasnja je ze zadost. 

Ni tejlajliranje samo slik pa ma neki sicer glih od podvozja prej ne dosti.. ampak ubadanja z rjo pa kr nekaj..

Sem verjento enih redkih kretenov ki gre kason znotraj barvat :D

Glede na površino sem kason na hitro zbrusil, z žično krtačo na fleksu, pol pa kar ferosan z valjčkom nanesel, ena dobra stvar ferosana, je to da je v bistvu kislina torej v tistih mikro luknjicah kjer so bili kakšni ostanki malte ali podobno jih ferosan začne razjedat. Potem je itak dež spral ferosan ker sem uspel barvat šele ene 4 dni zatem.

Za to pomlad sem v finančni dilemi ali se lotit kabine ali motorja... 

Lahko bi si ustvaril še svojo temo "gedore, rja, smeh in solze ." :lol1:

 

 

DSC_0961.JPG

DSC_1242.JPG

FILE2626.jpg

Objavljeno
49 minutes ago, smasher said:

Za to pomlad sem v finančni dilemi ali se lotit kabine ali motorja... 

 

Absolutno motorja. S pobunkano kabino gre, z zakuhanim motorjem, brez kompresije, pa ne. 

Objavljeno
pred 10 urami, Kugelschreiber pravi:

No, loti se, pa objavi kako sliko tega detajliranja. Klobasnja je ze zadost. 

To bi bilo vse kar imaš pametnega povedat? V tem stavku si združil tvoje znanje in izkušnje iz področja obdelave rje na kovini!.....novi sesir morda?

Objavljeno
pred 41 minutami, thumper pravi:

 

pač imaš..in ne - ne obremenjujem se  s tem.. tvoja stvar..tudi tvoj denar je tvoja stvar..

torej je tudi obdelava šasije , rje in ostalega TVOJ PROBLEM !!!  če ti kdo svetuje in pove svoje mnenje ga je treba ubit?

fakof potemtakem .. delaj kar želiš in nas ne obremenjuj s svojimi malenkostmi okoli količine vozil in količine denarja..

 

pred u parlament .. unim se ne da nč dopovedat..

Si ti sploh prebral kaj sem vprašal?

In kot običajno na tem forumu se najde sralec in povozi celotno temo na nivo kavarniške razprave. 
Absolutno NIČ uporabnega nisi povedal...hvala, da si se oglasil...ampak morda bo bolje, da ostaneš pri temah za katere meniš, da jih obvladaš....ta tema pa to zagotovo ni.

Objavljeno
pred 5 minutami, BIF pravi:

Si ti sploh prebral kaj sem vprašal?

In kot običajno na tem forumu se najde sralec in povozi celotno temo na nivo kavarniške razprave. 
Absolutno NIČ uporabnega nisi povedal...hvala, da si se oglasil...ampak morda bo bolje, da ostaneš pri temah za katere meniš, da jih obvladaš....ta tema pa to zagotovo ni.

tema je po "nepotrebnem" pritegnila mojo pozornost :)

edini pametni nasvet, ki bi ti ga dal, v Hočah imam ok mehanika, ki obnavlja avtomobile, šraufa pa seveda tudi vse ostalo

ima tudi varianto, da si tam kaj sam pošraufaš, da odstopi prostor, dvigalo ipd., pa da če kaj ne gre priskoči poleg

jaz sem 2x bil v soboto na to foro tam

mogoče za kakšno opravilo, ki je doma "nesmiselno", da greš tja...

ni zlatar

https://www.google.com/maps/uv?hl=sl&pb=!1s0x476f79960e951d0f:0x4dcfb71aaba370a6!3m1!7e115!4s/maps/place/veteranmobil/@46.5020105,15.6484987,3a,75y,113.82h,90t/data%3D*213m4*211e1*213m2*211sBKUMAdQq0Adf0ORRU41HJw*212e0*214m2*213m1*211s0x476f79960e951d0f:0x4dcfb71aaba370a6?sa%3DX!5sveteranmobil+-+Iskanje+Google&imagekey=!1e2!2sBKUMAdQq0Adf0ORRU41HJw&sa=X&ved=2ahUKEwjVmILOyK7nAhWlAxAIHca_BPoQpx8wCnoECBQQBg

:) 

Objavljeno

Sicer mi na povezavi vrže error. Če ti ne predstavlja problem mi prosim pošlji v ZS naslov. Sem zelo hvaležen za takšno informacijo, ker je vse kar si napisal (opisal)uporabno.

Hvala.

Objavljeno

Povezava je do lokacije, kot zgleda po vozilih, enega spačkarja, oz vsaj navdušenca starih citroenov, taki so nevarni imajo veliko veselje do šraufanja in popravljanja starega pleha ?

Objavljeno
pred eno uro, smasher pravi:

Povezava je do lokacije, kot zgleda po vozilih, enega spačkarja, oz vsaj navdušenca starih citroenov, taki so nevarni imajo veliko veselje do šraufanja in popravljanja starega pleha ?

začel je s citroeni in obnovami spačkom, za te znamke je specialist, a obnavlja tudi druge zadeve in popravlja nove avtomobile

zdaj ma not enga merca iz 60. let

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno
pred 7 urami, BIF pravi:

Lahko pojasniš postopek....

ibitol pa penzl..al pa pogreješ ibitol pa s pištolo našpricaš.. old skul..

Objavljeno

Ne pozabit sanirat rje pred bitumenskim premazom, če se samo namaže bitumen na že zarjavelo površino, lahko spodaj rja nadaljuje. 

Objavljeno

Hahha...ja...pa fangl ali dva malte, če je kje kaka lukna.

Zaradi takih "mojstrov", nisem dal avta delat drugam. Še par dni pa bom dokončal delo sam...tako kot je treba. Natančno in s sredstvi, ki so temu namenjena..

A448E0ED-8EC2-49B1-897E-7000FDB3BB3B.jpeg

3905CCCF-20DD-493B-8C24-54B49D23CB12.jpeg

pred 3 minutami, smasher pravi:

Ne pozabit sanirat rje pred bitumenskim premazom, če se samo namaže bitumen na že zarjavelo površino, lahko spodaj rja nadaljuje. 

Točno tako...in to je ključno. Samo malo "počohat" pa bitumen gor nažgat da lepo izgleda je recept za to, da ti lepega dne amortizerji pogledajo čez haubo....šalabajzerska posla...

Objavljeno
pred 24 minutami, BIF pravi:

Hahha...ja...pa fangl ali dva malte, če je kje kaka lukna.

Zaradi takih "mojstrov", nisem dal avta delat drugam. Še par dni pa bom dokončal delo sam...tako kot je treba. Natančno in s sredstvi, ki so temu namenjena..

A448E0ED-8EC2-49B1-897E-7000FDB3BB3B.jpeg

3905CCCF-20DD-493B-8C24-54B49D23CB12.jpeg

Točno tako...in to je ključno. Samo malo "počohat" pa bitumen gor nažgat da lepo izgleda je recept za to, da ti lepega dne amortizerji pogledajo čez haubo....šalabajzerska posla...

malo "reklam" med debato

WP_20150403_007.thumb.jpg.87337b46dbe635e35824cd663d85f7c4.jpg

pred 42 leti so "celega" zaščitili z dinitrolom, še zdaj se vidi mojstrovo delo ponekod (na sliki pokrov prtljažnika, kak je lepo špricnilo

v vse votle dele, luknje se je špricalo pa "smo" še kar zdravi :)

dinitrol se še vedno dobi :)

 

Objavljeno

Ja se...saj Dinitrol je zdaj na vrsti primeni....po brušenju in kemični obdelavi površine, temeljenju...sledi Dinitrol...

Problem je pri raznih "mojstrih", da tisto pred Dinotrolom spustijo....

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 10 urami, BIF pravi:

Ja se...saj Dinitrol je zdaj na vrsti primeni....po brušenju in kemični obdelavi površine, temeljenju...sledi Dinitrol...

Problem je pri raznih "mojstrih", da tisto pred Dinotrolom spustijo....

saniral si s konvektorjem rje? 

Objavljeno
pred 14 minutami, thumper pravi:

saniral si s konvektorjem rje? 

-Pranje podvozja z vročo vodo

-odstranjevanje rje (brušenje: vse možne oblike)

-čiščenje ostankov brušenja (bremz reiniger, kompresor)

-končno čiščenje (99,8% alkohol)

-2x nanos Epoxy Brunox v razmaku 12 ur(konverter rje in temeljni sloj

-Dinitrol končna zaščita 2x

-votli deli: izpihovanje z zrakom in nanos zaščitnega namenskega voska v spreju z namenskim podaljškom (ta del ni idealen, ker ne moreš čistit votlih delov...ampak je v teh razmerah vsaj zadovoljivo)

Glede na to, da je avto star 12 let...bi ta obdelava morala držat do preše. 
Je pa zanimivo, da je del od zadnjih vrat proti koncu bil bistveno bolj rjav kot prednji del, in pa generalno leva (voznikova) stran bolj rjava od desne. Na enem delu (cca. 10x10cm) bo potrebno piravi del šasije izrezat in navarit nov del.

CEB1B219-307F-4EAF-9C6E-67F2C29BBA67.jpeg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!