gasper420 Objavljeno Februar 12, 2020 Opozori Objavljeno Februar 12, 2020 Zdravo, kupil bom novo motorno kolo pa me zanima koliko kilometrov moram "rahlo" ravnjati z njim , da se uskladijo valji, bati.. da lahko potem stisnem gas do konca haha.. Pa priblijizno na koliko vrtljajev naj nebi presegel? Lp Gasper
Shillien Objavljeno Februar 12, 2020 Opozori Objavljeno Februar 12, 2020 (popravljeno) pred 24 minutami, gasper420 pravi: Zdravo, kupil bom novo motorno kolo pa me zanima koliko kilometrov moram "rahlo" ravnjati z njim , da se uskladijo valji, bati.. da lahko potem stisnem gas do konca haha.. Pa priblijizno na koliko vrtljajev naj nebi presegel? Lp Gasper mislim da je prvi servis na med 500km in 1000km, tako da do takrat. Bmw naprimer ma čip da več kot čez dovoljene obrate itaq negre (govorim za s1000r in s1000rr ampak pomoje majo ostali tud). koliko obratov... jah odvisno kaj kupujes. najbolse da vprasas trgovca al pa knjigo z navodili ? Popravljeno Februar 12, 2020. Popravil Shillien
smasher Objavljeno Februar 13, 2020 Opozori Objavljeno Februar 13, 2020 Torej, čeprav skoraj nihče nikoli ne bere navodil pri nakupu novega motorja sigurno je kakšna knjigica, ne samo da ne sme biti preveč obrator tudi ne priporočajo preveč monotnono vožnjo, torej dosti časa isti obratu brez obremenitve. Če pa nisi siguren pa zagotovo svetovni splet ve kaj. DAMI34, Scarabeo 500, skalar36 in 2 others 5
DAMI34 Objavljeno Februar 13, 2020 Opozori Objavljeno Februar 13, 2020 pred 10 urami, gasper420 pravi: Zdravo, kupil bom novo motorno kolo pa me zanima koliko kilometrov moram "rahlo" ravnjati z njim , da se uskladijo valji, bati.. da lahko potem stisnem gas do konca haha.. Pa priblijizno na koliko vrtljajev naj nebi presegel? Lp Gasper tole je najbolj pametno. Pogljej videoposnetek. Preberi navodila za uporabo motorja. Približno 1000km oziroma do prvega servisa je vpeljevanje motorja. Ampak ni fajn, konstantno počasi, niti visoki obrati, najlepše je po zavitih cestah, čimveč pretikanja, nežno z gasom navzgor pa navzdol. ni toliko v vrtljajih, čeprav nekje v začetku naj ne bi presegel 4 jurje, kasneje 6 (odvisno od modela motorja), ampak v enolični vožnji, kateri se je potrebno izogibati. Tudi občasno preseganje priporočenih vrtljajev, al pa navitje in spuščanje gasa (umirjeno ne v iber), je koristno. Tale posnetek je po mojem zelo dober, in vsaj meni se izide, niti en motor, ki sem si ga lastil ni pil in ne pije olja, ter vsi zdržijo veliko kmjev (oziroma še vsi laufajo) Bostjan L in smasher 2
Bg Objavljeno Februar 13, 2020 Opozori Objavljeno Februar 13, 2020 Če si tudi sam nov na motorju (se pravi ni nov samo motor kot tak, ampak si tudi ti še "neufuran"), potem se raje vprašaj koliko kilometrov moraš "rahlo" ravnati s seboj, da se uskladijo oči, možgani in telo, preden lahko stisneš gas do konca. Ravno toliko pomembno (če ne še bolj) kot to da se motor uteče, je pomembno da se sam navadiš na vožnjo, na situacije na cesti, na odzivnost motornega kolesa... Vsako leto je kar lepa "selekcija" motoristov - ne bodi en izmed njih samo zaradi želje po adrenalinu, in ker se ti je mudilo "odrasti" Lp, Bg nofla in thumper 2
DAMI34 Objavljeno Februar 13, 2020 Opozori Objavljeno Februar 13, 2020 pred 11 minutami, Bg pravi: Če si tudi sam nov na motorju (se pravi ni nov samo motor kot tak, ampak si tudi ti še "neufuran"), potem se raje vprašaj koliko kilometrov moraš "rahlo" ravnati s seboj, da se uskladijo oči, možgani in telo, preden lahko stisneš gas do konca. Ravno toliko pomembno (če ne še bolj) kot to da se motor uteče, je pomembno da se sam navadiš na vožnjo, na situacije na cesti, na odzivnost motornega kolesa... Vsako leto je kar lepa "selekcija" motoristov - ne bodi en izmed njih samo zaradi želje po adrenalinu, in ker se ti je mudilo "odrasti" Lp, Bg saj si prav napisal, ne bi pa rad da tale tema skrene, podobnih tem o frišnih, starih, iskušenih, neiskušenih motoristih in vožnji ter pripravi nanjo je veliko. Tale tema naj bi bila namenjena temu kako se motor vteka. Shillien in Bg 2
Scarabeo 500 Objavljeno Februar 13, 2020 Opozori Objavljeno Februar 13, 2020 Kot je napisal smasher - utekanje ni monotona voznja na nizkih vrtljajih. Potrebno se je izogibati vožnjam, kjer imaš vseskozi enake ali podobne vrtljaje (avtoceste). Za utekanje so priporočane podeželske ceste, kjer je vožnja dinamična do predpisanih vrtljajev. Pri meni je bilo okoli 4500. Tu ni za komplicirati, motor pač ni priporočljivo goniti v višje vrtljaje, vse ostalo je neškodljivo. Če boš parkrat prehiteval na malo višjih vrtljajih, se ne bo nič zgodilo. Pri meni je tudi pisalo, da na začetku ni zaželjeno brutalno zavirati - razen če ni nujno. DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno Februar 13, 2020 Opozori Objavljeno Februar 13, 2020 pred 13 minutami, Scarabeo 500 pravi: motor pač ni priporočljivo goniti v višje vrtljaje, vse ostalo je neškodljivo. Če boš parkrat prehiteval na malo višjih vrtljajih, se ne bo nič zgodilo. pravzaprav, je kar priporočljivo občasno umirjeno pognati motor v višje vrtljaje, potem pa postopoma dol, v videoposnetku tip kar dobro razloži, enako mi je svetoval mehanik. Scarabeo 500 1
dlicen Objavljeno Februar 13, 2020 Opozori Objavljeno Februar 13, 2020 Predvsem pa, nov motor pride z uporabniškim priročnikom. Preberi ga, če si novopečeni motorist, ti bo vsestransko koristen. Shillien, maus, thumper in 1 other 4
maus Objavljeno Februar 13, 2020 Opozori Objavljeno Februar 13, 2020 Prodajalci in uradni serviserji bi morali povedati kako se uteka kupljeni artikel .. Zahtevi slovenska navodila ... Shillien in thumper 2
DAMI34 Objavljeno Februar 13, 2020 Opozori Objavljeno Februar 13, 2020 5.10 zakaj nima proizvajalec vedno prav (večina manualov predlaga, ne presegati določeno število obratov v času vtekanja) pri 2.30 pa pojasni kaj pomeni "vtekanje" naleganje/brušenje tesnil bata v cilinder
Vito23 Objavljeno Februar 13, 2020 Opozori Objavljeno Februar 13, 2020 Jest sem vozil normalno. Sem šel tudi kdaj čez 5000 obratov. Na avtocesti se nisem glih zadržval. Malo bolj sem bil pazljiv... bližje sem bil 1000km bolj sem dvigoval obrate. Sem se pa držal dinamičnih cest. ? MiNa 1
Lipstick Objavljeno Februar 16, 2020 Opozori Objavljeno Februar 16, 2020 Ne se preveč obremenjevat s tem, samo gass........za utekanje je važno olje, naj bi vsebovalo "molybdenum", taka so racing olja (Motul 300 Vs ), 4 krat po 15 min : 1.) 4000 o/min pri 8-10 % gasa 15 min, 2.) 6000 o/min pri 12-15% gasa 15 min, 3.) 8000 o/min 20-25 % gasa 15 min, 4.) 10 000 o/min 40-45% gasa 15 min.... pol pa sam gasss......do 1000 km, olje v smeti, nov filter in novo olje .....gasssss Kugelschreiber in MiNa 2
thumper Objavljeno Februar 17, 2020 Opozori Objavljeno Februar 17, 2020 pred 13 urami, Lipstick pravi: Ne se preveč obremenjevat s tem, samo gass........za utekanje je važno olje, naj bi vsebovalo "molybdenum", taka so racing olja (Motul 300 Vs ), 4 krat po 15 min : 1.) 4000 o/min pri 8-10 % gasa 15 min, 2.) 6000 o/min pri 12-15% gasa 15 min, 3.) 8000 o/min 20-25 % gasa 15 min, 4.) 10 000 o/min 40-45% gasa 15 min.... pol pa sam gasss......do 1000 km, olje v smeti, nov filter in novo olje .....gasssss bolje bi bilo , če bi podal procent maksimalnih možnih obratov(zgornje meje blokade obratov) agregata .. ta tvoj zapis je namenjen izključno visoko turažnim motorjem , ki imajo blokado nekje 13500 in 14000o/min. z izjemo bmw 1000rr - tam ob tvojih podatki baje že izgubiš garancijo (vsaj pri prvi seriji je bilo tako - na začetku nekih 6500?)..
electricJuice Objavljeno Maj 6, 2022 Opozori Objavljeno Maj 6, 2022 Ima mogoče kdo izkušnje z vtekanjem Husqvarna 701 SM? Gre za KTM-ov motor 693ccm iz serije Duke. Berem po internetu in je preveč mnenj. Nekdo pohvali nekaj, kar potem naslednji to skritizira in sploh nevem kako naj ga vtečem. Lp
DAMI34 Objavljeno Maj 6, 2022 Opozori Objavljeno Maj 6, 2022 pred 11 minutami, electricJuice pravi: Ima mogoče kdo izkušnje z vtekanjem Husqvarna 701 SM? Gre za KTM-ov motor 693ccm iz serije Duke. Berem po internetu in je preveč mnenj. Nekdo pohvali nekaj, kar potem naslednji to skritizira in sploh nevem kako naj ga vtečem. Lp običajno piše v navodilih. Kakorkol, normalnost nikol ne škodi, škodi pretiravanje in enoličnost. Scarabeo 500 1
electricJuice Objavljeno Maj 6, 2022 Opozori Objavljeno Maj 6, 2022 8 minutes ago, DAMI34 said: običajno piše v navodilih. Kakorkol, normalnost nikol ne škodi, škodi pretiravanje in enoličnost. Sem prebral, piše le, da za naslednjih 1000km s prvo prestavo ne smeš prekoračit 50km/h, z drugo 70km/h, itd... Recimo nekateri so menjal olje že pri 40 kilometrih, potem pri 80, 200, itd. Nevem, a je to res potrebno
DAMI34 Objavljeno Maj 6, 2022 Opozori Objavljeno Maj 6, 2022 pred 6 minutami, electricJuice pravi: Sem prebral, piše le, da za naslednjih 1000km s prvo prestavo ne smeš prekoračit 50km/h, z drugo 70km/h, itd... Recimo nekateri so menjal olje že pri 40 kilometrih, potem pri 80, 200, itd. Nevem, a je to res potrebno lej, najbrž je, sicer ni nujno da jih je 1000 ma nekje od 600 do jurja, jaz se tega držim.
pik1 Objavljeno Maj 6, 2022 Opozori Objavljeno Maj 6, 2022 ... zdej sem glih na tej točki ... 😮 ulafavam Tenerejko ... do zdej sem naredil "ŽE" 975 km ... in mi tud na misel ne pride, da bi ga že kar na servis pelu ... ... tko sem prebral na fb ... 😮 in če tam tko piše, pol more že najbrž bit tko ... 😀 bom pa takoj, ko nardim še teh 25 km, odpelu na servis ... ker tud to tko piše na fb 😀 DAMI34 1
Zivnorc Objavljeno Maj 6, 2022 Opozori Objavljeno Maj 6, 2022 Za cestne motorje je to 1000 km (skoraj brez izjem). Na servis pa je treba, da ti strokovno pregledajo ves motor, če se ni kaj razrahljalo...popustilo...odtegnilo ali odšravfalo... da kaj ne pušča....itd. Ulavfavanje pa kot pravijo fantje. V vseh brzinah... s takimi obrati, da mašina dela z veseljem in se ne matra ne na nizkih in ne na višjih obratih...čimveč pretikanja in kot pravim, vožnja v srednjem režimu obratov na čimmannšem navoru oz. moči....tko da se ležerno in lahkotno voziš po počasnejših bolj ovinkastih cestah. Olje so včasih menjavali tko, kot praviš...na 100...300...500..1000 km zato, da so odplaknili ven "opilke" ,ki nastanejo pri utekavanju motorja in menjalnika. Pri novodobnih mašinah verjetno to ni več potrebno, če pa sam zamenjaš olje in filter po prvih 200 ali 300km pa zagotovo ne škodi, da splakneš morebitne "opilke"....pa potem še na servisu pri 1000km, kot najbrž "zahteva" motor za njegov prvi servis. pik1, Kmet2, DAMI34 in 2 others 4 1
C eagle Objavljeno Maj 7, 2022 Opozori Objavljeno Maj 7, 2022 Zakaj enostavno ne vprašaš tam, kjer si motor kupil, oz. ne pokličeš uradnega serviserja za tvoj motor? Narediš, kakor ti povejo. Če pa nisi prepričan, pa to definitivno piše v navodilih za uporabo in vzdrževanje motorja . Ti je pa že @Zivnorc v bistvu vse povedal... Zivnorc 1
DAMI34 Objavljeno Maj 7, 2022 Opozori Objavljeno Maj 7, 2022 v tej temi je objavljen posnetek vpeljevanja novega motorja. Po istem postopku sem vpeljal vsaj 9 mašin. Vse delajo in niti ena ne pije olja...zgolj slučaj ? za lenuhe še 1x posnetek:
Qay Objavljeno Maj 7, 2022 Opozori Objavljeno Maj 7, 2022 Jaz sem sebe in svojo Tenerejko ogreval v skladu z navodili prodajalca. Ne jo po AC drgnit, vozi po lokalnih cestah. Obratov nisem nabijal, čeprav se mi je včasih zdelo. Zdaj vidim, da jih nisem😁. Porabo sem imel 4,3, zdaj pa vsaj liter več. Pa večino po cesti in ne po gmajnah.
jvalant Objavljeno Maj 7, 2022 Opozori Objavljeno Maj 7, 2022 On 5/6/2022 at 1:30 PM, electricJuice said: Ima mogoče kdo izkušnje z vtekanjem Husqvarna 701 SM? Gre za KTM-ov motor 693ccm iz serije Duke. Berem po internetu in je preveč mnenj. Nekdo pohvali nekaj, kar potem naslednji to skritizira in sploh nevem kako naj ga vtečem. Lp Raje preberi navodila... zna bit boljse
ftp Objavljeno Maj 7, 2022 Opozori Objavljeno Maj 7, 2022 Znan italijanski "predelovalec" avtomobilskih motorjev za dirke pravi (svetuje) "Dlje ko ga vtekuješ več bo zdržal".
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se