Skoči na vsebino

Kawasaki KLX 230


krucymucy

Priporočene objave

pred 5 urami, Snečer pravi:

KLX 250 ima 138kg, 230ka pa pa 134kg in 2 deci manjši tank.

KLX 250 ima 3 PS večjo moč, ni nekaj izjemnega.

Problemček KLX 250 je, da je EURO 3, če prav vidim...in tu je haklc, zakaj je izginil iz prodaje.

Kar pa ne pomeni, da se ne bi dalo ubost kakšnega "rabljenega", ki je nekje "zaležan".

 

230 ima 27 konjev.. 230 ima 19 konjev .. razlika ni 3 temveč 8 konjev - kar je 42 procenta več..

 

predstavljaj si versysa 600  z 175 kg ki bi imel 45 konjev..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 30 minutami, thumper pravi:

230 ima 27 konjev.. 230 ima 19 konjev .. razlika ni 3 temveč 8 konjev - kar je 42 procenta več..

 

predstavljaj si versysa 600  z 175 kg ki bi imel 45 konjev..

na uradni strani ima klx 250 (2019) 22konjev...euro 3...očitno je prej mel več

 

Screenshot_20200429-204959.png

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

Pazi to orodja zraven KLX-a. Prakticno lahko generalno naredis sredi gozda. ?

IMG_20200501_163458.thumb.jpg.a3980500876612738ee76ccd7b026a00.jpg

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, krucymucy pravi:

Pazi to orodja zraven KLX-a. Prakticno lahko generalno naredis sredi gozda.

IMG_20200501_163458.thumb.jpg.a3980500876612738ee76ccd7b026a00.jpg

več k jest ga maš. Podobno orodje je pred 100 leti imel paket "mladi tehnik" :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 29. 4. 2020 ob 11:27, krucymucy pravi:

Da. 90 se celo zelo mirno pelje. Sesta prestava je kar dolga. Koncno ima sicer okoli 120, kar pa se nisem probal. Do 90 tudi kar hitro nabere.

Imel sem novega klx 250 poln pričakovanj, vendar razocaran in prodal po 2 mesecih. Zadeva je bila v primerjavi z yamaho wr 250r popolnoma podhranjena. Aja koncna pa 107 po stevcu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvisno, za kakšne vožnje rabiš motor. Včasih je bil tudi APN 6 dovolj za raziskovanje bližnje okolice. Sedaj bi sam rabil nekaj namesto mopeda, kot drugi motor. Saj bi tudi z gsom prevozil večino poti v okolici vendar ga je nadležno čistit, če ne drugega.

Ta Kawasaki se mi zdi kar primeren, celo Aprilijo 125 sem gledal pa je po ceni blizu temu... po drugi strani pa spet, za par voženj se skoraj ne splača kupovat motorja razen, če bi našel nekaj res poceni. Če bi se ta trenutek odločal, kolikor sem iskal med rabljenimi, bi iskal nekaj okrog 30 konjev,...DR 350, XR 400, Alp 4.0, .tudi WR 250, čeprav je morda to že skoraj preveč, za kar bi rabil,...trenutno je še Italija zaprta, kjer je več izbire. Ena opcija bi bila tudi Shineray 125 nov za 1.5 K€...drugače bi med novimi verjetno izbral ta Kawasaki, Honda ni toliko uporabnejša, kot je dražja, za tisto ceno bi že raje Beto Alp...
Sem malo zakompliciral, ...so mi všeč ti motorji.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)
23 hours ago, T 120 said:

Imel sem novega klx 250 poln pričakovanj, vendar razocaran in prodal po 2 mesecih. Zadeva je bila v primerjavi z yamaho wr 250r popolnoma podhranjena. Aja koncna pa 107 po stevcu

Tako kot je @vandrovec napisal. Odvisno za kaj ga rabis.

Jaz nisem razocaran, celo pozitivno sem presenecen, tako da se mi se bolj smeji pod celado.

S to tezo se lahko zavlecem kamorkoli si zamislim.

Vem obstajajo tudi lazji, veliko bolj zmogljivi hard enduro motorji, ampak, vedno je ampak, dvakrat, trikrat drazji.

Na KLX230 med drugim pozabis na servise, ker je servisni interval na 12.000km, pozabis generalne, ventile si nastelas eno popoldne, po zelji tudi v gozdu.

Nic nisem zajebal ker nisem bete alp kupil. Je le prevelika razlika v ceni. 1.600€ in pa KLX230 je par kil lazji.

 

Also kar se tice vzmetenja.

Kolega ima v opremi 105kg.

Sag spredaj je genau 40%, zadaj smo pa za 40% prestavili preload na zadnjo stopnjo (5/5). Jaz ga imam na srednji stopnji z mojimi 75kg. (3/5)

Ni tako slabo, na tracerju ni uspelo nastaviti 30% sag, kljub temu da je bilo spredaj in zadaj prednapeto do konca, je moral menjati vzmeti in zadnji amortizer.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

Med danasnjim plezanjem na Vrsic,  enduro smer iz Kranjske gore gor, sem si zazelel da bi bil s KLX-om namesto s Tracerko. 

Mater bi slo po tistih kockah gor, tak sem se pa jajcal.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

Mali servis, da ne bomo cakali do 12.000km.

Pralni filter. Operes, namazes, vozis. 

IMG_20200719_163908.thumb.jpg.0be854bbe7dcd467c828d54500410982.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

41 minutes ago, carb said:

Katere Mitas?

MC23. To so imeli na lagerju oz. dobavljivo naslednji dan. E09 bi cakal in cakal. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 hours ago, carb said:

Če smem vprašat še v kateri dimenziji? Originalne dimenzije ne vidim v katalogu, sicer so pa itak pretanke.

110/80/18 kar je skoraj enako kot 4.10-18 kot je v originalu.

Tudi originalna IRC GP-22 al kaj je ze, ni siroka 104mm (4.10 inča) ampak je, ce meris profil, bolj 110.

Sprednjo bom dal pa 80/90/21.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

110/80-18 in 80/90-21 imam na CRF250l. Lahko bi nataknil tudi 90/90-21 in 120/90-18, a bi bile gume težje, pa še zadnja je potem občutno večja, kar se pri tako majhni moči pozna pri dolžini prenosa...

Pa ne delat znanosti, jaz imam pač 110 kil plus, pa še kakšno robo včasih peljem...?

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Danes mi je bil KLX prvič preneroden, pretežak pa premočan.

No ampak tule tudi peš ne bi šel. Se ne vidi, ampak je precej precej strmo.

Kljub visokim temperaturam zracno hlajenje kot kaze ne predstavlja tezave.

3.100km na stevcu.

 

klx_trail.thumb.jpg.d474dda05c5eb9f38860b1a1e2a9b80e.jpg

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...
Ob 1. 8. 2020 ob 17:49, krucymucy pravi:

Danes mi je bil KLX prvič preneroden, pretežak pa premočan.

No ampak tule tudi peš ne bi šel. Se ne vidi, ampak je precej precej strmo.

Kljub visokim temperaturam zracno hlajenje kot kaze ne predstavlja tezave.

3.100km na stevcu.

 

klx_trail.thumb.jpg.d474dda05c5eb9f38860b1a1e2a9b80e.jpg

Se je števec še kej premaknil? ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se je. Na 3.600km. Potem sem pa zaradi covid ukrepov obtical v tujini 9 mesecev in ga letos prodal.

Edini motor ki je vzgal po devetih mesecih, kot da bi tisto dopoldne laufal.

Kaj te zanima?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!