Skoči na vsebino

Imel prometno nesrečo z motorjem (poškodbe, rehabilitacija)...kako naprej?


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni vsi skupaj....rabim vašo pomoč. In sicer rabim odgovore zakaj je do nesreče sploh prišlo in še bolj pomembno kako naprej. Skratka: naredil sem izpit pred tremi leti pri štiridesetih in nato dve leti nazaj kupil fz6. Lahko rečem da mi je tisto poletje bilo res top. Naredil sem več kot 10.000 v obdobju med aprilom in septembrom cirka. Uživancija na kvadrat. Tudi nekaj tur naredil daljših. Skratka živel na motorju.

No lani sredi sezone sem imel nesrečo. U bistvu mi niti ni jasno kaj točno se je zgodilo. Sumim na previsoko prestavo. Ko sem pripeljal do počasnega več kot 90 stopinjaskega ovinka po klancu dol, mi je kar na enkrat začel motor trest, vibrirat. Hitrost je bila majhna cirka 30-40 km/h. Bolj sem bremzal bolj je brualno tresel. Prav vibracije, kot bi se po narebrani (valoviti?) cesti peljal (recimo pred semaforji je ponavadi kaj takega). Veste o čem govorim. No motor se mi je postavil na sprednje kolo, jaz sem padel nekako naprej in na stran, motor na nogo. Zdrobljene obe kosti v nogi in zjeban gleženj...izkupiček šraufi, žebelj....Zavorna špura je bila en meter. Imel popolno opremo, čelada je udarila direkt v asfalt in je za v kanto (ne kupujte preklopne in jet čelade, jaz bi po slamici pil zdaj), visoki škornji...skratka vse. Naj še povem da vozim vedno po omejitvah in extremno previdno. Mimo mene so padali motoristi z vsaj 1x večjo hitrostjo po tej cesti. Gume so bile stare eno leto, z veliko profila.

Sledi vprašanje: kaj hudiča je šlo narobe? Neizkušenost sigurno. Apak kaj še? Edina možna razlaga ki jo imam je previsoka prestava in premajhna hitrost. Motorju ni bilo nič, samo zjebana stopalka za nogo in par prask. Cesta je bila gladka, verjetno nekaj malega peska samo nič posebnega, to pomoje ni razlog. Imate še kakšno idejo kaj bi lahko bilo in zakaj lahko cel motor začne med bremzanjem trest in vibrirat? Po tistem se je kolega z njim iz servisa peljal in je vse normalno.

In pa druga stvar...kako naprej? Ne znam vam z besedami povedat kako želim si spet vsest gor in uživat. Po drugi strani zdej vsi govorijo "prodaj", "a se boš še kar vozil a nimaš dost?" in podobne stvari. Slišim dnevno. Jaz sem odločen da se bom še naprej vozil, samo je težko. Noga je zdaj kolikor toliko OK. Kako naj se vsedem gor in odpeljem brez da mislim na nesrečo in ne vozim v ovinek 30 če bi šlo komot recimo 60, 70.....? Sploh si ne predstavljam kako bo. Nisem še vozil od nesreče. Je kdo imel podobno izkušnjo? "Strah" me je da me bo podzavestno preveč strah.

Za kakršna koli mnenja, odgovore, nasvete bom hudičevo hvaležen.

p.s.: pa so mi vsi govorli "vsak se enkrat zvrne" pa nisem verjel. No zdej verjamem. Samo kako se pobrat in vsesti nazaj?

 

Hvala

 

 

Popravljeno . Popravil FatAndFurious
Objavljeno

Vsak ima svoje strahove. Glede na to, da sem sam motoriziran od 10 leta in da mi je motor način lajfa...jaz bi se usedel nazaj na bajk in pičil naprej.

Ne razumem ljudi, ki rečejo: a nimaš dost? To je tko, koker da bi uprašu babo, če bi bla moja in če da košarco, nebi probu nobene več...al pa probu pri moških...NE!!!!!!

Če lahko voziš, šaltaš, bremzaš normalno, vozi miško. Strah bo zginil.

Nisem pa nikjer opazil, da bi pisal o kuplungi. Ko v avtu stvari gredo po svoje, stisneš kuplungo, bremzo in zmotoviliš...isto je pri motorju. Sicer zate ne vem, ampak sam sem še iz kolesarskega sveta navajen, da imam oba kazalca na ročkah.

Objavljeno

Glede na to kar si napisal, da se je dvignil na prednje kolo in da z motorjem ni nič narobe sklepam da si v strahu premočno pritisnil na prednjo zavoro oz. lahko si v "paniki" namesto sklopke močno pritisnil zavoro.

Če ne zaupaš motorju ga enostavno zamenjaš za drugega, že s tem nekoliko zmanjšaš strah.

Midva z ženo sva lani avgusta po 20 letih  (preko 250.000km) motorizma zaradi okvare padla. Jaz sem bil na srečo samo dobro potolčen in podrsan, žena pa odprti zlom gležnja. Po takšnem dogodku pač nekaj straha prinese, se pa s kilometri zmanjšuje, izkušnja pa ostane.

Vsekakor strah v vožnji ni dobrodošel, ker povečuje možnost napačne presoje in tudi (pre)počasna vožnja ni dobra zadeva, ker ne boš več užival v vožnji in začneš vozit nekako na silo.

Kako naprej boš moral sam presodit. Poskusi malo kot bi bil ponovno začetnik, na parkirišču naprimer in potem oceniš ali naprej ali ne.

Pa srečno!

Objavljeno (popravljeno)
pred 1 uro, FatAndFurious pravi:

Ko sem pripeljal do počasnega več kot 90 stopinjaskega ovinka po klancu dol, mi je kar na enkrat začel motor trest, vibrirat. Hitrost je bila majhna cirka 30-40 km/h. Bolj sem bremzal bolj je brualno tresel. Prav vibracije, kot bi se po narebrani (valoviti?) cesti peljal (recimo pred semaforji je ponavadi kaj takega). Veste o čem govorim. No motor se mi je postavil na sprednje kolo, jaz sem padel nekako naprej in na stran, motor na nogo.

Po mojem laičnem mnenju si se ustrašil (zmrznil), nisi gledal v smer vožnje, nisi nagnil motorja in ker si verjetno imel motor brez ABS-a, si imel občutek, da se ne boš ustavil, guma je prjemala in spuščala nekontrolirano in zato se je spredni konec tresel in ti si še bolj sprednjo pritiskal (pozabil si na zadnjo bremzo), in potem je zagrabila z blokado in, ker si se peljal po klancu navzdol, je vsa teža prišla na sprednje vilice (vprašanje kdaj je bilo olje zamenjano v vilicah in katera trdota olja je bila notri) ... pogost pojav pri neizkušenih voznikih ... ne sekiraj se, to se zgodi tudi izkušenemu vozniku, če ni glih pri stvari ko se pelje... če imaš voljo, pejt spet na motor, ker te neumnosti ne boš več naredil ... ;)

Popravljeno . Popravil maus
Objavljeno

Jaz ti predlagam, da če te še vedno drži kot se reče in imaš željo, ne čakaj ampak se začni vozit. Kot so ti že napisali strah mine in to dokaj hitro, ostane pa kanček večje previdnosti pri takih situacijah, kar sploh ni tako narobe. Jaz sem še vedno zelo skeptičen do vozil, ki mi prihajajo nasproti in zavijajo levo, od nesreče, ko mi je en pijanček zavil levo tik pred mano. Jebi ga z vsako slabo izkušnjo se učiš še bolj predvidevati, saj veš kaj pravijo kar te ne ubije te krepi.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Da razjasnim: motor je začel trest in vibrirat že ko sem narahlo zaviral proti ovinku. Ker je vedno bolj tresel sem šele nato pred ovinkom bolj zabremzal in posledično je kolo zablokiralo. Sepravi ni bilo tako da bi vibriral jaz pa takoj po bremzi. Zakaj nisem stisnil sklopke tudi meni ni jasno. Lahko bi to rešilo tresenje če so bili prenizki obrati? Mogoče. Zdaj ali je najprej vibriral ali sem jaz že začel z bremzanjem ne vem. Lahko da je že pred bremzanjem začel ko je hitrost padala in je motor sam zaviral z motorjem.

Objavljeno

Fz6 si pri nizki hitrosti vozil v visoki prestavi, zato je motor začel tolčt, klopotat in trest.

Za nameček si poleg vsega tega, po klancu navzdol, v ovinek, bremzal s prvo.

Logično je, da ti je motor dvignilo v zrak in si padel.

Nič hudega, se zgodi. Vozi dalje, mogoče si omisli drugi motor, zaradi boljšega občutka.

P.s. koliko časa pred nesrečo si preveril tlak v gumah?

Objavljeno

na koliko obratov dela oz je delal agregat pri prostem teku ?

Objavljeno

Najprej sem popravil naslov, naj bo tema namenjena večim, ki imajo podobne težave predvsem v stilu, kako naprej!

Imel sem hudo prometno nesrečo (odvzem prednosti).......8 mesecev rehaba, pa sem ves v gipsu in nepokreten (brez da bi vedel, če bom še kdaj hodil) že naročal drugega.

Če si motorist, si pač motorist, neglede na posledice.

Snel me je avto v mladosti, 2 dni koma, peti dan pa že na mopedu..ulegu sem se na mastnem madežu, mal podrsan pobral moped in dalje...če se ti vozi se ti vozi. :D

Kaj je konkretno šlo narobe pri tebi, bi težko rekel, ampak da je kolega potem tvoj moped normalno peljal domov najbrž pomeni, da ni šlo za kako težko okvaro, ampak splet okoliščin.

Včasih je tudi ubadanje s tem, zakaj in kaj samo psihiranje in izguba časa. Kar je bilo, je pač bilo.

V prvi vrsti, tako sem jaz naredil, sem se trudil spet telo praviti v neko normalno delovno stanje, pridobiti moč, gibljivost, elastičnost in potem se vozit. Umirjeno, postopno. Tvojega znanja vožnje ne poznam, to oceni sam pri sebi, jaz če mi nekaj ne gre, al pa imam občutek, da mi določeno znanje manjka, mal preštudiram video vsebine, poberem kaj mi je od tega pomembno in grem in drgnem in izboljšujem tehniko. Za povprečnega motorista (za kar se imam) itak ne rabiš nekih hudih tehnik, bolj razumevanje kaj se z motorjem dogaja in pravilno gibanje na njemu.

Z vožnjo potem tudi strah izgine, če pa je (ne mešati previdnosti, ki je dobrodošla s strahom, ki je moteč in nevaren) se ga moraš trudit odpravit, da si na motorju sproščen, ne pa zakrčen.

Tečaj varne vožnje, sedaj jih bo ogromno, lahko tudi pomaga pri odpravi strahu in boljšemu počutju na motorju, celo trening po praznem parkirišču. Predvsem pa, ne se bat uporabljat obeh zavor. Pred ovinkom seveda. In ne se bat vozit prepočasi, ker hitrej se vedno da.

 

Objavljeno

Pripeljal s previsoko prestavo in bolj zaviral bolj je treslo, dokler ni motor zaradi premalih obratov umrl, tako je zablokiralo zadnje kolo.

V paniki si stisnil zavoro tako močno, da se je motor postavil na prvo kolo, vse ostalo pa veš kaj je sledilo. To je vsa filozofija!

Ko se odpre sezona, kot mora ti lahko uredim tečaj varne vožnje z enim bolj priznanih inštruktorjev in ne boš vrjel, bo zastonj, ker to organiziramo Zavod Beli angeli.

Na žalost sem se v svoji 25 letni karieri motorizma učil na lastnih napakah.

Imam toliko umetnih materialov, da se bojim iti mimo romskega naselja:naughty:

Ostani pozitiven in naj te to ne odvrne od motorizma.

 

Objavljeno

Varna vožnja, tečaji, dogovori itd je tule:

 

Objavljeno
pred 15 urami, FatAndFurious pravi:

Pozdravljeni vsi skupaj....rabim vašo pomoč. In sicer rabim odgovore zakaj je do nesreče sploh prišlo in še bolj pomembno kako naprej. Skratka: naredil sem izpit pred tremi leti pri štiridesetih in nato dve leti nazaj kupil fz6. Lahko rečem da mi je tisto poletje bilo res top. Naredil sem več kot 10.000 v obdobju med aprilom in septembrom cirka. Uživancija na kvadrat. Tudi nekaj tur naredil daljših. Skratka živel na motorju.

No lani sredi sezone sem imel nesrečo. U bistvu mi niti ni jasno kaj točno se je zgodilo. Sumim na previsoko prestavo. Ko sem pripeljal do počasnega več kot 90 stopinjaskega ovinka po klancu dol, mi je kar na enkrat začel motor trest, vibrirat. Hitrost je bila majhna cirka 30-40 km/h. Bolj sem bremzal bolj je brualno tresel. Prav vibracije, kot bi se po narebrani (valoviti?) cesti peljal (recimo pred semaforji je ponavadi kaj takega). Veste o čem govorim. No motor se mi je postavil na sprednje kolo, jaz sem padel nekako naprej in na stran, motor na nogo. Zdrobljene obe kosti v nogi in zjeban gleženj...izkupiček šraufi, žebelj....Zavorna špura je bila en meter. Imel popolno opremo, čelada je udarila direkt v asfalt in je za v kanto (ne kupujte preklopne in jet čelade, jaz bi po slamici pil zdaj), visoki škornji...skratka vse. Naj še povem da vozim vedno po omejitvah in extremno previdno. Mimo mene so padali motoristi z vsaj 1x večjo hitrostjo po tej cesti. Gume so bile stare eno leto, z veliko profila.

Sledi vprašanje: kaj hudiča je šlo narobe? Neizkušenost sigurno. Apak kaj še? Edina možna razlaga ki jo imam je previsoka prestava in premajhna hitrost. Motorju ni bilo nič, samo zjebana stopalka za nogo in par prask. Cesta je bila gladka, verjetno nekaj malega peska samo nič posebnega, to pomoje ni razlog. Imate še kakšno idejo kaj bi lahko bilo in zakaj lahko cel motor začne med bremzanjem trest in vibrirat? Po tistem se je kolega z njim iz servisa peljal in je vse normalno.

In pa druga stvar...kako naprej? Ne znam vam z besedami povedat kako želim si spet vsest gor in uživat. Po drugi strani zdej vsi govorijo "prodaj", "a se boš še kar vozil a nimaš dost?" in podobne stvari. Slišim dnevno. Jaz sem odločen da se bom še naprej vozil, samo je težko. Noga je zdaj kolikor toliko OK. Kako naj se vsedem gor in odpeljem brez da mislim na nesrečo in ne vozim v ovinek 30 če bi šlo komot recimo 60, 70.....? Sploh si ne predstavljam kako bo. Nisem še vozil od nesreče. Je kdo imel podobno izkušnjo? "Strah" me je da me bo podzavestno preveč strah.

Za kakršna koli mnenja, odgovore, nasvete bom hudičevo hvaležen.

p.s.: pa so mi vsi govorli "vsak se enkrat zvrne" pa nisem verjel. No zdej verjamem. Samo kako se pobrat in vsesti nazaj?

 

Hvala

 

 

Precej podoben dogodek sem opazoval v ogledalu in zanimivo, tudi motor je bil fz6 oziroma naked fz6n.

S prijateljem sva šla na vožnjo, imel je za sabo malo kilometrov, na vrhu Radeljskega prelaza (spust proti Sloveniji, Golico je prevozil, res na easy) sva ustavila, opozoril sem ga da je v prvem delu precej slab asfalt in neravnin, pesek in da bova šla povsem počasi v dolino, nizka brzina do 40 kmh.

Počasi sem zapeljal naprej ter ga spremljal v ogledalu, nakar sem v enem ovinku pri relativno nizki brzini videl kako ga je vrglo čez krmilo, nisem mogel verjeti.

Neravnina, luknja, pesek, pohodil je sprednjo zavoro in preletel motor.

K sreči ni bilo nobene resne škode, razen da je iz benz tanka padel dol kit :) ko je krmilo udarilo v tank, tako da sva videla, da je bila zadeva "popravljana".

Glede tvojega dogodka pa mislim, da bi skoraj moral prepoznati obnašanje motorja, če ga imaš v previsoki in to takoj zaznati ter reagirati. Al pa si v bodoče omisli pokazatelj prestav. Fz6 je 4 valjnik, tu načeloma takega "trganja" ni kot na dvovaljnikih. Pa še breg dol, nagnjen ovinek in smo tam.

Po 10.000km prevoženih bi ti moral biti motor že precej domač.

Prav tako bi ti svetoval tečaj, ampak ne na nekem oljnatem parkirišču (sicer bolje kot nič), ampak na pravem poligonu, Vransko, kjer so optimalni pogoji za vadbo.

 

 

 

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Sklopka. En prst na sklopki vedno in pika.

Žal se iz lastnih napak učiš. Ti si priletel na trše spoznanje, kaj lahko motor naredi s teboj in koliko ga obvladaš. Poligon in inštruktor je nekaj. Bodi tiho, poslušaj in probaj. Žal šele na cesti izveš ali imaš tisto nekaj v sebi, da boš v danem trenutku znal odregirat. Kilometrina in v vseh vremenskih pogojih doprinese na izkušnjah.

Sem šel na Vransko na tisti brezplačni tečaj 3x. Ma super je bilo. Potem pa sem si nabavil 4 valjnika s cca. 150konji in odšel proti Omišu. Celo pot nalival dež, jaz pa prehitevat avtomobil. Ko mi je na beli črti ob prehitevanju v pospeševanju, zaplesala zadnja guma, sem imel polne gate. Streslo me je k hudič, da so me ostali kolegi že videli v zraku. Ampak odreagiral pa sem PODZAVESTNO tako, da sem stisnil sklopko, na mehko držal balanco, da je motor "odtreslo" in da je guma zopet prijela in se odpeljal naprej. 

Do takrat so mi vsi govorili, čuvaj se belih črt v dežju. Itak kakopak. No zdaj, ko v dežju prehitevam, se prestavim na prehitevalni pas in šele potem odpiram gas :) pa tudi če imam zdaj nevem kaka elektronska pomagala.

 

Šola je. Ampak če te motorizem še vedno privlači, nazaj vsest in gremo dalje :) Mene karma hitro tepe, upam pa, da mi bo pri motorizmu še vedno tako prizanašala in da se bom znal še naprej kontrolirat :) Sicer pa nas baje vse nekje čaka "zajček".

Objavljeno

Če dvomiš vase potem bo najbolje prodat motor in se lotiti kakšnega manj nevarnega hobija. Žal opažam veliko starejših, ki si nabavijo makine brez predhodnega znanja. Otroc so šli od bajte, sva sama, sedaj pa motor. Žal desetletja motoriziranja in rasti z motorji nižjih kubatur ne moreš preskočit (rezen parih talentov na MS). Stare kosti se tudi težje celijo kot mlajše. Je pa tko. FZ6 ni glih nek presežek tehnike kar se tiče gištela, bremz in vzmetenja. Motor je zlo pohleven in dvomim, da bi bil vzrok tvojega padca.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

tudi ena od opcij, ampak to mora sam pri sebi oceniti. Če želja je, se da. Je pa motorizem nevaren šport, oziroma posledice napak so boleče.

Objavljeno

Hvala vsem za odgovore. Motorist sem bil ravno dovolj časa da zdej ne morem nehat. Mi pa rogovili po glavi da bi fz6 zamenjal samo zaradi tega ker nima ABS. Pa čeprav mi je super motorček in je poštiman v nulo. Kaj mislite? V mojem primeru, če je bilo res to krivo da sem imel previsoko prestavo in je začel trest, kako bi jo odnesel če bi imel ABS? Verjetno bi obstal na motorju samo da bi mi ugasnil tako pa je kolo zablokiralo in je bilo kar je bilo? Lahko pa tudi da ne ker kot rečeno sem moral zavit v ovinek ker je avto šel nasproti in bi se ravno tako zvrnil. Špura na asfaltu je bila dolga komaj kak dober meter. Bi me ABS rešil? Ne vem kaj naj, res ne. Vozil se bom. Samo zdaj koliko bi psihično (in fizično) res pomagalo da bi imel motor ABS, je pa drugo vprašanje. OK lahko da mi v neki čisto xy situaciji pomaga ker verjamem da ABS je zelo fajn stvar. Samo po drugi strani se mi zdi škoda prodajat motor ki je spedenan v nulo in vem da je porihtan v nulo....težka....ne vem...hvala še enkrat vsem.

Objavljeno (popravljeno)

Pri vsaki nesreči je padec ali karambol posledica dejanj, ki si jih storil pred tem. Če si po padcu (karambolu) sposoben temeljite analize kaj si storil narobe, da je do neljubega dogodka prišlo, ti predlagam, da to tudi narediš. No saj poskušaš z našo pomočjo. Tule je kar nekaj odgovorov, ki ti dajejo namig kaj si storil pred ovinkom narobe, da je do neljubega dogodka sploh prišlo.

"umetnost" vožnje dvokolesa pa tudi štirih koles ne obvladamo vsi enako. Izkušnje pridobiš s kilometrino, znanje ti pa podajo bolj ali manj uspešno v avtošoli. Vendar tam bolj o tem kako ravnati po predpisih, mogoče tudi nekaj o "umetnosti" vožnje...

Kot so ti že svetovali razni tečaji z instruktorji ti dajo nekaj več, ampak le navodil. Svojo tehniko vožnje pa lahko izpiliš le s "treningom". Saj veš VAJA dela mojstra.

Srečno in varno.

Aja še o "pomagalih" ABS, ASC...super so ampak neumnosti in napak ne rešujejo 100 odstotno.

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

Meni zelo ljuba definicija;" izkušnje so psevdonim za lastna napake"  in izkušenost nekaj stane. Najpomembneje je, po takem dogodku potegniti nauk iz tega. Tako tega ne boš več ponovil.

Na začetku mojega ponovnega motoriranja se peljem s kolegom iz Črnomlja proti Kočevlju. Lepa cesta z veliko ovinki in nobenega prometa. Ko na enem ovinku vidim dva kriminalista v civilu. Tam bi prej srečal medveda kot...... Ko to razmišljan naenkrat pred mano ovinek jaz pa pokonci. Motoviljenje, zaviranje in vožnja po peščeni bankini; vse se je k sreči končalo brez padca. Se zaustavim in 5 minut se tresem kot star pes na kuzli.

Padec koncentracije in soslednji dogodki za tem je dostikrat vzrok odhoda v maline.

 

Če nisi dovolj siguren v motor, ga zamenjaj, ker stalno premišljevanje kaj bi če bi ne pelje nikamor. Bo pač tudi nov spedenan u nulo. Med vožnjo ne razmišljaj kaj si naredil narobe, skoncentriraj se na vožnjo in ponavljaj si postopke v glavi, da premagaš spomine. Prevelika previdnost tudi ne pelje nikamor, podzavestno si pripravljan peljati normalno, ne zaviraj tega zaradi strahu. 

Pomaga pa tudi, če pred tabo pelje nekdo, ki mu popolnoma zaupaš in veš da ne pretirava.

Če ti nič od naštetega v zgornjih tekstih (pa ne samo mojih) ne pomaga, potem prodaj motor in počakaj, da vse to pozabiš.

 

Objavljeno (popravljeno)

Kolikor čitam,  si zajebu prestave.  Če v 10.000 km nisi zaštekal sklopke in menjalnika in bremz...  3 varinte imaš..  1.En res dober učitelj,  2.presedlaj na skuter,  3.pusti vse skupaj.  Četrte variante ne priporočam. 

Popravljeno . Popravil BRANE
Objavljeno

Tako kot sta povedala the67rock in Brane. 

Previsoka prestava in prenizki obrati so povzročili obupno tresenje motorja... Vrstni 4 valjnik z odvzemom plina zelo slabo zavira. Še posebej v spodnjem delu obratov. Če pa so ti prenizki, pride do tresenja in zaletavanja motorja. Če v taki situaciji (brez stisnjene sklopke)samo takneš zadnjo zavoro motor umre. 

Ker so se v zelo hitrem sosledju zvrstili moteči dejavniki(obupno tresenje motorja, bližanje ovinku, nasproti vozeči avto in še začetniška "zamrznitev"), si verjetno podzavestno "ožel" sprednjo zavoro. Pomankanje ABS-a

je močno zaviranje spremenilo v preval...(ker si bil poravnan, sicer bi zdrsnil bočno....)

Glavna napaka je bila ta, da nisi stisnil sklopke! Če bi jo, bi tresenje čudežno izginilo...

Ostalo je spremljevalni orkester...

Če te vleče na motor, si omisli trening varne vožnje. The67rock ti lahko pove kje in kdaj. ZASTONJ(tečaj je zastonj, Sergeju pa lohka plačaš en drink :D . Predvsem poslušaj in ne se bat vprašat. poglej dobro, ko pokažejo in potem ponavljaj... saj veš: vaja dela mojstra, če mojster dela vajo...

Strah bo z vsakim km počasi izzvenel, izkušnja bo ostala. Ponavljanje vaj motoriko vcepi v podzavest, to pa pride na plano ponavadi v trenutkih, ko odreagiramo nagonsko. 

Imam tudi xj600diversion z vrstnim 4 valjnikom in vem kako slabo zavira pri spuščanju gasa. Ti motorji pod 3000 obratov delajo samo pogojno. Ne moreš pa ga vozit na 1500-2000 obratov. Najlepše zapoje od 5-6000 obratov naprej.

Motorja pa ne rabiš menjavat. V taki situaciji, bi se verjetno z vsakim motociklom končalo enako.

Korajžno. Vsi gremo kdaj na tla... Samo eni se s tem ne hvalijo, drugi so modro tiho... aja, saj to je eno in isto....:lol1:

Srečno vožnjo!

Objavljeno
Ob 10. 5. 2020 ob 3:31, FatAndFurious pravi:

Hvala vsem za odgovore. Motorist sem bil ravno dovolj časa da zdej ne morem nehat. Mi pa rogovili po glavi da bi fz6 zamenjal samo zaradi tega ker nima ABS. Pa čeprav mi je super motorček in je poštiman v nulo. Kaj mislite? V mojem primeru, če je bilo res to krivo da sem imel previsoko prestavo in je začel trest, kako bi jo odnesel če bi imel ABS? Verjetno bi obstal na motorju samo da bi mi ugasnil tako pa je kolo zablokiralo in je bilo kar je bilo? Lahko pa tudi da ne ker kot rečeno sem moral zavit v ovinek ker je avto šel nasproti in bi se ravno tako zvrnil. Špura na asfaltu je bila dolga komaj kak dober meter. Bi me ABS rešil? Ne vem kaj naj, res ne. Vozil se bom. Samo zdaj koliko bi psihično (in fizično) res pomagalo da bi imel motor ABS, je pa drugo vprašanje. OK lahko da mi v neki čisto xy situaciji pomaga ker verjamem da ABS je zelo fajn stvar. Samo po drugi strani se mi zdi škoda prodajat motor ki je spedenan v nulo in vem da je porihtan v nulo....težka....ne vem...hvala še enkrat vsem.

Kot si že zgoraj prebral, ti je veliko zelo izkušenih motoristov, ki imajo za sabo precej kilometrov in tudi padcev, povedalo, da je najverjetneje za padec bila kriva tvoja napaka. Večina ti je tudi svetovala tečaj varne vožnje, to pa zato, ker v motociklizmu se ne gre zanašati na tehnologijo, ta lahko zataji, zanesi se nase. bolje kot kupovati nov motor je res da obiščeš kakšen tečaj, da povadiš kako urco na kakšnem parkirišču, v varnem okolju preizkusiš kako se kdaj motor obnaša, ker izkušnje in znanje te bodo bolj obvarovale pred poleti kot ABS. Pa naj ti ne bo nerodno, veliko odličnih motoristov se udeležuje tečajev, ter izboljšuje svoje znanje in tehniko.

pa želim ti čimprejšnji povratek in varno pot!

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 9 urami, ligenjček pravi:

pa želim ti čimprejšnji povratek in varno pot!

Pa velik pohanih kalamarov je treba pojest :huh: 

Objavljeno
pred 12 urami, C eagle pravi:

Tako kot sta povedala the67rock in Brane. 

Previsoka prestava in prenizki obrati so povzročili obupno tresenje motorja... Vrstni 4 valjnik z odvzemom plina zelo slabo zavira. Še posebej v spodnjem delu obratov. Če pa so ti prenizki, pride do tresenja in zaletavanja motorja. Če v taki situaciji (brez stisnjene sklopke)samo takneš zadnjo zavoro motor umre. 

Ker so se v zelo hitrem sosledju zvrstili moteči dejavniki(obupno tresenje motorja, bližanje ovinku, nasproti vozeči avto in še začetniška "zamrznitev"), si verjetno podzavestno "ožel" sprednjo zavoro. Pomankanje ABS-a

je močno zaviranje spremenilo v preval...(ker si bil poravnan, sicer bi zdrsnil bočno....)

Glavna napaka je bila ta, da nisi stisnil sklopke! Če bi jo, bi tresenje čudežno izginilo...

Ostalo je spremljevalni orkester...

Če te vleče na motor, si omisli trening varne vožnje. The67rock ti lahko pove kje in kdaj. ZASTONJ(tečaj je zastonj, Sergeju pa lohka plačaš en drink :D . Predvsem poslušaj in ne se bat vprašat. poglej dobro, ko pokažejo in potem ponavljaj... saj veš: vaja dela mojstra, če mojster dela vajo...

Strah bo z vsakim km počasi izzvenel, izkušnja bo ostala. Ponavljanje vaj motoriko vcepi v podzavest, to pa pride na plano ponavadi v trenutkih, ko odreagiramo nagonsko. 

Imam tudi xj600diversion z vrstnim 4 valjnikom in vem kako slabo zavira pri spuščanju gasa. Ti motorji pod 3000 obratov delajo samo pogojno. Ne moreš pa ga vozit na 1500-2000 obratov. Najlepše zapoje od 5-6000 obratov naprej.

Motorja pa ne rabiš menjavat. V taki situaciji, bi se verjetno z vsakim motociklom končalo enako.

Korajžno. Vsi gremo kdaj na tla... Samo eni se s tem ne hvalijo, drugi so modro tiho... aja, saj to je eno in isto....:lol1:

Srečno vožnjo!

Točno, motoristi se delijo na dva dela...tisti, ki so že padli in tisti, ki še bodo...

Objavljeno
pred 37 minutami, MARE 65 pravi:

Točno, motoristi se delijo na dva dela...tisti, ki so že padli in tisti, ki še bodo...

in pozabil si dodati:

Če imaš srečo boš padel lahko samo v garaži na mestu :P

 

Objavljeno
pred 33 minutami, DAMI34 pravi:

in pozabil si dodati:

Če imaš srečo boš padel lahko samo v garaži na mestu :P

 

3 x na mestu odtehta maline v ovinku :huh: 

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!