Skoči na vsebino

Imel prometno nesrečo z motorjem (poškodbe, rehabilitacija)...kako naprej?


FatAndFurious

Priporočene objave

pred 2 urami, maus pravi:

3 x na mestu odtehta maline v ovinku :huh: 

 

pol jaz zihr naum več malin vidu :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"Samozavest raste hitreje kot veščina, ki jo želiš obvladati".  V tvojem primeru je to obvladanje motorja.  Kilometrina na motorju ne pove kaj dosti,  so kakor leta, odvisna od osebe, kako jih preživi. Preprosta analogija; prvi je 80 let hodil po gladki, spolirani poti, drugi pa je 50 let hodil skozi puščavo, džunglo, sneg, veter, led........kdo bo kazal več modrosti, prvi ali drugi?  :)  Pejdi na motor in vozi naprej , iz svoje izkušnje si se nekaj naučil in že, da si povprašal za mnenje pomeni, da si na pravi poti.   "Move on ! "  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, mladench pravi:

statistika zadnjih let pravi drugače 

če je nekdo pri 60 umru, je še vedno bolje kot tisti, ki je pri 25 ;)

sicer sploh ni v redu, da kdo umre, ampak vseeno ... 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, maus pravi:

Kdo je dober motorist ... odgovor .. star ;) 

počas lah ustanovimo svojo stranko, pa odfukamo tistga Herjavca in namestimo svoje ljudi? :P

 

Da naum off topic:

Stari motoristi se zavedamo svojih pomankljivosti, in jih poskušamo nadomeščat s predvidevanjem, defenzivo, pa pametjo. Včasih si pa kje vzamemo svoj košček zase in gremo in treniramo, da mularijo pol scat peljemo (ps. negovortokol)

pred 1 uro, mladench pravi:

statistika zadnjih let pravi drugače 

statistika goviri točno tako kot je, največje šanse so da te kaj pokosi in greš v maline so okrog 50 leti in vse tam okrog (preverjeno)

 

pred 4 minutami, Mark3000 pravi:

...raje mlad in obrabljen kakor star in ohranjen...

mi stari smo mladi in obrableni,....zdej s pa ubadaj z aksiomom :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Star si toliko kolikor se čutiš obrabljenega ali mogoče, recimo, da si pred smrtjo slučajno ne očitaš, da nisi živel...kakršenkoli očitek je slabo znamenje :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, Mark3000 pravi:

Star si toliko kolikor se čutiš obrabljenega ali mogoče, recimo, da si pred smrtjo slučajno ne očitaš, da nisi živel...kakršenkoli očitek je slabo znamenje :)

str si tok, ko si razposajen, pa se nič ne sekiraš za ostale, ki živijo/in ne živijo. Jst in @maussva hudo mlada, ko pijeva kavo in pecava mlade punčke :ras:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To to ! Resen človek je mrtev, živi mrtvec. Resen človek je napet, napetost pa človeku ni naravna. Poglej otroka, razposajen je, igriv, razigran, plesoč ... juhuuuu!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri statistikah prometnih nesreč ni pomembna le starost voznika ampak zlasti kilometrina oz. izkušnje. Zadnje čase je precej starejših ponesrečencev tudi zato, ker jih je precej začelo na stara leta vozit motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 12. 5. 2020 ob 14:08, maus pravi:

3 x na mestu odtehta maline v ovinku :huh: 

 

To pa podpišem v trenutku. :D Zame poznana stvar. Raje 3x tako kot Bog ne daj v maline.:cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, Rocky pravi:

To pa podpišem v trenutku. :D Zame poznana stvar. Raje 3x tako kot Bog ne daj v maline.:cry:

maš prav, ampak četudi maline in Xsara, se lajf še ne konča.  Se da izvleči, se da preživeti, se da uživat naprej. (in bat vsake xsare, ki vreba iz ugla :P )

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, DAMI34 pravi:

 Jst in @maussva hudo mlada, ko pijeva kavo in pecava mlade punčke :ras:

včasih je bil pir in blinker zdej pa kava in silikon..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni heca na cesti, ne ne. Odgovorno do "talka", ni heca.

Potem pa je reko Ded:" Mislim, da te je zasrbel levi mezinec?....aja??......................pa kaj si mislo???.............na levi, ali desni?....roki, nogi??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, Mark3000 pravi:

Ni heca na cesti, ne ne. Odgovorno do "talka", ni heca.

Potem pa je reko Ded:" Mislim, da te je zasrbel levi mezinec?....aja??......................pa kaj si mislo???.............na levi, ali desni?....roki, nogi??

tvoj avatar ma zlo pomenljivo sliko :P

Bi bilo kr doborodošlo, kak opis, situacije, drame, rehaba. Ne škodi kak opis s pozitivnim koncem.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dami, hvala za odgovor. Vesel bi bil, da bi me stari motoristi kdaj povabli na kakšno "koka kolo"....ker mislim, da sem šel, oz. zadnje čase grem "tu mač over 127500...."

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, Mark3000 pravi:

Dami, hvala za odgovor. Vesel bi bil, da bi me stari motoristi kdaj povabli na kakšno "koka kolo"....ker mislim, da sem šel, oz. zadnje čase grem "tu mač over 127500...."

v Portoroži boš kr ti častil, v Wajdušni pa jaz :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ehhhhhhhh, ti nisi resn.  Jaz lepo kulturno, ti pa tak :). (nisem korigiro števec, ker je bil na polnilcu).

Tam je fsekal pri 13.0000 rpm, ko sem dal gor, je bil itak že v blokadi....ffffffffffffff...... tunelu?!  Ne? Paaa je ta tunel zvočno izoliran?

 

Nič ni...nič...ni.                                       Nič, samo Akra+...nič.

 

 

Popravljeno . Popravil Mark3000
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bom damija na pijačo pelo. Če se strinja, bi ga lepo pelo na bilokaj...kavica pa to....sok ne. Kulturno.

Dami?    Hec...Akra pa to ne....?

Ne sekiraj se.

Popravljeno . Popravil Mark3000
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, Mark3000 pravi:

DAMI34 odgovor odgovor odgovor odgovor.....

itak, za pjačo nkol ne rečem ne :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čao! O razlogih zakaj je prišlo do nesreče ne bom pametna...Ti bom pa podala lastno izkušnjo, ko sem drugič razbila avto v deževnem vremenu, ovinek. 

Po prvi nesreči me ni bilo strah, samo bolj po pameti na mokri cesti. Po drugi nesreči, z razmakom skoraj 10 let pa....Sem peljala previdno, počasi, do vulkanizerja pravzaprav, ker je ena guma nagajala (spuščala) in me je kljub 50kmh na uro v ostrem ovinku zaneslo v ograjo, na drug pas, v skalo in sem razbila avto. 

Mesec dni brez avta, iskanje drugega in se usedem za volan, lep sončen dan, vse OK. MB-SG...ni problema, vesela....Nek drug dan, pada dež, jaz za volanom na poti domov Ravne-SG. Tesnobni napad, komaj, komaj sem se privlekla domov.

Meni osebno je pomagalo več stvari.

1. tehnika vožnje (razumevanje obratov, prenosa težišča, linija jemanja ovinkov) To sem trenirala pri suhih cestah, da sem se spoprijateljila z ovinki brez dežja. Prosila sem znanko, inštruktorico vožnje, da se je vsedla parkrat z mano in me komentirala, popravljala. Še bolje bi bilo it na varno vožnjo in tudi to je v planu.

2. pride dež-pride tesnoba (in to taka, da sem komaj dihala, se potila, zeblo me je, najraje bi ustavila in se utaborila sredi ničesar, res hud strah). In sem začela kratke relacije, ob urah ko ni veliko prometa, na manj prometnih cestah. Začne padat dež, globoko vdihnem in grem en krog-ec. Pa vedno več in dlje. Z vsako pozitivno izkušnjo se strah manjša (nasprotno pogojevanje-counterconditioning)

3. https://www.flipgorilla.com/p/24942796347540659/show#/24942796347540659/6 Bachove cvetne esence, konkretno Mimulus, Cherry Plum, Aspen, Olive 2 kapljici 4x dnevno pod jezik (sem si jih pa vse enakomerno zmešala v prazno stekleničko.  Malo meditacije oz. umirjenega dihanja PRED vožnjo. Meni osebno so zelo pomagale, po 14 dneh je bil učinek. AC-orng dež-nič strahu. Samo zdrava mera previdnosti za volanom. Itak moj avto ni za neke hitrosti.

Pa okoli vratu sem imela verižico za srečno vožnjo, potem ga pa enkrat nimaš, se vsedeš v drug avto in se kljub temu nič ne zgodi (obstaja tudi zapestnica, obesek za ključ). Zdaj je ta veriživa na menjalniku zamotana, ampak bolj zato, ker sem jo enkrat snela in pospravila zraven gumice na menjalniku in je kar tam ostal.

Še vedno v dežju ne uživam v vožnji ali močnem vetru, nimam pa več tesnobe, hudega strahu. Peljem bolj previdno, nisem pa ovira na cesti. In nikoli več ne predam komu drugemu izbiro in skrb za gume. Jaz izberem, kupim in spremljam stanje gum, vodim evidenco sezon in kilometrov. Menjam, ko je potreba in nič ne prelagam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!