Jump to content

C600 vs Tmax vs Integra 750


Recommended Posts

Mika me nekaj od tega. Pri Yamahi me moti premalo konjev proti konkurenci za podobno ceno. Pri BMW me je malce strah ne najbolj zanesljive tehnike za visoko ceno vzdrževanja. Kateri je največji, oziroma najbolj primeren za mojih 192? Je kakšna večja razlika med TMaxom 500 in 530?

 

 

Link to post
Share on other sites

Spet odvisno,kaj rabiš....če gre za prostor udobje.....potem burgman,za vse ostalo pa to,kar si naštel,je pa res,da integra že diši po pravem motorju in se težko primerja z maxijem...je pa všečna....

Link to post
Share on other sites

Nič konkretnega ne rabim, imel bi pač še nek maxi (imam, od aprila, AA Sprint 500, katera bo stacionirana v Puli in mi je kar knap po velikosti)). Najbolj me mika BMW, gledam tudi SW T600, pa me motijo mala kolesa. Burgman je tudi opcija, mika me tudi Gilera GP 800, mogoče so to prevelike in premočne krave za vsakdanjo uporabo. Iščem info, kaj je najbolj neproblematično glede okvar, pa je bolj malo postov uporabnikov na forumu, kot, da so zaspali. Cene so pa tudi kar visoke, če jih primerjam s mojo pravkar prodano CBF 1000, pa jo nisem slabo prodal.

Edited by motofil
Link to post
Share on other sites

Za Bmw berem o nekih okvarah,iz prve roke nevem,če ti je Atlantic na knap,potem SW sigurno ni za tebe,ker je manjši,GP 800 pa v živo še nisem videl.Kar pa se Burgmana tiče,se je nekaj pisalo o okvarah menjalnikov,ampak,če je zadeva redno servisirana,ni težav.Ravno sta dva primera na a.net,ki imata 80000km,eden pa se je pred leti prodal s 100000km...v mislih imam 650 😉

Edited by revival
Dopolnitev
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

BMWja ne poznam, sem pa slišal veliko kritik glede na vstavljene komponente. T-max 500 odličen športni mestni maxiscooter, z zelo dobro ciklistiko in kar nekaj prostora pod sedežem, zelo okreten in enostaven za vožnjo, atraktiven dizajn, ampak kr precej prenapihnjena cena. Razlika med 530 in 500 je bolj dizajn in lažji zadnji jermenski prenos. Moč je malenkost višja, ampak v praksi skoraj ne občutiš. T-max 500 z malossi variatorjem brez problema nese klasičnega T-maxa 530 brez variatorja.

Honda SW600, zelo vodljiv, kljub majhnim kolesom, živahen motor in lahkoten za vozit, čeprav je kr težek. Ogromno prostora pod sedežem, lepo vozen po mestu in na daljših relacijah, le ciklistika je njegova šibka stran, sploh če si navajen klasičnega motorja. Pri višjih hitrostih ( 120 km/h + ) in daljših zavojih postane zelo nemiren, problem je premehek okvir in premehko vzmetenje.

Honda Integra 750 2016, odlična ciklistika, poskočen motor do nekje 120 km/h, odličen menjalnik ( sploh ko se ga navadiš ), dobra veterna zaščita in zeloo malo prostora pod sedežem in kr velika teža, čeprav jo na mestu in med vožnjo ni občutiti. Izključno za po mestu ga ne priporočam ( preveč prestavljanja in cukanja ) izven mesta je pa zakon. Nima pa praktičnosti scooterja, ker to ni. Bolj hoče izgledat kot scooter.

Za neke hitre skoke po opravkih in po mestu je klasični scooter z varijatorju in veliko prostora pod sedežem zakon, za moto izkušnjo pa ala Integra in ostali z menjalnikom.

Ni pa nobeden od teh kaj kritičen glede kvalitete če je primerno vzdrževan, mašine so pa tak enake kot pri klasičnih motorjih, so pa variatorski prenosi eni izmed cenejših za vzdrževanje, od burgmana 650 pa dražjimi če pride do problemov, za hondo se pa tk ve 😉

 

Edited by lisjak
Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Ja ful je težko najti primernega, pa še dolg sem 192. T-maxa nočem, ker je ful precenjen za te konje in tudi za moja kolena ni. Ne vem, ne mudi se mi. Znanec je zdaj kupil rabljenega BMW GT650, pa bom videl iz prve roke, kako bo mu služil. Ni vedel, da je motor od Kymcota, jebiga, če ne bere forume. :)

Sva pa bila z AA500 po Sloveniji in je položila izpit. Za stranske ceste in občasno avtoceste, zadošča. Ni to za dolge relacije, ampak, za deželo z okolico je dovolj. :)

Edited by motofil
Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
Ob 15. 9. 2020 ob 20:24, motofil pravi:

Znanec je zdaj kupil rabljenega BMW GT650, pa bom videl iz prve roke, kako bo mu služil. Ni vedel, da je motor od Kymcota, jebiga, če ne bere forume. :)

 

Kymco je nastal po odcepitvi od Honde 1963 in sodeluje z znanimi podjetji kot so Kawasaki, BMW...

http://www.scooterfile.com/scooter-reviews/scooterfile-long-term-review-bmw-c-600-sport-and-c-650-gt/

"The C-series engine is actually built by Kymco in Taiwan. Kymco builds many of BMW Motorrad’s engines under contract. It’s purely a manufacturing arrangement, however. The design and engineering is 100% BMW. You won’t see this same motor popping up in a much cheaper Taiwanese scooter. These scooters are then assembled in the same Berlin facility as all of BMW’s motorcycles."

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!