Skoči na vsebino

Enosledna električna vozila (e kolesa, e skiro itd.)


Priporočene objave

Objavljeno

Zakaj pa 350W verzijo? 500W in 48V bi jaz poizkusil, imam 750W. TZ je do baterije bolj prizanesljiv kot Bafang v primerjavi oba 750W. Vozim se pa le z Bafangom ker pelje kot moped, TZ je potrebno stalno poganjat drugače ne pelje 🙂

Objavljeno (popravljeno)

V Hervisu prodajajo CITY E-CRUISER E-CRUISER 2000W DVOSED,

https://assets.spar-ics.com/is/image/sparbusinessprod/A_2823713_HB?cache=off&wid=198&hei=166&fmt=jpg

2 kW, močnejši kot TOMOS APN 6.

Nič nimam proti, zanima me le, zakaj ga prodajajo v Hervisu, ki je športna trgovina.

P.S.: Zakaj mi pokaže link ne pa slike? Med pisanjem je bila slika.

Popravljeno . Popravil Darko3g
Objavljeno

...2000W in 20Ah baterija, verjetno nima ravno nekega dosega. Na biciklu imam 750W in 20Ah baterijo pa še s pedali lahko pomagam...po ravnem bi šlo okrog 100 km ali kaj več, večinoma se vozim po klancih in 32 km v klanec že skoraj izprazni baterijo.

Objavljeno
pred 14 urami, vandrovec pravi:

Zakaj pa 350W verzijo? 500W in 48V bi jaz poizkusil, imam 750W. TZ je do baterije bolj prizanesljiv kot Bafang v primerjavi oba 750W. Vozim se pa le z Bafangom ker pelje kot moped, TZ je potrebno stalno poganjat drugače ne pelje 🙂

350W.. zato ker je to nek poskusni projekt in kot sem napisal bom za baterijo uporabil baterije od orodij, če zmečem vse gor imam cca 8Ah, pri 36V.

(Bafang ima sicer tudi pri 36V 500W verzijo ampak TZ nima)

Zakaj TZ namesto Bafang... Bafang je neki čudno poskočil v ceni, je 100+€ dražji od TZ. Potem bom primerjal podajanje moči in če mi je všeč bom mami dal TZ in bom lahko dela direktno primerjavo enak model kolesa Bafang in TZ, če mi pa ne bo všeč kako dela TZ bom potem mami dal tako kot očetu Bafang.

Morda je prohodnost Velomobil.. :D 

https://azub.eu/wp-content/uploads/2017/06/ecvelo-challenger-velomobile-azub-tricon-base-3-1080x675.jpg

Objavljeno

Evoga.. Mi o volku.. Poštar prinesel paket.. 🤣 

Zelo lično spakirano, samo ta "defolt" ekranček od TZja je res grd, ne vem zakaj pri drugih ne podpira zavornih ročk "baje". 

Se bom verjetno za vikend igral če me bojo pustili. 

sketch-1684844743536.png

sketch-1684844762340.png

sketch-1684844682507.png

sketch-1684844711582.png

  • Všeč mi je 3
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Evo samo kason naredim pa bo fertik tovorno kolo za do štacune pa nazaj... Končno napajanje bo 6x einhell baterije. 

Podajanje moči pri TZ mi je bolj ušeč kot pri bafang, elektronika, nastavitve, kabli pa je vse boljše pri bafangu.

 

DSC_3299.JPG

Objavljeno

zanimivo krmilo...jaz sem razmišljal o nečem podobnem s tremi kolesi in streho :hmm:

Objavljeno (popravljeno)
pred 1 uro, vandrovec pravi:

zanimivo krmilo...jaz sem razmišljal o nečem podobnem s tremi kolesi in streho :hmm:

Ja tako balanco imajo nizozemski bicikli, sem probal z MTB balanco ali z tisto z rahlo krivuljo "mestni mtb", ampak ta najbolj paše. Ko nardim kason bom dodal še kakšno sliko. Drugače taki bicikli so nizozemska fora, tudi z e-pogonom... samo jaz ga om sestavil za cca. 10% sroškov novega. 

Do sedaj cca 350€ (250 motor, prvo kolo cca 50€, balanca z ročkami 15, nove zajle, nekaj vijakov... še enih 30€, samo barve še nisem štel v to ceno)

Sedaj sem v dilemi ali bi investiral v zadnjo feltno na disk in in potem izdelal še nosilec za take zavore... ampak me pride potem še dodatih 100€, ali pa pčakam da crkne trenutna feltna, ki ima že kakšnih 20+ let in je enoplastna ins e potem odločim za nadgradnjo bremz)

Pa še slika "original zadeve" in cena zraven :lol1: (pa zadeva brez e-pogona ni primerna za Slovenijo ker s tako kravo v klanec preprosto ne gre :D )

(ta kratka verzija je cca 2.3m dolžine ta dolga pa dobrih 2.5m)

 

bakfiets.jpg

 

ps: @vandrovec, ma pol glej bolj delno ležeče zadeve, tako zvane velomobil, sem imel tudi idejo izdelat samo pač ne rabim.... morda čez kakšno leto ko bomo samo sanjali o bencinu :D 

Popravljeno . Popravil smasher
  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 15 urami, smasher pravi:

ps: @vandrovec, ma pol glej bolj delno ležeče zadeve, tako zvane velomobil, sem imel tudi idejo izdelat samo pač ne rabim.... morda čez kakšno leto ko bomo samo sanjali o bencinu :D 

Nekaj podobnega me mika 

Ashampoo_Snap_2023_06.10_08h03m51s_003_.png.8ba7a7f18f5f6a5757b73d4f726063c2.pngAshampoo_Snap_2023_06.10_08h03m36s_002_.png.ef308caea72b32dad6a5c99b7e4e49b7.png

...da ni prenerodno za vstopanje in izstopanje 🙂

pa na strehi še sončne celice za polnjenje baterije

Popravljeno . Popravil vandrovec
Objavljeno
pred 2 urami, vandrovec pravi:

Nekaj podobnega me mika 

Ashampoo_Snap_2023_06.10_08h03m51s_003_.png.8ba7a7f18f5f6a5757b73d4f726063c2.pngAshampoo_Snap_2023_06.10_08h03m36s_002_.png.ef308caea72b32dad6a5c99b7e4e49b7.png

...da ni prenerodno za vstopanje in izstopanje 🙂

pa na strehi še sončne celice za polnjenje baterije

Samo... To za primorsko ni sigurno, že skuter s tavelko šipo je burja premikala... Tole bi poletelo 😁

Pa če ležeče kolo ima potem boljšo aerodinamiko, tle največ sile porabiš za premaknit kišto skozi zrak. 

Objavljeno

Zaščita je odstranljiva in jo potegneš le v primeru dežja ali delno vetra, stalno je le ogrodje, katero nima nekega vetrnega upora...aerodinamične oblike so preveč neudobne za stare hrbtenice

Objavljeno
pred 8 urami, vandrovec pravi:

Zaščita je odstranljiva in jo potegneš le v primeru dežja ali delno vetra, stalno je le ogrodje, katero nima nekega vetrnega upora...aerodinamične oblike so preveč neudobne za stare hrbtenice

Ne bom trdil, malce poglej po interentu, če se prav spomnem so ravno to nekateri reklamirali, da so nekateri v tem primeru starejši kolesarji raje vozili ležeče kolo ker si kot v fotelju in nisi sključen in prav tako ne pritiska vsa teža . to ej ta obika ki ima spredaj dve kolesi in zadaj eno.

https://udobnoposvetu.si/wp-content/uploads/2014/10/ICE-Adventure.jpg

 

Ko nardim še kaosn dodam sliko mojega končanega picikla.

Objavljeno

dons sm mau dijou s skirojem, preden sem šu pol na servis :P

 

Svetilnik 12.6.2023.jpg

Objavljeno

Uuuuuu ta pa je "spedenan" amortezerji spredaj in zadaj... 

Objavljeno

od vseh kolesarjev najbolj sovražim točno te, k se gonjo na elektro rolkah :P 

Objavljeno
On 6/9/2023 at 12:15 PM, smasher said:

Evo samo kason naredim pa bo fertik tovorno kolo za do štacune pa nazaj... Končno napajanje bo 6x einhell baterije. 

Podajanje moči pri TZ mi je bolj ušeč kot pri bafang, elektronika, nastavitve, kabli pa je vse boljše pri bafangu.

 

DSC_3299.JPG

TOPŠIT ZADEVA!!!! :D Pred korono sm gledal taljanske, BCargo, za pakete na pošto trogat bi ga mel, al 5 kek je tumač.  

 

Objavljeno

V Vareseju, zraven veslaškega kluba je tudi fabrika MV Agusta, zatp so imelo razstavljene krasna e-kolesa model AMO, https://www.mvagusta.com/si/en/e-mobility/models/amo z jermenom. Zadnje pesto je debelejše, sicer pa nič ne kaže, da bi bilo električno. Le en gumb na okvirju, tri stopnje moči.

Tega bi celo imel.

MV-Agusta.jpg

Objavljeno

Ta MV, bi bil kaj vreden če bi imel v gonilkah ultra majhen motorček in tisto v zadnjem pestu rolhoff menjalnik. Če je tisto v zadnjem pestu elektromotor je 50% cene samo nalepka MV.

Objavljeno

tudi kapaciteta baterije po izgledu deluje bolj revno. Ne verjamem, da že uporabljajo tisto Toyotino novost pri baterijah :hmm:

Objavljeno

Verjetno res, piše 250 W, 75 km dosega, nisem ga vozil, zgleda mi lep, ker ni debel, je pa model RR enobrzinec.

Objavljeno

Morda bojo kakšni poznavalci znali kaj več povedat...

Take vrste stajliš električna kolesa, ki imajo baterije skrite (instalirane) v okvirju. Koliko pa je kaj realna življenska doba takih baterij? A potem, čez par let ko crknejo, a se jih bo dalo zamenjat, ali bo treba kar novi bajk nabavit? 

Objavljeno

Če so celice kvalitetne in lepo selekcionirane (po notranji upornosti) v packe...in če jih uporabnik potem zna uporabljati, lahko trajajo precej ciklov, oz. let uporabe. 

...lahko pa je že v novem  packu kaka celica felšasta...pa se zna že pojaviti problem pri polnjenju oz. praznjenju, ko zjaha balanser , ki ne dovoljuje optimalnega polnjenja...oz. prekmalu izklopi med uporabo...

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!