vandrovec Posted May 22 Share Posted May 22 Zakaj pa 350W verzijo? 500W in 48V bi jaz poizkusil, imam 750W. TZ je do baterije bolj prizanesljiv kot Bafang v primerjavi oba 750W. Vozim se pa le z Bafangom ker pelje kot moped, TZ je potrebno stalno poganjat drugače ne pelje 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darko3g Posted May 22 Share Posted May 22 (edited) V Hervisu prodajajo CITY E-CRUISER E-CRUISER 2000W DVOSED, https://assets.spar-ics.com/is/image/sparbusinessprod/A_2823713_HB?cache=off&wid=198&hei=166&fmt=jpg 2 kW, močnejši kot TOMOS APN 6. Nič nimam proti, zanima me le, zakaj ga prodajajo v Hervisu, ki je športna trgovina. P.S.: Zakaj mi pokaže link ne pa slike? Med pisanjem je bila slika. Edited May 22 by Darko3g Link to comment Share on other sites More sharing options...
vandrovec Posted May 22 Share Posted May 22 ...2000W in 20Ah baterija, verjetno nima ravno nekega dosega. Na biciklu imam 750W in 20Ah baterijo pa še s pedali lahko pomagam...po ravnem bi šlo okrog 100 km ali kaj več, večinoma se vozim po klancih in 32 km v klanec že skoraj izprazni baterijo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
smasher Posted May 23 Share Posted May 23 pred 14 urami, vandrovec pravi: Zakaj pa 350W verzijo? 500W in 48V bi jaz poizkusil, imam 750W. TZ je do baterije bolj prizanesljiv kot Bafang v primerjavi oba 750W. Vozim se pa le z Bafangom ker pelje kot moped, TZ je potrebno stalno poganjat drugače ne pelje 🙂 350W.. zato ker je to nek poskusni projekt in kot sem napisal bom za baterijo uporabil baterije od orodij, če zmečem vse gor imam cca 8Ah, pri 36V. (Bafang ima sicer tudi pri 36V 500W verzijo ampak TZ nima) Zakaj TZ namesto Bafang... Bafang je neki čudno poskočil v ceni, je 100+€ dražji od TZ. Potem bom primerjal podajanje moči in če mi je všeč bom mami dal TZ in bom lahko dela direktno primerjavo enak model kolesa Bafang in TZ, če mi pa ne bo všeč kako dela TZ bom potem mami dal tako kot očetu Bafang. Morda je prohodnost Velomobil.. https://azub.eu/wp-content/uploads/2017/06/ecvelo-challenger-velomobile-azub-tricon-base-3-1080x675.jpg vandrovec 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
smasher Posted May 23 Share Posted May 23 Evoga.. Mi o volku.. Poštar prinesel paket.. 🤣 Zelo lično spakirano, samo ta "defolt" ekranček od TZja je res grd, ne vem zakaj pri drugih ne podpira zavornih ročk "baje". Se bom verjetno za vikend igral če me bojo pustili. MiNa, Kugelschreiber and vandrovec 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
smasher Posted June 9 Share Posted June 9 Evo samo kason naredim pa bo fertik tovorno kolo za do štacune pa nazaj... Končno napajanje bo 6x einhell baterije. Podajanje moči pri TZ mi je bolj ušeč kot pri bafang, elektronika, nastavitve, kabli pa je vse boljše pri bafangu. kaizer, RobiRoberto, Kugelschreiber and 5 others 6 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
vandrovec Posted June 9 Share Posted June 9 zanimivo krmilo...jaz sem razmišljal o nečem podobnem s tremi kolesi in streho Link to comment Share on other sites More sharing options...
smasher Posted June 9 Share Posted June 9 (edited) pred 1 uro, vandrovec pravi: zanimivo krmilo...jaz sem razmišljal o nečem podobnem s tremi kolesi in streho Ja tako balanco imajo nizozemski bicikli, sem probal z MTB balanco ali z tisto z rahlo krivuljo "mestni mtb", ampak ta najbolj paše. Ko nardim kason bom dodal še kakšno sliko. Drugače taki bicikli so nizozemska fora, tudi z e-pogonom... samo jaz ga om sestavil za cca. 10% sroškov novega. Do sedaj cca 350€ (250 motor, prvo kolo cca 50€, balanca z ročkami 15, nove zajle, nekaj vijakov... še enih 30€, samo barve še nisem štel v to ceno) Sedaj sem v dilemi ali bi investiral v zadnjo feltno na disk in in potem izdelal še nosilec za take zavore... ampak me pride potem še dodatih 100€, ali pa pčakam da crkne trenutna feltna, ki ima že kakšnih 20+ let in je enoplastna ins e potem odločim za nadgradnjo bremz) Pa še slika "original zadeve" in cena zraven (pa zadeva brez e-pogona ni primerna za Slovenijo ker s tako kravo v klanec preprosto ne gre ) (ta kratka verzija je cca 2.3m dolžine ta dolga pa dobrih 2.5m) ps: @vandrovec, ma pol glej bolj delno ležeče zadeve, tako zvane velomobil, sem imel tudi idejo izdelat samo pač ne rabim.... morda čez kakšno leto ko bomo samo sanjali o bencinu Edited June 9 by smasher vandrovec and kaizer 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
vandrovec Posted June 10 Share Posted June 10 (edited) pred 15 urami, smasher pravi: ps: @vandrovec, ma pol glej bolj delno ležeče zadeve, tako zvane velomobil, sem imel tudi idejo izdelat samo pač ne rabim.... morda čez kakšno leto ko bomo samo sanjali o bencinu Nekaj podobnega me mika ...da ni prenerodno za vstopanje in izstopanje 🙂 pa na strehi še sončne celice za polnjenje baterije Edited June 10 by vandrovec smasher 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
smasher Posted June 10 Share Posted June 10 pred 2 urami, vandrovec pravi: Nekaj podobnega me mika ...da ni prenerodno za vstopanje in izstopanje 🙂 pa na strehi še sončne celice za polnjenje baterije Samo... To za primorsko ni sigurno, že skuter s tavelko šipo je burja premikala... Tole bi poletelo 😁 Pa če ležeče kolo ima potem boljšo aerodinamiko, tle največ sile porabiš za premaknit kišto skozi zrak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vandrovec Posted June 10 Share Posted June 10 Zaščita je odstranljiva in jo potegneš le v primeru dežja ali delno vetra, stalno je le ogrodje, katero nima nekega vetrnega upora...aerodinamične oblike so preveč neudobne za stare hrbtenice Link to comment Share on other sites More sharing options...
smasher Posted June 10 Share Posted June 10 pred 8 urami, vandrovec pravi: Zaščita je odstranljiva in jo potegneš le v primeru dežja ali delno vetra, stalno je le ogrodje, katero nima nekega vetrnega upora...aerodinamične oblike so preveč neudobne za stare hrbtenice Ne bom trdil, malce poglej po interentu, če se prav spomnem so ravno to nekateri reklamirali, da so nekateri v tem primeru starejši kolesarji raje vozili ležeče kolo ker si kot v fotelju in nisi sključen in prav tako ne pritiska vsa teža . to ej ta obika ki ima spredaj dve kolesi in zadaj eno. https://udobnoposvetu.si/wp-content/uploads/2014/10/ICE-Adventure.jpg Ko nardim še kaosn dodam sliko mojega končanega picikla. vandrovec 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
maus Posted June 12 Share Posted June 12 dons sm mau dijou s skirojem, preden sem šu pol na servis Akito, DAMI34, Quest and 2 others 1 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snečer Posted June 12 Share Posted June 12 njami maus 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
smasher Posted June 12 Share Posted June 12 Uuuuuu ta pa je "spedenan" amortezerji spredaj in zadaj... maus 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAMI34 Posted June 13 Share Posted June 13 od vseh kolesarjev najbolj sovražim točno te, k se gonjo na elektro rolkah maus and Tedybear 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kugelschreiber Posted June 13 Share Posted June 13 On 6/9/2023 at 12:15 PM, smasher said: Evo samo kason naredim pa bo fertik tovorno kolo za do štacune pa nazaj... Končno napajanje bo 6x einhell baterije. Podajanje moči pri TZ mi je bolj ušeč kot pri bafang, elektronika, nastavitve, kabli pa je vse boljše pri bafangu. TOPŠIT ZADEVA!!!! Pred korono sm gledal taljanske, BCargo, za pakete na pošto trogat bi ga mel, al 5 kek je tumač. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zivnorc Posted June 13 Share Posted June 13 https://rosaleneov.life/product_details/38733556.html vandrovec and Kaldu 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darko3g Posted June 18 Share Posted June 18 V Vareseju, zraven veslaškega kluba je tudi fabrika MV Agusta, zatp so imelo razstavljene krasna e-kolesa model AMO, https://www.mvagusta.com/si/en/e-mobility/models/amo z jermenom. Zadnje pesto je debelejše, sicer pa nič ne kaže, da bi bilo električno. Le en gumb na okvirju, tri stopnje moči. Tega bi celo imel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
smasher Posted June 19 Share Posted June 19 Ta MV, bi bil kaj vreden če bi imel v gonilkah ultra majhen motorček in tisto v zadnjem pestu rolhoff menjalnik. Če je tisto v zadnjem pestu elektromotor je 50% cene samo nalepka MV. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vandrovec Posted June 19 Share Posted June 19 tudi kapaciteta baterije po izgledu deluje bolj revno. Ne verjamem, da že uporabljajo tisto Toyotino novost pri baterijah Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darko3g Posted June 19 Share Posted June 19 Verjetno res, piše 250 W, 75 km dosega, nisem ga vozil, zgleda mi lep, ker ni debel, je pa model RR enobrzinec. Link to comment Share on other sites More sharing options...
smasher Posted June 20 Share Posted June 20 v Merkuruju za jurja ojrov... moško ali žensko... baterija nevidna https://www.merkur.si/elektricno-kolo-ebfec-skiron-r2/ https://www.merkur.si/elektricno-mestno-kolo-ebfec-lyssa-c1/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
izibajker Posted June 20 Share Posted June 20 Morda bojo kakšni poznavalci znali kaj več povedat... Take vrste stajliš električna kolesa, ki imajo baterije skrite (instalirane) v okvirju. Koliko pa je kaj realna življenska doba takih baterij? A potem, čez par let ko crknejo, a se jih bo dalo zamenjat, ali bo treba kar novi bajk nabavit? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zivnorc Posted June 20 Share Posted June 20 Če so celice kvalitetne in lepo selekcionirane (po notranji upornosti) v packe...in če jih uporabnik potem zna uporabljati, lahko trajajo precej ciklov, oz. let uporabe. ...lahko pa je že v novem packu kaka celica felšasta...pa se zna že pojaviti problem pri polnjenju oz. praznjenju, ko zjaha balanser , ki ne dovoljuje optimalnega polnjenja...oz. prekmalu izklopi med uporabo... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now