Jump to content

Vse o blokadah


KaMiKaZe

Recommended Posts

Jaz bi se kar sam tega lotu. Najprej me pa zanima, kje se nahajajo vse blokade od novega Runnerja SP s Hi-Per 2 Pro motorjem.

Kar vem:

Avspuh: odstraniš tisto slepo cev in zapolniš luknjo, odstraniš neko podloško, ki je na koncu kolena in odrežeš konus v avspuhu. (mislim, da je vse)

jermen (variator&sklopka): Tam naj bi se nahajal nek zatič, ki naj bi preprečeval to, da bi se jermen dvignil. Kako se ga odstrani?

IN KJE SO ŠE? V UPLINJAČU?

Meni se zdi, da so samo tri.

hvala!

lp Andrej

Link to comment
Share on other sites

glede blokade na izpuhu veš kar moraš, le vedi da nimajo vsi skuteri tiste podložke in konusa. moj ni mel. oni obroček v variomatu pa sem jas samo ven vzel. eno blokado pa sem mel še na fergazeru, kjer pa je blo treba samo en šraufek malo odšravfat vender tega nisem delal sam.

Link to comment
Share on other sites

Na avspuhu sem uspešno vzel dol konus in slepo cev ter zalil luknjo. Skuter sedaj potegne 3x boljše kot prej in vleče v klanec kot nor! Končna pa je sedaj 55+ km/h.

Meni je eden razlagal, da se za blokado v variatorju najprej odstrani celo stranico motorja, kjer se nahajata variator in sklopka. Nato se odvije vijak, na variatorju, kjer je gor veternica (kot nek ventilatorček) in se dol sname še jermen. Mene zanima, kje se nahaja ta podloška (rekel je, da je kromirana)? Je ta podloška za jermenom? Tip je to govoril za skuter piaggio typhoon.

hvala za odgovore!

Link to comment
Share on other sites

Ekhm... "najprej odstrani celo stranico motorja". :D A ne bi rekel raje pokrov variomata? No, važno da se razumemo. :wink:

Ja, tam odšravfaš prvi zobnik (upam da imaš pnevmatsko pištolo, ker meni brez nje ne uspe), nato snameš jermen in vidiš en (ali dva pri Aprilii SR) obroček. Te obročke pač vzameš stran in prišravfaš stvari nazaj.

Pričakuješ pa lahko nekje 20km/h razlike, se mi zdi...

Link to comment
Share on other sites

Aha zdaj mi je malo bolj jasno. Ampak še vedno nevem kje se nahajajo te podloške? - so za jermenom? Koliko so velike?

Obstaja še kakšna druga bolokada?

V karburatorju mislim, da ni ker je gor 17,5 in rabi caa. 4.2L na 100km.

lp Andrej

Link to comment
Share on other sites

Kamikaze, obroček (ali obročka) se nahaja za jermenom na "gredi". Velik je ravno toliko, da pride okrog gredi.

Hors3, Speedfight ima le dve blokadi.

Link to comment
Share on other sites

Dobro. To bo šlo.

IMA GILERA RUNNER 50cc SP SAMO DVE BLOKADI (AVSPUH, VARIATOR) ALI IMA ŠE KAKŠNO?

hvala za odgovore!

Link to comment
Share on other sites

Hors3, tretjo blokado imajo še skuterji Kymco itd...

Speedfight ima res samo 2 blokadi. Tudi jest bi bil srečen če bi bila še ena (sedaj gre nekaj čez 100, koliko bi šlo potem???) ampak je žal ni. Žal!

Link to comment
Share on other sites

Kamikaze, mogoče pa res. :lol:

Zato pa bo naslednja moja investicija nakup 70cc Polini kita...

Lep pozdrav in varno vožnjo,

Anže

Link to comment
Share on other sites

Hors, especially for you, da dokažem da ne nakladam kar nekaj tjavendan:

Peugeot Elyseo, Trekker, Vivacity, Speedfight, Buxy & Squab Scooters

Derestricting

Despite the many differences in the bodywork and exhaust styling, they are all restricted in the same way :

By the exhaust being fitted with a resonant tube (a blind pipe attached to the front pipe) that should be cut off and welded up. This improves power and rev-on.

By a gearing restrictor in the variator body. This takes the form of a large diameter plate next to the roller drive plate in the rear of the front pulley. It just requires removal of the variator body cover and removal of the plate and reassembly.

Lep pozdrav, Anže

Link to comment
Share on other sites

Samo jaz ne razumem kako ti lahko gre preko 100. Ker jaz mam giannelli black swan, ki je po testih zmogljivejši od sport6, pa mi je šeč v začetku 95, zdaj pa komaj nekaj malo nad 80 kmh. A veš zakaj?

Link to comment
Share on other sites

Pojma nimam, res ne... Ampak zadeva kar leti... Prehitim naprimer Runnerco, Aeroxa z Leovincijem ZX, za las tudi Runnerco z Malossi 70 kitom... Zadeva kar leti.

Niti v tem ni skrivnost, da bi ga kaj načrtno ulavfaval... Kot popoln začetnik sem ga dobil v roke in svojih prvih 20km do doma je trpel nonstop na ful gas...

Že kot nov je šel po ravnini čez 60km/h...

Torej, ne vem kako da gre tolk dobro - me pa zanima, kako bo s polini 70 mašino... Ker po pravici povedano - pospeške ima pa obupne (beri kot 7 sekund do 50, 16 sekund do 80)...

Lep pozdrav, Anže

Link to comment
Share on other sites

Saj z mojimi pospeški je enako. Stegne se pri 20 km/h. Sedaj sem si narocil fedre za sklopko, pa upam, da bo potem boljse. Samo se vedno ne razumem tvoj primer. Pa zakaj je pri mojemu koncna sedaj upadla'

Link to comment
Share on other sites

Pa zakaj je pri mojemu koncna sedaj upadla'

Če ti je končna upadalo postopno, je to lahko zaradi obrabe jermena, ker obrabljen jermen ne zleze več dovolj visoko po sprednji jermenici in se ti skrajša "končna prestava" - lahko je pa seveda tudi kup drugih stvari.

Link to comment
Share on other sites

Sedaj imam skuter brez vseh blokad razen tiste slepe cevi, ki smo jo dali nazaj gor zaradi garancije. (na servisu so rekli, da če sam vzameš dol slepo cev gre garancija!). Končna hitrost se na ravnici ustavi na 75km/h. Če je malo klančka pa pride do 80km/h (1 oseba). Če se peljem s potnikom gre do 70km/h. Meni se zdi ta končna hitrost premajhna. Koliko pa doprinese tista slepa cev? V kratkem mislim dati gor Leovince ZX - koliko bo šlo tedaj z novim avspuhom!?

Hvala za odgovore!

lp Andrej

Link to comment
Share on other sites

Pri skuterju je veliko odvisno od sreče, tako da ne moreš nikoli vnaprej vedeti koliko bo letelo, če...

Če imaš skuterja res brez VSEH blokad, kot praviš, bi moralo iz z Leovincijem ZX nekje od 90 naprej po števcu. Po klančku bi morda sam dosegel 100 km/h.

Ampak spet je precej odvisno od sreče...

Lep pozdrav, Anže

Link to comment
Share on other sites

Stane nekaj čez 100€, se mi zdi. Kolega je dal skupaj z vgradnjo, menjavo valjčkov in vzmeti sklopke 30 tisočakov (z nekaj popusta). Glede konusa pa se pozanimaj pač tam, kjer ga boš kupil (eventuelno vgradil).

90 km/h je za začetek veliko, ja. Tudi meni se je zdelo noro, ko je odblokiran skuter z Giannellijem s servisa pikiral 95 na uro. Ampak - saj veš kakšni smo ljudje. HITREJE, višje, močneje...

Skorajda sem prepričan, da če boš imel kakšne resnejše namene s skuterjem (ne le vožnja v trgovino) si boš kaj kmalu omislil 70cc kit.

Lep pozdrav, Anže

Link to comment
Share on other sites

V eni italianski trgovini sem videl ta avspuh (Leovince ZX) za 150€. Kar se mi zdi preveč. Kje je kakšna dobra trgovina avspuhov v Italiji? Kaj se dobi vse zraven avspuha? - valjčke?

---)) Bi se dalo kje dobit ključ/e za razstavitev sklopke skuterja?

---)) Kako bi se dalo vzet variator lažje dol? Mislim da obstaja neka zadeva, ki blokira motor. Tako, da je variator blokiran in da je možno odviti tisto matico brez težav. Kje bi se dalo to dobit? :?:

p.s. Sej imam že v mislih: variator, sklopka, renosi, kit,.... :D

hvala za odgovore!

lp Andrej

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!