Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

KaMiKaZe, mislim da zraven Leo ZX pridejo ustrezni valjčki in pa ustrezno trda vzmet sklopke.

Glede variatorja nimam pojma, vendar tudi mene zanima...

A drugač maš pa že vse splanirano? :) Kaj pa te potem še ovira?

Jest imam načrt nekoliko drugačen - za začetek kit 70, potem pa forgazer 17'5mm. Moj cilj namreč ni čim višja končna hitrost, temveč "hudi" pospeški.

Lep pozdrav, Anže

Objavljeno

Hey dunker kako lahko tebi gre samo odprt skuter kar čez 100, kaj si števec friziru! Mojemu kolegu je šel runner z mallosi kitom, variatorejm fergazerjem21, mallosi auspuhom,.... 140km/h! V predelavi pa ga je imel v kopru pri najbolšem predelovalu skuterjev v slo, ki dela skuterje za tekme!

Objavljeno

Melandri, zakaj pa ne? Koliko pa gredo vse Runnerce, Aeroxi in podobno? Vse gre nekje 95 ali 100... seveda po števcu. Jest imam pa poleg tega še Giannellija in tako gre nekaj malega čez 100...

Objavljeno
Hey dunker kako lahko tebi gre samo odprt skuter kar čez 100, kaj si števec friziru! Mojemu kolegu je šel runner z mallosi kitom, variatorejm fergazerjem21, mallosi auspuhom,.... 140km/h! V predelavi pa ga je imel v kopru pri najbolšem predelovalu skuterjev v slo, ki dela skuterje za tekme!

Verjetno misliš Lebana - kapo dol, ampak realno je najhitrejši dirkalni skuter v slo Miškotov (MikMekanik).

Objavljeno

Roman, ali z "najhitrejši" misliš na pospeške ali predvsem na končno hitrost?

Ker predvidevam, da je za dokaj zaprte ovinke na dirke ključnega pomena pospeševanje - in dvomim, da bi nekdo na dirkalnem skuterju menjal npr. prenose, da bi imel visoko končno hitrost (ki je ne bi mogel izkoristiti) in bi se s tem odpovedal pospeškom na ravni dirkalnih skuterjev.

Ampak to je seveda samo predvidevanje...

Lep pozdrav, Anže

Objavljeno
Roman, ali z "najhitrejši" misliš na pospeške ali predvsem na končno hitrost?

Mislim, da sem popolnoma jasno napisal - najhitrejši dirkalni skuter. To pomeni - najboljše pospeške na štartu, najboljše pospeševanje iz ovinkov (tu je pomembno, da se moč da nadzorovati) in ne nazadnje, največja hitrost (pa ne po pol ure ležanja za krmilom, ampak takoj). Prenosi so pa odvisni od proge - včasih se je vozilo tudi Grobnik, Panoniaring, Zeltweg...

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno
Ekhm... "najprej odstrani celo stranico motorja".

Pa je treba tut kurbl stran vzet? Al ne? Ga je težko starn dobit?

Objavljeno
Sedaj imam skuter brez vseh blokad razen tiste slepe cevi, ki smo jo dali nazaj gor zaradi garancije. (na servisu so rekli, da če sam vzameš dol slepo cev gre garancija!). Končna hitrost se na ravnici ustavi na 75km/h. Če je malo klančka pa pride do 80km/h (1 oseba). Če se peljem s potnikom gre do 70km/h. Meni se zdi ta končna hitrost premajhna. Koliko pa doprinese tista slepa cev? V kratkem mislim dati gor Leovince ZX - koliko bo šlo tedaj z novim avspuhom!?

Hvala za odgovore!

lp Andrej

In kje je bila tretja blokada poleg auspuha in variatorja? Kaj sploh omejuje ta blokada?

lp :D

Objavljeno

na kratko:

1. blokada: v variatorju - črna plastična podloška, ki omejuje variator, da bi se "stisnil" do konca in tako zmanjša hitrost na +-50km/h.

2. blokada: v avspuhu-tisti konus, ki povzroča, da gredo izpušni plini nazaj namesto naprej proti izhodu.

3.blokada: slepa cev na kolenu avspuha.

V bistvu sta dve blokadi ena v variatorju in ena (2) v avspuhu.

Objavljeno
Pa zakaj je pri mojemu koncna sedaj upadla'

Če ti je končna upadalo postopno, je to lahko zaradi obrabe jermena, ker obrabljen jermen ne zleze več dovolj visoko po sprednji jermenici in se ti skrajša "končna prestava" - lahko je pa seveda tudi kup drugih stvari.

Močno odsvetujem nakup jermena Ariete, ker ga je meni "glodalo", kot da bi mel eno društvo hrčkov v variomatu. Raje originalni jermen, cena je višja, ampak kvaliteta je temu primerna. :wink:

Objavljeno
Pri skuterju je veliko odvisno od sreče, tako da ne moreš nikoli vnaprej vedeti koliko bo letelo, če...

Če imaš skuterja res brez VSEH blokad, kot praviš, bi moralo iz z Leovincijem ZX nekje od 90 naprej po števcu. Po klančku bi morda sam dosegel 100 km/h.

Ampak spet je precej odvisno od sreče...

Lep pozdrav, Anže

Ni tu tolk sreča prisotna, ampak predvsem izdelava. Namreč od leta 2000 so vsi skuterji mnogo bolj zablokirani (zaradi strožjih standardov), kot so bili prej. Recimo stari in novi Aerox sploh nimata enakega variomata in podobno. Tudi novi SpeedFighti (z izjemo Dunkerjevega), letijo dosti manj od starih modelov, prav tako Dragstarji, Runnerji, Aeroxi itd. Razlike so v hitrostih in pa tudi v natančnostih števcev. Recimo SF1 je šou 90km/h, novi pa 75km/h. Ampak novi ima dosti bolj točen števec (z izjemo Dunkerjevega), kot ga je imel stari. Sej bi skeniral ta članek iz revije, samo nevem katera revija je bla. Mislim pa, da ena nemška. :wink:

Objavljeno
Sedaj imam skuter brez vseh blokad razen tiste slepe cevi, ki smo jo dali nazaj gor zaradi garancije. (na servisu so rekli, da če sam vzameš dol slepo cev gre garancija!). Končna hitrost se na ravnici ustavi na 75km/h. Če je malo klančka pa pride do 80km/h (1 oseba). Če se peljem s potnikom gre do 70km/h. Meni se zdi ta končna hitrost premajhna. Koliko pa doprinese tista slepa cev? V kratkem mislim dati gor Leovince ZX - koliko bo šlo tedaj z novim avspuhom!?

Hvala za odgovore!

lp Andrej

Ni nujno, da boš kaj pridobil z novim auspuhom. Jast nisem skorajda ničesar, razen boljšega zvoka. Svojo moč je pokazal šele, ko sem zamenjal cilinder in primarne zobnike. Pa še nekaj ostale kramarije. :wink:

Objavljeno

Sam tale Dunkerjev skuter je pa prou nekej posebnega...

:wink:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
Sam tale Dunkerjev skuter je pa prou nekej posebnega...

:wink:

Absolutno! Naslov za svetovni fenomen leta. Naslov za skuter leta. Nominiran za Guinessovo knjigo rekordov. Dvakrat državni prvak v skoku čez ovire. In najpomembnejše. Kličejo ga: RUMENA LISA!!

Objavljeno

Močno odsvetujem nakup jermena Ariete, ker ga je meni "glodalo", kot da bi mel eno društvo hrčkov v variomatu. Raje originalni jermen, cena je višja, ampak kvaliteta je temu primerna. :wink:

Kupi jermen od POLINIJA...sam ga imam v SR 70CC, pa se dobro obnese...

  • 10 let pozneje...
Objavljeno

živjo!jaz mam pa ta uprasanje kje imajo gillere runner sp 50 novi modeli blokade ali so samo elektronske ali se kaj? :yes:

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

živjo!jaz mam pa ta uprasanje kje imajo gillere runner sp 50 novi modeli blokade ali so samo elektronske ali se kaj? :yes:

Preglej ves kjer so ponavad, pa boš najbolj za zihr vedu a ima samo elektronsko al ne ;) Najbolj očitna in je lohk na prvi pogled vidiš je slepa cev v izpuhu, pol poglej variomat če ima pod jermenom tist prstan...

  • 6 let pozneje...
Objavljeno

Zdravo.

Nedavno sem nabavil motor Znen Fantasy F11, prodajan tudi kot ZN50QT-34 in Leximoto ZN50QT-34 . Motor sem odprl in poiskal CDI, zdel pa se mi je nenavaden, in ga tudi podobnega na spletu nisem našel. Po dolgem iskanju mi je nekdo rekel, da je moj motor Euro 4. To naj bi pomenilo, da za takega še ne obstaja odprta CDI varianta? Ali se slučajno kdo spozna na to? Res bi mi pomagalo. Aja, cilj pa je, da se da blokada ven, tako da bo motor letel malo več :). Če bi menjal variator bi bilo kaj bolje? Če ja, kakšen variator? Ali motor sploh ima blokado v elektroniki ali je vse v avspuhu in jermenu? 

Slika motorja: type.jpg

 

Slika CDI: cdi.png

 

Hvala za vse odgovore!

LP Tilen

Objavljeno

Euro 4 novi modeli, če so kupljeni original 25km/h, je potrebno zamenjati štrom zaradi nove elektronske blokade - strošek 400-500e na servisu + odstranitev puše na variomatu.Vem, da če izključiš konektor od števca, ga ne bremza ko prideš do 25km/h in gre tam okoli 40/45.

Euro 4, ki so original 50km/h mislim, da imajo pušo na variomatu, možno tudi blokado na auspuhu(lijak z luknjami pritrjen z zvarom). Glede cdija pri original 50km/h nisem siguren imajo pa vsi takega modeli 2018/2019.

Objavljeno
Ob 1. 7. 2019 ob 22:44, tilennhh pravi:

Zdravo.

Nedavno sem nabavil motor Znen Fantasy F11, prodajan tudi kot ZN50QT-34 in Leximoto ZN50QT-34 . Motor sem odprl in poiskal CDI, zdel pa se mi je nenavaden, in ga tudi podobnega na spletu nisem našel. Po dolgem iskanju mi je nekdo rekel, da je moj motor Euro 4. To naj bi pomenilo, da za takega še ne obstaja odprta CDI varianta? Ali se slučajno kdo spozna na to? Res bi mi pomagalo. Aja, cilj pa je, da se da blokada ven, tako da bo motor letel malo več :). Če bi menjal variator bi bilo kaj bolje? Če ja, kakšen variator? Ali motor sploh ima blokado v elektroniki ali je vse v avspuhu in jermenu? 

Slika motorja: type.jpg

 

Slika CDI: cdi.png

 

Hvala za vse odgovore!

LP Tilen

To na spodni sliki ni cdi  to je za vzig neka elektronika cdi je 5 cm dalje zadaj na tej zelezni cevi skrit 

Ob 4. 7. 2019 ob 9:25, Gre1234 pravi:

Euro 4 novi modeli, če so kupljeni original 25km/h, je potrebno zamenjati štrom zaradi nove elektronske blokade - strošek 400-500e na servisu + odstranitev puše na variomatu.Vem, da če izključiš konektor od števca, ga ne bremza ko prideš do 25km/h in gre tam okoli 40/45.

Euro 4, ki so original 50km/h mislim, da imajo pušo na variomatu, možno tudi blokado na auspuhu(lijak z luknjami pritrjen z zvarom). Glede cdija pri original 50km/h nisem siguren imajo pa vsi takega modeli 2018/2019.

Kje pa bi lahko izkljucil ta konektor pri stevcu?

Objavljeno

kako pa je kaj z blokadami na sym symphony 2019 je tudi euro4 omejen na 25km/h

Hvala za vse odgovore

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

To na sliki je cdi -dellorto ecs sranje, ki ga imajo euro 4 motorji. Trenutno je možna deblokada na 56 kmh v Amsterdamu :

https://www.myscootershop.nl/software-aanpassing

Oz. Francozi trdijo da je to odprta verzija tega ecs-a:

https://www.boostycom.fr/pieces-racing-50cc-4t/2727-ecu-racing-ecs-dell-orto-sym-jet14-50-ac.html

Kolikor vem v Slo. trenutno ni možno še nič. Vkolikor kdo ve več, me zanima in sem kandidat.

Aktualni modeli oz. lastniki ki imamo težavo so

Sym (2019) jet14, crox, novi symphony,...

Peugeot Django, nova speedfight in kisbee,...

Če bi to vedel prej,se tega nebi šel.

Objavljeno
On 8/25/2019 at 8:56 PM, matteo462 said:

To na sliki je cdi -dellorto ecs sranje, ki ga imajo euro 4 motorji. Trenutno je možna deblokada na 56 kmh v Amsterdamu :

https://www.myscootershop.nl/software-aanpassing

Oz. Francozi trdijo da je to odprta verzija tega ecs-a:

https://www.boostycom.fr/pieces-racing-50cc-4t/2727-ecu-racing-ecs-dell-orto-sym-jet14-50-ac.html

Kolikor vem v Slo. trenutno ni možno še nič. Vkolikor kdo ve več, me zanima in sem kandidat.

Aktualni modeli oz. lastniki ki imamo težavo so

Sym (2019) jet14, crox, novi symphony,...

Peugeot Django, nova speedfight in kisbee,...

Če bi to vedel prej,se tega nebi šel.

Imam Sym Orbit 3 50cc in imam enak problem. Sem preiskal ves internet od Amsterdama do Francije in na koncu našel TRENUTNO najboljšo rešitev: 

https://www.racing-planet.de/cdi-unit-dellorto-unrestricted-for-sym-fiddle-3-crox-orbit-50-euro4-luxxon-emily-50-w-carburetor-2018-p-348233-1.html?shop_ID=1

Za 114,50€  "odblokiran" Dell'orto ECS CDI. Dokler kitajci ne izumijo cenejše alternative.

P. S. Iz variatorja potegnete "Variator washer" ali "Variator Spacer" da gre namesto 45km/h celih 54km/h :)

Objavljeno
On 8/25/2019 at 8:56 PM, matteo462 said:

Aktualni modeli oz. lastniki ki imamo težavo so

Tezavo?

Objavljeno
On 8/31/2019 at 4:38 PM, Zok said:

Tezavo?

Ubistvu je težava, če ne moreš slediti prometu in si nonstop v napoto vsemu kar se vozi po predpisih po cesti.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!