Marko P. Objavljeno Oktober 29, 2021 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2021 Vedno bolj me ima, da počasi prodam BMW, pa si še motor kupim "Audija".
Gallus Objavljeno November 5, 2021 Opozori Objavljeno November 5, 2021 skalaprava, mladench, jevi in 2 others 3 2
Loba Objavljeno November 7, 2021 Opozori Objavljeno November 7, 2021 lepi posnetiki iz Sardinije, tudi Slovenije; Schaaf po 4200 km prevoženih z MS V4 s pravi, "da je v primerjavi z GS-om bolj agilna in precizna od GS-a, da ima večji fun faktor, da se čuti kot lažja za vozit, da je pri počasni vožnji dobro zbalansirana, ko jo pa spustiš "iz lajne" v seprpentine, pa pravi, se ji zmeša in daje je ful dober občutek, ki ga še ni občutil na Adventer motorjih, ta kombinacija stabilnosti in agilnosti je vrhunska"..., skratka, ful ga hvali, ampak v nadaljevanju pravi da ni vse tako rožnato... no, me zanima, če bo kdo od vas GS-evcev prešaltal na V4 ? DAMI34 in mladench 2
ftp Objavljeno November 7, 2021 Opozori Objavljeno November 7, 2021 5 minutes ago, Loba said: no, me zanima, če bo kdo od vas GS-evcev prešaltal na V4 ? Jaz ne. MS je konkurenca XR in ne GS. GS sploh ADV ima dosti več prostora za prtljago (večje kovčke), kar pride prav za mesečni dopust za 2 osebi. Joker 1
Loba Objavljeno November 7, 2021 Opozori Objavljeno November 7, 2021 6 minutes ago, ftp said: Jaz ne. MS je konkurenca XR in ne GS. GS sploh ADV ima dosti več prostora za prtljago (večje kovčke), kar pride prav za mesečni dopust za 2 osebi. Se ne bi strinjal s teboj, ta MS V4 z 19 col je čista konkurenca GS-u, novi https://www.ducati.com/ww/en/bikes/multistrada/multistrada-v4-pikes-peak pikes peak pa XR-u. skalaprava 1
Popularna objava Luka66 Objavljeno November 7, 2021 Popularna objava Opozori Objavljeno November 7, 2021 V septembru sem ga vzel pri AS-u na "primerjalni test" s takrat še mojim KTM 1290 SAS......sinom sva si jih menjala in se se vozila večino po regionalki, nekaj po AC, na koncu se preganjala po Mariji reki, nato pa sem doma "naložil" ženo in čez Trojane, Tuhinj, Kamnik do Trzina. Težko je strniti vse občutke......."vsake oči imajo svojega malarja"........torej moj pogled in občutki......... še nakaj sinovih, ki so pogled mlade generacije "Dukatistov" in skromni ženini občutki Lep je, o tem ni dvoma, kvalitetno sestavljen, odlični materiali in komponente......... pasu bi na teraso gumbi logični in nastavljanje vsega enostavno...... ekran dovolj velik in lahko berljiv v vseh pogojih....... zame nepomemben predal za mobi, ki je običajno pod tank torbo, v kateri je tudi lahko mobi na kablu za polnenje..... raje bi imel nekaj več prostornine rezervoarja.... Kljub temu, da je bajk imel kar visoko opremo, je bilo potrebno ključavnico še odklepati na ključ....KTM ima to že preko brezstičnega ključa v osnovi..... Oprema z lepo oblikovanimi kovčki, vendar v stranskih manj prostora kot pri KTM.... ogrevana oba sedeža... zvari estetsko OK, vendar slabši k pri 5 let starem HypMot glavno, da držijo origin zašlita motorja lih ni...... hladilnikov kokr jih želiš.... zavore pravega proizvajalca....lepe in primejo odlično, v primerjavi z KTM mehkejše, daljši hod, boljše doziranje, konkretnejše.....pa še lepši vijaki zadnja zadnja nihajka dojna, lepa...samo enojna je lepša ne izgleda pa tako močna kot pri KTM stopalke OK agregat vrhunski V4 radarski tempomat deluje odlično med obema je kos..... amaterska testna dvojica Moj pogled: ko sva s sinom prvič zamenjala je bila prva ugotovitev, da se na njem sedi podobno k na GS-u, torej "v motorju" in ne na motorju kot na "starem" KTM, na novem je podobno.....sedi se dobro, sedež kvaliteten, udoben, zame tudi na najvišjem položaju morda nekoliko prenizko........druga zadeva, kje je teh deklariranih 170KM....v primejavi s KTM jih je občutiti manj.....KTM je res brutalen pri polnem pospeševanju, vleče z nizkih obratov noro, dodatna Cooberjeve CPU tudi naredi svoje delo.......Dučejev agregat je vrhunsko "popeglan" do 6k obr deluje nežno, potuhnjeno, nič vzdiha vrednega ne da od sebe, brni nežno kot skuter, mestna vožnja je z njim nenaporna, kar je odlično....posledično je primeren tudi za večji krog kupcev 50+ (običajno imajo le tisti toliko na TR da odkeširajo ohoho € za rdečega prestižnega lepotca)............. potem od teh 6k obr naprej pa zadiha V4 agregat in je race poezija........vseeno pa daje občutek kot, da ima manj moči kot brutalni KTM......če rdečega mučiš s prenizkimi obr v previsoki prestavi se zaradi tresljajev grdo zatrese ekran, kot da bi hotel odpast, to se ne zgodi pri KTM, ker se ne v podobni situaciji ekran ne trese.....rdeči se pelje se super v vseh situacijah, lahkotno, kot, da nebi imel toliko kg, zavore odlične, močne, natančno doziranje, vetrna zaščita najboljša kar sem jih kdaj vozil na bajkih, brez piša in turbolenc okrog čelade......čeprav je meni bolj všeč "veter v laseh" ...... QS odličen pri praktično vseh obratih, za nijanso boljši kot od KTM.....vzmetenje v vseh položajih mehkejše kot od KTM, ki je bolj trd, Deuče bolje pobira neravnine in deluje prilepljen na asfalt........ Sinovo pogled: sedi in hendla se bolje na bajku, takoj si domač z njim k se usedeš nanj, odličen bajk v vseh pogledih, lahkotnejši in boljši kot KTM, lepše pada v ovinke, k se zavrti je race užitek, priznam, da sem ga stežka dohajal po Mariji reki z oranžnim, v glavnem full boljš za pelat k oranžen - zanj, vendar to ni povsem relevantno mnenje, ker voz Dučeja, se pa z marsičem strinjam z njim..... Žena kot sopotnica: dovolj prostora za noge, zadaj udoben sedež, dovolj visok, tako, da se lepo vidi na števc in ja lahko takoj jamrala, da preveč leti , sicer pa zanjo gret sedež super, držala za roke na pravem mestu in zadnji velik kovček z naslonjalom daje dober občutek, predvsem zato ker je več prostora v njem V glavnem Ducati MS V4 je odličen premium bajk s premium ceno.....multiuporaben, nebi ga pa preganjal po off-roadu, ker bi srce in denarnica jokala...... Na kratko naš pogled, verjetno bi lahko še kaj dodal, samo......sem v dveh mesecih že nekaj pozabil......EMŠO dela svoje SREČNO mladench, Frenk 67, DAMI34 in 17 others 15 5
Gallus Objavljeno November 8, 2021 Opozori Objavljeno November 8, 2021 Multistrado V4S imam od oktobra naprej ? ... Prevozil malo pod 3 kkm ... Za kakšno posebej poglobljeno oceno je še prezgodaj ... Z večino stvari, ki jih je napisal Luka66 se sicer načeloma strinjam ... Nobene pripombe nimam na agregat, zavore in ciklistiko motocikla, ki so enostavno odlični ... Tudi cena prvega servisa je bila "normalna" ... 150 € .... Poraba goriva je sicer nekoliko višja od motorjev, ki sem jih imel pred tem, vendar so moji prejšnji motorji več ali manj "neprimerljivi" s V4S .... Komaj čakam pomladi ... ? Luka66, Kugelschreiber, Quest in 2 others 5
b2z25 Objavljeno November 8, 2021 Opozori Objavljeno November 8, 2021 pred 14 urami, Luka66 pravi: kje je teh deklariranih 170KM Dyno je nameril "zgolj" 143,8 KM (vir: Ducati Multistrada V4 Pikes Peak | Cycle World)
DAMI34 Objavljeno November 8, 2021 Opozori Objavljeno November 8, 2021 150, al 170 al 160 konjev..vse je ista pašta, več vloge igra verjetno karakter. V2 sune V4 drugače poje, bolj je vse v zaznavanju al pa filingu, včasih misliš da imaš veliko več konjev pod ritjo, kot jih je res, včasih pa manj kot jih je res. Pa od nastavljene elektronike. Luka66 1
Luka66 Objavljeno November 8, 2021 Opozori Objavljeno November 8, 2021 KTM je večji, predvsem višji bajk in temu primerno se tudi pelje.......zame je največji + pri Duceju agregat, ki je res odličen v vseh pogojih, zraven pa kup tehnoloških sladkorčkov in ne-potrebne dodatne opreme......sicer bi bila meni zadaj bolj všeč enojna nihajka za lepim kolesom in spredaj 17 colsko kolo, samo ........ za teke pride še z boljšimi komponentami in seveda posledično hudičevo drag novi premium Pikes Peak Menjalnika pri obeh odlična, težko bi se odločil kateri je boljši, širše krmilo pri dučeju daje boljši občutek nadzora bajka, zadnja zavora je pri KTM bolj konkretna, kratek hod in delujepa bolj on-off, pri dučeju ima daljši hod in je manj učinkovita v primerjavi s KTM, ki ga je potrebno bolj potiskat v krivine, kjer je bolj kirurško natančen, je tudi bolj čvrst, trd ...... na žalost se to ne prenaša na voznika ...... kot pravi sin je prej na zadnjem kolesu kot duče, potem itak pri obeh e-opravi svoje in se posedeta.......zanj je duče poleg vseh superlativov tudi idealen za "duvanje" v dvoje osvetlitev cestišča ne morem komentirat, ker nisem vozil ponoči.......osvetlitev zadnje tablice je nekoliko italijansko posebna, s strani, da lahko hitro zapneš s kako zadevo in odlomiš vse skupaj, ko ni kovčka ob strani. bi ga imel? neumno vprašanje........je drag? kakor za koga......je vreden svojega denarja? kakor za koga........je najboljši v svojem razredu? kakor za koga..... trenutno zame JA vendar rabim za naslednjo moto turo drugačen tip bajka...... Da nebo napačno razumljeno, nisem "zunanji promotor" za AS in Ducati.....sicer smo pri njih kupili 5 bajkov (4 nove in enega testnega) in še kup moto opreme, sedaj pa, ko sem se zanimal za novo AT mi glavni odgovorni "dobrodušno" (beri stežka) daje še dodaten popust 140€ (poleg 500€, ki ga dobijo vsi za plačilo rezervacije bajka), ker sem tečnaril okorg cene........situacija veoma složena z dobavo, novih bajkov kao ni.......no v D jih je na tone, novih, dogovoriti se da za konkreten popust in dodatno opremo pa noben problem......ja takle imamo pri nas za stalne stranke. SREČNO DAMI34 in mladench 2
DAMI34 Objavljeno November 8, 2021 Opozori Objavljeno November 8, 2021 absolutno je potrebno za pravo oceno sesti še na KTM SDGT. Je drugačen od KTM ADV, bolj kirurško natančen, bolj precizen , bolj sune, zahteva malce več "predznanja" al pa spoštovanja. Zna biti da je prekleto blizu dučetu ali obratno. Loba 1
Luka66 Objavljeno November 8, 2021 Opozori Objavljeno November 8, 2021 Nekako po "namenu" nista isti razred, duče V4 MS ima 19 col spredaj, kao bolj univerzalen oz. prava MS, zame škoda, ker bi 17 col spredaj z drugačno ciklistiko še bolj pasalo tem agregatu, je pa res, da ga zmogljivosti agregata postavljajo v razred, BMW S1000 XR, KTM SD 1290 GT......se pa strinjam, da vsak KTM 1290 rabi malo več vsega od voznika DAMI34 1
pjotr Objavljeno November 29, 2021 Opozori Objavljeno November 29, 2021 Sem multi-štrudla tudi sam peljal jeseni in sem bil presenečen in navdušen. Presenetila me je predvsem lahkotnost upravljanja (igrivost), obračalni krog, si takoj domač.... Agregat je zelo lepo delujoč pri vseh obratih, ampak manj brutalen kot oranžni 1290. QS je tudi mal boljši kot na mojem 1290 SAs, kjer včasih kar mal pocuka. Zavore tudi nekoliko bolj grizejo, pa že na 1290 sploh niso slabe. Duče je mehkejši, sem ga kar precej stršal da mi je bil OK. Sem se pa na štrudlu moral znova navadit na posedanje nosu pri zaviranju, ker ima KTM funkcijo anti-dive in je to res carsko. Če bi kaj pograjal je le cena in malo višja poraba. Aja, pa še nekaj; vse kar je na rezervoarju je mal nepraktično: - gumb za kontakt (ko natakneš tank-torbo, je gub skrit nekje zadaj/spodaj) - odpiranje rezervoarja s ključem (vem da je bolj ziher ampak stalno bom vlekel ključ iz žepa in nazaj) - predalček za telefon (je nekam majhen za telefon s kablom vred in ne da se ga odpret če imaš nataknjeno tank-torbo) Sicer pa well done! lp, P. Luka66, GoBobi in siks 2 1
Luka66 Objavljeno Februar 2, 2022 Opozori Objavljeno Februar 2, 2022 Motor za k nam, rdeč za v rdeče revirje ? Pri nas bi rekli lep k ps ..... Za bajk mislim ? hudo lepo in natančno sestavljeno, enojna zadnja nihajka in 17 col spredi gasaaaa Letos vsi razprodani.......cena pih sitnica od 30 jurjev, menda se v SLO se slabo živi.....ako je ovo kriza nek samo traje. SREČNO Joker, Quest, raza in 3 others 5 1
raza Objavljeno Februar 2, 2022 Opozori Objavljeno Februar 2, 2022 Ko sedeš, res trdo sedeš. Nobenega komforta. Prav nič potovalno naravnan. Bmflar, DAMI34, mladench in 1 other 4
mladench Objavljeno Februar 3, 2022 Avtor Opozori Objavljeno Februar 3, 2022 Jah Ducati je žrebiček proti GS kravi, XR juncu in angleškemu osličku
Luka66 Objavljeno Februar 3, 2022 Opozori Objavljeno Februar 3, 2022 Ta verzija v salonu je verzija Pikes Peak, čisto drug bajk od "običajnega" V4.......top of the top MS, Ohlins, kovana platišča, res dodelani detajli.....kot pravi sin idealen za Qurčenje ? Klasični V4S je bil meni in ženi veliko udobnejši, ter bolj uglajen, kot KTM SAS, ki je trši in britva za vozit....... res pa le eno popoldne vožnje, kako je na dolgih turah, težko sodim, verjamem, da je odličen, ker je tudi agregat biser.....bodo pokazale izkušnje. Bmflar in siks 2
Luka66 Objavljeno Marec 29, 2022 Opozori Objavljeno Marec 29, 2022 I ja bi sine 😃 Loba, DAMI34, mladench in 1 other 3 1
Luka66 Objavljeno Oktober 2, 2022 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2022 No tale iz Borgo Panigaleja je pa huhhhh Tist pravi......v prispodobi......k se oženiš z lepo manekenko, pa ti tudi dobro kuha in pere umazane gate 😜 mladench, Mavti, DAMI34 in 3 others 5 1
bajkr88 Objavljeno Oktober 2, 2022 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2022 Ti si cist zalublen v ta motor..a ga še nimas? Res je lep in tud na cesti izstopa med vsemi bmw ktm... Wau je
Luka66 Objavljeno Oktober 2, 2022 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2022 pred 4 urami, bajkr88 pravi: Ti si cist zalublen v ta motor..a ga še nimas? Res je lep in tud na cesti izstopa med vsemi bmw ktm... Wau je Pride v prodajo naslednje leto, my 2023, so komaj začeli pobirat naročila....tako, da še ne... 🙃
Luka66 Objavljeno Oktober 2, 2022 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2022 pred 4 minutami, Lipstick pravi: Je pa samo lep.... Lepota je stvar okusa, drugo je kako ti bajk sede, ko se pelješ z njim.....kako so dodelani detajli, preformanse, kakšna je oprema in tehnologija na bajku so dejstva......zame njegov V4 v tem razredu nima konkurence, ker je lahko tudi tako hudičevo športen, morda mu lahko le še SAS delno konkurira..........in tudi umirjen za dolga potovanja, no sedaj ima tale še večji rezervoar.......vrhunski multipraktik.....imajo pa praktično vsi bajki v tem razredu drugačen motor in karakter, namen pa podoben, tako, da vsakemu svoje za užitek ponudba je raznolika.......je pa cena huda.....pre-visoka, kot tudi pri ostalih dvokolesnikih tega višjega razreda, ki so naloženi z vso ne-potrebno dodatno opremo No za Azijo bi si še vedno izbral AT...ziher je ziher raza, mladench, Zivnorc in 1 other 4
Popularna objava Gallus Objavljeno Oktober 20, 2022 Popularna objava Opozori Objavljeno Oktober 20, 2022 (popravljeno) Prva sezona se počasi končuje ... ne ni še konec 😎. Trenutno se je števec ustavil na 24101. Popravljeno Oktober 20, 2022. Popravil Gallus siks, RobiRoberto, MiNa in 13 others 15 1
Popularna objava Gallus Objavljeno Januar 21, 2023 Popularna objava Opozori Objavljeno Januar 21, 2023 Sezona se je končala že pred časom, zato sem se odločil, da napišem kratko mnenje o motorju. V prvi sezoni sem prevozil 24 566 km. Nad motorjem sem navdušen in komaj čakam, da se začne nova. Kljub temu, da se po dveh kolesih prevažam že skoraj 30 let in sem do sedaj vozil v glavnem motorje z več kot 1200 ccm, še nikoli nisem imel takega nasmeška na ustih … poezija, vam povem.😜 O agregatu ni zgubljati besed, poezija. Moči več kot dovolj, navora tudi. Poraba med 5,7 in 6,4 l/100 km, kar je veliko in malo. Veliko zato, ker je rezervoar dokaj majhen (22 l) in dopušča cca. 300 km dosega (meni je enkrat uspelo 340 km)… želel si bi vsaj 5 l več (glede na to kako jaz uporabljam motor), malo pa zaradi moči in užitkov, ki ga nudi ta motor … sicer pa kdor kupil leva, ne sme javkat, da je meso drago … Različni režimi delovanja motorja omogočajo, da vsak najde tisto, kar išče. Vodljivost motorja je izredno dobra, vzmetenje je povsem nastavljivo (elektrosko) in vrhunsko opravlja svojo nalogo. Zavore so kos svoji nalogi, ABS deluje izredno dobro (pomembno je, kako si ga vsak prilagodi). Sedež je udoben, na dolgih vožnjah ne utruja. Oba sedeža imata gretje, ki je včasih celo preveč močno, enako velja za gretje ročic. Veterna zaščita dobra, sam sem dodal še majhno šipico na vrhu originalne šipe (da lahko bolj natančno preusmerim tok zraka mimo/nad čelado, še posebej kadar vozim z dvignjenim podbradnim delom čelade – kar je zelo pogosto). Vsi sistemi: - Adaptivni radarski tempomat - BDS (blind spot detection) – senzor mrtvega kota - DTC (Ducati traction control) - ABS - DWC (Ducati wheelie control) - DQS (Ducati quick shift) - DRL (avtomatsko prižiganje luči) delujejo brez napak. Vsak sistem je mogoče znotraj različnih načinov režima vožnje (mode: sport, touring, rain, off-road) nastavljati. Običajno je za vsak sistem na voljo 10 različnih nastavitev. Zgleda zapleteno, pa ni. BDS – je kar se tiče varnosti bistveni korak naprej za motorista. Deluje dejansko izredno, ves čas uporabe nisem nikoli zasledil, da ne bi signaliziral, kaj se dogaja. Led luči s funkcijo DLR in dodatnimi lučmi so izjemne, vožnja po temi ni nobeden poblem. Tovarniške pnevmatike v celoti opravijo svojo nalogo. Prvi komplet sem zamenjal pri 11 100 km (predčasno, ker sem se odpravljal na daljšo pot), drugi komplet je zadržal do konca sezone (13 300 km). Samo enkrat mi je malo zdrsnila zadnja guma (mokra cesta v serpentini v Dolomitih pri nekje 10 stopnjah Celzija). Komplet gum Pirelli scorpio trail II z menjavo in centriranjem stane nekje med 260 in 280 €. Zaenkrat ne razmišljam, da bi na motor nataknil kaj drugega. Zaslon je pregleden in dobro viden tudi v sončni bleščavosti, podatkov je skoraj preveč, vendar so pregledni. Vsi potrebni podatki za vožnjo dobro razporejeni. Zame, ker na blizu že bolj slabo vidim, bi bilo dobro, če bi bili nekateri podatki večji … kaj čemo, starost je žalost … Bočna tovarniška plastična kovčka (dela jih Givi) sta dovolj, če potuje en sam. Lahko bi bila večja. Kovčka sta vodoodporna in dokaj robustno narejena (preverjeno v praksi). Malo je nadležno občasno zamolklo ropotanje le teh, saj so na drsnih nosilcih, ki omogočajo premikanje kovčkov levo – desno in ob večjih neravninah na cesti kaj kmalu povedo, da so še na svojem mestu. Bluetooth povezava med telefonom, čelado in motorjem deluje dobro, brez napak. Krmiljenje telefona, glasbe je enostavna in pregledna (vidna na zaslonu), Wi-fi povezava, ki je potrebna za zrcaljenje navigacije na zaslon motorja preko programa Ducati connect, pa mi ne deluje oziroma se ustavlja do te mere, da je zame neuporabna. S pooblaščenim serviserjem smo ugotovili, da z nekaterimi telefoni deluje, z nekaterimi pa ne. Težavo odpravljajo v povezi s ponudnikom navigacije Sygic. Cena servisa se mi ne zdi pretirana (na 1000 km = 160€, zamenjava olja in oljnega filtra na 8000 km = 100 € (nisem čakal servisnega intervala na 15 kkm, ker se mi je to zdelo preveč), na 15 kkm = 236 € in servis na 24 500 = 710 € - zamenjano olje, filtri, obe pnevmatiki in prednje zavorne obloge, ki sicer še niso bile povsem obrabljene, zdržale bi še cca 3 – 5 kkm). Vsi servisi narejeni pri pooblaščenem serviserju. In za konec … če odmislimo visoko ceno motorja, gre po mojem mnenju za izjemen motor v vseh pogledih, seveda z nekaterimi minimalnimi napakami, ki sem jih zgoraj navedel. V tem opisu gre zgolj in samo za mojo videnje in oceno motorja. Namenoma nisem želel motorja primerjati z nobenim drugim, da ne bi izpadlo, da vsak svojega konja hvali … Uživajte, se vidimo na cesti … Nightmare, bajkr88, 3nity in 9 others 10 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se