Skoči na vsebino

Ducati Multistrada V4 in V4RS (2024)


mladench

Priporočene objave

Ah @Kugelschreiber kva to vse moja opaz 😄 

Ko so dali ven V4 sem bil razočaran in vesel. Oblikovno mi ni bil "waw" in takrat tudi pomislil nisem, da bi menjal. Pogled na mojega V2 je ostal zasanjano zaljubljen 🥰 zato je še vedno pri hiši in mislim, da bo še kar nekaj časa. Naštimal sem si ga po meri (trša vzmet, eliminator, akrapo,zaloga olja, itd,.) in zaenkrat špila u nulo vse. Pokrije vse potrebe. Potovanja v dvoje, razigrana jadranka s kolegi ali pa kruzanje v laganem tempu. Pa ko zarohni v2 mam metuljčke v trebuhu 😅

IMG_6812.thumb.jpeg.29ae9f5b8bd130c15415cef9d775712d.jpeg

Z v4 se nisem še vozil. Nisem šel na testno. Bi bila pa tale izveba vredna greha...

IMG_6900.thumb.webp.2d581d75015b1cc31efe63b960bf27ef.webp

... ampak zdaj se bolj ubijam z vprašanjem 701 ali T7 🙄🤔🤕

  • Všeč mi je 4
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Introducing the most complete Multistrada V4 ever. Welcome lovers of long distances to maximum comfort and safety without boundaries: ducat.it/MultistradaV4GrandTour
The Multistrada V4 S Grand Tour is a fully equipped motorcycle, complete in every way that you deserve. From the luxurious livery and attention to detail in design, to state of the art electronic solutions, reliable and removable side cases, top tier safety and radar systems and a supreme support network, always available for your next, or your biggest outing. 
based on the S model with Travel & Radar equipment. It is equipped as standard with radar system with Adaptive Cruise Control (ACC) and Blind Spot Detection (BSD) to improve safety and riding comfort, TPMS system, which shows the tire pressure on the dashboard, and additional LED spotlights that improve visibility at night and in case of fog.
The 60 liter side cases come integrated with the livery of the bike so you can take everything you need with you even on longer trips. 
Comfort on the Multistrada V4 S Grand Tour is also increased by the standard equipment of heated grips and rider and passenger seats. 
Incorporating several updates adopted on the V4 Rally, the handlebar is rigidly mounted on the steering head, returning a more direct riding feeling without compromising comfort. The passenger seat is the model introduced on the V4 Rally, for optimal support on long distances.
To improve thermal comfort, the Multistrada V4 S Grand Tour adopts heat shields on the swingarm and on the left side of the rear subframe, and the closable conveyors in the leg area. The compartment dedicated to the smartphone is now ventilated.
Enjoy total peace of mind even on the most demanding journeys thanks to the reliability of the Multistrada V4  and the Roadside Assistance and Multistrada 4EVER programs. To find out more and to Tour Your Way click here – ducat.it/MultistradaV4GrandTour

#MultistradaGrandTour #MultistradaV4 #Multistrada #GrandTour #TourYourWay #DucatiWorldPremiere #DWP2024

Elitni motocikel 😊

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...
  • 2 mesecev pozneje...

@Luka66  Kje si nabavil tele crashbare?  Lahko kak link.

Te bi tudi sam potreboval, pa še všečno so narejeni.

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, SAR-Solo Adventure rider pravi:

@Luka66  Kje si nabavil tele crashbare?  Lahko kak link.

Te bi tudi sam potreboval, pa še všečno so narejeni.

Hvala

Zdravo.

To so original crashi, Duce OEM parts, prvo, ko sem naročil motor so bili v ponudbi le črni, ki sem jih tudi naročil, ko sem prevzel motor le ti še niso bili dobavljivi, ker so za Rally verzijo nekoliko drugačni - višji kot za običajno MS, potem so dali v ponudbo še to verzijo in sem si premislil 🙃 sem jih pa čakal še skoraj pol leta 😕

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

Mojega Božička imam res rad, fejst dec, vedno nekje najde in mi prinese ravno tisto kar si želim 😉

Malo je bil pozen, samo prinesel točno to kar sem mu napisal 👍  in potrdil na spletni banki 🙃

20240107_094304.jpg.04ff1efbe0ef3eab98312d144e722621.jpg

20240107_094343.jpg.30c95986b72c3f5eb9afc1d028252c73.jpg

Žena sicer pravi, da sam sebi kupujem, tako, da sem jo moral spomniti, da je isti Božiček obdari tudi njo :)  iz istega proračuna 🙃 tako, da bo primanjkljaj v njem skupen, še v dovoljenih okvirih  EU direktiv  🤪

Danes je tak primeren dan, da sem se lotil šraufanja Dučeja, jah to je usoda pri redečih 😉 

Komplet kot mora biti, kvalitetno izdelan, z lepilom za matice zraven in dobrimi navodili, genau za take, ki nimamo pojma 🙃

20240107_094544.jpg.86ab32b12aea9ef025e5a30d27980493.jpg

Kao nek mehanik 

20240107_105540.jpg.0f08347a25e9a72f16561009acb5b6f4.jpg

20240107_103503.jpg.2a41dffd54a0159302dc93eb6a1ccb31.jpg

20240107_102559.jpg.52d027c654cddba4b19cc606da7776e2.jpg

Nato je prišla na vrsto nekoliko bolj zahtevna montaža dodatnih ledic......zakaj ne cenejše originalne, za katere je vsa napeljava z gumbom za vklop že na bajku?? Wunderlichove imajo boljšo svetilnost skoraj kot Denali 8000lum in možnost kup kombinacij, dnevne svetilnosti, delovanje skupaj z utripalkami, ali s hupo, ali kratkimi lučmi.....originalno močnostno napeljavo z gumbom bom uporabil za krmiljenje, o ostalih kombinacijah, ki so možne bom še premislil, kaj bi imel...... prvo na vrsti mehanski del 🛠️

20240107_103944.jpg.2628f68e33c72ba69753087b02b04aab.jpg

20240107_104543.jpg.1bce611e1bba198c04479616dac1ce0f.jpg

20240107_110904.jpg.b83f563f32bf2ee52c6f694bd66b0c4a.jpg

20240107_114631.jpg.af6c47088c72dde3d0f5f807d8a07c3d.jpg

20240107_114638.jpg.9f3372c77e88f2b6d33b6d5e38dd535f.jpg

20240107_123212.jpg.ccf339fb6c37bc706601e41d597274f6.jpg

Kupil tudi razdelilnik za polnenje, ker je vse več ne-potrebnih porabnikov, ki jih imamo na poti.....in potem groza na pakungi piše, da je narejen le za bavarca in angleža 😮 ne vem, če bi ga uporabljal 🤪😂

20240107_104143.jpg.ee4762681ba21d3a02bcb2e2990d8f66.jpg

Nekaj naredil, sedaj grem pa pogledat, če je žena kaj hvaležna Božičku in mu je kaj skuhala za kosilo :)

SREČNO

 

Popravljeno . Popravil Luka66
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

Kako je motorjev računalnik prežvečil priklop dodatnega porabnika?

Moj anglež za enkrat ne prenese dodatne zavorne luči montirane v givi kovčku :hmm:

Ob aktiviranju zavorne luči za hip prižge, potem pa računalo zazna povečano porabo in izklopi vse skupaj.

Upam, da se da računalniku na testerju dopovedat, da ni nič narobe, oz. nastaviti potreben višji tok za delovanje obojih luči.

Moram še izmeriti koliko več A rabi za napajanje dodatnih 10 rdečih ledic.

Popravljeno . Popravil raza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

Zaenkrat dela BP, mislim brez nekih neprijetnih lučk na armaturki...... sem pa vezal tako, da je mogoče vklopiti na dodatnih LED le dnevne luči in polno svetilnost....so mi pa na servisu vklopili softwersko močnostno inštalacijo za dodatne OEM LED luči, ki sem jo uporabil za krmiljenje in vklop z OEM gumbom, ki je že tovarniško na bajku, s tem stikalom, ki je bil zraven ledic pa preklapljam med dnevno in nočno svetilnostjo, po priloženi shemi za priklop ledic, bi moral vzet napajanje za krmiljenje iz vtičnice na armaturki, zraven so tudi vsi potrebni vmesni konektorji za vezave, da ni nekega dodatnega "cvikanja in vezanja" kablov (res dober komplet), jih pa nisem uporabil, ker sem nekoliko drugače vezal, malo zakompliciral 🙃 ......nisem se pa še igral s tistimi možnostmi delovanja dodatnih ledic ob vklopu utripalk, hupe.....verjetno se tudi ne bom....mi je pomembno, da imam še nekaj več svetlobe ponoči in to je to. 

Popravljeno . Popravil Luka66
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej, vezal si na predpripravo za OEM meglenke, OK to je potem razumljivo.

Predpriprave za dodatno zavorno luč pač ni na bajku in sem pač vezal vzporedno na obstoječo, kot pri vseh predhodnih mopedih. Ta je očitno prepameten in bo potreben poseg z testerjem..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 26 minutami, raza pravi:

Torej, vezal si na predpripravo za OEM meglenke, OK to je potem razumljivo.

Predpriprave za dodatno zavorno luč pač ni na bajku in sem pač vezal vzporedno na obstoječo, kot pri vseh predhodnih mopedih. Ta je očitno prepameten in bo potreben poseg z testerjem..

Samo krmiljenje teh dodatnih W-ledic sem vezal na močnostno predpripravo za OEM meglenke, ker so  Wund močnejše (2X40W) od njih, jih nisem upal vezat na močnostno predpripravo inštalacije za OEM meglenke, da nebi kaj "spajsu" 🤪 pa tudi dodatnih možnih funkcij W-ledic, predvsem dnevnimi luči nebi imel, močnostno inštalacijo sem potegnil dodatno, s kabli, ki so priloženi W-kompletu z relejem in varovalko od ACC....malo priredil po željah, pomembno, da delajo :)  svetilnost res je odlična, primerljiva z Denali-jevimi, le višino bo potrebno še nastavit, po navodilih v kompletu, zame tako hudo tečno delo, je potrebna ravna podlaga in na določeni razdalji najbolje garažna vrata, da se lepo vidi in izmeri višina svetlobnih snopov, od Denalija sva jih s sinom na H-AT dobro uro nastavljala, po domače xeba, za dober mm jo obrneš pa sveti u pm :( 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 8 mesecev pozneje...

#Luka66, ali kateri drugi lastnik MS V4. Zavore so integralne, tako kot na večini BMW? Stisneš prednjo, pa dejansko stisneš tudi zadnjo?

Prebiram

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Marko P. pravi:

#Luka66, ali kateri drugi lastnik MS V4. Zavore so integralne, tako kot na večini BMW? Stisneš prednjo, pa dejansko stisneš tudi zadnjo?

Prebiram

Nisem lastnik, ampak vem da niso integralne zavore. Jih pa baje dobi facelift model za 2025 leto baje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 18. 9. 2024 ob 11:14, Marko P. pravi:

#Luka66, ali kateri drugi lastnik MS V4. Zavore so integralne, tako kot na večini BMW? Stisneš prednjo, pa dejansko stisneš tudi zadnjo?

Prebiram

Ne, z my 2025 bodo imeli bilj cestno orientirani modeli V4, V4 S and V4 Pikes Peak, model Rally pa ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
Ob 18. 9. 2024 ob 12:19, kasti pravi:

Nisem lastnik, ampak vem da niso integralne zavore. Jih pa baje dobi facelift model za 2025 leto baje.

Tudi KTM 1290 SA ima integralno zavoro, kar mi pride prav, ker nožne ne morem stisniti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, Frenk 67 pravi:

Tudi KTM 1290 SA ima integralno zavoro, kar mi pride prav, ker nožne ne morem stisniti.

Si ziher?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 34 minutami, siks pravi:

Si ziher?

image.png.1ecf36c422c5eeea5dc1ad3fbef707f5.png

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, siks pravi:

Sam to ni model 19, kot ti piše v avatarju?!

Ima tudi model 19 enako očitno...

Screenshot_2024-11-06-23-00-53-693_com.google.android.apps.docs.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, siks pravi:

Ima tudi model 19 enako očitno...

Screenshot_2024-11-06-23-00-53-693_com.google.android.apps.docs.jpg

Če ne bi bilo, bi šel že zdavnaj v maline.  😜 Bremzam samo z ročko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kombiniran zavorni sistem z ABS sem imel že na H-VFR 800, my 2005, to ni neka huda novost..... ima pa prednosti in pomanjkljivosti, odvisno od uporabnika in situacije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!