Skoči na vsebino

Ducati Multistrada V4 in V4RS (2024)


mladench

Priporočene objave

lepi posnetiki iz Sardinije, tudi Slovenije; Schaaf po 4200 km prevoženih z MS V4 s pravi, "da je v primerjavi z GS-om bolj agilna in precizna od GS-a, da ima večji fun faktor, da se čuti kot lažja za vozit, da je pri počasni vožnji dobro zbalansirana, ko jo pa spustiš "iz lajne" v seprpentine, pa pravi, se ji zmeša in daje je ful dober občutek, ki ga še ni občutil na Adventer motorjih, ta kombinacija stabilnosti in agilnosti je vrhunska"..., skratka, ful ga hvali, ampak v nadaljevanju pravi da ni vse tako rožnato... no, me zanima, če bo kdo od vas GS-evcev prešaltal na V4 ?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 minutes ago, Loba said:

no, me zanima, če bo kdo od vas GS-evcev prešaltal na V4 ?

Jaz ne. MS je konkurenca XR in ne GS.
GS sploh ADV ima dosti več prostora za prtljago (večje kovčke), kar pride prav za mesečni dopust za 2 osebi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 minutes ago, ftp said:

Jaz ne. MS je konkurenca XR in ne GS.
GS sploh ADV ima dosti več prostora za prtljago (večje kovčke), kar pride prav za mesečni dopust za 2 osebi.

Se ne bi strinjal s teboj, ta MS V4 z 19 col je čista konkurenca GS-u, novi https://www.ducati.com/ww/en/bikes/multistrada/multistrada-v4-pikes-peak pikes peak pa XR-u. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Multistrado V4S imam od oktobra naprej ? ... Prevozil malo pod 3 kkm ...

Za kakšno posebej poglobljeno oceno je še prezgodaj ... Z večino stvari, ki jih je napisal Luka66 se sicer načeloma strinjam ...

Nobene pripombe nimam na agregat, zavore in ciklistiko motocikla, ki so enostavno odlični ... 

Tudi cena prvega servisa je bila "normalna" ... 150 € .... Poraba goriva je sicer nekoliko višja od motorjev, ki sem jih imel pred tem, vendar so moji prejšnji motorji več ali manj "neprimerljivi" s V4S ....

Komaj čakam pomladi ... ?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

150, al 170 al 160 konjev..vse je ista pašta, več vloge igra verjetno karakter. V2 sune :P V4 drugače poje, bolj je vse v zaznavanju al pa filingu, včasih misliš da imaš veliko več konjev pod ritjo, kot jih je res, včasih pa manj kot jih je res. Pa od nastavljene elektronike.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KTM je večji, predvsem višji bajk in temu primerno se tudi pelje.......zame je največji + pri Duceju agregat, ki je res odličen v vseh pogojih, zraven pa kup tehnoloških sladkorčkov in ne-potrebne dodatne opreme......sicer bi bila meni zadaj bolj všeč enojna nihajka za lepim kolesom in spredaj 17 colsko kolo, samo ........ za teke pride še z boljšimi komponentami in seveda posledično hudičevo drag novi premium Pikes Peak :)
Menjalnika pri obeh odlična, težko bi se odločil kateri je boljši, širše krmilo pri dučeju daje boljši občutek nadzora bajka, zadnja zavora je pri KTM bolj konkretna, kratek hod in delujepa bolj on-off, pri dučeju ima daljši hod in je manj učinkovita v primerjavi s KTM, ki ga je potrebno bolj potiskat v krivine, kjer je bolj kirurško natančen, je tudi bolj čvrst, trd ...... na žalost se to ne prenaša na voznika :P ......  kot pravi sin je prej na zadnjem kolesu kot duče, potem itak pri obeh e-opravi svoje in se posedeta.......zanj je duče poleg vseh superlativov tudi idealen za "duvanje" v dvoje :D   osvetlitev cestišča ne morem komentirat, ker nisem vozil ponoči.......osvetlitev zadnje tablice je nekoliko italijansko posebna, s strani, da lahko hitro zapneš s kako zadevo in odlomiš vse skupaj, ko ni kovčka ob strani.
20210902_141918.thumb.jpg.6747791f81383c5c9c7fdfde9887ec70.jpg
 
bi ga imel? neumno vprašanje........je drag? kakor za koga......je vreden svojega denarja? kakor za koga........je najboljši v svojem razredu? kakor za koga..... trenutno zame JA
vendar rabim za naslednjo moto turo drugačen tip bajka......
Da nebo napačno razumljeno, nisem "zunanji promotor" za AS in Ducati.....sicer smo pri njih kupili 5 bajkov (4 nove in enega testnega) in še kup moto opreme, sedaj pa, ko sem se zanimal za novo AT mi glavni odgovorni "dobrodušno" (beri stežka) daje še dodaten popust 140€ (poleg 500€, ki ga dobijo vsi za plačilo rezervacije bajka), ker sem tečnaril okorg cene........situacija veoma složena z dobavo, novih bajkov kao ni.......no v D jih je na tone, novih, dogovoriti se da za konkreten popust in dodatno opremo pa noben problem......ja takle imamo pri nas za stalne stranke.
SREČNO
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

absolutno je potrebno za pravo oceno sesti še na KTM SDGT. Je drugačen od KTM ADV, bolj kirurško natančen, bolj precizen , bolj sune, zahteva malce več "predznanja" al pa spoštovanja. Zna biti da je prekleto blizu dučetu ali obratno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekako po "namenu" nista isti razred, duče V4 MS  ima 19 col spredaj, kao bolj univerzalen oz. prava MS, zame škoda, ker bi 17 col spredaj z drugačno ciklistiko še bolj pasalo tem agregatu, je pa res, da ga zmogljivosti agregata postavljajo v razred, BMW S1000 XR, KTM SD 1290 GT......se pa strinjam, da vsak KTM 1290 rabi malo več vsega od voznika :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Sem multi-štrudla tudi sam peljal jeseni in sem bil presenečen in navdušen. Presenetila me je predvsem lahkotnost upravljanja (igrivost), obračalni krog, si takoj domač.... Agregat je zelo lepo delujoč pri vseh obratih, ampak manj brutalen kot oranžni 1290.  QS je tudi mal boljši kot na mojem 1290 SAs, kjer včasih kar mal pocuka. Zavore tudi nekoliko bolj grizejo, pa že na 1290 sploh niso slabe. Duče je mehkejši, sem ga kar precej stršal da mi je bil OK. Sem se pa na štrudlu moral znova navadit na posedanje nosu pri zaviranju, ker ima KTM funkcijo anti-dive in je to res carsko.

Če bi kaj pograjal je le cena in malo višja poraba. Aja, pa še nekaj; vse kar je na rezervoarju je mal nepraktično: 

  - gumb za kontakt (ko natakneš tank-torbo, je gub skrit nekje zadaj/spodaj)

  - odpiranje rezervoarja s ključem (vem da je bolj ziher ampak stalno bom vlekel ključ iz žepa in nazaj)

 - predalček za telefon (je nekam majhen za telefon s kablom vred in ne da se ga odpret če imaš nataknjeno tank-torbo)

 

Sicer pa well done!

 

lp, P.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Motor za k nam, rdeč za v rdeče revirje ?

20220202_093641.thumb.jpg.20094298063b575204f031219aa5f4ae.jpg

Pri nas bi rekli lep k ps .....

20220202_093858.thumb.jpg.e614a13db73c760c55f596551ad757d6.jpg

Za bajk mislim ?             hudo lepo in natančno sestavljeno, enojna zadnja nihajka in 17 col spredi    gasaaaa 

20220202_093902.thumb.jpg.776c1334ee6f2ba053a1ddb1e6db4aa4.jpg

Letos vsi razprodani.......cena pih sitnica od 30 jurjev, menda se v SLO se slabo živi.....ako je ovo kriza nek samo traje.

SREČNO

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta verzija v salonu je verzija Pikes Peak, čisto drug bajk od "običajnega" V4.......top of the top MS, Ohlins, kovana platišča, res dodelani detajli.....kot pravi sin idealen za Qurčenje  ?

Klasični V4S je bil meni in ženi veliko udobnejši, ter bolj uglajen, kot KTM SAS, ki je trši in britva za vozit....... res pa le eno popoldne vožnje, kako je na dolgih turah, težko sodim, verjamem, da je odličen, ker je tudi agregat biser.....bodo pokazale izkušnje.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 6 mesecev pozneje...

No tale iz Borgo Panigaleja je pa  huhhhh   :)

 

Tist pravi......v prispodobi......k se oženiš z lepo manekenko, pa ti tudi dobro kuha in pere umazane gate  😜

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, bajkr88 pravi:

Ti si cist zalublen v ta motor..a ga še nimas? Res je lep in tud na cesti izstopa med vsemi bmw ktm... Wau je

Pride v prodajo naslednje leto, my 2023, so komaj začeli pobirat naročila....tako, da še ne... 🙃

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Lipstick pravi:

Je pa samo lep....

Lepota je stvar okusa, drugo je kako ti bajk sede, ko se pelješ z njim.....kako so dodelani detajli, preformanse, kakšna je oprema in tehnologija na bajku so dejstva......zame njegov V4 v tem razredu nima konkurence, ker je lahko tudi tako hudičevo športen, morda mu lahko le še SAS delno konkurira..........in tudi umirjen za dolga potovanja, no sedaj ima tale še večji rezervoar.......vrhunski multipraktik.....imajo pa praktično vsi bajki v tem razredu drugačen motor in karakter, namen pa podoben, tako, da vsakemu svoje za užitek :)  ponudba je raznolika.......je pa cena huda.....pre-visoka, kot tudi pri ostalih dvokolesnikih tega višjega razreda, ki so naloženi z vso ne-potrebno dodatno opremo  :(  

No za Azijo bi si še vedno izbral AT...ziher je ziher :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
  • 3 mesecev pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!