Skoči na vsebino

Ducati Multistrada V4 in V4RS (2024)


Priporočene objave

Objavljeno

Ja in ful mi je smešno k to nikjer ne omenjajo, niti noben novinar se ni v to spotaknu. Ti pa to dejansko zelo zoža izbiro gum

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Posiljujejo s propagando "best ducati ever". Z prednaročili hitijo tisti, ki hočjo biti "in" ker je nekaj novega  v resnici pa v veliki večini ogromno razočaranje (FB, ducatiforum.co.uk, ducati.ms). 

Letos so oblikovno brcnili mimo... tudi monster ratal yamaha mt :(

Objavljeno
Ob 14. 11. 2020 ob 14:22, John2005 pravi:

Ja in ful mi je smešno k to nikjer ne omenjajo, niti noben novinar se ni v to spotaknu. Ti pa to dejansko zelo zoža izbiro gum

1000PS zelo hvali motor kot celoto...opiše ga celo kot najboljši ducati doslej...omenja tudi, da je motor kljub prednji 19" celo napredoval...

...zoža ti izbor SS gum, ti pa razširi izbor na 'ADV' gume, kar je za ta segment motocikla po moje celo bolj pomembno...itak praktično nihče s takim strojem ne izkoristi SS potencialov...no, mogoče kak pajkspik rejser... 

Meni osebno je zelo všeč, čeprav pogrešam enoročno nihajko...je pa 30 čukov popolnoma naloudan... 

Objavljeno
16 hours ago, siks said:

1000PS zelo hvali motor kot celoto...opiše ga celo kot najboljši ducati doslej...omenja tudi, da je motor kljub prednji 19" celo napredoval...

...zoža ti izbor SS gum, ti pa razširi izbor na 'ADV' gume, kar je za ta segment motocikla po moje celo bolj pomembno...itak praktično nihče s takim strojem ne izkoristi SS potencialov...no, mogoče kak pajkspik rejser... 

Meni osebno je zelo všeč, čeprav pogrešam enoročno nihajko...je pa 30 čukov popolnoma naloudan... 

Lastniki 1000PS-a so v kratkem času dosegli veliko gledanost in razpoznavnost. Postali so prava firma in prihodki iz naslova reklam so že visoke cifre. Pogodbene obveznosti pa pogosto določajo tudi pridevnike in besedne zveve, ki jih demonstrator mora uporabiti v demonstracijsko oglasevalnem spotu. "Najboljsi do sedaj" je lahko ena izmed njih.... 

Objavljeno

dejstvo pa je, da jo na fula hvalijo vsepovsod, V4 in samo 211 kg suha ? Zelo obetajoče  in dizajnersko ňi usmerjena tipicno Ducatijevsko ampak bolj konvencionalno, bo mogoce tokrat posegla ma trg GS segmenta kupcev? 

Objavljeno
pred 18 urami, Loba pravi:

dejstvo pa je, da jo na fula hvalijo vsepovsod, V4 in samo 211 kg suha ? Zelo obetajoče  in dizajnersko ňi usmerjena tipicno Ducatijevsko ampak bolj konvencionalno, bo mogoce tokrat posegla ma trg GS segmenta kupcev? 

Mislim, da bolj XR trg kot pa GS :)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 1 uro, Vito23 pravi:

Mislim, da bolj XR trg kot pa GS :)

@Lobaima kar prav, se mi zdi.....novi V4 Štrudl bo haral po obeh BMW zeljnikih, tako v XR kot GS klasi!

Novi Štrudl ima namreč performanse XR-a in ima 4 valje (kar je za določene kupce pomembno), ampak ni pa vrstni 4valjnik, kar daje malo "karatkterja" in zadovolji tudi tiste, ki dejansko nočejo vrstne 4valjnike, temveč bolj preferirajo dvovalnike. Hkrati pa ima 19" sprednje kolo in zadaj 17", kar je natančno to, kar ima GS, ki se tudi hitro pelje. Naključje? I dont think so!  In  "italijanski" GS ima skoraj 50 konjev več, to lahko masikoga tudi prepriča, da zamenja stran! In Multištrudl ni več tako lep.... :hmm:.....kaj pa vem....tudi GS ni najlepši, ampak je pa hudo dober all rounder in se prodaja odlično! Se mi zdi, da bi rad Ducati (Audi) rad svojemu bavarskemu konkurentu odščipnil en lep kos pogače tudi v GS segmentu, ki je bil do tega trenutka suvereno v rokah BMW-ja!

Moje razmišljanje pač...

Objavljeno

Konkurenca postaja kar močna

Cestni suvi za nekoliko lepšega terena mogoče.

Skupna značilnost: naloudano, močno, kup kubikov in kojnov, pogačo si bodo delili ni si jo KTM1290 ADV, BMW GS in XR, Multistrada, prejšnje  in še bolj sedanja. To je več al manj to, oziroma špica v ponudbi, sem kaj pozabil?

 

Objavljeno

ampak nekdo je omeni 30 čukov z full opremo...za ta denar je pa BMW ali KTM veliko boljša izbira...tudi glede na aftermarket zadeve...

kar je naredi lepo je šminka....?

Objavljeno (popravljeno)
pred 2 urami, skalaprava pravi:

@Lobaima kar prav, se mi zdi.....novi V4 Štrudl bo haral po obeh BMW zeljnikih, tako v XR kot GS klasi!

Novi Štrudl ima namreč performanse XR-a in ima 4 valje (kar je za določene kupce pomembno), ampak ni pa vrstni 4valjnik, kar daje malo "karatkterja" in zadovolji tudi tiste, ki dejansko nočejo vrstne 4valjnike, temveč bolj preferirajo dvovalnike. Hkrati pa ima 19" sprednje kolo in zadaj 17", kar je natančno to, kar ima GS, ki se tudi hitro pelje. Naključje? I dont think so!  In  "italijanski" GS ima skoraj 50 konjev več, to lahko masikoga tudi prepriča, da zamenja stran! In Multištrudl ni več tako lep.... :hmm:.....kaj pa vem....tudi GS ni najlepši, ampak je pa hudo dober all rounder in se prodaja odlično! Se mi zdi, da bi rad Ducati (Audi) rad svojemu bavarskemu konkurentu odščipnil en lep kos pogače tudi v GS segmentu, ki je bil do tega trenutka suvereno v rokah BMW-ja!

Moje razmišljanje pač...

Pa sej ima ducati in KTM še od nekdaj več ponijev pa vseeno to ljudi ne prepriča o nakupu. :) No meni je nova MS zelo všeč. Bi jo imel ampak, če mi pa rečeš, če zamenjam svojega za MS? To pa ne... žal :)

Popravljeno . Popravil Vito23
Objavljeno

versys 1000 in potem dolgo nič, nato xr kopija... :) in sedaj v4 mts

se spominjam kako so se muzali, ko je kawa ponudila IL4 motor v suv...

no... 

Objavljeno

Sledim nemški moto literaturi in tokrat se je BMW prvič "ustrašil" Ducatija. To niso moja ugibanja, ampak je to v bistvu analiza tega, kar sem prebral po nemških časopisih in ostalih medijskih informatorjih. Vsi glavni nemško govoreči "video promoterji" so tokrat zelo povzdignili in jasno povedali, da je to res prava konkurenca GS-u; 19ka spredaj, 240 kg moker, super navor, italijanska šmekerija in lepota dizajna, Audijeva prisotnost ki dodaja točke zanesljivosti, 170 PS ki premaga še XR in njegovo konkurenco, potem pa še vsi dodatki in naprave (radar nav...) ki jih ostali še nimajo, vse to je zelo huda konkurenca najbolj prodajanemu motorju (GS-u). Z V4 dobiš karakter in dosti boljši navor spodaj kot ga ima XR, zraven tega pa je ciklistično najmanj tako dober ali pa boljši kot GS. Prepričan sem, da bo tokrat V4 Multistrada zelo dvignila številke prodaje. Aja, pa če pogledamo design, so ga tudi zelo razširili in bo tako dajal videz "mogočnega" in to imajo kupci danes radi. Servisne intervale je tudi ful raztegnil, marsikdo se je zaradi dragih desmo servisov odločil za nemca ali japonca. To bo zanimivo spremljati, ampak prepričan sem, da bo tokrat ta nov V4 adventure postal pravi hit. 

Objavljeno
2 hours ago, Vito23 said:

Pa sej ima ducati in KTM še od nekdaj več ponijev pa vseeno to ljudi ne prepriča o nakupu. :) No meni je nova MS zelo všeč. Bi jo imel ampak, če mi pa rečeš, če zamenjam svojega za MS? To pa ne... žal :)

To pomeni, da si pač zvest blagovni znamki, ki jo voziš. Lepo. Me pa zanima, če ti Ducati na pomlad omogoči pravo testno ali pa eno dnevno vožnjo, ali bi to izkoristil? Čeprav, tisti, ki jim žene ne pustijo drugega kot GS zaradi teleleverja in s tem udobne vožnje brez trkanja čelad pri pospeševanju in brezaznju najbrž tako nimajo izbire. 

Objavljeno
pred 10 urami, Loba pravi:

To pomeni, da si pač zvest blagovni znamki, ki jo voziš. Lepo. Me pa zanima, če ti Ducati na pomlad omogoči pravo testno ali pa eno dnevno vožnjo, ali bi to izkoristil? Čeprav, tisti, ki jim žene ne pustijo drugega kot GS zaradi teleleverja in s tem udobne vožnje brez trkanja čelad pri pospeševanju in brezaznju najbrž tako nimajo izbire. 

Sem testiral "staro" verzijo 1260 in me ni prepričala. Je res, da sem samo sedel na novem XR in ga nikol nebi tudi vzel, ker me pa tako sedež moti na njemu, da takoj odmislim kakšno vožnjo.

Drugače ta novo bi pa sigurno probal zakaj pa ne?

Če GS nebi obstajal bi bila moja druga opcija ducati potem pa KTM.

Kako bo pa glede prodaje... mislim, da bojo vsi jokali glede situacije, ki se dogaja :)

Objavljeno
pred 10 urami, Loba pravi:

Sledim nemški moto literaturi in tokrat se je BMW prvič "ustrašil" Ducatija. To niso moja ugibanja, ampak je to v bistvu analiza tega, kar sem prebral po nemških časopisih in ostalih medijskih informatorjih. Vsi glavni nemško govoreči "video promoterji" so tokrat zelo povzdignili in jasno povedali, da je to res prava konkurenca GS-u; 19ka spredaj, 240 kg moker, super navor, italijanska šmekerija in lepota dizajna, Audijeva prisotnost ki dodaja točke zanesljivosti, 170 PS ki premaga še XR in njegovo konkurenco, potem pa še vsi dodatki in naprave (radar nav...) ki jih ostali še nimajo, vse to je zelo huda konkurenca najbolj prodajanemu motorju (GS-u). Z V4 dobiš karakter in dosti boljši navor spodaj kot ga ima XR, zraven tega pa je ciklistično najmanj tako dober ali pa boljši kot GS. Prepričan sem, da bo tokrat V4 Multistrada zelo dvignila številke prodaje. Aja, pa če pogledamo design, so ga tudi zelo razširili in bo tako dajal videz "mogočnega" in to imajo kupci danes radi. Servisne intervale je tudi ful raztegnil, marsikdo se je zaradi dragih desmo servisov odločil za nemca ali japonca. To bo zanimivo spremljati, ampak prepričan sem, da bo tokrat ta nov V4 adventure postal pravi hit. 

Absolutno se strinjam s tabo....nova V4 Štrudla bo prodajni hit in s tem huda konkurenca GS-u, kot sem tudi sam napisal zgoraj!

Hudiča, še mene bo mikala, pa sem kar zagrižen bemflar in trenutno na XR-u! 

Pa še to.....že 2015, ko je prišel ven XR in je skočil v zelje takratni Multistradi 1200, sem se razpisal o hudem rivalstvu, ki vlada med BMW in Audi in to rivalstvo se je zdaj preselilo iz avtomobilskega še v moto segment.....kar je samo dobro za nas kupce.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred eno uro, skalaprava pravi:

...kar je samo dobro za nas kupce.

Z izjemo cen.....vsak nov model je za 4 mestno cifro dražji od prejšnjega.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred eno uro, Tedybear pravi:

Z izjemo cen.....vsak nov model je za 4 mestno cifro dražji od prejšnjega.

To velja pa itak tudi na drugih področjih....poglej si na primer, koliko je stala dnevna smučarska vozovnica 10 let nazaj in koliko danes! Pri motorjih je šla vsaj tehnika naprej, sneg na smučišču je pa še vedno isti.

Objavljeno
40 minutes ago, skalaprava said:

To velja pa itak tudi na drugih področjih....poglej si na primer, koliko je stala dnevna smučarska vozovnica 10 let nazaj in koliko danes! Pri motorjih je šla vsaj tehnika naprej, sneg na smučišču je pa še vedno isti.

ponekod mas zdaj ogrevane sedeze

 

14 hours ago, Loba said:

...Aja, pa če pogledamo design, so ga tudi zelo razširili in bo tako dajal videz "mogočnega" in to imajo kupci danes radi.....

To delajo vsi ze zadnjih n-let pa mi sploh ne gre v glavo. Ce bi hotel kompenzirat za mali pimpek, bi sel v stačuno po najvecjega stirikolesnega SUV-a, ne pa po motor. Na motorjih je zdaj več plastike pa zraka kot pa na blond sponzoruši. Ampak očitno to kupcem sede :(

Objavljeno

z vso to opremo in podobnimi performansami bo KTM1290 ADV best buy, ma ne nisem tak fan, gledam dokaj realno.

Radarski tempomat,

semiaktivno vzmetenje,

1200 in več ccm

več kot 150 kojnu

barvna tv in vsi gadgeti od ogrevanih ročk do sedeža

IMU

itd.itd..

in na koncu cena..skoraj pod 20kek

Pa da se vrnem na MS, že prejšnja 1200 offroad verzija je bila nora. Dol jo je metalo samo vzdrževanje. Da ma Ducati slepo nore privržence je tudi znano (kot bmw) in to vedno štejem v + znamki ki uspe ustvariti take fane.

Na koncu se bo šlo za kalkulacijo servisnega intervala (15kek) 30 ventili itd..

Da za 20 in več kek kupiš Ferarri ti mora biti jasno, zato stane vzdrževanje pač več. Ampak v garaži je Ferrari, tako kot pri najdražjem GSu ali pa KTMju..

ps. da ne govorim, kako se te mašine peljejo..kot za šalo. Z vsem. Nakrcane, solo, v dvoje, neglede na podlago itd...

Objavljeno

Mislim, da bo pri tem bajku poleg znamke, "glavno vlogo odigral V4 agregat", ki je huuuuud.....vse ostalo z oprema imajo ali bodo imele v kratkem tudi druge znamke. Po mojem okusu ni tako lepe oblike koti Ducati MS 1260S z L agregat z enjno nihajko, samo vseen bi ga imel  ?.......upam, da bodo vsi modeli MS ostali v prodaji. Kar se cene tiče pa......

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!