Skoči na vsebino

Ducati Multistrada V4 in V4RS (2024)


Priporočene objave

Objavljeno
pred 15 minutami, mladench pravi:

Aj da vidm kva pravjo o tanovi...

IMG_20201219_092026.thumb.jpg.302a6c4ad392f6ee4a3f5e7e733ea49f.jpg

Poglej reklame in sponzorje v reviji :) 

Objavljeno
Pravkar, bajkr88 pravi:

mladench a se tolk alkota rabiš za to prebrat :D

ne, so pa pri taki količini članki naravnost fantastični, neglede na blagovno znamko motorja :P

 

Objavljeno

pofotkaj članek, da mal preberemo

Objavljeno
5 hours ago, mladench said:

Aj da vidm kva pravjo o tanovi...

IMG_20201219_092026.thumb.jpg.302a6c4ad392f6ee4a3f5e7e733ea49f.jpg

Kaj piše pod Multistrada? : "Boljšega še ..... " lepo jo hajpajo po vseh revijah, - The best Ducati ever.. ", daj prosim kak povzetek iz teksta vsaj povej, kdo pa je tester? 

Objavljeno

Desmodronika ni več, rdečega palčnega gištela ni, enojne vice ni....če češ maš pa radar......Črnivc more hvalt, dragač drugič ne bo nič ...... 

Objavljeno

je pa ror :P

 

2.jpg

title_b.jpg

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno

Bi bilo pa za dušo tole tudi slišat...

Objavljeno
1 hour ago, kaizer said:

Bi bilo pa za dušo tole tudi slišat...

ni ga več motorja z Euro 5, ki bi dal kaj za dušo ?

Objavljeno
5 hours ago, DAMI34 said:

The collaboration between Ducati and Akrapovič has given birth to two exclusive accessories for the Multistrada V4, ideal for unleashing all its sporting character: a racing exhaust and an EC / ECE type-approved system that fit perfectly with the design of the bike.

Objavljeno
pred 4 minutami, Lipstick pravi:

The collaboration between Ducati and Akrapovič has given birth to two exclusive accessories for the Multistrada V4, ideal for unleashing all its sporting character: a racing exhaust and an EC / ECE type-approved system that fit perfectly with the design of the bike.

brez fotke n vela :P

 

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno
pred 10 minutami, skalaprava pravi:

Jadranka je očitno odprta :naughty:

 

 

službeno je

Objavljeno (popravljeno)
On 2/5/2021 at 3:20 PM, skalaprava said:

Jadranka je očitno odprta :naughty:

 

 

Povzetek članka za tiste ki jim nemščina ni blizu: Bivši youtube moto frilencer Schaaf je zdaj postal del ekipe 1000 ps in on je še vedno najbojl kritičen med novinarji na PS-u, čeprav ga najbrž uredniška politika malo cenzurira, ampak če povzamem kar govori je v glavnem to: " Minus točke za Multistrado (napram GS): slabša vetrna zaščita, sedež pasiven, v navoru še vedno GS boljši, pač reče da ne stegne iz 2 jurja obratov tako dobro kot GS; komplicirano upravljanje na displeju, pri isti brzini ima Multistrada višje obrate, kar mu gre na dolgem potovanju lahko na živce, da za tak denar kot stane MS bi lahko malce bolj zaprli kakšne detajle ki niso lepi (šraufi...), in na koncu reče kot zaključek: subjektivno mi daje MS več fun faktorja, ampak vseeno bi se na koncu za potovanja raje odločil za GS-a." 

Težko je iz profi review objav ugotoviti neko sveto resnico, ker je preveč subjektivnih faktorjev zraven, taki profiči kot so zdaj postali 1000PS še posebej pazijo, da se ne zamerijo kateri od blagovnih znamk, saj so to v bistvu njihovi delodaljalci (zraven nas gledalcev seveda) in od teh je odvisen njihov prihodek. Vedno treba na koncu potegniti nek izvleček iz vsega, ampak ta Schaaf je za profiča kar fejst kritičen, pošimfa če se mu tako zdi. 

Popravljeno . Popravil Loba
Objavljeno

Bi se kar strinjal z zapisanim, V4 je fun faktor in velik + zame, za drugega pa -  ........ me pa čudi in razočara, da so pri Ducatiju glede detajlov naredili korak nazaj. Sinov 5 let star Ducati Hypermotard ima vsaj za en razred bolj dodelane detajle, kot moj dražji KTM,....zvari, krom imbus vijaki zavornih čeljusti, glave v konus,..... res vse ostalo subjektivna opažanja izkušenega bajker testerja, ki so za nekoga pomembna za nekoga niti najmanj.....in ja zelo pazijo kaj napišejo......testni dnevi, ki jih pripravijo proizvajalci bajkov so novinarje...... bajki v tem razredu so že zaradi različnih agregatov (2 ali 3 v vrsto, V2, V4, L2), tako ne-primerljivi, da to pogojuje njihove lastnosti, ter + in -    Na koncu je pomemben naš občutek in opažanja na bajku, ter odločitev :)  

  • 1 mesec pozneje...
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Danes sem si ga ogledal v salonu AS, malo bolj podrobno, res lep moto peace of art dobesedno :worship:  v živo lepši, kot na slikah.  

Natančno sestavljen, materiali, zvari...... zame sicer nekoliko nizek sedež, bil na nižjem položaju.....bo za preizkusit :) 

DuceAS2.thumb.jpeg.df933bebc2a7ce4bf0c80211890f7d35.jpeg

Objavljeno (popravljeno)

Ho

Ob 9. 2. 2021 ob 16:26, Loba pravi:

ampak vseeno bi se na koncu za potovanja raje odločil za GS-a." 

Tudi Honda je hotela konkurirat s podobno zasnovo motorja V4, celo s kardanom ampak...

Pri kupovanju s srcem bi se odločil za "rdečega".

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

Honda je imela morda celo najboljši agregat v tem razredu... V4, v primerjavi s konkurenco......vozil parkrat.......vse ostalo pa kr neki, malenkost predelan grušt od vfr in nobene opreme.......oblika ...... sicer stvar okusa, samo.......na žalost.......kaj jim pomaga super agregat, ko je njihova vizija razvoja podjetja in motociklov povsem v nasprotju s  pojmovanjem in željami EU kupcev takšnih motorjev....... :cry:     EU jim očitno ne pomeni NIČ   kar se kaže tudi v avto industriji.....v USA prodajajo krasen Accord v EU pa  :nono:                               res jih ne razumem 

No vsaj z legendo Africo twin so zadeli žebljici na glavico :)

  • Všeč mi je 2
  • 6 mesecev pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!