Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Kolikor vem ( se pa lahko motim ) ostali uporabljajo pneumatske ventile ( ventile odpira in silo vzmeti premaguje stisnjen zrak ) benzin nima nič pr tem...... že leta 1936 so pogruntal, da je moč agregata odvisna od  števila vrtljajev in količine goriva, ki ga bat uspe posesat v valj....in ja že takrat so imel kompresorje....   

 

Objavljeno (popravljeno)
9 minutes ago, Lipstick said:

Kolikor vem ( se pa lahko motim ) ostali uporabljajo pneumatske ventile ( ventile odpira in silo vzmeti premaguje stisnjen zrak ) benzin nima nič pr tem...... že leta 1936 so pogruntal, da je moč agregata odvisna od  števila vrtljajev in količine goriva, ki ga bat uspe posesat v valj....in ja že takrat so imel kompresorje....   

 

 To je res, ampak agregat vrti odmicno gred, katera pritiska na ventile... Le njih pa vzmet stiska, in pri pritisku na ventil je treba premagati silo vzmeti, ki pa niso majhne, vzmeti so precej mocne, se posebej zato, da lahko sledijo pri velikih vrtljajih... Desmo ventile pa lahko vrtis z dvema prstoma. Navadne pa z vzvodom. Ker odmicne vrti sam agregat, je to kar izguba moci. Tudi pneumatske ventile je treba stisniti, zrak se uporablja, ker vzmeti zacenjajo pesati (se ne raztegnejo dovolj hitro) pri viskokih obratih. Desmo pa gre v teoriji v nebo, kar se obratov tice in se kar tocno odpira in zapira (lahko pa potem tu lezi vecja poraba). Moc je seveda odvisna od obratov in posesanega goriva IN pa tudi vseh  uporov ki se delajo v agregatu med obratovanjem...

 

 

 

 

 

Popravljeno . Popravil jvalant
Objavljeno (popravljeno)
21 minutes ago, Lipstick said:

Kolikor vem ( se pa lahko motim ) ostali uporabljajo pneumatske ventile ( ventile odpira in silo vzmeti premaguje stisnjen zrak ) benzin nima nič pr tem...... že leta 1936 so pogruntal, da je moč agregata odvisna od  števila vrtljajev in količine goriva, ki ga bat uspe posesat v valj....in ja že takrat so imel kompresorje....   

 

Teorija pravi, da se od 20-30% moci lahko porabi samo za krmiljenje vzmetnih ventilov.... Zato imas prav, da bencin nima nic z principom delovanja ventilov. Ima pa princip delovanja ventilov veliko s tem, koliko bencinske moci se porabi v samem agregatu in koliko jo ostane na voljo za zadnje kolo....

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)
1 hour ago, Lipstick said:

Lej, ne bom se prerekal s tabo.... Tudi pnevmatika rabi silo da jo stisnes. Desmo te sile ne rabi. Ne govorim o obratih, ali cemerkoli drugem, kot o sili potrebni da se stisne vzmet ali pnevmatski cilinder pod tlakom. Se enkrat, pojdi do mehanika, in z roko obrni odmicno gred (na vzmeti ali pnevmatiko - to je podobno stiskanju injekcije ce drzis iglo zaprto) pa bos pac sam videl. Tudi sam si podrobno preberi tekst, in bos videl da govorijo vec ali manj samo o hitrosti raztezka:

"Racing engines often failed at high RPM-s because mechanical springs were unable to close valves fast enough, leading to engine failure when pistons struck incompletely closed valves. For this reason as many as three concentric valve springs, press fit into each other, were often used, not for more force (the inner ones having no significant spring constant), but to act as snubbers to reduce oscillations in the outer spring" 

 Zgoraj omenjeni text govori o tem in tudi o tem, da ni problem sama sila (ki pa ni majhna),ampak da so celo uporabljali vec vzmeti, zaradi hitrosti. Pri desmotu ni vzmeti ali zracnega cilinda pod tlakom, ampak se ventil vraca/zapre mehansko. Zato za zapiranje ne potrebuje vzmeti ali zraka, zato te vzmeti ali zracnega cilindra ni potrebno stisniti (za kar rabis moc) in ta razlika se na koncu pozna na moci... Je pa rec mehansko komplicirana in ima pac svoje pomankljivosti ipd...

 

 Se enkrat in pol se ne grem vec, ker ne mislim nikogar prepricevati: poskusi obrniti odmicno gred z roko... Pa se eno dejstvo je: vsa leta ka Ducati dirka, ostali nimajo za burek kar se tice motorne moci in to z enako kolicino goriva, zadnja leta z enako elektroniko itd. Tudi ze najvec krilci, kar predstavlja tudi najvec upora, so Dukatiji stalno najhitrejsi po hitrostih. In ne pomnim kolikokrat jim je zmanjkalo goriva... In tudi drugim se to pripeti. Se to, zakaj naj bi na treningih, ko ni treba odvoziti vse dirke, drugi NE odpirali pipic? Pa je Duce vseeno za 20 km/h skoraj zadnjic vse nasmodil.... Je potem res tako cudno, da bi pac desmo bil razlog? Manjko 16 ali vec fedrov/zracnih cilindrov, ki jih je potrebno par stokrat v sekundi stisniti, pa res ne more biti razlog?

Popravljeno . Popravil jvalant
Objavljeno
pred 23 minutami, jvalant pravi:

Lej, ne bom se prerekal s tabo.... Tudi pnevmatika rabi silo da jo stisnes. Desmo te sile ne rabi. Ne govorim o obratih, ali cemerkoli drugem, kot o sili potrebni da se stisne vzmet ali pnevmatski cilinder pod tlakom. Se enkrat, pojdi do mehanika, in z roko obrni odmicno gred (na vzmeti ali pnevmatiko - to je podobno stiskanju injekcije ce drzis iglo zaprto) pa bos pac sam videl. Tudi sam si podrobno preberi tekst, in bos videl da govorijo vec ali manj samo o hitrosti raztezka:

"Racing engines often failed at high RPM-s because mechanical springs were unable to close valves fast enough, leading to engine failure when pistons struck incompletely closed valves. For this reason as many as three concentric valve springs, press fit into each other, were often used, not for more force (the inner ones having no significant spring constant), but to act as snubbers to reduce oscillations in the outer spring" 

 Zgoraj omenjeni text govori o tem in tudi o tem, da ni problem sama sila (ki pa ni majhna),ampak da so celo uporabljali vec vzmeti, zaradi hitrosti. Pri desmotu ni vzmeti ali zracnega cilinda pod tlakom, ampak se ventil vraca/zapre mehansko. Zato za zapiranje ne potrebuje vzmeti ali zraka, zato te vzmeti ali zracnega cilindra ni potrebno stisniti (za kar rabis moc) in ta razlika se na koncu pozna na moci... Je pa rec mehansko komplicirana in ima pac svoje pomankljivosti ipd...

 

 Se enkrat in pol se ne grem vec, ker ne mislim nikogar prepricevati: poskusi obrniti odmicno gred z roko... Pa se eno dejstvo je: vsa leta ka Ducati dirka, ostali nimajo za burek kar se tice motorne moci in to z enako kolicino goriva, zadnja leta z enako elektroniko itd. Tudi ze najvec krilci, kar predstavlja tudi najvec upora, so Dukatiji stalno najhitrejsi po hitrostih. In ne pomnim kolikokrat jim je zmanjkalo goriva... In tudi drugim se to pripeti. Se to, zakaj naj bi na treningih, ko ni treba odvoziti vse dirke, drugi NE odpirali pipic? Pa je Duce vseeno za 20 km/h skoraj zadnjic vse nasmodil.... Je potem res tako cudno, da bi pac desmo bil razlog? Manjko 16 ali vec fedrov/zracnih cilindrov, ki jih je potrebno par stokrat v sekundi stisniti, pa res ne more biti razlog?

Kdaj so pa nazdnje osvojili naslov?

Objavljeno (popravljeno)
13 minutes ago, thumper said:

Kdaj so pa nazdnje osvojili naslov?

A dej no, resno? Kaj ima to veze z vsem temle zgoraj? Pac nek tehnicni detajl, eden od mnogih... Poglej krilca: Ducati se jih je sponmil. Pa Dorna prepovedala, pa so jih drugi hotli nazaj, ker delujejo. Pa Dukati ni bil prvak z njimi. Zadeva je enostavno prekomplicirana, z prevec neznankami, malenkostmi ipd. Dodaj se vlogo dirkaca, pa bos videl kako butasto si tole komentiral...

 

Se je pa res tezko drzati Damijevih zapovedi, ko je treba na takle odgovoriti. Pa bi skoraj bilo vredno...

Popravljeno . Popravil jvalant
Objavljeno
1 hour ago, jvalant said:

 

 

 Se enkrat in pol se ne grem vec, ker ne mislim nikogar prepricevati: poskusi obrniti odmicno gred z roko... Pa se eno dejstvo je: vsa leta ka Ducati dirka, ostali nimajo za burek kar se tice motorne moci in to z enako kolicino goriva, zadnja leta z enako elektroniko itd. Tudi ze najvec krilci, kar predstavlja tudi najvec upora, so Dukatiji stalno najhitrejsi po hitrostih. In ne pomnim kolikokrat jim je zmanjkalo goriva... In tudi drugim se to pripeti. Se to, zakaj naj bi na treningih, ko ni treba odvoziti vse dirke, drugi NE odpirali pipic? Pa je Duce vseeno za 20 km/h skoraj zadnjic vse nasmodil.... Je potem res tako cudno, da bi pac desmo bil razlog? Manjko 16 ali vec fedrov/zracnih cilindrov, ki jih je potrebno par stokrat v sekundi stisniti, pa res ne more biti razlog?

Samo tolele.... dalnega leta 1993 sem prvič štelal-rihtal glave na Drkatiju 888.......

Objavljeno (popravljeno)
pred 54 minutami, Lipstick pravi:

 

 

pred 2 minutami, gandi pravi:

 

Našel...

13001.jpg

Popravljeno . Popravil gandi
Objavljeno
pred 18 urami, thumper pravi:

Kdaj so pa nazdnje osvojili naslov?

Letos je pravi čas, da bi ga...z Zarcom ali Bagnaio :)

Objavljeno

Res ne vem zakaj tako hejtanje, saj je tik pod vrhom! ;)

rossi.png

Objavljeno
pred 30 minutami, jvalant pravi:

Res ne vem zakaj tako hejtanje, saj je tik pod vrhom! ;)

a boste že enkrat prenehali s tem nabijanjem o Rossiju? Lahko je moderatorjem smešno, higienično pa ravno ni.... :hmm:

Objavljeno

če ga boste raspizdili, ko bo tle bral, bo zmagu zanalašč :ras: 

 

Objavljeno (popravljeno)
pred 3 urami, vandrovec pravi:

a boste že enkrat prenehali s tem nabijanjem o Rossiju? Lahko je moderatorjem smešno, higienično pa ravno ni.... :hmm:

Ja no nekak nebi blo fer tega zdej ukinit, če smo mel 10 let nabijanja, ker je ravno zdej ratal smešno za drugo stran... Tko da... 

Če bi pa fajtal za zmago, pa priznam, da bi verjetno navijal bolj kot tanajbl goreči fani... K to bi pa blo neki.. Hehe

Popravljeno . Popravil KennyJR
Objavljeno

Peeeeedrooooooo Acostaaaaaaaaaaa.... Iz boxov..... Haha... Jeje... Tole je pa neki na ornk... 

Sm pa danes dal mal dnarja na Zarcoja... So ponudli veliko kvoto na angleški stavnici na zmago... Če bo na podiumu je pa minus pokrit... Če zmaga greva z naše na Maldive, ko se odpre, če pa ne bom pa dva platoja manj kupu... Hehe... 

Objavljeno

Dobr da VR obstaja, se vsaj kej dogaja kle. Mislm, je vsaj ena rdeca nit, k drgac je vsak let nov adut pa potem nic od tega. Hehe

Objavljeno
pred 1 minuto, Rossi pravi:

Koga to briga? Ze tko k nc ne nardi se pise nonstop. Al kaj ni jasno?

če pa praviš, da je on motogp...

zdaj vidim, predzadnji na gridu

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Lowes, čeprou gre težko z jezika je kr profesor trenutno.... Remy je best of the rest... Raul bravo, Ai bravo, Rossi akademija fu... Niso materialov za prvaka... Zelo veliko sumljivih dostopov, škoda. Arenas fu also...

Objavljeno

Hm, a danes ni blo MotoGP klase? Nic ga nisem videl....   ;)

Objavljeno

Prva stvar je... 

Martin.... ... Oraleeeeee

Haha. Čestitke za prvi podium. 

Fabi je bil jezen in je pokazal, da ni za odpis. 

Žoan je prvi.. Bravo... 

Suz jst nebi odpisal.... 

Sem pred časom pisal, da bi me presenetilo, da bi kdo zbral preko 35 pik... Ok ajde, sta jih Yamahi 36, ampak, da jih je pa Žoan 40 to pa je neki 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!