Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
pred 12 urami, Snečer pravi:

mute :)

problem so reklame...

problem je, ker se običajno med reklamami vse zgodi. fanta res nimata tajminga. pol pa buliš v tisti kvadratek zgoraj desno in poslušaš s katerim pralnim praškom opereš perilo in ne veš kdo se valja po tleh in kateri prašek bo rabil za kombinezon :P

 

Objavljeno (popravljeno)
pred 2 urami, KennyJR pravi:

A se Suzuki ni boril za zmago? Dokler ni šel po tleh? Si sploh gledal dirko? 

KTM ima težave, ker jim morajo mašine zadržat celo sezono, lani jim ni bilo treba, so imeli na voljo precej več agregatov. Dolga bo še pot do najboljših. 

Ducati je močan motor. Ne bom rekel, da zato hitreje gumo požre, je pa velika verjetnost, da je povezano s tem. Vse ima svoje prednosti in slabosti. Suzuki jih ne, po ravnini pa padajo mimo. Ne moreš gledat samo ene stvari. Poleg tega so imeli na izbiro trdo gumo, pa je Zarco vzel medium. Fabio je zmagal s trdo. 

Suzuki letos ni motor za 1. mesta, se je videlo, da nima rezerve in zato je Espargaro šel po tleh. Mir je bil sicer tretji, ampak letos ne bo imel Suzuki takšnega "krompirja", kot lani....potrebno je zmagovati, ne samo nabirati točke. Yamaha in Ducati sta enostavno premočna in ne bosta dovolila, da "outsiderji" pobirajo zmage.

 

Suzuki ima najšibkejši motor na gridu (razen mogoče Aprilije). Se vidi pri končni hitrosti. Po videnem je prva Yamaha, drugi Ducati, tretji je šele Suzuki. Potem pride outsider Aprilija in KTM.

 

Za Hondo ne vem, kje se trenutno nahaja, ker še ni ničesar konkretnega pokazala.

 

Lahko se še kaj spremeni, mogoče s kakšno poškodba ali kriza vodilnih dirkačev, trenutna razmerja moči po 3 dirkah pa so že konkretno vidna.

Popravljeno . Popravil spartanbp
Objavljeno
pred 48 minutami, DAMI34 pravi:

problem je, ker se običajno med reklamami vse zgodi. fanta res nimata tajminga. pol pa buliš v tisti kvadratek zgoraj desno in poslušaš s katerim pralnim praškom opereš perilo in ne veš kdo se valja po tleh in kateri prašek bo rabil za kombinezon :P

 

Na Voyo imaš za 7€ na mesec vse brez reklam... Kar sploh ni veliko. Na T2 ga lahko na točke vzameš za 1,75€. Če točke celo leto šparaš za Voyo ga imaš celo leto po tej ceni... 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 35 minutami, spartanbp pravi:

Suzuki letos ni motor za 1. mesta, se je videlo, da nima rezerve in zato je Espargaro šel po tleh. Mir je bil sicer tretji, ampak letos ne bo imel Suzuki takšnega "krompirja", kot lani....potrebno je zmagovati, ne samo nabirati točke. Yamaha in Ducati sta enostavno premočna in ne bosta dovolila, da "outsiderji" pobirajo zmage.

 

Suzuki ima najšibkejši motor na gridu (razen mogoče Aprilije). Se vidi pri končni hitrosti. Po videnem je prva Yamaha, drugi Ducati, tretji je šele Suzuki. Potem pride outsider Aprilija in KTM.

 

Za Hondo ne vem, kje se trenutno nahaja, ker še ni ničesar konkretnega pokazala.

 

Lahko se še kaj spremeni, mogoče s kakšno poškodba ali kriza vodilnih dirkačev, trenutna razmerja moči po 3 dirkah pa so že konkretno vidna.

Si dovolj povedal s tem, da pojma nimaš kdo sploh vozi za Suzuki. 

Yamaha je bila že lani daleč najboljša, zmagali so več kot pol dirk v sezoni. Fabio bi moral bit gladko prvak, če ne bi dobil črva v glavo. 

Letos je podobno. 

Te bo pa Suzuki ornk presenetil na naslednjih dirkah... Verjemi!

Objavljeno

stari je šu raj vn, kot da bi biu pred MM ... :P

ni hotu še vsega pokazat :D

 

Objavljeno
pred 1 uro, KennyJR pravi:

Si dovolj povedal s tem, da pojma nimaš kdo sploh vozi za Suzuki. 

Yamaha je bila že lani daleč najboljša, zmagali so več kot pol dirk v sezoni. Fabio bi moral bit gladko prvak, če ne bi dobil črva v glavo. 

Letos je podobno. 

Te bo pa Suzuki ornk presenetil na naslednjih dirkah... Verjemi!

Ufff...pardon. Rins no. Saj to je kvaliteta bratov Espargaro...malo po stezi, malo pa izven :D

pred 53 minutami, maus pravi:

stari je šu raj vn, kot da bi biu pred MM ... :P

ni hotu še vsega pokazat :D

 

Trga ga v hrbtu od starosti :hmm:

  • Haha 2
Objavljeno
pred 20 urami, KennyJR pravi:

Quartararo suvereno. S trdimi gumami je odvozil taktično odlično in bil brez konkurence. 

Rins se ni naučil nič od lani, ko bi bil prvak, če bi samo prepolovil te svoje padce. Je hitrejši od Mira, tudi lani je že bil, vendar preveč na tleh. 

Pecco se je dobro prebil, sem pričakoval, da bo bolje štartal, pa ni in potem je bilo težko. Mogoče bi se lahko boril tudi za zmago. Smola tudi zaradi včeraj. 

Miller še naprej ostaja zvest svojemu vzdevku... Osel brez konkurence... 

Zarco je grdo brcnil v temo. Sedaj bo za prvenstvo težko. Zmagoval dvomim, da bo serijsko, zato bi moral biti konstanten. 

Mir na koncu ni mogel mimo Pecca, je bil pa blizu. Bodo še prišle dirke, kjer bo Suzuki bolj konkurenčen. 

Morbidelli bi bil danes lahko brez problema drugi, če bi dobil material od Rossija, ki ga Rossi niti ne potrebuje, ker bo tako ali tako med zadnjimi, prav tako pa za v pesek poslat je vsak motor dober.... 

Ne vem kaj je delal Maverick, ampak na začetku je ogromno zaostal, na koncu se je pa dobro prebil naprej. 

MM je odpeljal solidno glede na težave z roko. Na koncu ga je vidno bolelo, prav tako pa je v obupu potočil par solza. Očitno ugotavlja, da roka ni več kot je bila in ga verjetno tudi skrbi, da nikoli ne bo... Nebi pa me presenetilo, če bi obupal, vsaj za letos... 

Zarco je naredil napako pri prestavljanju navzdol in je motor preveč zavrl.  

Objavljeno

A ni blo recen, da je Zarcoju sel menjalnik? 

Drgac pa ja, ne bit taki gorenci, pa dejte tistih 7flik za voyo, boste se sanjskega frajerja lahko gledal. ? 

 

Objavljeno

Sem prebral eno analizo, kjer pišejo, da so vzroki za padec Zarcoja, Rinsa, Millerja, Oliveire in Rossija previsoke temparature asfalta. V določenih ovinkih so Michelin gume ob kombinaciji z višjo temparaturo podlage preobremenjene in enostavno "spolzijo". Svoje je dodal še prah na stezi ter agresivna vožnja zgoraj omenjenih dirkačev.

 

Seveda pa nihče od dirkačev ni rekel direktno, da so Michelin gume "slabe", ker ne dovolijo max. pritiskanja čez celoten čas dirke. Obenem tudi niso izključili svoje odgovornosti za padec :)

pred 20 minutami, ChilliPalmer pravi:

A ni blo recen, da je Zarcoju sel menjalnik? 

Drgac pa ja, ne bit taki gorenci, pa dejte tistih 7flik za voyo, boste se sanjskega frajerja lahko gledal. ? 

 

Ja, imel je težavo z menjalnikom. Konkretno pa je njegova izjava slednja;

 

“I thought I had made a little mistake on the shift down, but then we analysed the data and I had an issue with the gearbox at that moment,” he explained.

“I didn’t get the right gear at the right time, and in that area of the braking it was critical.

“The front tyre wasn’t too nice either; it was getting not perfect. Maybe it was hard to keep that pace, and I was using a lot of energy.”

 

 

 

 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 16 urami, Wakasaki pravi:

 Spremljate dirke na A kanalu, al obstaja v slo še kaka opcija?

 

hvala

Jaz gledam nemško govoreč program. Ne zastopim čisto vsega, pa saj tudi naših dveh ne štekam čist... Je pa fajn program in analize...

Sem že napisal ker program je, pa ne upam prevečkrat, da mi ga ne zatemnijo...

 

:D

Objavljeno
Ob 17. 4. 2021 ob 17:53, Shillien pravi:

in prav je da je tako, kje je drugače meja? 1cm črez? kaj pa tisti ki gre 1.5cm?  5cm? kaj pa tisti ki gre 6?

Letos imajo za ta namen senzorje. Sodniki se ne bodo več sami odločali ali je čez ali ni. Če zapelješ čez se prižge senzor. FER po mojem mnenju.

https://www.motorsport.com/motogp/news/motogp-tightens-up-track-limits-for-2021-with-pressure-sensors/5903610/

Objavljeno (popravljeno)
17 hours ago, spartanbp said:

Suzukija pa zame zopet razocaranje. Kot KTM. Od Suzukijev sem pricakoval vec glede na lansko sezono, boj za prva mesta.

 

 

Hm, Suzuki je bil dvakrat cetrti, in sedaj tretji. To so borbe za prva mesta, se posebej ker zaostanki niso veliki. Na koncu zadnje dirke desetinko in pol za drugim mestom. ( v Katarju pa 1.2 in 2s za zmagovalcem po celi dirki - pa je tu cel kup vplivov, gume, motor, voznik itd) Se vecje razocaranje je pa KTM, ki je bil v Portimau 1.8s za drugim mestom (ker je pac Fabio nasmodil drugega za 4.8s). Precej hitro si razocaran...

;)

Popravljeno . Popravil jvalant
Objavljeno
pred 15 urami, jvalant pravi:

Hm, Suzuki je bil dvakrat cetrti, in sedaj tretji. To so borbe za prva mesta, se posebej ker zaostanki niso veliki. Na koncu zadnje dirke desetinko in pol za drugim mestom. ( v Katarju pa 1.2 in 2s za zmagovalcem po celi dirki - pa je tu cel kup vplivov, gume, motor, voznik itd) Se vecje razocaranje je pa KTM, ki je bil v Portimau 1.8s za drugim mestom (ker je pac Fabio nasmodil drugega za 4.8s). Precej hitro si razocaran...

;)

Samo komentiram, kaj sem do sedaj videl...saj tretje mesto in 2x četrto mesto ni slabo. Ampak motocikel ni šampionski, se vidi da se po ravnini ne more kosati ne tako z Yamaho kot z Ducatijem. Boj za prva mesto bo zelo hud...ne moreta voznika nenehno voziti motocikel na limitu/preko limita, to ne gre. Nekaj bodo morali narediti pri Suzukiju, težava pa je, da agregata ne smejo več spreminjati.

Objavljeno
pred 4 minutami, spartanbp pravi:

Samo komentiram, kaj sem do sedaj videl...saj tretje mesto in 2x četrto mesto ni slabo. Ampak motocikel ni šampionski, se vidi da se po ravnini ne more kosati ne tako z Yamaho kot z Ducatijem. Boj za prva mesto bo zelo hud...ne moreta voznika nenehno voziti motocikel na limitu/preko limita, to ne gre. Nekaj bodo morali narediti pri Suzukiju, težava pa je, da agregata ne smejo več spreminjati.

Saj verjetno je zato slabši, že lani je bil, letos pa naj nebi bilo posegov v agregat in se je to preneslo naprej še eno sezono. Defintivno pa je problem ko je agregat toliko šibkejši in mora dirkač vsak krog nekaj ovinkov porabiti samo zato da nadoknadi kar je izgubil na ravnini.

Objavljeno
pred 24 minutami, spartanbp pravi:

Samo komentiram, kaj sem do sedaj videl...saj tretje mesto in 2x četrto mesto ni slabo. Ampak motocikel ni šampionski, se vidi da se po ravnini ne more kosati ne tako z Yamaho kot z Ducatijem. Boj za prva mesto bo zelo hud...ne moreta voznika nenehno voziti motocikel na limitu/preko limita, to ne gre. Nekaj bodo morali narediti pri Suzukiju, težava pa je, da agregata ne smejo več spreminjati.

Tudi lani so bili šibkejši na ravnini, ampak na pistah brez dolgih ravnin so prevladovali. Letos bo enako. Celo aragon so dobili, pa je dolga ravnina. Če Rins ne bi toliko padal, bi bili še bolj suvereni. 

pred 17 minutami, Shillien pravi:

Saj verjetno je zato slabši, že lani je bil, letos pa naj nebi bilo posegov v agregat in se je to preneslo naprej še eno sezono. Defintivno pa je problem ko je agregat toliko šibkejši in mora dirkač vsak krog nekaj ovinkov porabiti samo zato da nadoknadi kar je izgubil na ravnini.

Ali pa kontra gledano Ducati na ravnini ne uspe nadoknaditi vsega, kar izgubi v ovinkih in je zato v primerjavi s Suzukijem slabši... Moramo vedet, da je ravnina 20% proge, ovinki pa 80... 

Objavljeno
pred 24 minutami, KennyJR pravi:

Tudi lani so bili šibkejši na ravnini, ampak na pistah brez dolgih ravnin so prevladovali. Letos bo enako. Celo aragon so dobili, pa je dolga ravnina. Če Rins ne bi toliko padal, bi bili še bolj suvereni. 

Ali pa kontra gledano Ducati na ravnini ne uspe nadoknaditi vsega, kar izgubi v ovinkih in je zato v primerjavi s Suzukijem slabši... Moramo vedet, da je ravnina 20% proge, ovinki pa 80... 

Še vseeno dukati več pridobi na ravnini kot izgubi na ovinku. 

Objavljeno
38 minutes ago, Shillien said:

Še vseeno dukati več pridobi na ravnini kot izgubi na ovinku. 

Dvomim da je to čisto tako kot si napisal, če bi to držalo, bi Ducati načeloma zmagal na vseh dirkah do zdaj, žal pa se mu v drugi polovici dirke vse podre..

 

Objavljeno
pred 2 urami, Demon pravi:

Dvomim da je to čisto tako kot si napisal, če bi to držalo, bi Ducati načeloma zmagal na vseh dirkah do zdaj, žal pa se mu v drugi polovici dirke vse podre..

 

Ne trdim da je dukati najbolši motor, to je yamaha, pravim da dukati proti suzukiju na ravnini pridobi več kot pa izgubi v ridah. Je pa problem da skuri gume, zdaj nevem zakaj ampak sklepam da ima takšna moč pač svoj davek, in zato tudi začne izgubljati tempo hitreje kot ostali. 

Seveda pa rešitev/problem ni tako enostaven da bi ga mi na MS (z parimi izjemami ?) lahko točno rešili ali pa diagnostificirali.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
31 minutes ago, Shillien said:

Je pa problem da skuri gume, zdaj nevem zakaj ampak sklepam da ima takšna moč pač svoj davek, in zato tudi začne izgubljati tempo hitreje kot ostali.

Tako je. Ni dovolj, da v prvih 10 krogih šiba po ravnini mimo Suzukija, kot da je Suza iz Moto2... CELO dirko mora zdržati s tem materialom, kar pa Ducatiju zaenkrat ne rata..

 

Objavljeno
pred 4 urami, KennyJR pravi:

Tudi lani so bili šibkejši na ravnini, ampak na pistah brez dolgih ravnin so prevladovali. Letos bo enako. Celo aragon so dobili, pa je dolga ravnina. Če Rins ne bi toliko padal, bi bili še bolj suvereni. 

Ali pa kontra gledano Ducati na ravnini ne uspe nadoknaditi vsega, kar izgubi v ovinkih in je zato v primerjavi s Suzukijem slabši... Moramo vedet, da je ravnina 20% proge, ovinki pa 80... 

Se strinjam, da je Suzuki bil lani slab naravnini, ampak generalno gledano sta bila tudi Ducati in Yamaha slabša v primerjavi z letošnjim letom. Yamaha je čez zimo kar nekaj naredila na končni hitrosti, kar je razvidno iz podatkov, da je Morbidelli z lanskim motorjem kar do 10 km/h počasnejši po ravnini od novega modela, ki ga vozita Quartararo/Vinales (po njegovih besedah do 15 km/h manjša končna hitrost).

Ducati pa je zopet verjetno kaj teže preselil na zadnji del motocikla, da bi zmanjšal pritisk na sprednjo gumo med samo dirko ter s tem zmanjšal obrabo (saj vidimo, kolikokrat spodnese sprednji del Ducatija po 3/4 dirke). Torej oba motocikla, tako Yamaha kot Ducati sta napredovala, kar se vidi iz rezultatov.

Suzuki ima sedaj edino opcijo, da pokaže svoje kvalitete v Jerezu (naslednja dirka). Ker v Le Mansu in Mugellu bo potegnil kratko, niso to steze zanj.

Objavljeno (popravljeno)

Stvar je v tem: vse skupaj je kompromis, in je treba ujeti pravi recept (ali mocnejsi agregat, ali bolj vozen motor. Moc agregata potem spet drugace obrablja gume, Suzuki naprimer je znan da jih lepo obrablja,  in tudi znan, da ni agregat med mocnejsimi - in tako naprej in nazaj) ki pa se potem mora se ujeti z pilotom.  Se ena stvar je: mostva in inzenirji imajo neprimerno vec znanja kot mi tule, gore podatkov in izkusenj zbranih v desetletjih dirkanja. In potem so tu se omenitve razvoja, elektronike itd, ki so pripeljale do izredno izenacenih motociklov, ker se pac morajo drzati omejitev. Iz vsega tega skupaj, je potrebno sestaviti nekaj, kar naj bi bilo tistih par promilov boljse od drugih. Vecinoma so zmeraj v procentu dveh vsi na gridu... In se za konec: na startu je pet, deset, petnajs izredno dobrih pilotov, ki si vsi zelijo samo eno: premagati vse druge.  Vse skupa je zelo dalec od suhoparne statistike kolk ma kdo konjev, pa kolk km/h je hitresji na ravnini, ipd...

 

  Imam KTM-a in tudi navijam zanj v GPju se posebej, ker so se lotili zadev malo po svoje (in med cevni okvirjem, pa WP vzmetenjem, pa krilci, pa klinom zadaj, pa startnim mehanizmom itd, ne vidim prav veliko reci ki bi se jih spomnili drugi, razen teh dveh mostev )... In ne vem ali bo kdaj prvak, je tezko (glej zgornji text) nisem pa razocaran: upal sem, da KTM ne bo prisel malo sminkirat v GP, ampak da se bodo pac potrudili po vseh moceh. In so se, se kar se trudijo, meni osebno je to cisto dovolj... In mislim da enako lahko recem za druge in tudi vecino pilotov... Samo eden je pa lahko prvi, jbg...

Popravljeno . Popravil jvalant
Objavljeno

KTM je letos nekam "mrknil", nimajo več odprte možnosti razvoja agregata. S Suzukijem se je podobno zgodilo, so se iskali potem še kar 3 leta.

Bomo videli :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!