aerox Objavljeno April 4, 2003 Opozori Objavljeno April 4, 2003 aaaaaaaaaa ti si to?? zake si te nick mejal?
aerox Objavljeno April 4, 2003 Opozori Objavljeno April 4, 2003 heh te pa mi na private mesage pošli zake si menjo nick :D
roost Objavljeno April 5, 2003 Opozori Objavljeno April 5, 2003 Manjša kot je tista cev pred dušilcem, večjo moč bo motor imel. Ker je v izpuhu potrebno vzdrževat tlak. Tako da odstranitev dušilca kvečjemu pripomore za padec tlaka v izpuhu.
aerox Objavljeno April 6, 2003 Opozori Objavljeno April 6, 2003 zaj ste me prepričali da nem več nikoli odšraufo dušilca :D :D :D razen če bom hoto malo sosede vjutro ob 6 zbudit :D :D hehe
_OKI_ Objavljeno April 23, 2003 Opozori Objavljeno April 23, 2003 Ali kdo ve, koliko je "normalna" doba za zamenjavo batnih obročkov na polini kitu gus?
PSI_Hunter Objavljeno April 23, 2003 Opozori Objavljeno April 23, 2003 grega odvisno kako peljes motor?!? od 5000-12000 km
firefox f-15 Objavljeno April 23, 2003 Opozori Objavljeno April 23, 2003 Am k ste prej o dušilcu, bi jes neki dodal. Js sm meu na motorju vse original in sm dau dol dušilc in mi je šou 10km/h več!? Pol sm dau stran katalizator dušilc pa nazaj gor. Zdj mi je šou komi 65km/h. 14 dni nazaj sm spet dau dol dušilc in mi samo bl vleče pa u izi potegne 65. Ma pa kr zanimiu zvok...
Petzl Objavljeno April 24, 2003 Opozori Objavljeno April 24, 2003 Ali kdo ve, koliko je "normalna" doba za zamenjavo batnih obročkov na polini kitu gus? odvisno kaj je zate "normalna doba", s pocasno vozjo okoli 6 - 8 000km, s priganjanjem 3 000km. zamenjaj tudi bat.
Tomozuki Objavljeno Maj 3, 2003 Opozori Objavljeno Maj 3, 2003 Ali kdo ve, koliko je "normalna" doba za zamenjavo batnih obročkov na polini kitu gus? odvisno kaj je zate "normalna doba", s pocasno vozjo okoli 6 - 8 000km, s priganjanjem 3 000km. zamenjaj tudi bat. Sej boš slišal, kdaj jih bo treba menjat. Ko ti bo začel v štandgasu vgašat boš vedo, da bo treba menjat al batne obročke, v najslabšem primeru pa cilinder. Nočem te strašit, ampak včasih tudi kaj zariba (pa ne zaradi batnih obročkov). ;)
Manijak Objavljeno Maj 4, 2003 Opozori Objavljeno Maj 4, 2003 Pa če mu bo začel v štandgasu ugašat je lahko še miljon druzga, kot pa batni obročki.
Tomozuki Objavljeno Maj 4, 2003 Opozori Objavljeno Maj 4, 2003 Pa če mu bo začel v štandgasu ugašat je lahko še miljon druzga, kot pa batni obročki. Ne more bit kaj druga kot 3 stvari. Da ma slabo nastavljen štandgas, da bo mu vsakčas cilinder ribno al pa da bo treba menjat batne obročke. Drugače skuter ne sme crkovat. Aja pa še svečka je možno.
Manijak Objavljeno Maj 4, 2003 Opozori Objavljeno Maj 4, 2003 Al je pa kej zamašenga al pa bencina ni...pa mogoč še kej:!:
Tomozuki Objavljeno Maj 5, 2003 Opozori Objavljeno Maj 5, 2003 (popravljeno) Al je pa kej zamašenga al pa bencina ni...pa mogoč še kej:!: To kar ti navajaš je verjetnost enaka, kot če bi zadel na loto. Najverjetnejši vzrok, da so batni obročki znucani je to, da motor nima kompresije in crkuje (al pa ena zgoraj navedenih stvari). Če ti bencin odteka se to itak vidi tako po tleh, kot tudi pri končni hitrosti in pospeških. Isto, če maš kaj zamašeno. Popravljeno Maj 5, 2003. Popravil Tomozuki
nagajiček Objavljeno Maj 5, 2003 Opozori Objavljeno Maj 5, 2003 B) če daš toliko dnarja za motor boš pa še dal za nov kompleten bat,če te skrbi motor
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se