Skoči na vsebino

Adventure riding (light off road, vse izven asfalta, teorija, od vožnje do opreme, ter prosti čvek v zvezi s temo)


DAMI34
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Testi ADV motorjev, ADV opreme, vodeni dnevni treningi na poligonih, vikend treningi z vožnjami in challenge dogodki, kratke video vsebine iz poti, koristni nasveti in še in še.

Spletna stran: https://www.advspirit.eu/

FB profil: https://www.facebook.com/profile.php?id=61556725967368

Instagram profil: https://www.instagram.com/advspirit.eu/

 

Priporočene objave

Jaz sem imel zelo malo problemov. Ampak vedno, ko sem jih imel, je bilo na javni in povsem legalni cesti. Razni idioti in "cestni alpinisti".

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja samo to ni odraz, da kršiš nek zakon, ampak si se srečal z butastim osebkom. Take lahko srečaš tudi na asfaltni podlagi, mar ne.

 

ps. pa ne pravim, da sem jaz angelček in se vozim vedno in zgolj tam, kjer se lahko, včasih mi tut mal uide, pa zamižim na kak uč :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, samo vozit se greš "za veselje" in ti taki "osebki" tako ali drugače pokvarijo dan.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, sam ne zato ker sem en gpx objavil. :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čestitam, naj ti raketa dobro služi (pa mal jo merkaj, no :P )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...ekola... z light enduro po light off roadu (bilo je tudi po hard skalah, hudournikih in koreninah), izven asfalta... teorijo sem se od vas nauču tule gor, vožnja je bila, oprema tut... tko da odpiram prosti čvek ..   :D

(vse skladno z naslovom teme, da ne bo spet kej brisano)

Slike so samo statične... po skalah, hudournikih in koreninah in po drčah sem imel preveč dela sam s sabo...in ko sem moral nesti light enduro par metrov, ko ni bilo mogoče preskočiti.

Po hribčkih pred hišo:

(za hišo so drugi hribi...)

image.jpeg.f0a198ae628ede4ec60759a6ab3007b9.jpeg

image.jpeg.9b24700e6d35f49bb12de21c28b7f0bf.jpeg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Zivnorc pravi:

...ekola... z light enduro po light off roadu (bilo je tudi po hard skalah, hudournikih in koreninah), izven asfalta... teorijo sem se od vas nauču tule gor, vožnja je bila, oprema tut... tko da odpiram prosti čvek ..   :D

(vse skladno z naslovom teme, da ne bo spet kej brisano)

Slike so samo statične... po skalah, hudournikih in koreninah in po drčah sem imel preveč dela sam s sabo...in ko sem moral nesti light enduro par metrov, ko ni bilo mogoče preskočiti.

Po hribčkih pred hišo:

(za hišo so drugi hribi...)

image.jpeg.f0a198ae628ede4ec60759a6ab3007b9.jpeg

image.jpeg.9b24700e6d35f49bb12de21c28b7f0bf.jpeg

.

... hudooooooo :OK:

... stari, a lahko sam vprašam, kakšne gume imaš spredaj in kaksne zadaj, ... a si kej spuščal pritisk ??? :eek:

... aja, pa kolk hoda imajo vilce ??

... pa rebound ??? :eek::D

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Norc, čudi me, da nimaš 500x. Tole je nevozno, samo mantranje. Menjaj čimprej, da boš užival v vožnji 🎻

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, mladench pravi:

Norc, čudi me, da nimaš 500x. Tole je nevozno, samo mantranje. Menjaj čimprej, da boš užival v vožnji 🎻

:lol1:

.... ko bi ti vedu, kolk jest uživam s tem...  :D  ... če mi kej ne znese, ga primem, dvignem, ko Martin Krpan svojo kobilico...pa ga prenesem... gre glih prov hitro (zame)... sploh dol po klancu.... če mu v klanec ne znese, se malo dodatno porivam z nogami...

... skratka.... užitek na kvadrat.

...sem pa že razmišljal o 250 (verjetno najbolj primerno za moje znanje in potrebe) al pa 450...al pa 500X...al pa 800 ... bilo kaj ( da ne delamo reklame v zato neprimerni temi)... vendar imam že 5 mašin doma v garaži, za šesto pa ni več placa... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Zivnorc čisto resno, koliko kil imaš?

Ker kolikor (še) meni služi spomin je vzmetenje precej "light" .  Sem imel malo prebliskov, da bi kaj takega počel z Apn (ker nekoč davno sem) , pa so se razmere spremenile. Vzmetenje rabi konkretno obnovo in to, da imam 30+ kil viška, verjetno tudi ne pomaga.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, BRANE pravi:

.. več sfriziraš, pa je.

 

Ne pomaga. Mašina je "top" , vzmetenje (verjetno je malo problem, če se navadiš na Ktm-a) pa temu ne sledi. V kombinaciji s povečano težo "uporabnika" , postanejo ležeči policaji in razne luknje problem, da bi pa skakal čez stopnice (kar je včasih šlo) , bi pa ga verjetno prelomil na pol.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 44 minutami, franc pravi:

@Zivnorc čisto resno, koliko kil imaš?

Ker kolikor (še) meni služi spomin je vzmetenje precej "light" .  Sem imel malo prebliskov, da bi kaj takega počel z Apn (ker nekoč davno sem) , pa so se razmere spremenile. Vzmetenje rabi konkretno obnovo in to, da imam 30+ kil viška, verjetno tudi ne pomaga.

lp

 

Okvir od ATX je top.... zdrži mojih 90 kil (+oprema)

Fedri zadaj so novi YSS nastavljivi...in daljši... +šponar verige, da ne gloda vilic

..spredaj moram še optimizirati vilice (imam že material) (so tudi ojačane z mostičkom zaradi diska - DIY varianta

... hidravlični zavori spredaj, zadaj...

pred 23 minutami, BRANE pravi:

.. več sfriziraš, pa je.

 

...mašinka ima 10+ konjev (nisem meril na valjarju).... gre v klanec po makadamu, da se kar kadi...  :P 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Zivnorc pravi:

 

Okvir od ATX je top.... zdrži mojih 90 kil (+oprema)

Fedri zadaj so novi YSS nastavljivi...in daljši... +šponar verige, da ne gloda vilic

..spredaj moram še optimizirati vilice (imam že material) (so tudi ojačane z mostičkom zaradi diska - DIY varianta

... hidravlični zavori spredaj, zadaj...

...mašinka ima 10+ konjev (nisem meril na valjarju).... gre v klanec po makadamu, da se kar kadi...  :P 

 

 

če je tako, takoj menjam za mojega suzukiča drz-ja.

samo 10 konjev, to je pa mašina od elektronika...

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, BRANE pravi:

če je tako, takoj menjam za mojega suzukiča drz-ja.

samo 10 konjev, to je pa mašina od elektronika...

... APN mašina, Gilardoni 74ccm ... PWK OKO 24mm uplinjač... resso ... Rito Race posebej uravnotežena gred za ta bat.....

..edino spešl edišn 6 st. menjalnik čakam že eno leto, da mi ga naredijo ...posebej po mojih načrtih..  :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zobnike kupi v tehimpexu in obdelaj. mi se pa zde, da od 5. brzine narobe obrneš in imaš 6 brzin.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, če bodo originalne "kvalitete" zobniki zdržali še dodatno tanjšanje. Po spominu, je drobilo zobnike 3-je, če je bila "frizura" prehuda. Realno, zakaj bi rabil 6 stopenjski menjalnik? Ne pridobiš čisto nič. Uporabno edino na dirkališču.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, franc pravi:

Ne vem, če bodo originalne "kvalitete" zobniki zdržali še dodatno tanjšanje. Po spominu, je drobilo zobnike 3-je, če je bila "frizura" prehuda. Realno, zakaj bi rabil 6 stopenjski menjalnik? Ne pridobiš čisto nič. Uporabno edino na dirkališču.

lp

 

Če se podiš po hribih, v klanec...in v hrib recimo drviš na polno :kva2: v drugi brzini na polnem gasu :kva2:, pa prešaltaš v tretjo, je prevelika razlika v prestavnem razmerju in ti mašina "pade ven iz resonance" ...in se ne "pobere" več na obrate. Zato krajša prestavna razmerja. Za po ravnem ni problem.... za po cesti sploh. Naštimano imam, da gre po ravnem dobrih 70, ravno zato, da se da peljati po "terenu".

Zobniki so naročeni v CrXXMoXX kvaliteti, cementirani, prestavna razmerja čisto drugačna kot pri orig. mašini, na dva moznika, da ne obrne 3. brzine.

Dami. To je prosti čvek v zvezi s to temo... bomo pa  nehali... :D 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

problem je na sekundarni gredi s tisto kajlo. tam pokajo zobniki. rešitev je, če se naredi sekundarno gred v kompletu z 1. 2. in tretjim zobnikom...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, Zivnorc pravi:

 

(vse skladno z naslovom teme, da ne bo spet kej brisano)

 

image.jpeg.f0a198ae628ede4ec60759a6ab3007b9.jpeg

image.jpeg.9b24700e6d35f49bb12de21c28b7f0bf.jpeg

a loh vprašam, kdaj ti je bilo kaj brisano in da slučajno ni posledica tega zapisa zgolj tvoja pozabljivost? V tej temi ni bilo brisano oz popravljeno/premaknjeno že od pamtiveka dalje...tule maš tudi dokaz:

image.png.8cd739ecfd143fa83d04ae5910b18851.png

sam jokat je fajn, a ne :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 35 minutami, DAMI34 pravi:

a loh vprašam, kdaj ti je bilo kaj brisano in da slučajno ni posledica tega zapisa zgolj tvoja pozabljivost? V tej temi ni bilo brisano oz popravljeno/premaknjeno že od pamtiveka dalje...tule maš tudi dokaz:

image.png.8cd739ecfd143fa83d04ae5910b18851.png

sam jokat je fajn, a ne :P

 

...enkrat je bilo nekaj brisano, pa pol se mi zdi da je blo odbrisano, ker kao ni bil primeren motor... zdej pa ne vem, al je blo v tej temi, al pa v eni drugi...

... skratka... pozabi... važno, da se light offrouda, pa magari z nekaj osli pod ritjo..  :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Zivnorc pravi:

...enkrat je bilo nekaj brisano, pa pol se mi zdi da je blo odbrisano, ker kao ni bil primeren motor... zdej pa ne vem, al je blo v tej temi, al pa v eni drugi...

... skratka... pozabi... važno, da se light offrouda, pa magari z nekaj osli pod ritjo..  :D

 

skor mi je dala, pol ni dala, ko sem sitnaru je popustila :P

Vsekakor pa lajkam vsakršno matranje izven asfalta. Sicer sem prebral, da to pusiji počnejo, pravi kerlci rijejo skor k ratrak povsod :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   1 član

    • Lunatic
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!