Skoči na vsebino

Adventure riding (light off road, vse izven asfalta, teorija, od vožnje do opreme, ter prosti čvek v zvezi s temo)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

TET : TET uradna stran 

Testi ADV motorjev, ADV opreme, vodeni dnevni treningi na poligonih, vikend treningi z vožnjami in challenge dogodki, kratke video vsebine iz poti, koristni nasveti in še in še

Spletna stran: https://www.advspirit.eu/ FB profil: https://www.facebook.com/profile.php?id=61556725967368 Instagram profil: https://www.instagram.com/advspirit.eu/

ACT: https://adventurecountrytracks.com/

ACT HR_V01.GPX ACT It V01.GPX ACT RO v01 2.GPX ACT_Pyrenees_V01.GPX ACT-GR V01.GPX ACT-PT V1-80.GPX

fa325-ACT_Italy.gpx

Priporočene objave

Objavljeno

Pa še bi jih našli tam po parenzani, pa v okolici Motovuna.

Objavljeno
Ob 19. 8. 2025 ob 11:17, DAMI34 pravi:

V primerjavi z mojima kozloma, je tole čista igrača. Čeprav na istih gumah, ta zadeva drži. Pojaha vse brez da bi kaj čutil 😁 kakorkoli v pravi brzini in leti. Ja lažje ga je vozit.

 

IMG_20250819_102723.jpg

IMG_20250819_104317.jpg

Čestitke! in čim več užitka na vsaki furi z njim!

  • Hvala 1
Objavljeno
pred 15 urami, vandrovec pravi:

Na Hrvaškem so policisti očitno začeli preganjati enduraše...

Istra je meka za enduro turizem. Najameš vodiča, motor in gasa. Običajno je vse ok in nihče nič ne sprašuje. Seveda dobi vsak; od policista, uradnika in lovca svoj delež.

Objavljeno
Ob 20. 8. 2025 ob 17:54, vandrovec pravi:

Na Cresu sem dosti vozil, s tablico in brez. Problem znajo biti označene planinske poti, ampak poleti ni tam nikogar, zaradi vročine. Jih je kak domačin prijavil, ko so šli iz nastanitve. Solo, s tablico v nahrbtniku in s tihim motorjem nisem imel nikoli problemov. 

IMG_1497.jpeg

IMG_9450.jpeg

IMG_9504.JPG

 

  • Všeč mi je 4
  • Hvala 1
Objavljeno

HD (heavy duty) oz UHD zračnice vs normalne, je kaka razlika ima kdo iskušnje? Ali je mogoče kdo montiral samo tisto malo zračnico, ki baje stisne špice/obroč in potem lahko uporabljaš tubless pnevmatiko?

 

Objavljeno

Hd in uhd zračnice imajo smisel, če voziš nizke pritiske. Zmanjšajo možnost, da presekaš zračnico. Na samo predrtje pa niso odporne (vsaj ne bistveno) . Imajo pa tudi slabšo stran, večjo težo in večje gretje gum, pa malo težje jih je montirati.

Jaz sem s kombinacijo uhd in tkc80 zadovoljen, če ima pa dejanske prednosti ne vem. Presekal je nisem nikoli, ekstra nizkih pritiskov ne vozim. 

S tubeles konverzijo pa nimam izkušenj.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

ekstra nizkih ne bom vozil, tja 1,6 bo verjetno minimum, vsaj tako se je obneslo na tubless in težjih mašinah. Je pa res da na 390, ki ima ožjo zadnjo pnevmatiko me 2,0 sploh ni motilo nič, gripa vrh glave.

Nekako mam odpor do zračnic, ker se mi je tubles varianta dobro obnesla.

Objavljeno

Uhd je čist predebela. Hd je po moje smiselna in jo uporabljam. Za rezervo ki jo vozim s sabo (21") pa navadno. 21" v primeru nuje gre tudi v zadnje 18".

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

😛😛

IMG_20250831_132400.jpg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Dobra tablca. Ne vem ali jo maš že dolgo ampak sem jo zdele opazu. 

Objavljeno
pred 24 minutami, UrošG pravi:

Dobra tablca. Ne vem ali jo maš že dolgo ampak sem jo zdele opazu. 

nova, posebej za oslička štancana :D 

Kolega ima na kove 450rally : GO CHINA, sem tudi jaz najprej hotel dati GO INDIA, pa sem se premislil...ker bi se me KTM verjetno odrekel :D

 

 

  • Haha 2
Objavljeno

spet "avantura" z neubogljivim dronom :P dolgčas mi ni, trenirala sva follow in spot.  Vmes sem se pa še s kozico od 390 spoznaval.

 

 

  • Všeč mi je 3
  • Hvala 2
Objavljeno

Po začetni sliki sem mislil. da si 390 peljal plavat (ala 790) pa vidim, da samo mal po plitvini čofotata...

  • Haha 2
Objavljeno
pred 37 minutami, franc pravi:

Po začetni sliki sem mislil. da si 390 peljal plavat (ala 790) pa vidim, da samo mal po plitvini čofotata...

tale ma nizko izpuh, pa se ni za hecat :P 

Objavljeno

Za sledenje je zgleda premajhen tale neo. Ker se res nisi hitro peljal. Tisto na koncu videa, ko je dronček na eni lokaciji in se samo vrti, to je pa dobr zgledal. A to ima tako funkcijo al si ga na roke obračal?

Objavljeno
pred 4 minutami, UrošG pravi:

Za sledenje je zgleda premajhen tale neo. Ker se res nisi hitro peljal. Tisto na koncu videa, ko je dronček na eni lokaciji in se samo vrti, to je pa dobr zgledal. A to ima tako funkcijo al si ga na roke obračal?

funkcija, tako kot si zapisal, je na mestu in ti sledi. Kar dobro zaznava.

DJI NEO ima predifinirane funkcije, da ne rabiš nič drugega. Ga vzameš iz žepa, ali torbice na krmilu izbereš funkcijo in to je to.

Nekatere funkcije lahko tudi prilagodiš. Za sledenje recimo višino pa oddaljenost. Jaz sem testiral najbolj oddaljeno in najvišjo opcijo. Sledi pa res tja do 35kh/h. Sicer men se gre za kak posnetek, ko so lepi razgledi, za akcijske posnetke žal ni. Mislim, sledi kar ok, če voziš lepo konstantno.  Če bi hotel akcijo, je potrebno dokupit očala, pa snemalca rabiš itd..

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

jaz pa sam kilometre nabijam, da čimprej opravim prvi servis, ampak nikjer ne piše da morjo biti po asfaltu :P

 

 

541634340_24675255425450677_8516583356808176997_n.jpg

IMG_20250908_142128.jpg.6756718ca679c9b7ffb5fbda6c6dc821.jpg

  • Všeč mi je 5
  • Hvala 1

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!