Skoči na vsebino

Moje izkušnje


TONTO

Priporočene objave

Upam, da sem za letošnjo zimsko sezono, danes zadnjič pral sol s kula.   :worship:

IMG_5676.JPG.a2845d9a5627f6302ec57c74fdc4ba85.JPG

IMG_5677.thumb.JPG.24c9cec9e4c28186d147ee3fea602b51.JPG

IMG_5679.JPG.5500481a4fbca0618e7e6265639c9179.JPG

IMG_5680.JPG.8c782e7139b6f6ea0ff7dfa6b07fd281.JPG

IMG_5681.JPG.ae1af784b916d09635ac665868487c6e.JPG

Amateur, še malo sem raziskoval google maps in ugotovil, da če ne bi na zadnjem makadamskem križišču, malo pred cerkvijo sv. Pavla zavil desno, ampak nadaljeval naravnost, bi se potem pripeljal na Kladje. "Vse cerkljanske poti vodijo na Kladje" ...   :OK:

45km.thumb.jpg.b6e5e156e62f9406e270a8a0d7498282.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej prideš na Cerkljanski vrh, od tu pa je vsaj še 2 km do Kladja. V klanec lahko pešačiš, le malico vzemi s seboj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"Dejstva so taka":  po takih stranskih cestah se mi lahko kaj zgodi (padem) in mi ne bo mogel nihče pomagati, po bolj prometnih cestah, pa se bojim avtobusov in tovornjakov, ki me prehitevajo zelo blizu od mojega levega komolca, tudi na odsekih kjer me ne bi smeli, in tam še bližje.  

:blush:

IMG_5682.JPG.493a6bd4d56d0e23d1e3bcfe0f3f158b.JPG

:OK:

IMG_5683.thumb.JPG.90dd33c99c9398400a6f6044061ea57f.JPG

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pazi, da ti ne potegne čelade v filter.

Sam sem šel danes popoldan nabrat regrat, hčera je naredila lzanje, domača juhca, ni treba okol hodit, da dobro ješ.

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj mi je uspelo s kulom osvojiti vse tri zastavljene cilje, čeprav sem bil pri odhodu od doma prepričan, da se bom lahko pripeljal samo v Kanomljo. Nekajkrat sem kulo nekaj metrov porival poleg sebe in izšlo se mi je brez kakšršnegakoli drugega stika mojega "teleščka" s podlago, kakor samo s podplati moje obutve.   :worship:

IMG_5687.JPG.aa0d978b5c4b5b6523a05fd7b69903c9.JPG

IMG_5688.JPG.8b3cd61242d5f491505ead10650cf649.JPG

IMG_5689.JPG.99a0633e9cce5d194f1f56d700008a71.JPG

IMG_5691.JPG.97192be6cc43a5e8b5be98253308ee50.JPG

IMG_5692.JPG.b2fca2523494c2ab2786b759a9c60cad.JPG

IMG_5693.JPG.b69f0044fe63d95f5be36b69f10a6b85.JPG

IMG_5694.JPG.3952de0f284f5e4a797505a0a5058cf9.JPG

IMG_5695.JPG.28ba6d645096c82c8e389153cf7e7e47.JPG

IMG_5696.JPG.f17b36828feb52bf04e75e27d0635311.JPG

IMG_5697.JPG.170b96da91b95a21e6e1504324dc728f.JPG

IMG_5698.JPG.199b35ee6d88a746a101193cc5d0ccbc.JPG

IMG_5700.JPG.d298508e5e35648e03ab032e202ff1c0.JPG

IMG_5701.JPG.81e766903f7fe17d90221826163201b8.JPG

IMG_5702.JPG.950b42b8bacec1d98c695a861238573b.JPG

IMG_5703.JPG.ff6e09e4fbfbc329c52554be97d9727e.JPG

IMG_5704.JPG.a65be7cf88048de7dcbe24afcbc51a37.JPG

IMG_5705.JPG.6ccc162a764fd5b54f9de1a39c20569b.JPG

IMG_5706.JPG.62d932ddbeff379d86284393f5687b19.JPG

IMG_5707.JPG.84b9591f763836e85bb088cb205aef28.JPG

IMG_5708.JPG.df3a90f7de9487cf2c15c0e09a353360.JPG

IMG_5709.JPG.390c0383e9187b935a4beed5218ddd4c.JPG

IMG_5710.JPG.5507d6a6e7d01bca5ca6784046acbadf.JPG

IMG_5711.JPG.8ae79ab231ae79dcf18b084a16a22baa.JPG

kava.JPG.879836af72f06bfead1c79fb377bc9fc.JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje "nogice" nimajo nič proti nekajdnevnem počivanju, zaradi slabše vremenske napovedi. :worship:

Pa Idrsku:  še ene par taužnt kilometrou, pa bu muoja litajšna kalesarska kilometrska quvota dasižena ... :OK:

Popravljeno . Popravil RobiRoberto
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, RobiRoberto pravi:

Moje "nogice" nimajo nič proti nekajdnevnem počivanju, zaradi slabše vremenske napovedi. :worship:

Zanimivo...moje telo pa zelo sitnari oz zaspi....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ekola, čeleda je "dezinfekticirana" in ker med svojimi vožnjami s kulom srečam tudi precej kolesarjev brez zaščitne čelade, bi lahko izkoristil še današnje lepo vreme, toda ker imam UKC in URI Soča dovolj, bom rajši ostal kar doma.

IMG_5714.JPG.81b35fde0ee65c9561db6a8a6b08282e.JPG

IMG_5715.JPG.0c1370f6ab57f5fc22defdb4cb437d47.JPG

IMG_5716.thumb.JPG.43e91d6117e20930fb025c8dfee1e102.JPG

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, RobiRoberto pravi:

Včeraj mi je uspelo s kulom osvojiti vse tri zastavljene cilje, čeprav sem bil pri odhodu od doma prepričan, da se bom lahko pripeljal samo v Kanomljo.

Robi, ti boš prehitro izpolnil zadan cilj, če ti bo zdravje služilo. Vidim pa, da si na predvelikonočni dieti glede na količino futra na talerju. Za tako dolge ture kot so tvoje in v tem hladnem obdobju je potrebno tudi telo ustrezno kuriti. Pa dober tek.

Bil danes dopoldan na Blegošu, še snežilo na vrhu, na pol poti v dolino že rosilo, na vrhu je sneg v enem tednu stisnilo za dobrih 20 cm. Želje glede pomladi, toplote in nehanja soljenja cest se ti končno uresničujejo.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja čeleda je zoper RTR in če vremo ne bo "štrajkalo", po kosilu sledi Idrijska Bjelina ... :OK:

IMG_5718.JPG.451ea2d400308cd9622346d68abe8e8d.JPG

IMG_5719.JPG.8d2eae238bdbe880d0a0b8955f24fd86.JPG

IMG_5720.JPG.d67ad99b2d1e031f3eebadf6833c2473.JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker sem pred odhodom popil današnjo drugo :kava: , sem med današnjim trikratnim zaporednim obiskom Idrijske Bele stopil s kolesa samo takrat, kadar sem fotografiral.

IMG_5722.JPG.10925193a7b3edffc2cb42e8e4b97ea8.JPG

IMG_5723.JPG.55d86124157c1b99768c2811bd7582bc.JPG

IMG_5724.JPG.e6e5cfdb42aa7229483e5d410700c162.JPG

IMG_5725.JPG.9f66b79d3760933e3e4c91e8a2685fc1.JPG

IMG_5726.JPG.6df852496498c68b95b734a7a7abe471.JPG

IMG_5727.JPG.a2a550d2074c0a65afcd954b333437b9.JPG

IMG_5728.JPG.71771a1236b7b6c5f4701932e7dffd5c.JPG

IMG_5729.JPG.9aa862236a7c18d9e327dfbc4e5d7313.JPG

IMG_5731.JPG.99b53c86bd6bc98f5079a5a156f7f1a2.JPG

IMG_5732.JPG.be2dd5b63d950b6fa484f74c38938701.JPG

IMG_5733.JPG.b483790664a8e21d7dd822a390d41b9d.JPG

IMG_5734.JPG.d47be693a2a67109d65ca5cda84102ca.JPG

IMG_5735.JPG.fdd69220c53b09db0037b8acda7b4fd8.JPG

IMG_5736.JPG.2c61cb34bc8bdf3e179cb08151a7bbc7.JPG

IMG_5737.JPG.229fe1b114a7bbfe3bfaa889b1452835.JPG

IMG_5738.JPG.98f3cc1c28eeb684d528d7d025f8b93e.JPG

IMG_5739.JPG.49bbbe93886b8a09fd85d8ad39762c08.JPG

IMG_5740.JPG.e793a11d436e51105562a686097f3fa6.JPG

IMG_5741.JPG.fda1355dd5b0aded4995886412c9848b.JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, RobiRoberto pravi:

sem med današnjim trikratnim zaporednim obiskom Idrijske Bele

Kaj drugega kod bravo tako glede na še zimski čas kot tudi na skupno kilometražo.

Približno v tem času, kot si ga ti porabil za vožnjo, sem sam po nalogu od žene obrezal sadno drevje v vrtu, grmičevje. Preventivno sem uporabil rokavice za obrambo pred žulji, me pa roka (dlan in zapestje) bolita, da še nosu ne morem obrisat. Ja moj draga je za razliko od tvoje doma in budno pazi, da mi ne zmanjka dela.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

HVALA hčerkinem fantu, ki me je odpeljal do taščine garaže, HVALA akumulatorju, ker mi je MMV vžgala enako kakor pred zimo in HVALA tudi H2O ... :worship:

IMG_5747.JPG.8a221a274cad7370db2178a5ba7e9fe4.JPG

IMG_5746.JPG.ae96aa205609a48a9b4a9c464741076e.JPG

IMG_5745.JPG.cb8d69fea8e75a30f817e31d70116c14.JPG

IMG_5748.JPG.6b5557f84abbca9236b1edaebe9559a3.JPG

IMG_5749.JPG.378e8ea26ac07af1bcd484bc2adf002c.JPG

Popravljeno . Popravil RobiRoberto
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj sem 6. septembra 2009 padel?  :hmm:

Zelo preprost odgovor, za keterega sem rabil več kakor osem let:  

OB NEPRAVEM ČASU SEM BIL NA NAPAČNEM MESTU !!!

Popravljeno . Popravil RobiRoberto
  • Žalosten 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, RobiRoberto pravi:

Zakaj sem 6. septembra 2009 padel?  :hmm:

Zelo preprost odgovor, za keterega sem rabil več kakor osem let:  

OB NEPRAVEM ČASU SEM BIL NA NAPAČNEM MESTU !!!

A se še vedno mogoče sprašuješ, zakaj nisi takrat zavil domov namesto da si turo podaljšal v smer Postojne? Lep dan, drušna, lakota po vožnji? Tudi sam se sprašujem, kako sem lahko pri plezanju na tako neumen način zlomil gleženj s trajnimi posledicami (padec z enega metra, imel sem obute športne copate, plezalke pa na tleh!). Pa sosed je pred mesecem dni zelo nerodno padel pri renovaciji  stanovanja s prvega klina A lojtre in si strgal križno vez pa še hrustanec odškrtnil. Taka je naša usoda, ene tepe bolj, druge manj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, RobiRoberto pravi:

Današnje vreme:

Če si pešak, kilavo vreme nima takega vpliva na telo in počutje kot pri kolesarju. Danes je bila radarska slika opoldan zelo podobna kot pri tebi včeraj. Pa sem vzel marelo, si obul vodotesne gojzarje in jo mahnil na hrib za hišo, dobri dve uri hoje brez pavze. Pohodne palice so žal ostale doma. Nazaj sem prišel moker do kolen, sicer pa suh.

Deset dni nazaj mi je dohtar rekel, da naj opravim ultrazvok srca, čisto preventivno. Doslej sem velikokrat v klance zavzeto grizel tako peš kot tudi s kulom, sedaj sem se pa odločil, da pri mojih 63 letih intenzivnost omejim na 135 utripov srca na minuto. Prjatla imata Garminovo pametno uro, tako za 600 €. Pa sem ju vprašal, kako natančno meri taka urca malce višji pulz. Odgovor je bil pričakovan, ker ura nima prsnega pasu, meri utrip na zapestju, kar je udobno in fensi, ampak ... Približno točna je pri normalnem gibanju, s povečevanjem pulza se pa napaka meritve povečuje. To so s testi ugotovili že na IJS v Ljubljani, dobil sem pa tudi test instituta iz ZDA, ki v zaključku priporoča, da se za bolj natančno merjenje pri obremenitvi v primeru potrebe po tem uporablja ura, ki ima prsni pas. No  pa sem skočil na net, našel Sigma urco tip 15.11, katera ima prsni pas, štoparico in alarm pri nastavljenem zgornjem pulzu (doslej sem imel že dve iste firme). Nima pa ostale navlake, ki jo ima pametna ura in te navlake sploh ne rabim. Ko sem trgovca opomnil na popust, ki ga obljubljajo na netu, mi je izstavil račun za 40 €. Danes sem si parkrat izmeril pulz med hojo v klanec in ga primerjal z izmerjeno vrednostjo na uri in moram reči, da odstopanja praktično ni. Saj vem, ni Garmin, nima pameti, ampak za prdca mojih let je glede na potrebo odlična rešitev. 

Å portna ura Sigma PC 15.11.

Napoved glede padavin za jutri (nedeljo) je boljša, smer Blegoš iz doline, start od doma ob 7 uri. Zgoraj je verjetno zaradi dežja sneg bolj brozga, ampak to bomo tudi preživeli.

Danes je polna luna, sem jo slikal z mobijem. Jutri pazi pri vožnji po cesti!

 

image1 (1).jpeg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, RobiRoberto pravi:

Zakaj sem 6. septembra 2009 padel?  :hmm:

OB NEPRAVEM ČASU SEM BIL NA NAPAČNEM MESTU !!!

Jz pa razmišljam,da pač tako bilo usojeno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 hours ago, sesir said:

Jz pa razmišljam,da pač tako bilo usojeno...

Lahko verjameš v karkoli ti pomaga (pre)živeti, podal pa ti bom nekaj dejstev, o katerih boš morda želel premisliti. Usoda je zanimiv koncept, katerega slabost je, da te zadržuje v identiteti žrtve, saj verjameš, da naj bi šlo za dogodke, ki naj bi jih vnaprej in brez človeškega vpliva določale božje sile ali naključja, ne pa človekova svobodna volja. 

Vendar pa je v filozofiji usoda povezana z latinskim pojmom fatum, tj. prepričanje, da so dogodki in človekovo delovanje odvisni od absolutnega VZROKA. Torej je vse, kar se nam dogaja samo POSLEDICA določenih VZROKOV, ne pa predestinirane usode. 

Usoda je izgovor za vse, kar se nam dogaja, za situacije, za katere nimamo odgovora, za težave, ki jih ne zmoremo ali ne znamo rešiti. Psihologi pravijo, da je verovanje v usodo zelo pogosto obrambni mehanizem ljudi, ki niso dovolj močni, da bi se spoprijeli z življenjskimi težavami. Filozofi bi rekli, da ni nič naključnega, astrologi, da nas določajo zvezde, pod katerimi smo rojeni, pesniki, da se pred usodo ne moremo skriti, znanstveniki pa, da je to samo iluzija, pokrov za trenutke, ko smo izgubili nadzor nad svojim življenjem.

Verovanje v usodo je v glavnem posledica vzgoje, prevzemamo nam­reč vzorce obnašanja in verovanja staršev, ki so nam v najzgodnejšem življenjskem obdobju absolutni vzor. Ali se bo to verovanje v zrelem obdobju nadaljevalo, je pogosto odvisno od okolja in izkušenj, ki jih dobivamo. V glavnem smo nagnjeni k temu, da pripisujemo usodi težke emocionalne trenutke, dogodke, na katere nismo sposobni vplivati.

Verovanje v usodo je velikokrat edini način, da naša psiha premaga recimo stresne situacije in občutek nemoči. Če nam leta in leta nekaj ne uspeva in če kljub mnogim poskusom ne moremo doseči nekega cilja, lahko zdrsnemo v fatalizem, vdanost v usodo (identiteta žrtve), v tem najdemo za nas razum­ljivo razlago za neuspešnost. Zelo težko je sprejeti neuspehe ali dejstvo, da se nekaj, kar si želimo, nikakor ne uresniči, in ko človek izgublja upanje in zaupanje vase, je lažje pripisati »krivdo« višjim silam ali usodi. Temu obrambnemu mehanizmu v psihologiji pravijo notranji center kontrole, ko se zavedamo, da smo sami odgovorni za svoje življenje in da na večino stvari, ki se nam dogajajo, lahko vplivamo. Kadar nam gre vse tako, kot je treba, smo prepričani, da smo za to zaslužni sami. Drugače pa se obrnemo na zunanji center kontrole, takrat verjamemo, da je nekdo drug kriv za vse – ljudje okoli nas, višja sila, usoda. 

Običajno so največje "samouresničujoče prerokbe" ravno strahovi. Če te je nečesa strah, se bo to najverjetneje tudi zgodilo. Kako to izgleda na mopedu je recimo dobro opisal tudi Gustelj v svojem Magisteriju. Zapisal je, da je človek, ki ga je na mopedu strah (lahko tudi podzavestno), TRD, ZAKRČEN, njegove reakcije so toge in največkrat silovite oz. prekomerne, kaj pa to pomeni, vemo vsi: padec, zdrs itd. 

In, ko se to zgodi, je to samo POSLEDICA določenih vzrokov (strahov v tem primeru) in NE usode. Če te namreč ne bi bilo strah, bi vozil naravno, sproščeno in znal pravilno odreagirati v nepričakovanih situacijah, zato je tudi verjetnost slabega izida ustrezno zmanjšana. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In, ko se to zgodi, je to samo POSLEDICA določenih vzrokov (strahov v tem primeru) in NE usode. Če te namreč ne bi bilo strah, bi vozil naravno, sproščeno in znal pravilno odreagirati v nepričakovanih situacijah, zato je tudi verjetnost slabega izida ustrezno zmanjšana. 

 

Sam tako vozim že ohoho pa se mi je nastavila ograja in prometni znak .......očiten znak , nekoga tam gori :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Kmet2 said:

In, ko se to zgodi, je to samo POSLEDICA določenih vzrokov (strahov v tem primeru) in NE usode. Če te namreč ne bi bilo strah, bi vozil naravno, sproščeno in znal pravilno odreagirati v nepričakovanih situacijah, zato je tudi verjetnost slabega izida ustrezno zmanjšana. 

 

Sam tako vozim že ohoho pa se mi je nastavila ograja in prometni znak .......očiten znak , nekoga tam gori :P

Če to jemlješ kot avtorefleksijo in ti služi kot opomin, da voziš bolj previdno, potem lahko rečeš tudi tako, sicer pa dvomim, da se kdo "tam zgori" ukvarja z nami na tak način, da bi nam dajal "znake"... Pomisli še na nekaj: naravni zakoni, med katere naj bi sodila tudi "Višja sila", so nepristranski oz. ne izbirajo selektivno, komu bodo dajali samo "znake", koga pa "kaznovali" z nesrečo.

Recimo zakon gravitacije velja za vse v enakem obsegu in POSLEDICAH. Zakaj bi bilo pri "Višji sili" kaj drugače? Če pa že gremo v tej smeri, v Bibliji piše, da "Bog ne gleda na lice, temveč mu je v vsakem narodu všeč, kdor se ga boji in dela pravično" (Ap. dela 10:34). Torej je odgovor jasen. In tudi, kdor ne dela pravično, ga zato ne kaznuje, temveč se "kaznuje" sam. Spet smo pri POSLEDICAH naših ODLOČITEV. Na mopedu je recimo največkrat nesreča posledica neprilagojene vožnje, ne nujno prehitre. Trdim, da bi samo vožnja po hitrostnih omejitvah (nekaj, kar se v praksi preprosto ne more zgoditi) zmanjšala prometne nesreče za vsaj 50%. Če je nekdo zaradi neprilagojene hitrosti zdrsnil, bi težko rekli, da ga je nekdo zgoraj kaznoval. Kaznoval se je sam, če že. 

Zanimivo pa je, da se na "Višjo silo" spomnimo samo takrat, ko gre nekaj narobe, ne razmišljamo pa o njej še preden pride do neugodne situacije, recimo tako, da bi "ravnali pravično", t.j. spoštovali prometne predpise. Vem, da tole deluje kot neživljenjska filozofija, ki jo povprečen motorist težko prenese v prakso, ampak potem spet velja, da so vse neugodnosti samo posledica naših odločitev in ne usode ali "Višje sile". Če analiziraš prometne nesreče, boš prišel do jasnega sklepa, da je VEČINOMA tako, kot sem napisal. Ja, nekdo bo rekel, da je vzrok nesreč motoristov največkrat izsiljevanje prednosti drugih udeležencev v prometu, ampak ZELO REDKO bi prišlo do trka tudi v tem primeru, če bi vozil z nižjo hitrostjo, ker bi se lahko prej zaustavil ali lažje izvedel manever reševanja situacije, pa četudi bi že prišlo do trka, bi bile posledice blažje. Zaleteti se v avto pri 40 km/h je vseeno drugače kot pri 60 km/h ali še več. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem po svoji prometni nesreči prvič obiskal psihijatrinjo, ji povedal o nesreči, in da se mi jo to zgodilo kmalu po tem, ko sem prvič v svojem življenju dosegel zadovoljivo mesto v službi, mi je odgovorila, da TAKA JE PAČ USODA, in jaz takega odgovora od nje res nisem pričakoval.

Danes dopolne sem se s kulom odpeljal v Godovič preveriti, če so "idrske kluče" (Godovič --> Podrateja) že prevozne, in ugotovil da so že, dokaza pa ne morem priložiti, ker je tokrat kamera posnela samo zvok ... :cry:

radar.jpg.6d2075999085a89b70079788fad6e972.jpg

IMG_5751.JPG.bee15fe3a14962e9b9685a0cb0873179.JPG

IMG_5752.JPG.878abbf0022657df4260f63687a30b7a.JPG

IMG_5754.JPG.3669032198d15bb23bbd4d37fb9c39d6.JPG

IMG_5755.JPG.2a29e8f494ad6e2332838483d452544a.JPG

IMG_5756.JPG.cda004dc77d19162e648ba3a29056f62.JPG

IMG_5757.JPG.cff7f839d33e7b703155b00505058c1a.JPG

IMG_5758.JPG.8c1399560e486bfc30db46c67b5f826b.JPG

IMG_5759.JPG.ea04da0df37bd764f165360dae9e8bf0.JPG

IMG_5760.JPG.bd717e3d2a60fcce870f251b36b33681.JPG

IMG_5761.JPG.f5c372142f974946e8d72ed161ade2e1.JPG

IMG_5762.JPG.8764d768d9c975b1c270ecf31ce3acc5.JPG

IMG_5763.JPG.0fdeb1f5862a961659d51772471a0184.JPG

IMG_5766.JPG.612324dc192d21b850acc931303d16be.JPG

IMG_5768.JPG.cbaebac634ee66f45b2cbcf4cf16ccd4.JPG

IMG_5769.JPG.ce4336429dcecc3513126dc00846969d.JPG

IMG_5770.JPG.e30a695fce24cbd33b0afef3855eaf1b.JPG

Popravljeno . Popravil RobiRoberto
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živeti je nevarno, voziti se z motociklom prav tako. S pravim pristopom lahko tveganje zagotovo zmanjšaš, izključiti pa ga ne moreš. Kupujemo si motorje, katerih tehnične zmogljivosti lahko samo zelo občasno samo delno izkoristimo, zaradi njihove silne energije in odzivnosti pa nas prej oni obvladujejo kot pa mi obvladujemo njih. Potem  pa so tu še objestnost, pa alkohol, pa še kaj drugega, kar vpliva na sposobnost trezne presoje in odziva na nepričakovano.

Danes sem šel s hčerko na Blegoš. Ko bi se morala odpeljati do vznožja hriba, me je navilo na WC, na dili sem sedel dve minuti, vmes se je oglasila dvakrat trobla avta zaradi nestrpne sopotnice, pulz pa se mi je medtem povečal za 20 na minuto. Brez gibanja!!! Kaj neki se zgodi z našimi možgani, ko v strahu pred skrajnimi posledicami zmrznejo, nam pa v ude stopi otrdelost???  

   

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!