Jump to content

Sym Symphony SR50 Euro4 skakanje blokade


Žirafa

Recommended Posts

Zdravo,

Jaz sem trenutno eno leto lastnik omenjenega skuterja ki sem ga kupil novega, in opažam zadnje čase zelo nadležno stvar. Ko dosežem tistih 45 km/h, mi blokada začne bremzat vsake 0.5 sekunde, 0.5 sekunde spusti pa spet bremza, in to se ponavlja konstantno, in me meče naprej in nazaj. Če se vozim 40 ali manj, se mi to ne dogaja. Plus, števec za hitrost, ki je elektronsko kontroliran, obenem začne skakat med 40 in 45. Problem se je pojavil tam nekje pri 1800 km prevoženih (trenutno imam 2300), in nimam pojma zakaj se mi to dogaja. Ampak problem definitivno leži v elektroniki, ker ima dovolj moči da bi še kar precej hitreje šel.

Kakšen koli nasvet bi bil koristen (razen če si mi prišel rečt naj ga prodam, te se pa spelji)

Hvala in lep pozdrav!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

pizda pa kam naj grem da mi bo nekdo pomagal

Link to comment
Share on other sites

On 8/30/2021 at 1:36 AM, Bostjan L said:

Najlažje je če pokličeš uradni servis Špan in vprašaš mojstre kaj je narobe.

2003503570_ScreenShot2021-08-30at01_37_36.png.787924e791159619f10e11b49f5d6ef4.png

hvala ampak kaj je potem sploh point tega foruma če ne bo nikoli noben iti pogledal tega? 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

 

Waited too long | Skeletons | Know Your Meme

Link to comment
Share on other sites

Ejej, decki, ni to Tomos Colibri iz leta 198x...

Kar opisujes, ni problem. To je funkcija. Ce bi hotel, da deluje kot zelis (koncno hitrost razvil tam, kjer zmanjka moci), bi do teh 45 kmh prisel zeloooo pocaaaaasi... ...ali pa bi za voznjo le tega moral uspesno opraviti kaksno dodatno usposabljanje - recimo kategorijo A1, kajti z AM cez 45 km/h po zakonu ne sme.

Nikar z glavo cez zid, vsi smo bili na tem, vsi smo v tem videli tezavo, nekateri pa smo tudi preziveli.

Edited by Zok
Link to comment
Share on other sites

hvala za odgovor, samo prvo kot prvo, mislim da je ta zakon bullshit in bi ga rad kršil zaradi lastne varnosti na cesti (da nisem preveč ovira na magistrali)

kakorkoli bi rad da mi gre vsaj 60-65, nič preveč ne pričakujem, samo da doseže malo višje obrate. Pa pač problem je da nikjer na internetu ne piše kaj dosti o tem specifičnem modelu (evro4), pa sem mislo pač da bi tu blo najbolj pametno vprašat. 

pa vem da je vam z 1000cc motorji popolnoma vseeno za nas, ampak pač rad bi dobil neki pametni nasvet, ki ni samo ''law is the law'' sranje, mislim vozim AM kategorijo že 7 let in imam dovolj izkušenj in kilometrov za sabo, da ne bi mi bil problem iti kakih 20 več.... sori če se ne strinjaš z mojo logiko ampak pač ja tak mislim

16 hours ago, Ciko86 said:

Stakni dol zajlo od števca iz polžka in probaj

te še pa nisem slišal, al je to zajebancija

Link to comment
Share on other sites

Nevem točno kjeri sym,če stakneš zajlo dol gre 60 samo lučka motorja se prižge..

Link to comment
Share on other sites

On 1/22/2022 at 2:30 PM, Ciko86 said:

Nevem točno kjeri sym,če stakneš zajlo dol gre 60 samo lučka motorja se prižge..

katero žičko, kak zgleda pa kak pridem do nje?

Link to comment
Share on other sites

Zajlo števca stakni na polzku ,pazi da ne zleze notranji del ven ..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!