Skoči na vsebino

Ducati Streetfighter V2 2022


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Nov V2, downgrade 890 cc in 30 ps manj.... 😐

Moto novica

IMG_1120.webp

Popravljeno . Popravil Loba
Objavljeno
pred 21 minutami, Luka66 pravi:

Posodabljajo....ta agregat bi znal bit pri njih eden najbolj uporabljanih v različnih bajkih, ravno prava mera vsega.

Lahko je kot dvorezen meč. Brez desmodronike je pač V2 tako kot so bili prej Suzuki, Honda,.., in stranke zgubijo občutek ekskluzivnosti, kar lahko prinese to kar je paralelni twin KTM-ju. Zgubi žlahtnost in občutek vrednosti.  :?

In vemo da je prodaja ekskluzivnosti najmanj odvisna od kriz in nižanja cen. (bogatih zmeraj več, revnih zmeraj več, sredine vedno manj) :cry:

Če pa se vpletejo v cenovno vojno s konkurenco, se jim ne piše dobro. :nono:

Objavljeno

Mah, tole je agregat za kaksno Multistrado V2, Monster V2, Hypermotard….zagotovo pa ne za Panigale in SF!

in pa, brez Desmo….🥺! Se dobro, da imam v garazi se agregat z Desmo….(se Stradale dajo v Diavela V4S….pa roka)!

Objavljeno
pred 5 minutami, ftp pravi:

Lahko je kot dvorezen meč. Brez desmodronike je pač V2 tako kot so bili prej Suzuki, Honda,.., in stranke zgubijo občutek ekskluzivnosti, kar lahko prinese to kar je paralelni twin KTM-ju. Zgubi žlahtnost in občutek vrednosti.  :?

In vemo da je prodaja ekskluzivnosti najmanj odvisna od kriz in nižanja cen. (bogatih zmeraj več, revnih zmeraj več, sredine vedno manj) :cry:

Če pa se vpletejo v cenovno vojno s konkurenco, se jim ne piše dobro. :nono:

Se strinjam, so bili posebni z desmo sistemom, naredili so neko zgodbo, ki sicer s tehnično-tehnološkega stališča ni nek hud presežek, bolj posebnost, pri agregatih na bajkih........vendar vsi "običajni" uporabniki, torej ne-dukatisti po srcu, ki bi potencialno šli k rdečim zaradi trenutnega trenda, so se nekoliko "bali" živčnega agregata, ki to, niti ni bil, ter dragega desmo servisa, ki ga lahko nekdo, z nekaj znanja šraufanja, sam naredi bistveno ceneje kot na uradnem servisu z OEM deli....očitno želijo z enim bolj univerzalnim agregatom opremljati več različnih bajkov in poenostaviti servisiranje, imajo pa na tem prenovljenem V2 Intake Variable Timing system, tako, da so malo zakomplicirali, koliko so pridobili s tem, pri praktičnih performansah in kupcih pa bo pokazala uporaba. Niso pa šli na 60k km s kontrolo ventilov, kot pri V4. Prej je bil L2 s kotom med valjema 90 st., sedaj je pa V2 s kotom 90 st.  🙃   je pa res, da, če gredo v masovno proizvodnjo so pogoreli, njihovo mesto na trgu ni tam.

Objavljeno
pred 1 uro, Luka66 pravi:

vendar vsi "običajni" uporabniki, torej ne-dukatisti po srcu, ki bi potencialno šli k rdečim zaradi trenutnega trenda, so se nekoliko "bali" živčnega agregata, ki to, niti ni bil, ter dragega desmo servisa

To je pa že nevarno razmišljanje. Desmo je (bil) sinonim za Ducati (čeravno ga niso oni izumili).

Naslednji step razmišljanja je ... zakaj V2 za 20k, če lahko paralel twin za 10-12k, itak "običajni" uporabnik ne pozna ali opazi razlike ???? :?

Vprašanje je tudi, ali bodo dukatisti po srcu pripravljeni dati "manj" za "manj" in če bodo potencialni novi kupci pripravljeni dati 20k za to ali bodo raje kak paralel twin ali V2  (par jih je predstavljenih na EICMI) za dobrih 10-12k€  ????  :?

Europejci s ceno ne moremo konkurirati, potrebujemo izvirnost, zgodbo,... - primer BMW boxer ki predstavlja 3/4 proizvodnje. Brez boxerja bi hitro zaprli fabriko.

Pa še to. Moje mnenje je, da bi bilo za Ducati bolje narediti kakšno "komplikacijo" več za kakšen € več, sploh za motorje z več kot 800ccm.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

IMG_1125.jpeg.1411b0be9dc31e284175f19e85d2f75e.jpegIMG_1124.jpeg.0197eab306c6ee4b4ed36aa8127fa7cf.jpeg
Kateri je  bolj skladen in lepši? Itak da 2024. EU 2025 regulative ogljicnega odtisa jim ne dopiscajo vec proizvodnje enojne švinge, desmo je tudi sinonim za dučeja, ne glede na razvoj komercialno usmerjenih crossover in adventer motorjev. Negativni komentarji povedo resnico, to je tudi vizualni downgrade, in to za Ducati do zdaj ni bilo značilno.

Popravljeno . Popravil Loba
  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 23 minutami, ftp pravi:

To je pa že nevarno razmišljanje. Desmo je (bil) sinonim za Ducati (čeravno ga niso oni izumili).

Naslednji step razmišljanja je ... zakaj V2 za 20k, če lahko paralel twin za 10-12k, itak "običajni" uporabnik ne pozna ali opazi razlike ???? :?

Vprašanje je tudi, ali bodo dukatisti po srcu pripravljeni dati "manj" za "manj" in če bodo potencialni novi kupci pripravljeni dati 20k za to ali bodo raje kak paralel twin ali V2  (par jih je predstavljenih na EICMI) za dobrih 10-12k€  ????  :?

Europejci s ceno ne moremo konkurirati, potrebujemo izvirnost, zgodbo,... - primer BMW boxer ki predstavlja 3/4 proizvodnje. Brez boxerja bi hitro zaprli fabriko.

Pa še to. Moje mnenje je, da bi bilo za Ducati bolje narediti kakšno "komplikacijo" več za kakšen € več, sploh za motorje z več kot 800ccm.

Jah bomo videli kaj bo prinesel čas, očitno merijo tudi ne ne-dukatiste, veliko ljudi kupuje brend (ta je trenutno popularen), ne pa to kaj rabi in kaj le ta ponuja, ter za kakšen denar......sam nisem kupil MS zato ker je Duce, temveč zato, ker noben drug proizvajalec ni imel "enduro" potovalnika z V4, ki mi je pri srcu, še iz časov, ko sem bil mlad 🤪 in glede ena mojo velikost nisem imel veliko izbire.....je pa Ducati tako marginalen proizvajalec v svetovnem merilu po številu bajkov, s tam med 60-70K kosov, da ne bodo naredili ravno neke revolucije, niti na povprečnem, niti ne na premium trgu, kjer naj bi bili "doma". Od skopega števila premium znamk ne more nihče BMW-ju do kolen.  Ne vem kakšno imajo strategijo za bodoče, nedvomno pa povprečnost, neopazna oblika, downsizing in neko šparanje ni v njihovih genih, niti želja njihovih kupcev. Morda so bili previsoko s stroški in ceno, pa so pri Adiju potegnili zavoro, ali želijo le večji dobiček, kar bi jih znalo tepst.....kot si napisal, do sedaj so imeli specifično redno klientelo, ki ni gledala ravno na vsak € pomembno jim je bilo vse kaj drugega.... kakorkoli rdeč, hudo lep bajk, enojna zadnja nihajka, desmo V2 ali V4 powerfull unique engines, to imaš takoj v glavi, ko pomisliš na rdeče iz Borgo Panigaleja. Upam, da ne pokvarijo teh prvih asociacij, ki jih ima človek o njih....še zaenkrat.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Bognedaj, da gredo "šparat". Ducati je v motorizmu, kot Ferrari v avtomobilizmu.

In če se navežem na naslov teme, 2025 Streetfigter je precej grši od 2024, no vsaj meni. Razumem sicer, da je potrebno posodobit agregat na EU norme, ma dizajnersko mi 2025 ne potegne. kot bi nametali nekaj kosov na motor, ki nisi povsem skladni, oziroma se ne ve točno zakaj so tam. dopuščam možnost, da je v živo drugačen ali bolj prijeten.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 2 urami, Luka66 pravi:

Jah bomo videli kaj bo prinesel čas, očitno merijo tudi ne ne-dukatiste, veliko ljudi kupuje brend (ta je trenutno popularen), ne pa to kaj rabi in kaj le ta ponuja, ter za kakšen denar......sam nisem kupil MS zato ker je Duce, temveč zato, ker noben drug proizvajalec ni imel "enduro" potovalnika z V4, ki mi je pri srcu, še iz časov, ko sem bil mlad 🤪 in glede ena mojo velikost nisem imel veliko izbire.....je pa Ducati tako marginalen proizvajalec v svetovnem merilu po številu bajkov, s tam med 60-70K kosov, da ne bodo naredili ravno neke revolucije, niti na povprečnem, niti ne na premium trgu, kjer naj bi bili "doma". Od skopega števila premium znamk ne more nihče BMW-ju do kolen.  Ne vem kakšno imajo strategijo za bodoče, nedvomno pa povprečnost, neopazna oblika, downsizing in neko šparanje ni v njihovih genih, niti želja njihovih kupcev. Morda so bili previsoko s stroški in ceno, pa so pri Adiju potegnili zavoro, ali želijo le večji dobiček, kar bi jih znalo tepst.....kot si napisal, do sedaj so imeli specifično redno klientelo, ki ni gledala ravno na vsak € pomembno jim je bilo vse kaj drugega.... kakorkoli rdeč, hudo lep bajk, enojna zadnja nihajka, desmo V2 ali V4 powerfull unique engines, to imaš takoj v glavi, ko pomisliš na rdeče iz Borgo Panigaleja. Upam, da ne pokvarijo teh prvih asociacij, ki jih ima človek o njih....še zaenkrat.

Lep primer (prav za prav grdi) je KTM, ko je bil "Ready to race" se je dobro prodajal, hitro rasel, danes, ko je daleč od "Ready to race" pa je samo oranžna verzija kitajskih motorjev za 50% več denarja.

Ta strategija pač ne pelje daleč.

Objavljeno

Dobr, se vedno imajo Stradale Desmo V4 agregat na lagerju. Tako, da ni neke panike. 
Naj ga namenijo se Diavel-u V4(S), pa bo….(ne bo potrebe po SF/Panigale V4)

Objavljeno
15 hours ago, ftp said:

To je pa že nevarno razmišljanje. Desmo je (bil) sinonim za Ducati (čeravno ga niso oni izumili).

Naslednji step razmišljanja je ... zakaj V2 za 20k, če lahko paralel twin za 10-12k, itak "običajni" uporabnik ne pozna ali opazi razlike ???? :?

Vprašanje je tudi, ali bodo dukatisti po srcu pripravljeni dati "manj" za "manj" in če bodo potencialni novi kupci pripravljeni dati 20k za to ali bodo raje kak paralel twin ali V2  (par jih je predstavljenih na EICMI) za dobrih 10-12k€  ????  :?

Europejci s ceno ne moremo konkurirati, potrebujemo izvirnost, zgodbo,... - primer BMW boxer ki predstavlja 3/4 proizvodnje. Brez boxerja bi hitro zaprli fabriko.

Pa še to. Moje mnenje je, da bi bilo za Ducati bolje narediti kakšno "komplikacijo" več za kakšen € več, sploh za motorje z več kot 800ccm.

Isto so govorili za jermene in odprte sklopke. Nobenga kupca niso zgubili. Nasprotno. Analiza trga je narejena z Multistrado v4.  Najbol prodajan Ducati. Prvi gnan z motorjem na fedre. Prodajne cifre kazejo, da desmo stroske pogresajo predvsem ljudje ki ducatija nimajo, in 0,25% hardcore fanov. Na paralelca ne bodo sli, ker kvari izgled.
 

Spomnim se clanka v motosprintu?, ko je bmw predstavil R1100. Popolnoma nov bokser. Taljani vekali da zdej pa bmw ne bo vec taprav bmw. Da folk ne bo maral oilheada.  Celo znacko airhead masine so dali zravn. Na peresnici v srednji soli sem jo mel :) cisto nihce ga ni pogresal. In isto se je zgodilo s prestopom na vodno hlajenje. 
 

v dveh stavkih, ce je mašina dobra, se staro hitro pozabi. 


 

desmo bo ostal

Objavljeno
pred 13 minutami, Kugelschreiber pravi:

Isto so govorili za jermene in odprte sklopke. Nobenga kupca niso zgubili. Nasprotno. Analiza trga je narejena z Multistrado v4.  Najbol prodajan Ducati. Prvi gnan z motorjem na fedre. Prodajne cifre kazejo, da desmo stroske pogresajo predvsem ljudje ki ducatija nimajo, in 0,25% hardcore fanov. Na paralelca ne bodo sli, ker kvari izgled.
 

Spomnim se clanka v motosprintu?, ko je bmw predstavil R1100. Popolnoma nov bokser. Taljani vekali da zdej pa bmw ne bo vec taprav bmw. Da folk ne bo maral oilheada.  Celo znacko airhead masine so dali zravn. Na peresnici v srednji soli sem jo mel :) cisto nihce ga ni pogresal. In isto se je zgodilo s prestopom na vodno hlajenje. 
 

v dveh stavkih, ce je mašina dobra, se staro hitro pozabi. 


 

desmo bo ostal

**suhe sklopke

 

lp

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
4 minutes ago, Roger G. Jagger said:

**suhe sklopke

 

lp

Res je, suhe. 
 

image.jpeg.9d50c467c2704a6e791a173b37a46ee7.jpeg

 

so bile pa po vecini tudi odprte :) 

 

Objavljeno
pred 8 minutami, Kugelschreiber pravi:

Isto so govorili za jermene in odprte sklopke. Nobenga kupca niso zgubili. Nasprotno. Analiza trga je narejena z Multistrado v4.  Najbol prodajan Ducati. Prvi gnan z motorjem na fedre. Prodajne cifre kazejo, da desmo stroske pogresajo predvsem ljudje ki ducatija nimajo, in 0,25% hardcore fanov. Na paralelca ne bodo sli, ker kvari izgled.
 

Spomnim se clanka v motosprintu?, ko je bmw predstavil R1100. Popolnoma nov bokser. Taljani vekali da zdej pa bmw ne bo vec taprav bmw. Da folk ne bo maral oilheada.  Celo znacko airhead masine so dali zravn. Na peresnici v srednji soli sem jo mel :) cisto nihce ga ni pogresal. In isto se je zgodilo s prestopom na vodno hlajenje. 
 

v dveh stavkih, ce je mašina dobra, se staro hitro pozabi. 


 

desmo bo ostal

Upam da imaš prav.

Je pa tanka linija vmes. KTM je tudi (v začetku) s paralel twin in ne več le "ready to race" zadel terno in se je prodaja močno povečala, čeprav je začel izgubljat svoje standardne kupce, potem s prihodom kitajskih kopij, ki tudi to niso (CF) začel izgubljati kupce s cenovno vojno - torej pogorel.

Maserati podobno, ko je začel uporabljat motorje iz nabora Stelantisa ter modele, ki so bili prvotno predvideni za Alfa romeo, je zgubil žlahtnost. Čeprav je lepo narejem, kdo bo odštel 100k+ za praktično Alfo, kje je žlahtnost ???

Tudi novi Ducati V2 dobiva konkureno s kitajske pod italijanskim imenom in precej nižjo ceno. Kupci so prvenstveno dve vrsti - tisti ki kupujejo s srcem in tisti ki kupujejo "best buy". Prve hitro zgubiš, ta duge pa težko pridobiš.

Današnja mladina - bodoči kupci, niso toliko vezani na poreklo - čisto normalno je da se kupuje kitajska in korejska roba, pa bodo tudi motorji.

 

Objavljeno
6 minutes ago, ftp said:

Upam da imaš prav.

Je pa tanka linija vmes. KTM je tudi (v začetku) s paralel twin in ne več le "ready to race" zadel terno in se je prodaja močno povečala, čeprav je začel izgubljat svoje standardne kupce, potem s prihodom kitajskih kopij, ki tudi to niso (CF) začel izgubljati kupce s cenovno vojno - torej pogorel.

Maserati podobno, ko je začel uporabljat motorje iz nabora Stelantisa ter modele, ki so bili prvotno predvideni za Alfa romeo, je zgubil žlahtnost. Čeprav je lepo narejem, kdo bo odštel 100k+ za praktično Alfo, kje je žlahtnost ???

Tudi novi Ducati V2 dobiva konkureno s kitajske pod italijanskim imenom in precej nižjo ceno. Kupci so prvenstveno dve vrsti - tisti ki kupujejo s srcem in tisti ki kupujejo "best buy". Prve hitro zgubiš, ta duge pa težko pridobiš.

Današnja mladina - bodoči kupci, niso toliko vezani na poreklo - čisto normalno je da se kupuje kitajska in korejska roba, pa bodo tudi motorji.

 

Enkrat lani pozimi sem poslusal podkast z Domenicalijem. Ob vsaki priliki je povedal, da Ducati nima namena prodajat nicesar, kar ne bo premium. Da zavestno ciljajo na nizje prodajne cifre in vecjo dodano vrednost. Kolikor sledim drami v KTM, so se mal prevec zagnali v masovno proizvodnjo, sami razvrednotili svoj brand, in zdaj majo problem. 
 

harley in ducati se mi nikoli nista zdela motorja. Meni se ti dve znamki zdita kot gucci, prada, rayban. V prvi vrsti modni dodatek. 

Objavljeno

 

pred 2 minutami, Kugelschreiber pravi:

Enkrat lani pozimi sem poslusal podkast z Domenicalijem. Ob vsaki priliki je povedal, da Ducati nima namena prodajat nicesar, kar ne bo premium. Da zavestno ciljajo na nizje prodajne cifre in vecjo dodano vrednost. Kolikor sledim drami v KTM, so se mal prevec zagnali v masovno proizvodnjo, sami razvrednotili svoj brand, in zdaj majo problem. 
 

harley in ducati se mi nikoli nista zdela motorja. Meni se ti dve znamki zdita kot gucci, prada, rayban. V prvi vrsti modni dodatek. 

Harleyu in Gucciju gre zelo zelo za nohte.

Objavljeno

Zanimivo, H-D zamenjas z Indian in dobis edini dve znamki, kateri bi jaz vozil (na stara leta bo Indian maenjal Ducati). Raje nimam, kot da bi vozil sushi bike ali pa propeler….Germknodel bike pa tudi ne hvala. 

Objavljeno
3 minutes ago, Roger G. Jagger said:

Zanimivo, H-D zamenjas z Indian in dobis edini dve znamki, kateri bi jaz vozil (na stara leta bo Indian maenjal Ducati). Raje nimam, kot da bi vozil sushi bike ali pa propeler….Germknodel bike pa tudi ne hvala. 

Dobro da clovk ve kaj hoce. Men se to zdi super. Ko bom jaz str pa betezen, (cez 12-15 let) ne vem ce bom sploh se mel motor. Ce bo odgovor DA, se bom odlocal med  Hondo NC in Guzzijem  V7, na konc pa uzel X-ADV :D

Roger G je teku bruhat hehe

10 minutes ago, ftp said:

 

Harleyu in Gucciju gre zelo zelo za nohte.

Za Harley vem da niso v top stanju, Gucci pa ne vem, so to tako slabe cifre? 3 miljarde plusa? 

IMG_4953.jpeg.384f17244031a72b66a63efb673c7f8b.jpeg

 

Objavljeno
pred 30 minutami, Kugelschreiber pravi:

Dobro da clovk ve kaj hoce. Men se to zdi super. Ko bom jaz str pa betezen, (cez 12-15 let) ne vem ce bom sploh se mel motor. Ce bo odgovor DA, se bom odlocal med  Hondo NC in Guzzijem  V7, na konc pa uzel X-ADV :D

Roger G je teku bruhat hehe

Za Harley vem da niso v top stanju, Gucci pa ne vem, so to tako slabe cifre? 3 miljarde plusa? 

IMG_4953.jpeg.384f17244031a72b66a63efb673c7f8b.jpeg

 

Kering je grupacija ki zajema veliko luksuznih znamk, med katerimi je tudi Gucci ki pa mu ne gre dobro.

In the first half of 2024, Gucci's revenue was €4.1 billion, down 20% as reported and down 18% on a comparable basis.

Pri Gucciju je bil podoben problem, ko so nasledniki hoteli prodajat (povečat prodajo) njihove izdelke po navadnih trgovinah in takrat izgubili veliko bogatih dobrih kupcev.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 45 minutami, Kugelschreiber pravi:

 

Roger G je teku bruhat hehe

 

IMG_4953.jpeg.384f17244031a72b66a63efb673c7f8b.jpeg

Zakaj? 
 

 

sploh ne, jaz sem za vsakega vesel, ce vozi, ob cem mu zaigra srce. 
sem samo povedal, kaksna je situacija pro meni…..Ducati ali nic (po 70 Indian ali Ducati)

 

lp

  • Hvala 1
Objavljeno

Mene res zanima, kaj se dogaja okrog Streetfigterja? Bi se bilo možno držati teme?

 

Objavljeno

Za ta denar imam malo rabljen V4 SF iz tujine. 
Nov je itak nonsense, moje osebno mnenje.

Objavljeno
pred 19 urami, ftp pravi:

Lep primer (prav za prav grdi) je KTM, ko je bil "Ready to race" se je dobro prodajal, hitro rasel, danes, ko je daleč od "Ready to race" pa je samo oranžna verzija kitajskih motorjev za 50% več denarja.

Ta strategija pač ne pelje daleč.

Sicer smo zašli s teme, vendar, KTM je še vedno najbliže njihovem sloganu "Ready to race" od vseh znamk, skoraj v vseh segmentih imajo najbolj zmogljive bajke, sicer nimajo več nekega čistega sportaka, ostali pa 890 AD, 1290 SAS, 1390SAS, 1290 GT, 1390 GT ima še kateri proizvajalec tako brutalno floto za vozit na nož, mislim, da ne.......torej še najbliže "Reday to race", kljub temu, da je to povsem marketinška floskula....všečnost  oblike je diskutabilna, večini ravno ne sede, neka alien oblika 🙃 če bi dali le sprednji del, z lučjo v roke Ita designu bi bil lahko hitro najlepši, pač furajo svojo zgodbo in obliko.....odvisno tudi od solasnikov ki so na daljnem vzhodu.........vseeno zelo daleč od kitajske verzije motorjev, tam se ne vozijo s 1390ccm in 170KM +  če tudi je v Aziji narejeno veliko delov, morda celo agregatov, večji agregati verjetno ne, kot tudi pri ostalih, celo renomiranih znamkah, ki so ravno toliko kitajska verzija kot oranžni........ KTM ni neka prestižna znamka je pa na svoj način posebna, v več pogledih, kaj bo z njimi bomo upam doživeli......vsi proizvajalci oz. lastniki želijo vsako leto večji dobiček, nekje se mora ustaviti....imam občutek, da so hoteli preveč na hitro, so preveč na hitro ekspandirali.....upam, da jim še malo zagusti, da se bo dalo kaj poceni kupit na "razprodaji" 🤪 potam pa naj splavajo v pozitivo 👍 in se stabilno pozicionirajo na svetovnem moto trgu 💪

SREČNO

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!