ftp Objavljeno November 8 Opozori Objavljeno November 8 pred 1 uro, Luka66 pravi: Sicer smo zašli s teme, vendar, KTM je še vedno najbliže njihovem sloganu "Ready to race" od vseh znamk, skoraj v vseh segmentih imajo najbolj zmogljive bajke, sicer nimajo več nekega čistega sportaka, ostali pa 890 AD, 1290 SAS, 1390SAS, 1290 GT, 1390 GT ima še kateri proizvajalec tako brutalno floto za vozit na nož, mislim, da ne.......torej še najbliže "Reday to race", kljub temu, da je to povsem marketinška floskula....všečnost oblike je diskutabilna, večini ravno ne sede, neka alien oblika 🙃 če bi dali le sprednji del, z lučjo v roke Ita designu bi bil lahko hitro najlepši, pač furajo svojo zgodbo in obliko.....odvisno tudi od solasnikov ki so na daljnem vzhodu.........vseeno zelo daleč od kitajske verzije motorjev, tam se ne vozijo s 1390ccm in 170KM + če tudi je v Aziji narejeno veliko delov, morda celo agregatov, večji agregati verjetno ne, kot tudi pri ostalih, celo renomiranih znamkah, ki so ravno toliko kitajska verzija kot oranžni........ KTM ni neka prestižna znamka je pa na svoj način posebna, v več pogledih, kaj bo z njimi bomo upam doživeli......vsi proizvajalci oz. lastniki želijo vsako leto večji dobiček, nekje se mora ustaviti....imam občutek, da so hoteli preveč na hitro, so preveč na hitro ekspandirali.....upam, da jim še malo zagusti, da se bo dalo kaj poceni kupit na "razprodaji" 🤪 potam pa naj splavajo v pozitivo 👍 in se stabilno pozicionirajo na svetovnem moto trgu 💪 SREČNO Načeloma se strinjam s teboj, samo nisem bil dovolj razumljiv. Ne gre se vedno za izdelke, ampak za "zgodbo" ugled, prestiž,... Ti dam namišljeni primer... Če bi Rolex ki prodaja 20k+ ure za povečanje prodaje izdelal kvarčno uro za manj kot 500€ bi takoj prodajo moćno povečal. Kmalu za tem bi skoraj povsem upadla prodaja ta dragih ur, ker niso več statusni simbol, ker bi jih imel že vsak. Pa kvaliteta ta dragih se ne bi spremenila samo ljudje hočejo ekskluzivnost, posebnost. Včasih so bili KTM skoraj omejeni na "profi" voznike in ko si videl KTM si imel takoj predstavo da je gor odličen sportni voznik. Danes med KTM 790 in CF moto pa skoraj ni razlik razen cene. Tudi kupci se razlikujejo. Ko smo bili mi mladi, smo sanjali Ferrari, Porsche, MB,..., danes če vprašaš šolarje pa sanjajo o Tesli. Joker in Luka66 2
Loba Objavljeno November 8 Avtor Opozori Objavljeno November 8 Zanimivo bo spremljati prodajne analize za novi V2 (SF in Panigale) v letu 2025. Glede na to, da se bo (po uporabnosti) približal mt09 in mt09sp z V2s Ohlins verzijo, je to zame preveč blizu. Ker če si hotel v naked segmentu kupiti dober motor za soliden denar je mt09 res vrhunski in sedaj novi V2 ne odstopa več od res dobre MT09. Ko sem sam kupil V2 sem se zavedal da ni to nek racionalen nakup, ampak vedno znova ko odprem garažo in ga pogledam, postanem otrok, ki se mu uresničujejo sanje. In vse to je Ducati dosegel s tem, da se je dosledno držal svojih načel razvoja in oblikovanja. V svojih model je točno začrtal karakter vsakega modela. Monster je bil vedno bolj cruiser, Streetfighter pa raketa. V2 moraš voziti v vrtljajih visoko, da doživiš čar te mašine, ok, lahkotnost upravljanje je itak top, novi V2 ima 3kg manj, ne verjamem da je to revolucija. Ampak ob vseh novih omejevanjih - EU regulativah - najbrž ni več mogoče uporabiti kaj dosti kreative pri oblikovanju in tehničnih izboljšavah. Bomo videli kako se bo odzval trg, predvidevam pa, da bodo stari V2 desmo modeli v naslednji letih pridobili na ceni napram novim. Slash13, Luka66, mladench in 4 others 7
Kugelschreiber Objavljeno November 8 Opozori Objavljeno November 8 56 minutes ago, Loba said: In vse to je Ducati dosegel s tem, da se je dosledno držal svojih načel razvoja in oblikovanja. Šola s Terblanchejevimi izdelki je bila poučna. 999 je bil huda raketa, dokazan na pisti, zmagovalec testov, ekskluziven, precej avantgard z miljon nastavitvami...pa so jih v treh letih prodali manj kot so v prvih treh dneh pobrali prednaročil za 1098. Multistroodel pustimo za kdaj drugič hehe. Tile novi so fejst impozantni stroji. https://www.ducati.com/ww/en/bikes/streetfighter/streetfighter-v2 Loba in Luka66 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se