Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

še kesali se bodo

  • Haha 1
Objavljeno
28 minutes ago, DAMI34 said:

še kesali se bodo

dami ni kliknu. :D

 

če sm prav razumel, imajo pogodbo za 2023 samo štirje piloti. Bagnaia, Binder, Morbidelli in Marc?! ta podatek me je mal presenetil.  

Objavljeno
pred 2 urami, Kugelschreiber pravi:

dami ni kliknu. :D

 

če sm prav razumel, imajo pogodbo za 2023 samo štirje piloti. Bagnaia, Binder, Morbidelli in Marc?! ta podatek me je mal presenetil.  

kliknu, ma hočejo ful kukijev, ko jih jebe...pa na moji visti na firmi itak nč ne dela. Nori so pri Aprili če ne bodo Aleixa nagradili s plačo in podpisom pogodbe. Zgleda, da se je dobro našel na motorju. 

Objavljeno
pred 13 urami, Kugelschreiber pravi:

dami ni kliknu. :D

 

če sm prav razumel, imajo pogodbo za 2023 samo štirje piloti. Bagnaia, Binder, Morbidelli in Marc?! ta podatek me je mal presenetil.  

Hvala bogu končno enkrat ne podpisujejo za pred začetkom sezone za 3 sezone naprej... 

Peco in Franco sta kar dobro podpisala. Sploh Franco, ajde Peco verjetno nebi bil ogrožen... 

Je pa tako, da večjih pretresov, če bi Suzuki ostal ne bi bilo. Ugibali bi samo o Ducatiju. Sedaj pa se zna marsikaj zamešati.

Moja napoved:

Yamaha Monster:

Fabio, Franco

Yamaha RNF:

Fernandez, Toprak

Honda Repsol:

MM, Mir

Honda LCR:

Ogura, Rins (mogoče Pol) 

KTM Red Bull:

Binder, Oliveira

KTM Tech3:

Miller, Gardner

Ducati Lenovo:

Bagnaia, Bastianini

Ducati Pramac:

Zarco, Martin

Ducati VR46:

Marini, Bezzecchi

Ducati Gresini:

Fabio DiG., nek rookie

Aprilia:

Aleix, Viñales, 

Aprilia/KTM/dodaten team:

Pol/Rins (mogoče Viñales, če bi šel Rins v factory), prosto mesto za katerega se bodo grebli vsi (Dovi, Alex Marquez, novinci itd...)

Objavljeno

Že podpisane pogodbe niso ziher. Pač dobi odškodnino in si rečejo ”lep dan in nasvidenje”. Simpl, kot povsod v poslu. 

Objavljeno

Jaz zelo dvomim da bo Franco ostal v tovarniski ekipi. Bi si prej upal staviti, ce res pride Toprak iz WSBKja da bo sel on v tovarnisko in Franco v satelit. Mislim vozi se okoli 15 mesta, 10 ce prej popadajo..

Objavljeno
pred 9 urami, KennyJR pravi:

”Hvala bogu končno enkrat ne podpisujejo za pred začetkom sezone za 3 sezone naprej... ”

Morda je pa še kdo dobil inspiracijo od Suzukija. Bomo presenečeni?

 

Objavljeno

Z Yamaho naj bi se tudi Oliveira pogovarjal.

 

Lp, Samo

Objavljeno
8 hours ago, ukica said:

Jaz zelo dvomim da bo Franco ostal v tovarniski ekipi. Bi si prej upal staviti, ce res pride Toprak iz WSBKja da bo sel on v tovarnisko in Franco v satelit. Mislim vozi se okoli 15 mesta, 10 ce prej popadajo..

:hmm: A Toprak sploh hoče na tako Yamaho? Fabio zna, ostali trije so se poredali zadnji, predzadnji in pred-predzadnji. Dovi in Franco. PODPRVAKA. Plus, Franco ima pogodbo. Če bi bil pred iztekom, ok, morda trenutno ne zasluži podaljšanja. Prekinitve pa IMO tud ne. Zmer več se govori, da bi RNF naslednjo sezono raje imel Aprilio, in da so taljani celo pripravljeni narest še dva stroja. Miller naj bi že imel ukrojen oranžn leder, Oliveira pa brez šihta... V Mugellu pramaci baje predstavjo novga sponzorja. 

 

Če se gremo kaučarje in pluvače, kdo si sploh zasluži pogodbo? Bastianini, Quartararo in Aleix? Vsi ostali nej se gredo ubit. Pa proizvajalci? Čez zimo sta nek nardila Suzuki in Aprilia, Honda KTM in Ducati so slabš ko lani, torej so zajebali, Yamaha ni zajebala, ker ni naredila nič. Sami fakin nesposobneži..... :D 

Objavljeno
pred 18 urami, Kugelschreiber pravi:

:hmm: A Toprak sploh hoče na tako Yamaho? Fabio zna, ostali trije so se poredali zadnji, predzadnji in pred-predzadnji. Dovi in Franco. PODPRVAKA. Plus, Franco ima pogodbo. Če bi bil pred iztekom, ok, morda trenutno ne zasluži podaljšanja. Prekinitve pa IMO tud ne. Zmer več se govori, da bi RNF naslednjo sezono raje imel Aprilio, in da so taljani celo pripravljeni narest še dva stroja. Miller naj bi že imel ukrojen oranžn leder, Oliveira pa brez šihta... V Mugellu pramaci baje predstavjo novga sponzorja. 

 

Če se gremo kaučarje in pluvače, kdo si sploh zasluži pogodbo? Bastianini, Quartararo in Aleix? Vsi ostali nej se gredo ubit. Pa proizvajalci? Čez zimo sta nek nardila Suzuki in Aprilia, Honda KTM in Ducati so slabš ko lani, torej so zajebali, Yamaha ni zajebala, ker ni naredila nič. Sami fakin nesposobneži..... :D 

Honda je malce "zatavala", ja. Zgrešili so motocikel, prav tako KTM in Ducati. Prejšnji letnik Ducatija je hitrejši, pa če priznajo pri Ducatiju ali ne. Suzuki ima večjo moč, vendar jo ne spravi na podlago. Aprilija pa je kar napredovala, kar se bo pa spremenilo, ko jim bodo ugasnili razvoj motorja.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Aprilia je res napravila korak naprej. Dve sezoni nazaj nikogar od top dirkače ni zanimala. Aleix je nameraval odnehati, a ga je Albesiano uspel nekako pregovoriti. Rins bi bil OK. Lanski Ducati je morda kot paket bolj na kožo dirkačev, a letošnji bo čez dirko ali dve izpopolnjen v "nulo". Bestia se v ekipi počuti zelo dobro, ima tehnika, ki je bil prej zadolžen za Dovija. Meni se zdi bolje, da ostane tam in dobi enako podporo kot tovarniška dvojica. Če se ozrem na pretekle dirke, vidim, da je Bestia skozi dirko napredoval. To je bilo videti že lani. V Moto2 je imel po odličnem začetku sredi sezone krizo, a se je pobral in odnesel naslov prvaka. Kaže da je potrpežljiv in med samo dirko analitičen. Bomo videli kako bo naprej. Ni porisan ( vsaj videti ni ) in posluša klasično muziko. YES! 

Eko, en jutranji kavčarski zapis iz samega dolgčasa.

Popravljeno . Popravil ducar
Objavljeno (popravljeno)

"

Rumours swirling that Honda are preparing an entirely separate entry into MotoGP under the Team Asia banner, promoting BOTH of their Moto2 riders.

This would bring the total Honda bikes up to 6, with LCR retaining their Honda support, keeping Alex Marquez and acquiring Miguel Oliveira.

This in turn would put Jack Miller into KTM as his replacement!

Repsol retain Marc Marquez and will probably acquire Joan Mir."

 

No ja... Logika je v tem, ampak je pa tole za enkrat samo trač... 

Če pa je to res, se pa pomojem lahko kar začnejo trest hlače Hondašem, ko bo malo težje jamrat, da je motor zanič, če bo prišel vsaj en mladec, ki bo pokazal, da se ga da peljat. 

Mi je pa hecno, kako KTM obdrži Binderja, ki ima dokaj slabe rezultate v zadnjih treh sezonah, z izjemo dveh zmag in drugega mesta letos, medtem ko je Oliveira predvsem lani do poškodbe bil res v sami špici. 

Popravljeno . Popravil KennyJR
Objavljeno (popravljeno)
pred 14 urami, KennyJR pravi:

"

Rumours swirling that Honda are preparing an entirely separate entry into MotoGP under the Team Asia banner, promoting BOTH of their Moto2 riders.

This would bring the total Honda bikes up to 6, with LCR retaining their Honda support, keeping Alex Marquez and acquiring Miguel Oliveira.

This in turn would put Jack Miller into KTM as his replacement!

Repsol retain Marc Marquez and will probably acquire Joan Mir."

 

No ja... Logika je v tem, ampak je pa tole za enkrat samo trač... 

Če pa je to res, se pa pomojem lahko kar začnejo trest hlače Hondašem, ko bo malo težje jamrat, da je motor zanič, če bo prišel vsaj en mladec, ki bo pokazal, da se ga da peljat. 

Mi je pa hecno, kako KTM obdrži Binderja, ki ima dokaj slabe rezultate v zadnjih treh sezonah, z izjemo dveh zmag in drugega mesta letos, medtem ko je Oliveira predvsem lani do poškodbe bil res v sami špici. 

Se bo zanimivo. Glede KTM-a pa ne vem, kaj delajo....ampak je ocitno, da so ob izgubi pravice razvoja motorja kar padli mocno nazaj. Podobno se je pred leti zgodilo tudi Suzukiju, sedaj pa gre se Aprilija po tej poti. A neomejen razvoj pomeni, da imajo na razpolago kolikor agregatov pac rabijo?

Popravljeno . Popravil spartanbp
Objavljeno
1 minute ago, spartanbp said:

Se bo zanimivo. Glede KTM-a pa ne vem, kaj delajo....ampak je ocitno, da so ob izgubi pravice razvoja motorja kar padli mocno nazaj. Podobno se je pred leti zgodilo tudi Suzukiju, sedaj pa gre se Aprilija po tej poti. A neomejen razvoj pomeni, da imajo na razpolago kolikor agregatov pac rabijo?

Ne, 7 pa 9 so cifre. KTM je zelo dost testiral na pistah pred dirkami. S koncem koncesij niso smeli več, in to se je zelo poznalo. S tega vidika Aprilia najbrž ne bo utrpela take škode. Testni team ni tako zelo angažiran kot je bil KTMjev. Glede  Suzukijevega flopsa se je pisalo da je mel drugačno smolo. Na testih dokaj nezainteresiran Ianonne je zbral napačn motor. Rookie Rins je navijal za 1 tip, Ianonne je uzel drug engine. Baje je imel težjo gred….točno prvo sezono brez koncesij. 
mal branja, mal cifer:
 

https://www.motogp.com/en/news/2022/04/26/how-many-engines-have-motogp-riders-used-in-2022/417340

Objavljeno (popravljeno)
On 5/19/2022 at 6:08 PM, Kugelschreiber said:

:hmm: Čez zimo sta nek nardila Suzuki in Aprilia, Honda KTM in Ducati so slabš ko lani, torej so zajebali, Yamaha ni zajebala, ker ni naredila nič. Sami fakin nesposobneži..... :D 

 Se moj, malo drugacen pogled:  vec ali manj je prepovedano vse. Najboljsi izpred par let, stopicajo na mestu, ker imajo manj testiranj, vsiljeno elektroniko,  kakih drasticnih inovacij tko ali tko ne smejo naresti,  itd. Aerodinamika je  bila nekako prezrta, pa so par reci stisnili skozi.  Ce kaj se uspejo pogruntat, ostali povzamejo, ce jim pa tudi to ne rata, se pa rec prepove.  Tako da "zaostali" z koncesijami, agregati, razvojem in testiranjem pocasi dohitijo tiste, ki ne smejo naprej.  KTM, letos Aprilia naprimer. Zgodi se huda izenacenost, ki pa je dvorezen mec (poleg tega da je pac umetno narejena) tako da lahko ze neka malenkost, recimo napacna barva, odskrtne tisto desetinko, in je sezona zavozena.  Nihanje form in Duceja in Honde, tudi Yamah v enem letu, je po moje zaradi tega...    Ko so vsi zelo izenaceni, se vsaka malenkost prelevi ali v problem ali prevlado. In dirkacem tud ze zmanjkuje manevrskega prostora v smislu kasnejsega zaviranja, pa se mal stisnt gas iz zavoja, itd. Iz istega razloga: ker so vsi blizje limitom, in je tisto "se malo vec" v stvari skoraj nic...

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 13 urami, jvalant pravi:

 Se moj, malo drugacen pogled:  vec ali manj je prepovedano vse. Najboljsi izpred par let, stopicajo na mestu, ker imajo manj testiranj, vsiljeno elektroniko,  kakih drasticnih inovacij tko ali tko ne smejo naresti,  itd. Aerodinamika je  bila nekako prezrta, pa so par reci stisnili skozi.  Ce kaj se uspejo pogruntat, ostali povzamejo, ce jim pa tudi to ne rata, se pa rec prepove.  Tako da "zaostali" z koncesijami, agregati, razvojem in testiranjem pocasi dohitijo tiste, ki ne smejo naprej.  KTM, letos Aprilia naprimer. Zgodi se huda izenacenost, ki pa je dvorezen mec (poleg tega da je pac umetno narejena) tako da lahko ze neka malenkost, recimo napacna barva, odskrtne tisto desetinko, in je sezona zavozena.  Nihanje form in Duceja in Honde, tudi Yamah v enem letu, je po moje zaradi tega...    Ko so vsi zelo izenaceni, se vsaka malenkost prelevi ali v problem ali prevlado. In dirkacem tud ze zmanjkuje manevrskega prostora v smislu kasnejsega zaviranja, pa se mal stisnt gas iz zavoja, itd. Iz istega razloga: ker so vsi blizje limitom, in je tisto "se malo vec" v stvari skoraj nic...

Še mal " globji " vpogled......

https://www.motorcyclesports.net/articles/not-everyone-is-looking-for-more-speed-wings-cause-boring-races-pit-beirer

Objavljeno
Ob 19. 5. 2022 ob 9:11, ukica pravi:

Jaz zelo dvomim da bo Franco ostal v tovarniski ekipi. Bi si prej upal staviti, ce res pride Toprak iz WSBKja da bo sel on v tovarnisko in Franco v satelit. Mislim vozi se okoli 15 mesta, 10 ce prej popadajo..

Se mi je nekje prebralo:

Svetovni prvak v superbikeju Toprak Razgatlioglu bo predvidoma 21. junija v Aragonu prvič preizkusil Yamahin M1 MotoGP stroj. Za menedžerja Kenana Sofuogluja je prihodnost njegovega varovanca jasna.
Objavljeno (popravljeno)
6 hours ago, Lipstick said:

Še mal " globji " vpogled......

 Pit bo ze vedel. Kar se tice detaljev, pa raznih posledic, imajo strokovnjaki, mostva in dirkaci precej vec podatkov in sirsi, ali globlji pogled. Tole sigurno drzi vodo poznano  tudi ze iz F1... Pa se marsikaj.  Ampak to ni to, o cemer sem jaz po svoje/laicno razglabljal.  Pac samo pravim da prevec prepovedi (na agregatu pecat za celo leto naprimer) zaustavlja tiste bolj inventivne, ki bi poskusili kak bolj drasticni prijem, bodisi an okvirju, agregatu (recimo samo svojo, boljso elektroniko) in da jih "slabsi" zato lazje ali sploh ujamejo. Seveda, tudi "slabsi" ne smejo kaj svojega izumiti, ker pac ni  dovoljeno. In ko se zaradi tega precej izenaci dirkanje, pa so toliko bolj usodne manjse napake, ker so razlike zelo majhne. Zato ne vem ce je nekdo generalno kaj zajebal, ipd, samo neka malenkost, ki bi jo kako desetletje nazaj popravili pred naslednjo dirko, lahko sedaj precej zajebe stvar. Osebno se mi sedaj nekako zdi, da ce je neka ekipa inventivna, da je namesto nagrade le kaznovana. Ce je neka ekipa pac boljsa, je pogruntala nekaj, karkoli (seveda v okvirju pravil),  je po moji logiki to problem ostalih, ne dobre ekipe.

 

 Ker je globlji pogled o krilcih: prvo sezono so jih sesekljali, nevarno, glave sekajo ipd.. se v isti sezoni so jih pa vseeno sprobali, in kar naenkrat so pa potem mostva ki so kritizirala, dosegla da so ostale. Znizanje motocikla je nevarno za mostva katerim slabo deluje, drugi nimajo problemov. Ker imajo ali slab sistem, karkoli, se bo drugim odvzelo. Krilca so na koncu vsi imeli, sedaj so nevarna. Spet mostvo, ki slabo deluje letos. Niso se pa niso usajali prej, ko jim je slo dobro.. (no, mogoce so se, pa jaz ne vem, k ne spremljam vse novice - ce ja tako, ta moja teorija pade v vodo ;) ) Podobni principi za drugo stvar.  Ampak res pa je, da je pa kaka rec tudi cisto preprosto lahko zares nevarna. O tem pa jaz ne bi upal soditi, ker pac iz kavca se marsikaj ne vidi...

Popravljeno . Popravil jvalant
Objavljeno (popravljeno)

....... Ampak to ni to, o cemer sem jaz po svoje/laicno razglabljal....

ni bilo mišljeno kot kritika na tvoje razmišljanje.....

Je pa zadnja leta takole,  pravilnik je za vse enak, boljši - inovativnejši je tisti, ki ga zelo dobro naštudira ( eden najboljših je Gigi ) in najde rešitve, inovacije katere direktno niso prepovedane, se pa posledično izpostavi, da so " dovoljene "........ primer: Aprilia naredi swigarm deflektor, ga prijavijo kot aerodinamični dodatek, kar je v nasprotju z pravilnikom ( Dorna ga prepove ), isti kos uporabi Drkati in prijavi kot pripomoček za hlajenje zadnje gume, ker o tem takrat pravilnik nič  ne pove, Dorna dovoli uporabo .....???

Popravljeno . Popravil Lipstick
  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)
57 minutes ago, Lipstick said:

....... Ampak to ni to, o cemer sem jaz po svoje/laicno razglabljal....

ni bilo mišljeno kot kritika na tvoje razmišljanje.....

Je pa zadnja leta takole,  pravilnik je za vse enak, boljši - inovativnejši je tisti, ki ga zelo dobro naštudira ( eden najboljših je Gigi ) in najde rešitve, inovacije katere direktno niso prepovedane, se pa posledično izpostavi, da so " dovoljene "........ primer: Aprilia naredi swigarm deflektor, ga prijavijo kot aerodinamični dodatek, kar je v nasprotju z pravilnikom ( Dorna ga prepove ), isti kos uporabi Drkati in prijavi kot pripomoček za hlajenje zadnje gume, ker o tem takrat pravilnik nič  ne pove, Dorna dovoli uporabo .....???

 Ah ja, to se pa strinjam...  Mahinacije so in bodo zmerom. Se posebej, ko gre za strog pravilnik. Najti pravo luknjo (kot ime/namen dodatka) je umetnost ;) Se spomnim epizode iz F1, ko so zapovedali manjsi tank za gorivo, da bodo mostva sigurno vsaj enkrat sla na tocenje... Arrows (se mi zdi) je odvozil celo dirko, ali prevec krogov na testu (se ne spomnim cisto tocno) brez polnenja. Po pregledu so  nasli pravilen tank, je bila pa cev za dovod goriva precej dolga in nekam debela (se ne spomnim tocno, 5-6cm)   ;)

Popravljeno . Popravil jvalant

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!