bmw Objavljeno Oktober 26, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2009 Imam problem z elektriko - ni iskre. Včeraj sem se malo vozil in 50m od hiše mi motor skoraj ugasne, hitro sem stisnil sklopko in dal malo gasa, da ni crknil...potem čez kakšen kilometer se peljem konstantno v peti prestavi približno 60km/h, spet podobno kot prej za trenutek ugasne potem pa naprej normalno lavfa. Se peljem naprej in ko sem se vračal domov se mi spet naredi enako...no in ko se je to naredilo četrtič je bilo pa čisto konec. Nekaj časa sem ga verglal in užigal na kurbel vendar ni vžgal. Doma sem samo odšravfal svečko in pogledal, če je iskra in je ni bilo. Danes sem zamenjal cinšpulo ampak iskre še vedno ni. Kaj bi lahko bilo? Motor je pa KTM 640 Lc4 SM 1999. Dajalnik impulzov mogoče ?.....takoimenovani Hall senzor.... napak zaradi katerih pride do tega je lahko ogromno....mislim, da si zrel za pooblaščeni servis.
danci1973 Objavljeno Oktober 26, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2009 Imam problem z elektriko - ni iskre. Včeraj sem se malo vozil in 50m od hiše mi motor skoraj ugasne, hitro sem stisnil sklopko in dal malo gasa, da ni crknil...potem čez kakšen kilometer se peljem konstantno v peti prestavi približno 60km/h, spet podobno kot prej za trenutek ugasne potem pa naprej normalno lavfa. Se peljem naprej in ko sem se vračal domov se mi spet naredi enako...no in ko se je to naredilo četrtič je bilo pa čisto konec. Nekaj časa sem ga verglal in užigal na kurbel vendar ni vžgal. Doma sem samo odšravfal svečko in pogledal, če je iskra in je ni bilo. Danes sem zamenjal cinšpulo ampak iskre še vedno ni. Kaj bi lahko bilo? Motor je pa KTM 640 Lc4 SM 1999. Svečka, kabel, kapica, ... V tem vrstnem redu. D. Fritz in dotem 2
benny0104 Objavljeno Oktober 26, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2009 Svečka, kabel, kapica, ... V tem vrstnem redu. D. Sem zamenjal ampak je še vedno ni.
Jure Objavljeno Oktober 26, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2009 Jp, najprej se preveri najbolj simpel stvari.. Sam sem sprobal to na "hard way" ko sem enkrat pri Cometu 650 podrl glavo motorja, ker sem bil prepričan da je sesulo ventil prednje glave (zelo pogosta napaka teh motorjev) in da motor zato laufa po enem cilindru.. Se je pa izkazalo, da je imel kabel od kapce za svečko slab stik in ko se je snel je pač ugasnil cilinder ob tem je paše fajn usekalo (backfire). No, ko sem razgopal in ugotovil, da je glava cela, sem sestavil nazaj in ugotovil, da je vzrok kabel dotem in Fritz 2
strom Objavljeno Oktober 27, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2009 Od mrtvih sem zbudil Kawasaki gpz1100 (ZX1100A1) letnik 1983. Ne vem pa, ali rabi nadomestek za svinec ali ne. torej kaj naj tankam ? "All kawasaki's built since 1972 can run unleaded fuel..... "
sayo Objavljeno Oktober 27, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2009 Sem zamenjal ampak je še vedno ni. Možno da je šel STATOR
benny0104 Objavljeno Oktober 27, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2009 Možno da je šel STATOR Ne pomoje ni šel, ker sem danes razkopal zadevo in se je iskra spet pojavila, ko pa sem spet sestavil je spet izginila...bom ju3 še enkrat razdrl pa pogledal.
Speedseeker Objavljeno November 10, 2009 Opozori Objavljeno November 10, 2009 Hm, upam da bo ker od mojstrov poznal odgovor na mojo težavo. No, upam da nisem že v štartu teme falil. Problem je, da sem imel motor parkiran čez zimo v garaži, kjer je bilo pa zelo vlažno. In so se na aluminjastih delih pojavili neke vrste fleki, kot da bi oksidiral aluminij. Zanima me, če obstaja mogoče kkšen sprej, polirna pasta, karkol podobnega, da bi se lahko tega znebil?
elektronik Objavljeno November 10, 2009 Opozori Objavljeno November 10, 2009 In so se na aluminjastih delih pojavili neke vrste fleki, kot da bi oksidiral aluminij. Zanima me, če obstaja mogoče kkšen sprej, polirna pasta, karkol podobnega, da bi se lahko tega znebil? V trgovinah z barvami ali avtodeli imajo veliko tekočin za poliranje kovin. Če ne gre s tekočinami, uporabi pasto za poliranje kovin (npr. purol) in potem še tekočino za lepši sijaj. Poliraš z mehkimi krpami ali vato, na koncu brez tekočine.
Guest Brumer Objavljeno November 10, 2009 Opozori Objavljeno November 10, 2009 Hm, upam da bo ker od mojstrov poznal odgovor na mojo težavo. No, upam da nisem že v štartu teme falil. Problem je, da sem imel motor parkiran čez zimo v garaži, kjer je bilo pa zelo vlažno. In so se na aluminjastih delih pojavili neke vrste fleki, kot da bi oksidiral aluminij. Zanima me, če obstaja mogoče kkšen sprej, polirna pasta, karkol podobnega, da bi se lahko tega znebil? Potrebno bo temeljito poliranje.NASLEDNJIČ pa motor predno daš v garažo; operi, osuši in prešpricaj z silikon sprejem.Dobiš ga v trgovini z rezervnimi deli za avtomobile!!! Ps: aluminijaste dele, ko boš spoliral jih očisti z razredčilom in jih lahko prešpricaš z prozornim akril lakom-spreyem, tako bodo trajno zaščiteni. Cartman, dore, dotem in 9 others 8 4
Speedseeker Objavljeno November 11, 2009 Opozori Objavljeno November 11, 2009 Hvala vama! Se bo treba za vikend malo spravit k delu... no, zdaj je vsaj na toplem
butko Objavljeno November 13, 2009 Opozori Objavljeno November 13, 2009 Imam problem z elektriko - ni iskre. Včeraj sem se malo vozil in 50m od hiše mi motor skoraj ugasne, hitro sem stisnil sklopko in dal malo gasa, da ni crknil...potem čez kakšen kilometer se peljem konstantno v peti prestavi približno 60km/h, spet podobno kot prej za trenutek ugasne potem pa naprej normalno lavfa. Se peljem naprej in ko sem se vračal domov se mi spet naredi enako...no in ko se je to naredilo četrtič je bilo pa čisto konec. Nekaj časa sem ga verglal in užigal na kurbel vendar ni vžgal. Doma sem samo odšravfal svečko in pogledal, če je iskra in je ni bilo. Danes sem zamenjal cinšpulo ampak iskre še vedno ni. Kaj bi lahko bilo? Motor je pa KTM 640 Lc4 SM 1999. Najbolje bi blo z neta potegnit service manual. Glede na to, da si preveril že vse od sveče do cinšpule, bi na tvojem mestu pomeril nizkonapetostni del, ki pride v cinšpulo. Voltmeter bo v redu, osciloskop bi bil pa še boljši. Napetost, ki bi mogla bit najbrž 12V, boš pa najbolje v service manual videl. Upam, da sem kej pomagal. Cartman 1
Guest Brumer Objavljeno November 13, 2009 Opozori Objavljeno November 13, 2009 Ne pomoje ni šel, ker sem danes razkopal zadevo in se je iskra spet pojavila, ko pa sem spet sestavil je spet izginila...bom ju3 še enkrat razdrl pa pogledal. Daj preveri, da ni stikalo za vgasnit ali celo stikalo na tački motorja!!!! SCORPIONS, dore, Cartman in 4 others 3 4
benny0104 Objavljeno November 13, 2009 Opozori Objavljeno November 13, 2009 Aja sem pozabu omenit, da sem zadevo že popravil:D, kriv je bil CDI. Vseeno hvala za odgovore.
planet23 Objavljeno November 18, 2009 Opozori Objavljeno November 18, 2009 Imam Yamaho Thundercat, letnik 97 in imam težave z brzinomerom. Zadnjič sem peljal po dežju 200 km in izgleda da je prišlo nekjedo stika, ker so števci prenehali delovat, ko sem naslednjič poskusilvžgat pa je bla baterija pranzna. Ko sem napolnil bat., je vse delovalo OK. Naslednjič ko me je ujel dež (1 mesec nazaj) pa je brzinomer nehal delat in od takrat naprej ne dela več. A kdo ve če lahko kaj sam popravim?
trebor Objavljeno November 18, 2009 Opozori Objavljeno November 18, 2009 Ta muca ima za pogon brzinomera pletenico (zajlo). Preveri jo, če je pa vse v redu z njo, je pa mogoče problem v samem števcu. Sam prenos je sestavljen iz okrogle plošcice, ki se vrti in magneta, lahko tudi obratno. Naj me kakšni mojstri, ki zadevo bolje poznajo, ne raztrgajo :naughty:. En od teh dveh delov je povezan s kazalcem hitrosti, na katerem je v notranjosti števca tudi vzmet, ki vrne kazalec v začetno lego, ko se magnet ali metalna ploščica neha vrtet. Napako na števcu ti bo najbrž znal rešiti kakšen avto električar ali mehanik. Je pa ena od možnosti okvare tudi polž na prvem kolesu, ki obrača pletenico. Polža preveriš tako, da snameš bovden dol s polža in z vrtalnim strojem zavrtiš zajlo. Če se števec premika je napaka v polžu. Preden greš razdirat števec, najprej preveri to zadnje. LP Robert
mihastopar Objavljeno November 19, 2009 Opozori Objavljeno November 19, 2009 Kako se reče SKLOPKI MAGNETA po italijansko in nemško? Kje se jih da najlažje dobit v najkrajšem času?
simonsi Objavljeno November 19, 2009 Opozori Objavljeno November 19, 2009 (popravljeno) Po nemško je freilauf ali anlasserfreilauf. ebay pegaso pomojem pa da ima bmw F650 isto sklopko, ker je mašina itak ista, kot naprimer tale sklopka, pa še cena je zelo ugodna. Popravljeno November 19, 2009. Popravil simonsi
mihastopar Objavljeno November 20, 2009 Opozori Objavljeno November 20, 2009 Ejga MODEL TO JE TO Full hvala. K nove zadeve so JAKO drage!!!!
shark90 Objavljeno November 22, 2009 Opozori Objavljeno November 22, 2009 Pozdravljeni. Zanima me kaj naj naredim. Namreč menjal sem lenkerco in ne grejo te uteži ko so na koncu v lenkerco. imam te gume in najmanjše komaj grejo noter vendar ko zategujem vijak kar sama leze ven tako da sploh ne drži. Ima kdo kak predlog kaj naj naredim? lp
Piksna Objavljeno November 22, 2009 Opozori Objavljeno November 22, 2009 Pozdravljeni. Zanima me kaj naj naredim. Namreč menjal sem lenkerco in ne grejo te uteži ko so na koncu v lenkerco. imam te gume in najmanjše komaj grejo noter vendar ko zategujem vijak kar sama leze ven tako da sploh ne drži. Ima kdo kak predlog kaj naj naredim? lp Med utež in gumo daj cca. 3cm pušo, skos pa daljši vijak pa zategn (z občutkom). Eto - čudež. :naughty:
elektronik Objavljeno November 26, 2009 Opozori Objavljeno November 26, 2009 Zna kdo razložiti, zakaj so na motorjih vedno uplinjači z zasunom za odmerjanje količine zraka in z iglo za odmerjanje bencina, na avtomobilih pa imajo uplinjači dušilno loputo in en kup šob v uplinjaču, ki natančno dovajajo bencin v različnih režimih delovanja motorja? V literaturi sicer piše, da so uplinjači z zasunom bolj primerni za širok razpon vrtljajev, pa vendar so taki uplinjači tudi na počasi tekočih motociklih (ki se redko vrtijo čez 6000 vrt/min), tisti z loputo pa tudi na športnih avtomobilih, ki se vtijo tudi čez 7000 vrt/min?!
Guest Brumer Objavljeno November 26, 2009 Opozori Objavljeno November 26, 2009 Zna kdo razložiti, zakaj so na motorjih vedno uplinjači z zasunom za odmerjanje količine zraka in z iglo za odmerjanje bencina, na avtomobilih pa imajo uplinjači dušilno loputo in en kup šob v uplinjaču, ki natančno dovajajo bencin v različnih režimih delovanja motorja? V literaturi sicer piše, da so uplinjači z zasunom bolj primerni za širok razpon vrtljajev, pa vendar so taki uplinjači tudi na počasi tekočih motociklih (ki se redko vrtijo čez 6000 vrt/min), tisti z loputo pa tudi na športnih avtomobilih, ki se vtijo tudi čez 7000 vrt/min?! Tole razlagat je malo prepozno saj že veliko let sploh nedelajo več motorjev z vplinjači, ampak samo še z elektronskim vbrizgom!!! Sicer pa najprej moraš znat razlikovat avtomobilske tako imenovane (falštrom)vplinjače in motorske (qverštrom)vplinjače,ki so se včasih uporabljali tudi na avtomobilih še posebno pri Angleških;Mini,Avstin,Triumph,Sunbeam,Bugatti itd.Švedskih Volvo,Sab,Daf itd. in Japonskih Hondah vglavnem so se uporabljali SU vplinjači in Štrombergovi,Sicer pa vsi ti SU in Štrombergovi vplinjači pripomorejo k boljšemu izkoristku goriva delujejo pa z manjšo zamudo, kajti najprej odpreš loputo gasa in šele po določenem nastanku podtlaka začne odpirat - dodajat zmes goriva in zraka pri SU vplinjaču z (batom)pri Štrombergu pa z pomočjo gumijaste membrane.Ta dva sistema vplinjačev omenjam zato, ker iz teh dveh vplinjačev so se naknadno razvile še ostale znamke tovrstnih vplinjačev. Nagaya, trojan69, Vinko in 11 others 8 6
elektronik Objavljeno November 27, 2009 Opozori Objavljeno November 27, 2009 Govoriš o uplinjačih s stalnim difuzorjem in stalnim podtlakom. SU in Stromberg so tisti s stalnim podlakom, iz literature vem da imajo veliko prednosti, a jih žal v živo nisem videl. Moje vprašanje pa je: 1. Večina avtomobilov je imela uplinjače s stalnim difuzorjem, po domače tiste, ki imajo loputo za gas narejeno iz koščka pločevine, premikanje te lopute neposredno uravnava količino zraka, ta zrak pa potem vleče bencin iz "luknjic" v različnih koncih difuzorja. 2. Večina motorjev ima loputo za gas v obliki aluminijastega valja ali kvadra s pritrjeno iglo, premikanje valja uravnava količino zraka, ta zrak pa potem ravno tako vleče bencin iz "luknjic", vendar premikanje igle v glavni "luknjici" največ uravnava količino bencina. Zakaj torej skoraj vedno v avtomobilih 1. sistem, v motorjih pa 2. sistem uplinjačev? roks63 1
Guest Brumer Objavljeno November 27, 2009 Opozori Objavljeno November 27, 2009 Govoriš o uplinjačih s stalnim difuzorjem in stalnim podtlakom. SU in Stromberg so tisti s stalnim podlakom, iz literature vem da imajo veliko prednosti, a jih žal v živo nisem videl. Moje vprašanje pa je: 1. Večina avtomobilov je imela uplinjače s stalnim difuzorjem, po domače tiste, ki imajo loputo za gas narejeno iz koščka pločevine, premikanje te lopute neposredno uravnava količino zraka, ta zrak pa potem vleče bencin iz "luknjic" v različnih koncih difuzorja. 2. Večina motorjev ima loputo za gas v obliki aluminijastega valja ali kvadra s pritrjeno iglo, premikanje valja uravnava količino zraka, ta zrak pa potem ravno tako vleče bencin iz "luknjic", vendar premikanje igle v glavni "luknjici" največ uravnava količino bencina. Zakaj torej skoraj vedno v avtomobilih 1. sistem, v motorjih pa 2. sistem uplinjačev? Kajbi ti rad vse zvedel zato bi midva morala napisat knjigo.Vse to pa se lahko naučiš iz knjig.Najprej pa se malo načitaj,da se bova razumela namreč vedno omenjaš difuzor in sploh neveš kaj in zakaj je difuzor!!!! Več sistemov pa se uporablja zaradi različnih režimov delovanja kot tudi potrebne količine zmesi.V razmislek zakaj npr.imajo motorne žage membranske vergazerje. Fritz, grepavl, Kramp in 9 others 4 8
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se