Arriba Objavljeno November 28, 2009 Opozori Objavljeno November 28, 2009 Govoriš o uplinjačih s stalnim difuzorjem in stalnim podtlakom. SU in Stromberg so tisti s stalnim podlakom, iz literature vem da imajo veliko prednosti, a jih žal v živo nisem videl. Moje vprašanje pa je: 1. Večina avtomobilov je imela uplinjače s stalnim difuzorjem, po domače tiste, ki imajo loputo za gas narejeno iz koščka pločevine, premikanje te lopute neposredno uravnava količino zraka, ta zrak pa potem vleče bencin iz "luknjic" v različnih koncih difuzorja. 2. Večina motorjev ima loputo za gas v obliki aluminijastega valja ali kvadra s pritrjeno iglo, premikanje valja uravnava količino zraka, ta zrak pa potem ravno tako vleče bencin iz "luknjic", vendar premikanje igle v glavni "luknjici" največ uravnava količino bencina. Zakaj torej skoraj vedno v avtomobilih 1. sistem, v motorjih pa 2. sistem uplinjačev? Verjetno zato ker je zaželjeno da so vplinjači za motocikle čim manjši in je takšna izvedba pač bolj primerna za motocikel. In recimo padotočen vplinjač lahko uporabljaš samo tam kjer imaš gorivo više kot vplinjač (motocikel), ne moreš ga uporabljati v kombinaciji s črpalko kot pri avtomobilu, kjer je tank ponavadi niže kot vplinjač. Tudi pri motociklih z vrstnim motorjem kjer so fergazerji vezani v baterijo daješ gas tako da odpiraš in pripiraš pločevinasto loputo za zrak, podtlak pa potem sam dviguje in spušča oni aluminjasti batek na katerega je pritrjena igla. In ni še tako zelo dolgo odkar so nehali delat motocikle z fergazerji. Npr. Yamaha FZS 1000 (stari fazer) ima še fergazerje pa so jo delali do l. 2005. simonsi in Fritz 1 1
sesir Objavljeno November 28, 2009 Opozori Objavljeno November 28, 2009 In recimo padotočen vplinjač lahko uporabljaš samo tam kjer imaš gorivo više kot vplinjač (motocikel), ne moreš ga uporabljati v kombinaciji s črpalko kot pri avtomobilu, kjer je tank ponavadi niže kot vplinjač. Tle se pa motiš!Recimo novi trial sherco ima posodo pod mestom kjer bi naj bil sedež. Zaradi novega položaja posode za gorivo je vgrajena črpalka, ki zagotavlja učinkovit pretok bencina v uplinjač, ne glede na to, v kakšnem položaju je motocikel.
Arriba Objavljeno November 28, 2009 Opozori Objavljeno November 28, 2009 Tle se pa motiš!Recimo novi trial sherco ima posodo pod mestom kjer bi naj bil sedež. Zaradi novega položaja posode za gorivo je vgrajena črpalka, ki zagotavlja učinkovit pretok bencina v uplinjač, ne glede na to, v kakšnem položaju je motocikel. Potem pa ta motocikel pač nima padotočnega vplinjača ampak pač vplinjač ki se napaja s pomočjo črpalke. V čem je zdaj problem? Fritz 1
simonsi Objavljeno November 28, 2009 Opozori Objavljeno November 28, 2009 fergazer je isti, samo pumpa je vmes. Velik motorjev ima kestel višje kot fergi pa še pumpo zraven. Je vsaj konstanten tlak in ni odvisen od količine goriva v kestlu. Padotočen vplinjač je pa zanimiva oznaka, a ta izraz dejansko obstaja a si si ga izmislil? halls 1
Arriba Objavljeno November 28, 2009 Opozori Objavljeno November 28, 2009 fergazer je isti, samo pumpa je vmes. Velik motorjev ima kestel višje kot fergi pa še pumpo zraven. Je vsaj konstanten tlak in ni odvisen od količine goriva v kestlu. Padotočen vplinjač je pa zanimiva oznaka, a ta izraz dejansko obstaja a si si ga izmislil? Mislim da smo ta izraz uporabljali v tehnični šoli pri motoroznanstvu ko smo se pogovarjali o fergazerjih za mopede. Takrat je bila to zelo popularna tema, ker smo si mulci na Tomoskah menjavali BING fergazerje za Dell'Orto - ve. Lahko pa da se tudi motim. Je le že kakih 35 let od takrat ko sem gulil šolske klopi. Pol se pač oproščam.
danci1973 Objavljeno November 28, 2009 Opozori Objavljeno November 28, 2009 (popravljeno) Padotočen vplinjač je pa zanimiva oznaka, a ta izraz dejansko obstaja a si si ga izmislil? Google ga pozna... Torej obstaja. D. Popravljeno November 28, 2009. Popravil danci1973 tomkruz 1
Guest Brumer Objavljeno November 28, 2009 Opozori Objavljeno November 28, 2009 Vplinjače se lahko razdeli (poimenjuje) samo po smeri pretoka mešanice zraka in benzina na qerstrom, fallstrom (pri tretjemu pa gre pretok navzgor) se zelo malo uporablja največkrat,pri stabilnih motorjih, frezah itd.nepoznam pa strokovni izraz za ta vplinjač imam ga na moji Simplisiti snežni frezi.Nikakor pa se vplinjače nepoimenjuje po načinu dovoda goriva,ki je lahko prosti pad, membranska vackum črpalka,mehanska membranska črpalka,membranska elektro črpalka in pri novejših sistemih z vbrizgom valjčna črpalka.Po vsej vejetnosti sem še katero izpustil kot npr.električna z majhno turbino za niski pritisk itd. tomkruz, maco47, Arriba in 8 others 3 8
Arriba Objavljeno November 28, 2009 Opozori Objavljeno November 28, 2009 Google ga pozna... Torej obstaja. D. Že mogoče, ampak je treba upoštevati da je gospod brumer odločil da ne obstaja in je to edina in sveta resnica. Na svetu sta dve kapaciteti za motoroznanstvo: gospod Brumer in gospod Otto. Ker pa je Otto že umrl nam ostane samo še brumer......žal carmagedon in rdeci_vragec 2
Guest Brumer Objavljeno November 28, 2009 Opozori Objavljeno November 28, 2009 Že mogoče, ampak je treba upoštevati da je gospod brumer odločil da ne obstaja in je to edina in sveta resnica. Na svetu sta dve kapaciteti za motoroznanstvo: gospod Brumer in gospod Otto. Ker pa je Otto že umrl nam ostane samo še brumer......žal Res si "bik" nemorem te drugače poimenovat, saj sploh neveš kaj prebereš.Lepo sem napisal, da se vsi uplinjači imenujejo po SMERI pretoka zraka in ne po NAČINU dovoda goriva.Samo jaz sem napisal pač nemški izraz, kar pomeni FALSTROM ali prevedeno PADOTOČNI mogoče ti bo sedaj jasno, sicer pa me kar vprašaj, če te še kaj strokovnega zanima sem ti na razpolago lahko tudi na PM samo nepljuj po mojih postih,kajti kolikor ti znaš mehanike jo imam ja v mazincu!!! rdeci_vragec, grepavl, Fritz in 8 others 4 7
simonsi Objavljeno November 28, 2009 Opozori Objavljeno November 28, 2009 Google ga pozna... Torej obstaja. D. ampak tukaj je govora od downdraft fergijih po angleško, kjer je vlek zraka navpično in so kao najbolj učinkoviti, še posebej v kombinaciji z nagnjenimi cilindri, da je tudi sesalni kanal navpično. Ampak kot sem razumel Arribo, pa je padotočnega poimenoval glede na dovod goriva iz rezervarja, torej če je kestl višje kot fergazer. grepavl 1
Arriba Objavljeno November 28, 2009 Opozori Objavljeno November 28, 2009 Res si "bik" nemorem te drugače poimenovat, saj sploh neveš kaj prebereš.Lepo sem napisal, da se vsi uplinjači imenujejo po SMERI pretoka zraka in ne po NAČINU dovoda goriva.Samo jaz sem napisal pač nemški izraz, kar pomeni FALSTROM ali prevedeno PADOTOČNI mogoče ti bo sedaj jasno, sicer pa me kar vprašaj, če te še kaj strokovnega zanima sem ti na razpolago lahko tudi na PM samo nepljuj po mojih postih,kajti kolikor ti znaš mehanike jo imam ja v mazincu!!! Po smeri pretoka zraka (in to je tudi osnovna delitev) delimo fergazerje na HORIZONTALNE in VERTIKALNE, to pomeni tisti tvoj falstrom in qerstrom, izraz padotočni pa smo uporabljali izključno v zvezi z dovodom goriva, ker je v povezavi z zrakom oziroma mešanico v plinskem agregatnem stanju brez pomena. Pa te ne bom poimenoval z nekimi živalskimi imeni, čeprav bi ti verjetno pristajalo ime one sive živali z velikimi ušesi. In vse tvoje znanje je verjetno res v mezincu, ker imaš med ušesi en velik vakuum. Fritz, TBoxer, carmagedon in 6 others 8 1
YAMASAKI Objavljeno December 1, 2009 Opozori Objavljeno December 1, 2009 Po smeri pretoka zraka (in to je tudi osnovna delitev) delimo fergazerje na HORIZONTALNE in VERTIKALNE, to pomeni tisti tvoj falstrom in qerstrom, izraz padotočni pa smo uporabljali izključno v zvezi z dovodom goriva, ker je v povezavi z zrakom oziroma mešanico v plinskem agregatnem stanju brez pomena. Pa te ne bom poimenoval z nekimi živalskimi imeni, čeprav bi ti verjetno pristajalo ime one sive živali z velikimi ušesi. In vse tvoje znanje je verjetno res v mezincu, ker imaš med ušesi en velik vakuum.
FrigoFrops Objavljeno December 16, 2009 Opozori Objavljeno December 16, 2009 Pozdravljeni,imam en problem kupil sem druge izpuhe in sedaj je na originalnemizpuhu montirana nekakšna majhna škatlica do katere vodijo dve cevke izmotorja, predvidevam da gre za "landa" sondo, in me zanima kako zadevorešit sedaj ko bom montiral druge izpuhe?LP
Kawl Objavljeno December 30, 2009 Opozori Objavljeno December 30, 2009 Pozdravljeni! No vzel sem si nekaj časa da mojemu novemu konju malo osvežim železne dele Tako sem se spravil nad vse koščke itd. jih dal peskati in nanovo barvati po postopku kataforeze. No sedaj imam še nekaj malenkosti za speskat. Podrl sem prednji konec se pravi vilice in križe. Spodnji križ je želzen in je takorekoč že ves "zarostan" - zgleda se je prejšna lastnica veliko vozila v slabem vremenu - lahko pa je to tudi pač tovarniško slabo premišljena vgradnja elementa. Kaj me zanima je to kako se na elegnaten način odstrani ležaj na spodnjem križu - tisti, ki veliko šraufate verjetno veste o katerem ležaju je govora. Hvala vsem za pomoč in LP Rok
Thor Objavljeno December 30, 2009 Opozori Objavljeno December 30, 2009 Tako sem se spravil nad vse koščke itd. jih dal peskati in nanovo barvati po postopku kataforeze. Kaj to je nekaj v smislu barvanja s pomočjo galvanizacije? Kateri materjal pa se uporablja pri postopku? Domnevam, da je stvar bolj učinkovita proti koroziji kot klasično barvanje kovine. Je postopek drag?
Piksna Objavljeno December 30, 2009 Opozori Objavljeno December 30, 2009 .... .. Kaj me zanima je to kako se na elegnaten način odstrani ležaj na spodnjem križu - tisti, ki veliko šraufate verjetno veste o katerem ležaju je govora. Hvala vsem za pomoč in LP Rok Če ne gre drugače (ker verjetno ne moreš priti zraven z orodjem) stem ohladi z dušikom... - if you have some. Kaj to je nekaj v smislu barvanja s pomočjo galvanizacije? Kateri materjal pa se uporablja pri postopku? Domnevam, da je stvar bolj učinkovita proti koroziji kot klasično barvanje kovine. Je postopek drag? To je galvanizacija (NI barvanje!) - postopek ni nič posebnega in pomeni nanašanje (zaščitne) kovine (Ni, Zn,..) na površino prevodnega materiala s pomočjo kopeli in el. toka. Zadeva je cenena in dokaj učinkovita. Žal pa se na spojih z drugimi kovinami (ko se zadevi tiščita skupaj) pogosto pojavlja površinska obraba ali pa galvanski člen, ki posledično povzročita ponovno korozijo... Če bi lahko izbiral, bi sam raje dal praškasto barvati - je pa res, da bi bilo nekaj dražje.
Lowrenc Objavljeno December 30, 2009 Opozori Objavljeno December 30, 2009 @kawl: S tistim ležajnim obročem je res malo križ, ker za njim ni prostora, da bi ga lahko enostavno zbil ven ali pa potegnil dol z abcigerjem... Jaz sem ga prejšnji mesec tudi menjal in sem ga z muko stolkel dol z velikim izvijačem. Če bi še enkrat ga jemal dol bi ga zarezal s kotno brusilko(po slovensko:fleksarca) toliko, da bi do osi ostalo še cca1mm mesa. Pazi, da se s šajbo ne dotakneš osi! Potem pa bi ga s kakšnim dletom prelomil. Material tistega obroča je namreč zelo trd in krhek.
Guest Brumer Objavljeno December 30, 2009 Opozori Objavljeno December 30, 2009 (popravljeno) @kawl: S tistim ležajnim obročem je res malo križ, ker za njim ni prostora, da bi ga lahko enostavno zbil ven ali pa potegnil dol z abcigerjem... Jaz sem ga prejšnji mesec tudi menjal in sem ga z muko stolkel dol z velikim izvijačem. Če bi še enkrat ga jemal dol bi ga zarezal s kotno brusilko(po slovensko:fleksarca) toliko, da bi do osi ostalo še cca1mm mesa. Pazi, da se s šajbo ne dotakneš osi! Potem pa bi ga s kakšnim dletom prelomil. Material tistega obroča je namreč zelo trd in krhek. Neuči krive vere, za vse to obstaja orodje!!!::whistle:: Ps;celo pri meni v delavnici- nimam časa sicer bi pripel sliko!!! Popravljeno December 30, 2009. Popravil Brumer Lowrenc, SCORPIONS, Cartman in 7 others 5 5
raza Objavljeno December 30, 2009 Opozori Objavljeno December 30, 2009 Neuči krive vere, za vse to obstaja orodje!!!:: Ps;celo pri meni v delavnici- nimam časa sicer bi pripel sliko!!! Saj ne uči krive vere! Sam je zamenjal ležaj na način kot ga je opisal, opisal je tudi idejo, ki se mu je porodila, ko je delo že opravi! Verjamemo, da v delavnicah obstojijo specjalna orodja za take posege, pa iz lastnih iskušenj povem, da včasih tudi taka orodja odpovejo in prav pride domišlija in iskušnje! Nemalokrat tudi flaše in brener!!!!!!Pa brez zamere! biker77, halls, dotem in 1 other 4
Kawl Objavljeno December 30, 2009 Opozori Objavljeno December 30, 2009 Hvala vam za odgovore - se bom kar po praznikih zapeljal do prvega mehanika da mi odstrani ležaj brez kakih finančnih posledic. Hvala LP, Rok
_ales_ Objavljeno Januar 8, 2010 Opozori Objavljeno Januar 8, 2010 pozdravljeni! zanima me na kakšno višino je potrebno nastaviti prednjo luč? postavil bi ga kak meter ali dva od zidu in zmeril ter nastavil, pa nevem kako visoko. mi kdo zna pomagat? hvala!
bmwslo Objavljeno Januar 8, 2010 Opozori Objavljeno Januar 8, 2010 5 m od zida, mora bit snop (gornji rob) 5 cm od akse žarometa navzdol se mi zdi
RSTDRIVER Objavljeno Januar 8, 2010 Opozori Objavljeno Januar 8, 2010 pozdravljeni! zanima me na kakšno višino je potrebno nastaviti prednjo luč? postavil bi ga kak meter ali dva od zidu in zmeril ter nastavil, pa nevem kako visoko. mi kdo zna pomagat? hvala! tole piše v priročniku, mao preračunej pa bo...
simonsi Objavljeno Januar 8, 2010 Opozori Objavljeno Januar 8, 2010 pozdravljeni! zanima me na kakšno višino je potrebno nastaviti prednjo luč? postavil bi ga kak meter ali dva od zidu in zmeril ter nastavil, pa nevem kako visoko. mi kdo zna pomagat? hvala! ma eno ravno cesto ponoč naštelaj pa bo najbolj ziher.
Guest Brumer Objavljeno Januar 9, 2010 Opozori Objavljeno Januar 9, 2010 pozdravljeni! zanima me na kakšno višino je potrebno nastaviti prednjo luč? postavil bi ga kak meter ali dva od zidu in zmeril ter nastavil, pa nevem kako visoko. mi kdo zna pomagat? hvala! Na motorju izmeriš višino luči od tal do sredine žarometa odšteješ 5% od višine izmerjene do sredine žarometa daš motor 5m od zida in nastaviš višino.Pravilno je da vsaj eden sedi na motorju, ko meriš višino in nastavljaš višino. dore, grepavl, Prevtzer in 8 others 8 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se