_ales_ Objavljeno Januar 11, 2010 Opozori Objavljeno Januar 11, 2010 Najlepša hvala vsem! bom nastavil. Lp!
Guest Brumer Objavljeno Januar 11, 2010 Opozori Objavljeno Januar 11, 2010 Najlepša hvala vsem! bom nastavil. Lp! Meni nerabiš nastavit !!!! lahko pa daš za :beer1: ElvisPrisli, Lowrenc, roko in 4 others 4 3
dennis18 Objavljeno Januar 12, 2010 Opozori Objavljeno Januar 12, 2010 Pozdravljeni vsi skupaj, nabavil sem motor aprilia rsv 1000 let. 2002 pa ker mislim opravit servis bi malo tukaj povprasal. Navodila sem nasel ze na netu (celih 384 strani ), ugotovil pa sem da je na kapici za svecke na eni strani odletel ven tisti plehec ko pride na svecko, na drugi strani pa se zelo slabo drzi. Ko sem preverjal ceno kapic me je skoraj na rit vrglo (30€/kom). Slucajno kdo ve ce je kaksna tezava ce je brez tistih plehecov znotraj kapice ko se natakne na svecko ali naj rajsi kupim 2 novi kapici? Motor ima prevozenih nekaj cez 30k, naredil bom pa se zraven normalen servis. Prosim za pomoc. Hvala za odgovor. LP Denis
biker77 Objavljeno Januar 12, 2010 Opozori Objavljeno Januar 12, 2010 Pozdravljeni vsi skupaj, nabavil sem motor aprilia rsv 1000 let. 2002 pa ker mislim opravit servis bi malo tukaj povprasal. Navodila sem nasel ze na netu (celih 384 strani ), ugotovil pa sem da je na kapici za svecke na eni strani odletel ven tisti plehec ko pride na svecko, na drugi strani pa se zelo slabo drzi. Ko sem preverjal ceno kapic me je skoraj na rit vrglo (30€/kom). Slucajno kdo ve ce je kaksna tezava ce je brez tistih plehecov znotraj kapice ko se natakne na svecko ali naj rajsi kupim 2 novi kapici? Motor ima prevozenih nekaj cez 30k, naredil bom pa se zraven normalen servis. Prosim za pomoc. Hvala za odgovor. LP Denis najbrž je "odletu" zato, ker je tko zajeban na roko spravt kapco ven..je zlo mal prostora in z roko komaj prideš zraven.. kaj bi, če bi lahko bilo kej narobe bo pa kro drug povedal.. Lowrenc, roko, dotem in 1 other 1 3
dennis18 Objavljeno Januar 12, 2010 Opozori Objavljeno Januar 12, 2010 A tak. Hvala za pojasnilo. Mas slucajno ti tale tip motorja? Zanima me kak prides na desni strani do sveck, je kaksen poseben kljuc, ker je kar nekaj zajebancije da prides do njih
RSTDRIVER Objavljeno Januar 12, 2010 Opozori Objavljeno Januar 12, 2010 Mas slucajno ti tale tip motorja? Zanima me kak prides na desni strani do sveck, je kaksen poseben kljuc, ker je kar nekaj zajebancije da prides do njih jest snamem vžigalni tuljavi
Dolenc™ Objavljeno Januar 12, 2010 Opozori Objavljeno Januar 12, 2010 Načeloma če ma iskro ni nič narobe. Vseeno pa 30eur ni tak velik strošek, jaz bi na tvojem mestu menjal. Mogoče ti lahko še jst dobim rabljene, pa bo mal cenej, bom vprašal. Svečke se da zamenjat s kakim orodjem, ki se lahko prepogiba, najlažje je pa kar tank in zračni filter snet dol pa imaš potem dovolj placa. dotem 1
dennis18 Objavljeno Januar 12, 2010 Opozori Objavljeno Januar 12, 2010 Načeloma če ma iskro ni nič narobe. Vseeno pa 30eur ni tak velik strošek, jaz bi na tvojem mestu menjal. Mogoče ti lahko še jst dobim rabljene, pa bo mal cenej, bom vprašal. Svečke se da zamenjat s kakim orodjem, ki se lahko prepogiba, najlažje je pa kar tank in zračni filter snet dol pa imaš potem dovolj placa. Bi te prosil ce mi lahko preveris za rabljene, cene bom primoran vzet nove. Danes dobim novi aku pa bom preveril kaksno je stanje z iskro. Hvala zaenkrat vsem. LP Denis
dennis18 Objavljeno Januar 12, 2010 Opozori Objavljeno Januar 12, 2010 Načeloma če ma iskro ni nič narobe. Vseeno pa 30eur ni tak velik strošek, jaz bi na tvojem mestu menjal. Mogoče ti lahko še jst dobim rabljene, pa bo mal cenej, bom vprašal. Svečke se da zamenjat s kakim orodjem, ki se lahko prepogiba, najlažje je pa kar tank in zračni filter snet dol pa imaš potem dovolj placa. No saj 30€ res ni velik strosek ce bi vse 4 tolko stale , zdaj pa je eden tolko. Sem prvo mislo da bi vse 4 zamenjal (da bo mir), zdaj pa sem si malo premislil. Vidim da so motorji v dolocenih stvareh kar nekaj drazji od avtov
Dolenc™ Objavljeno Januar 12, 2010 Opozori Objavljeno Januar 12, 2010 Vrjetno se tudi pri nas dobi ceneje, drugače pa je tukaj ok cena, pa še svečke dobiš zraven
dennis18 Objavljeno Januar 12, 2010 Opozori Objavljeno Januar 12, 2010 Vrjetno se tudi pri nas dobi ceneje, drugače pa je tukaj ok cena, pa še svečke dobiš zraven Sem ti poslal PM.
Jure Objavljeno Januar 12, 2010 Opozori Objavljeno Januar 12, 2010 Vidim da so motorji v dolocenih stvareh kar nekaj drazji od avtov Brez skrbi.. Samo upaj, da ne bo treba kdaj menjat kakšnih zavornih diskov, itd.. bo takoj šlo okroglih 500€ za oba..
simonsi Objavljeno Januar 12, 2010 Opozori Objavljeno Januar 12, 2010 Slucajno kdo ve ce je kaksna tezava ce je brez tistih plehecov znotraj kapice ko se natakne na svecko lahko ti trokira pa cuka. roko 1
Guest Brumer Objavljeno Januar 12, 2010 Opozori Objavljeno Januar 12, 2010 No saj 30€ res ni velik strosek ce bi vse 4 tolko stale , zdaj pa je eden tolko. Sem prvo mislo da bi vse 4 zamenjal (da bo mir), zdaj pa sem si malo premislil. Vidim da so motorji v dolocenih stvareh kar nekaj drazji od avtov NEŠPARAJ na napačnem koncu - namreč samo če začne kabel prebijat ali kot laik probavaš iskro brez zato namenjene svečke, se povsaem lahko zgodi, da kadar nima kam preskočit iskra ti ta visoka napetost(od 20k-35K Voltov) vseka nazaj iz sekundarnega na primarno navitje in ADIJO modul vžiga,če imaš srečo je samo modul pri nekaterih izvedbah je modul v računalniku in je računalnik u ku..u !!!! Ps: šenkrat neigraj se okoli elektrike,če neveš kaj lahko in kaj NESMEŠ početi.Malo nas je tu na forumu,ki vsaj malo vemo o elektriki pri motorjih!!!! Yoshimura, carmagedon, maco47 in 9 others 7 5
RHonda Objavljeno Januar 12, 2010 Opozori Objavljeno Januar 12, 2010 Eno vprasanje glede gumijastih cevi: Kam vodi cev iz vrha rezervarja pri hondi? Jaz sklepam, da je to samo vakumska cev, ki sluzi da ni rezervar nepredusno zaprt. Se motim? Potem pa se ena: poleg cevi, ki vodi z rezervarja v uplinjace je se ena cev, ki je v service manualu oznacena kot "tube, auto cock air". Jaz tega ne znam tocno prevest. Kam po vase vodi ta cev in kam je prikljucena?? Oznacena je na sliki pod stevilko 7.
Piksna Objavljeno Januar 13, 2010 Opozori Objavljeno Januar 13, 2010 Eno vprasanje glede gumijastih cevi: Kam vodi cev iz vrha rezervarja pri hondi? Jaz sklepam, da je to samo vakumska cev, ki sluzi da ni rezervar nepredusno zaprt. Se motim? Potem pa se ena: poleg cevi, ki vodi z rezervarja v uplinjace je se ena cev, ki je v service manualu oznacena kot "tube, auto cock air". Jaz tega ne znam tocno prevest. Kam po vase vodi ta cev in kam je prikljucena?? Oznacena je na sliki pod stevilko 7. 1. Res je. Pri nekaterih motorjih služi tudi kot odvod, pri polnem tanku in ekspanziji,.. 2. Ja, prva cev (3) je za gorivo. 7 je za odpiranje ventila ("pipe") goriva z vakuumom. Vodi na cev med vplinjačem in cilindrom.
RHonda Objavljeno Januar 13, 2010 Opozori Objavljeno Januar 13, 2010 Najlepsa hvala. Saj je serviser nekaj rekel, da mora namestit cev za vakum, ni bil pa preprican.
RHonda Objavljeno Januar 17, 2010 Opozori Objavljeno Januar 17, 2010 Stvar je kar komplicirana. Izraz "auto cock air" nima v sebi nobenega vakuma. Prilagam sliko, kako je stvar narejena. To kar drzim v roki je pritrjeno na ohisje pipe za gorivo. Rdeca puscica kaze prej v zgornjem postu navedeno cevko, zelene puscice pa kazejo luknjice, do katerih vodi cev. Ena luknjica je na vrhu ohisja, druga pa pride ob strani. Ce prevedemo izraz auto cock air, to pomeni avtomatska pipa zraka. Ce bi bil kaksen vakum kje za prikljucit, bi bil samo en prikljucek za cev, tu pa sta 2. In pripadajoca cevka pase na njiju. Cemu za boga vse to sluzi??? A bo kaj narobe ce to vse skupaj eliminiram in prisraufam gor en pokrov, brez tega dodatnega ohisja s cevko? Ampak me vseeno zelo zanima, cemu je vse skupaj namenjeno. Ko pride bencin not itak zacne pocasi zalivati cevko in stiska zrak, ki je se ostal v njej? Ampak zakaj? Meni ni cisto nic jasno.
Lowrenc Objavljeno Januar 18, 2010 Opozori Objavljeno Januar 18, 2010 Tukajle si sicer ne morem ogledati prilepljenih slik(interaktivne stene pa take fore) tako, da ti bom napisal nekaj na splošno iz svojih izkušenj v zvezi z raznimi ''eliminacijami''... Torej,... A misliš, da so Japonci to naredili zato, ker jim ostaja časa, materiala in denarja?? V serijski industriji se prav nobena stvar ne naredi zaradi lepšega, tudi, če na prvi pogled tako zgleda. To pa zato, ker je to preveč drago... Tudi kakšna čudna izboklina ali luknja na maski ima tehnični pomen, če ne zaradi drugerga pa zato, da spremeni tok zraka(žvižganje, hlajenje) ali pa togost sestavnega dela (da le-ta ne vibrira pri delovnih vrtljajih). Še en pregovor: Če ne veš za kaj se gre ne vtikaj prstov tja, ker boš lahko potem ostal brez njih. malakai, Pips in KUK679 2 1
Cartman Objavljeno Januar 18, 2010 Opozori Objavljeno Januar 18, 2010 Eno vprasanje glede gumijastih cevi: Kam vodi cev iz vrha rezervarja pri hondi? Jaz sklepam, da je to samo vakumska cev, ki sluzi da ni rezervar nepredusno zaprt. Se motim? Potem pa se ena: poleg cevi, ki vodi z rezervarja v uplinjace je se ena cev, ki je v service manualu oznacena kot "tube, auto cock air". Jaz tega ne znam tocno prevest. Kam po vase vodi ta cev in kam je prikljucena?? Oznacena je na sliki pod stevilko 7. če se sproti učiš ko razkopavaš je ful dobra zadeva digitac, in poslikaš kako so stvari stale skupaj, da lahko še kdaj sestaviš ta cev je priključena na karburatorje ali airbox. Ko se tam zaradi izsesavanja zraka v motor zgodi podtlak, ta podtlak premakne membrano v pipi, in odpre dotok bencina. Eno vprasanje glede gumijastih cevi: Kam vodi cev iz vrha rezervarja pri hondi? Jaz sklepam, da je to samo vakumska cev, ki sluzi da ni rezervar nepredusno zaprt. Se motim? Potem pa se ena: poleg cevi, ki vodi z rezervarja v uplinjace je se ena cev, ki je v service manualu oznacena kot "tube, auto cock air". Jaz tega ne znam tocno prevest. Kam po vase vodi ta cev in kam je prikljucena?? Oznacena je na sliki pod stevilko 7. če se sproti učiš ko razkopavaš je ful dobra zadeva digitac, in poslikaš kako so stvari stale skupaj, da lahko še kdaj sestaviš ta cev je priključena na karburatorje ali airbox. Ko se tam zaradi izsesavanja zraka v motor zgodi podtlak, ta podtlak premakne membrano v pipi, in odpre dotok bencina.
shark90 Objavljeno Januar 19, 2010 Opozori Objavljeno Januar 19, 2010 Pozdravljeni.. Zanima me nekaj glede airbox-a.. Ali je kakšna razlika če originalni filter zamenjam z k&n filtrom? In ali se da odstraniti celoten airbox in namestiti športne filtre? ker v airbox so napeljane neke cevke in zaradi tega nevem če se lahko airbox odstrani.
trojan69 Objavljeno Januar 19, 2010 Opozori Objavljeno Januar 19, 2010 Morš mal bol natančno povedat za kter motor, letnik... Če je afetermarket filter ga lahko komot zamenjaš, v kolikor ni kak športni filter oziroma nima večjega pretoka zraka. Drugač lahko navadno odstraniš tudi airbox pa montiraš ˝športne filtre˝ ampak morš potem nastavit tud pretok goriva-pri vplinjačih večje dize al pa nastavitev vbrizga (powercommander). Pa še izpuh se ti splača menjat al pa vsaj odpret, čene ne vem kok bo kej efekta. Tista cevke v airboxu je ponavad kak oddušek bloka motorja, potem pa še ena iz airboxa vn, ki je ponavad zamašena-tu ti meče vn olje če ga naprimer preveč natočiš. Ne vem pa točno kako je pri tebi.
shark90 Objavljeno Januar 19, 2010 Opozori Objavljeno Januar 19, 2010 Morš mal bol natančno povedat za kter motor, letnik... Če je afetermarket filter ga lahko komot zamenjaš, v kolikor ni kak športni filter oziroma nima večjega pretoka zraka. Drugač lahko navadno odstraniš tudi airbox pa montiraš ˝športne filtre˝ ampak morš potem nastavit tud pretok goriva-pri vplinjačih večje dize al pa nastavitev vbrizga (powercommander). Pa še izpuh se ti splača menjat al pa vsaj odpret, čene ne vem kok bo kej efekta. Tista cevke v airboxu je ponavad kak oddušek bloka motorja, potem pa še ena iz airboxa vn, ki je ponavad zamašena-tu ti meče vn olje če ga naprimer preveč natočiš. Ne vem pa točno kako je pri tebi. Hvala za odgovor. gre pa za motor suzuki gsr 600 ki naj bi imel enak motor kot gsxr 600.. izpuh je že menjan, ima e.i. tako da ni treba diz menjavat. kaj to se samo potem nastavi ali mora biti powercommander? kaj pa razlika se opazi, zvok, moč, poraba? kak je z tem?
trojan69 Objavljeno Januar 20, 2010 Opozori Objavljeno Januar 20, 2010 Poraba verjetn mal večja, zvok pomoje dokaj isti, mogoč mal bol muuu dela če je res zelo odprt filter. Power commander je pa pomoje kar potrebno dat, če hočeš kej narest na moči. Ubistvu če mene osebno vprašaš so tile športni filtri (te s katerimi eliminiraš airbox) bol brez veze. Če se ti gre za moč pa maš že avspuh lepo zmontiraj powercommander pa bo. Nimam pa izkušenj iz prve roke z temi filtri, (pa tud motorjev z direktnim vbrizgom ne poznam kej preveč) tko da bo kdo drug pomoje znal več povedat.
danci1973 Objavljeno Januar 20, 2010 Opozori Objavljeno Januar 20, 2010 Stvar je kar komplicirana. Izraz "auto cock air" nima v sebi nobenega vakuma. Prilagam sliko, kako je stvar narejena. To kar drzim v roki je pritrjeno na ohisje pipe za gorivo. Rdeca puscica kaze prej v zgornjem postu navedeno cevko, zelene puscice pa kazejo luknjice, do katerih vodi cev. Ena luknjica je na vrhu ohisja, druga pa pride ob strani. Ce prevedemo izraz auto cock air, to pomeni avtomatska pipa zraka. Lahko pa pomeni tudi 'zrak za avtomatsko pipo'... Ce bi bil kaksen vakum kje za prikljucit, bi bil samo en prikljucek za cev, tu pa sta 2. In pripadajoca cevka pase na njiju. Cemu za boga vse to sluzi??? A bo kaj narobe ce to vse skupaj eliminiram in prisraufam gor en pokrov, brez tega dodatnega ohisja s cevko? Ampak me vseeno zelo zanima, cemu je vse skupaj namenjeno. Ko pride bencin not itak zacne pocasi zalivati cevko in stiska zrak, ki je se ostal v njej? Ampak zakaj? Meni ni cisto nic jasno. To je avtomatski ventil, ki se odpre s podtlakom, ki ga proizvede motor med delovanjem in se zapre, ko motor ugasneš. D.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se