bna Objavljeno Januar 22, 2010 Opozori Objavljeno Januar 22, 2010 rabim naslov kakšnega mojstra ali delavnice kjer bi mi zamenjali ležaj na ojnici za vespo 125ccm letnik 1950 . bi bil zeloooo srečen če bi kdo vedel in tudi napisal ker brez tega bom moj projekt obnove vespe obstal na mrtvi točki
Guest Brumer Objavljeno Januar 22, 2010 Opozori Objavljeno Januar 22, 2010 rabim naslov kakšnega mojstra ali delavnice kjer bi mi zamenjali ležaj na ojnici za vespo 125ccm letnik 1950 . bi bil zeloooo srečen če bi kdo vedel in tudi napisal ker brez tega bom moj projekt obnove vespe obstal na mrtvi točki Če imaš igličasti ležaj + bolcen, ti marsikateri mehanik to lahko zamenja, seveda pogoj je da ima prešo!! Sicer pa se obrni na servis Živec blizu BTC- eja v Lj. Tel. najdeš v imeniku ali pokliči informacije. malakai, Tiger, Pips in 4 others 6 1
bna Objavljeno Januar 22, 2010 Opozori Objavljeno Januar 22, 2010 Če imaš igličasti ležaj + bolcen, ti marsikateri mehanik to lahko zamenja, seveda pogoj je da ima prešo!! Sicer pa se obrni na servis Živec blizu BTC- eja v Lj. Tel. najdeš v imeniku ali pokliči informacije. hvala brumer kot kaže si ostal edini ki je še pripravljen pomagati tukaj
mig72 Objavljeno Januar 22, 2010 Opozori Objavljeno Januar 22, 2010 Jaz sem za svojga bivšiga mopeda nesu v trgovino pod streliščem oni pa naprej , pa je blo kr pocen.Drugač pa ko ti menjajo ležaj je treba blajerco tud scentrirat.
sesir Objavljeno Januar 22, 2010 Opozori Objavljeno Januar 22, 2010 rabim naslov kakšnega mojstra ali delavnice kjer bi mi zamenjali ležaj na ojnici za vespo 125ccm letnik 1950 . Koroška? Špegel Branko....
schila Objavljeno Januar 23, 2010 Opozori Objavljeno Januar 23, 2010 mam za menjat sklopko na suzuki gsxr 1000 k4 ,bom menjal diske +distančnike a ve gdo kako se jo pol štela (koliko hoda mora imet?) hvala za odgovor
trojan69 Objavljeno Januar 23, 2010 Opozori Objavljeno Januar 23, 2010 Par mm prostega hoda oziroma koker ti pač paše, pa če boš menjal lamele pa tiste kovinske ploščice se ti pomoje splača menjat še vzmeti.
schila Objavljeno Januar 24, 2010 Opozori Objavljeno Januar 24, 2010 hvala,na vzmeti nisem niti pomislu Par mm prostega hoda oziroma koker ti pač paše, pa če boš menjal lamele pa tiste kovinske ploščice se ti pomoje splača menjat še vzmeti.
Guest Brumer Objavljeno Januar 24, 2010 Opozori Objavljeno Januar 24, 2010 mam za menjat sklopko na suzuki gsxr 1000 k4 ,bom menjal diske +distančnike a ve gdo kako se jo pol štela (koliko hoda mora imet?) hvala za odgovor Najbolje je res vse skupaj zamenjat: lamele , plošče ,vzmet (vzmeti) odvisno od izvedbe sklopke nekatere imajo več vzmeti nekatere samo eno, če imaš še potisni ležaj se tudi njega zamenja. Namreč, če plošče(metalne)izmeriš z mikrometrom je stara tanjša od nove za par desetink mm kar pri vseh ploščah (ca 6-8) skupaj nanese kar do ca 2mm in zatoliko se ti nova sklopka prej iztroši.Pri teh metalnih ploščah so tudi majhne luknjice,ki so pri starih ploščah kar precej izrabljene.Zračnost ročke mora vedno biti vsaj malo to pa zaradi tega, da nebi sklopka zadrsela se pravi, da ko ročico sprostiš mora biti VEDNO vsaj malo zračnosti.Zračnost velja samo za sklopke z pletenico,namreč hidravlične sklopke so samo nastavljive in se nenastavljajo,razen nastavitev položaja ročke odvisno od dolžine prstov. sesir, maco47, carmagedon in 5 others 7 1
shark90 Objavljeno Januar 24, 2010 Opozori Objavljeno Januar 24, 2010 nevem ce sem v pravi temi glede tega ampak vseeno... Namreč imam stojalo za motor ki se da na zadnjo nihajko, rad bi pa zamenjal ta L profila z tistim ko se dvigne motor na tiste "valjčke". Torej če ima kdo pa da bi mi lahko napisal mere tega bi bil zelo vesel.. Za lažje razumevanje prilepim sliko...
Be wild Objavljeno Januar 25, 2010 Opozori Objavljeno Januar 25, 2010 Varijanta 1: Zrihti si L PROFIL ga odreži približno 5mm. Predelaj še nosilec in ekola- imel boš nov nosilec. Varijanta 2: Če si sam dost sposoben si odrež dva različno dolga okrogla konca cevi (od 8 do 10 mm premera), vsako od teh dveh na enem koncu odreži pod kotom 45-30 stopinj pa jih skupi zašvasi (zvari). Ena naj bo daljša od druge (3cm- 1,5cm) zaradi lažjega natikanja na tiste "bunkice",ki jih imaš ali pa jih boš dokupil, ki pridejo na nihajko. Varijanta 3: Tako kot varijanta 2, samo da namesto okroglih cevi uporabiš flohajzl (ne znam po naše povedat.. ) potem ga narežeš s fibrco (kotno brusilko) na dva pasova široka okoli 5mm in dolga kot v varijanti 2, in spet odrežeš pot kotom. Vem da sem mal čudn napisu, upam da boš razumel... Pa ne pozabi na pomoč prijateljev in bodi pozoren na to da ne boš dehidriral (kakšen pirček vam bo dobro "del") halls 1
halls Objavljeno Januar 25, 2010 Opozori Objavljeno Januar 25, 2010 Varijanta 1: Zrihti si L PROFIL ga odreži približno 5mm. Predelaj še nosilec in ekola- imel boš nov nosilec. Varijanta 2: Če si sam dost sposoben si odrež dva različno dolga okrogla konca cevi (od 8 do 10 mm premera), vsako od teh dveh na enem koncu odreži pod kotom 45-30 stopinj pa jih skupi zašvasi (zvari). Ena naj bo daljša od druge (3cm- 1,5cm) zaradi lažjega natikanja na tiste "bunkice",ki jih imaš ali pa jih boš dokupil, ki pridejo na nihajko. Varijanta 3: Tako kot varijanta 2, samo da namesto okroglih cevi uporabiš flohajzl (ne znam po naše povedat.. ) potem ga narežeš s fibrco (kotno brusilko) na dva pasova široka okoli 5mm in dolga kot v varijanti 2, in spet odrežeš pot kotom. Vem da sem mal čudn napisu, upam da boš razumel... Pa ne pozabi na pomoč prijateljev in bodi pozoren na to da ne boš dehidriral (kakšen pirček vam bo dobro "del") Flohajzl = ploščati profil KARAMBOLA 1
shark90 Objavljeno Januar 25, 2010 Opozori Objavljeno Januar 25, 2010 Varijanta 1: Zrihti si L PROFIL ga odreži približno 5mm. Predelaj še nosilec in ekola- imel boš nov nosilec. Varijanta 2: Če si sam dost sposoben si odrež dva različno dolga okrogla konca cevi (od 8 do 10 mm premera), vsako od teh dveh na enem koncu odreži pod kotom 45-30 stopinj pa jih skupi zašvasi (zvari). Ena naj bo daljša od druge (3cm- 1,5cm) zaradi lažjega natikanja na tiste "bunkice",ki jih imaš ali pa jih boš dokupil, ki pridejo na nihajko. Varijanta 3: Tako kot varijanta 2, samo da namesto okroglih cevi uporabiš flohajzl (ne znam po naše povedat.. ) potem ga narežeš s fibrco (kotno brusilko) na dva pasova široka okoli 5mm in dolga kot v varijanti 2, in spet odrežeš pot kotom. Vem da sem mal čudn napisu, upam da boš razumel... Pa ne pozabi na pomoč prijateljev in bodi pozoren na to da ne boš dehidriral (kakšen pirček vam bo dobro "del") hvala za nesvet in dobre ideje .)
Butnglavc Objavljeno Januar 25, 2010 Opozori Objavljeno Januar 25, 2010 Flohajzl = ploščati profil Flohajzl= ploščato železo
Guest Brumer Objavljeno Januar 25, 2010 Opozori Objavljeno Januar 25, 2010 Flohajzl= ploščato železo Flochajzl ni NIČ FLOCHEIZEN pa je ploščato železo (ploščat profil)!!! dore, trebor, Matori Hanzo in 4 others 5 2
Matori Hanzo Objavljeno Januar 25, 2010 Opozori Objavljeno Januar 25, 2010 Flochajzl ni NIČ FLOCHEIZEN pa je ploščato železo (ploščat profil)!!! Tudi FLOCHEIZEN ni nič. Flacheisen bi pa znalo biti ploščato železo. thumper in xyznanixyz 2
MiNa Objavljeno Januar 25, 2010 Opozori Objavljeno Januar 25, 2010 Flochajzl ni NIČ FLOCHEIZEN pa je ploščato železo (ploščat profil)!!! Mislim pravzaprav vem, da je namesto O, A . Evo še potrditve. Sta pa ti dve "kljukici" povsem primerni za tuste "valjčke" na zadnji nihajki.
hilton Objavljeno Januar 25, 2010 Opozori Objavljeno Januar 25, 2010 da si nebote kaj naredili Flach - ploščat,ploščato,plosk izpeljanka Fläche- površina...... Eisen- železo če pa ne ta google translater vam pomaga profil pa je profil..
thumper Objavljeno Januar 25, 2010 Opozori Objavljeno Januar 25, 2010 a se meni samo zdi , ali pa so eni tisto vinklkuglo ke se okol augenmasa vrti pozabili podmazat z binglnovim olem... glih tolk o šlosariji ... de si nau kdo šlauhvage spahnu... pa brez zamere za off... yan 1
tomash Objavljeno Januar 26, 2010 Opozori Objavljeno Januar 26, 2010 Flochajzl ni NIČ FLOCHEIZEN pa je ploščato železo (ploščat profil)!!! Flohajzn je flohajzn. Pa ni važno, kako napišeš v naših koncih se ve, kaj je to. Obstajajo pa tu gvihti za vaservago v primeru, če nimaš augnmasa. Sicer pa je tip sam napisal, kako naj se stvar reši - si moral pa zakomplicirat. thumper, ciciban, janstyle in 1 other 4
Be wild Objavljeno Januar 26, 2010 Opozori Objavljeno Januar 26, 2010 (popravljeno) Sej sem hotel sam pomagat, ne pa, da se bote spet eni takoj začel kregat. Js pa tut ne morem vse vedet kak se reče, sicer pa tako kot je že nekdo pred mano napisal- v naših koncih se mu tako reče in mislim da je tut oseba, ki ji je bil post namenjen razumela. @shark90: Že kaj nastaja? Moj motor ma pa novo zajlo za smernike (žmiguce) Popravljeno Januar 26, 2010. Popravil Be wild
schila Objavljeno Januar 26, 2010 Opozori Objavljeno Januar 26, 2010 (popravljeno) Najbolje je res vse skupaj zamenjat: lamele , plošče ,vzmet (vzmeti) odvisno od izvedbe sklopke nekatere imajo več vzmeti nekatere samo eno, če imaš še potisni ležaj se tudi njega zamenja. Namreč, če plošče(metalne)izmeriš z mikrometrom je stara tanjša od nove za par desetink mm kar pri vseh ploščah (ca 6-8) skupaj nanese kar do ca 2mm in zatoliko se ti nova sklopka prej iztroši.Pri teh metalnih ploščah so tudi majhne luknjice,ki so pri starih ploščah kar precej izrabljene.Zračnost ročke mora vedno biti vsaj malo to pa zaradi tega, da nebi sklopka zadrsela se pravi, da ko ročico sprostiš mora biti VEDNO vsaj malo zračnosti.Zračnost velja samo za sklopke z pletenico,namreč hidravlične sklopke so samo nastavljive in se nenastavljajo,razen nastavitev položaja ročke odvisno od dolžine prstov. Popravljeno Januar 26, 2010. Popravil schila
simonsi Objavljeno Januar 26, 2010 Opozori Objavljeno Januar 26, 2010 tam se nič ne štela, zategneš, pa je kar je.
schila Objavljeno Januar 31, 2010 Opozori Objavljeno Januar 31, 2010 tam se nič ne štela, zategneš, pa je kar je. štela se hod sklopke to mi je pokazal mehanik ki je pri progi grobnik(zadnjič mi je drsela sklopka pa je on štelal na občutek)sedaj ki imam namen jo menjat bi jo dal v originalen položaj
simonsi Objavljeno Januar 31, 2010 Opozori Objavljeno Januar 31, 2010 Sem še enkrat prebral, sem mislil da si mislil šraufe od fedrov direkt na sklopki. Un vijak na ohišju pa jaz nastavim tako, da ima zgoraj sklopka pri ročki nekje 1/3 hoda lufta in preostali luft fino naštelaš z vijakom pri ročki.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se