no_name Objavljeno Februar 6, 2010 Opozori Objavljeno Februar 6, 2010 Namažeš, počakaš par minut, da pasta malo zakrkne preden daš skupaj, sestaviš, počakaš še 15 min, naliješ olje in pelješ Ravno zaradi zaradi takšnih "receptov" se to dogaja. Je pa kakor si napisal; odvisno od proizvajalca. Tudi če piše da je 15min dovolj za nadaljne delo bi masi privoščil daljši čas.
simonsi Objavljeno Februar 6, 2010 Opozori Objavljeno Februar 6, 2010 Mam eno ameriško zadevo modre barve... ta plava ameriška zadeva je tut bolj jebiveter, sprobano. Uporabljam črno ameriško zadevo za delikatne dele ali pa če je važna estetika, za ostalo, kjer je pa dejansko treba zadihtat pa rdeč silikon v tubi. Vsekakor je pa najboljše original tesnilo, kjer je pač predvideno.
MoTo G_P Objavljeno Februar 6, 2010 Opozori Objavljeno Februar 6, 2010 ta plava ameriška zadeva je tut bolj jebiveter, sprobano. Uporabljam črno ameriško zadevo za delikatne dele ali pa če je važna estetika, za ostalo, kjer je pa dejansko treba zadihtat pa rdeč silikon v tubi. Vsekakor je pa najboljše original tesnilo, kjer je pač predvideno. aha aha...ja jst sm šu v motomat, pa mi je dal ene 4 paste na pult pa sm brou tm deklaracije. Drgač pa čeb vedu neb uzev tega. Je bla 3€ pa še neki. Original tesnilo je blo papirnato, pa nism vedu kej ga dobit, sam mislm da jih majo najvrjetneje v eurotonu. Sam je biu pa nažalost zaprt. :krneki:
carmagedon Objavljeno Februar 6, 2010 Opozori Objavljeno Februar 6, 2010 Sam v takih primerih uporabljam Loctite598, do sedaj se je vedno obnesel OK, tudi enkrat pri zvitem pokrovčku zaradi padca, kjer je tudi novo originalno tesnilo kar precej puščalo olje. Mislim da če površino prej skrbno očistiš, pustiš dokler se ne posuši po navodilih na tubi, predvsem pa primerno na tanko namažeš (nič ne pomaga če nadevaš gor pol cm, potem normalno da pri zategovanju vijakov vse tisto ven potisne in se znotraj motorja takšen velik kos odlušči), potem skoraj zagotovo nima kaj bit narobe.
Guest Brumer Objavljeno Februar 6, 2010 Opozori Objavljeno Februar 6, 2010 (popravljeno) Mene sam zanima...ker sm deklc od magneta na svojmu gsxr K4 vzev dol, sem tudi tisto papirnato tesnilo snev dol. Sm kupu silikonsko pasto za tesnit, pa em zanima če lahka že kej prej jst olje not nalijem al morm počakat tistih 24 ur da se pasta popolnama posuši? Pri NOBENI tesnilni masi ni potrebno čakat takoj ko zategneš vijake lahko naliješ olje in zalaufaš mašino sicer pa bi vam vsem priporočal,da za tesnenje na motorjih uporabljate PERMATEX to je tesnilna masa,ki ostane mehka in se naslednjič tesnilo nestrga in se da maso lepo odstranit.Ta masa se uporablja v avijonski industriji je sigurno ena najbiljših v Sloveniji se dobi šele kako leto prej pa smo jo morali mehaniki kupovati v tujini.Dobi se jo v trgovinah z avto deli npr:v Nm Turbošop Ljubljanska cesta. Popravljeno Februar 6, 2010. Popravil Brumer dotem, MoTo G_P, halls in 6 others 8 1
Urban K. Objavljeno Marec 2, 2010 Opozori Objavljeno Marec 2, 2010 Živjo! Ve kdo, kje bi dobil brezbarven (ne črn) lak za kovino, ki je odporen na visoke temperature. Nujno ga potrebujem, ker moram premazati krivine od izpuhov, saj sem jih popolnoma zbrusil zaradi sežgane umazanije. Do sedaj, ko sem spraševal, ga niso imeli še v nobeni trgovini, kjer prodajajo barve. LP!
dive Objavljeno Marec 2, 2010 Opozori Objavljeno Marec 2, 2010 Živjo! Ve kdo, kje bi dobil brezbarven (ne črn) lak za kovino, ki je odporen na visoke temperature. Nujno ga potrebujem, ker moram premazati krivine od izpuhov, saj sem jih popolnoma zbrusil zaradi sežgane umazanije. Do sedaj, ko sem spraševal, ga niso imeli še v nobeni trgovini, kjer prodajajo barve. LP! Kaj pa, če bi jih spoliral?
Jure Objavljeno Marec 2, 2010 Opozori Objavljeno Marec 2, 2010 Ne vem če je lakiranje krivin najboljša varianta.. Krivine so ponavadi narejene iz inoxa, inox se pa ne barva in lakira, ampak samo polira do visokega sijaja.. Če je pa po kakšnem slučajo navadno železo, potem bi pa jaz uporabil črno dvokomponentno barvo za izpuhe, ki ima lak že primešan in da lep lesk. Samo lak boš pomoje težko dobil.. bajkr88 1
Urban K. Objavljeno Marec 2, 2010 Opozori Objavljeno Marec 2, 2010 Kaj pa, če bi jih spoliral? Spolirati jih je skoraj nemogoče, saj ima krivina polno zvarov in tudi ni povsem gladka, saj pride že ''popikana'' od kamenčkov in drugih stvari. Originalne krivine se črne, te Giannellijeve pa so kovinske, tako da bi res rad nekje dobil brezbarven lak.
dive Objavljeno Marec 2, 2010 Opozori Objavljeno Marec 2, 2010 Spolirati jih je skoraj nemogoče, saj ima krivina polno zvarov in tudi ni povsem gladka, saj pride že ''popikana'' od kamenčkov in drugih stvari. Originalne krivine se črne, te Giannellijeve pa so kovinske, tako da bi res rad nekje dobil brezbarven lak. Tako kot je že Jure rekel tudi jaz mislim, da lakiranje ni rešitev. Jaz bi jih čim bolj na fino zbrusil, potem pa spoliral s primerno pasto. Kar se pa tiče zvarov, se boš moral pa okoli njih malo pomatrat.
svobodnaptica01 Objavljeno Marec 3, 2010 Opozori Objavljeno Marec 3, 2010 Odvisno kakšno pasto imaš.. Jaz imam eno, po kateri se lahko takoj začne uporabljat motor.. Namažeš, počakaš par minut, da pasta malo zakrkne preden daš skupaj, sestaviš, počakaš še 15 min, naliješ olje in pelješ Po tem postopku sestavil že res velikokrat pri ogromno motorjih in še nikoli pri nikomur nič puščalo. Tud jaz mam eno tako ekspresno, črne barve, bi pa mogla pogledat katera je. Smo pa enkrat tud obris deklca naredil in izrezal iz ene plate (nimam pojma kako se ji reče) namesto dihtenge in samo še malo namazali z dihtmaso za zihr. Sam sej a ni tko, da v magnetu ni olja? Pr Yamahi je olje not. sesir in halls 1 1
carmagedon Objavljeno Marec 3, 2010 Opozori Objavljeno Marec 3, 2010 če prav razumem je mišljen pokrov na levi strani mašine, pod katerim je magnet, stator...itd. Tam notri pa res ni nobenega olja
carmagedon Objavljeno Marec 3, 2010 Opozori Objavljeno Marec 3, 2010 se opravičujem, očitno sem napisal napačno info.
Jure Objavljeno Marec 3, 2010 Opozori Objavljeno Marec 3, 2010 (popravljeno) Hyosung v razgradnji Popravljeno Marec 3, 2010. Popravil Jure bajkr88 1
simonsi Objavljeno Marec 3, 2010 Opozori Objavljeno Marec 3, 2010 (popravljeno) a to sortiraš aluminij pa železo za na dinos? Pa isti kufer z orodjem maš kot jest. Se še kar obnese, sploh za svoj dnar. Popravljeno Marec 3, 2010. Popravil simonsi
Jure Objavljeno Marec 5, 2010 Opozori Objavljeno Marec 5, 2010 Hehe, pomoje ne bo potrebe po dinosu, v zvezi s potrebami po rabljenih kosih je Hyosung eden primernejših motociklov za ta namen Kar se pa orodja tiče je pa zakon. Nabavil sem v Louisu, ko je bilo znižano iz 80 na 50€. Za domače potrebe vsekakor vredno svojega denarja, tudi polne cene. Zadeva je zaenkrat kar trpežna, s čist tamalo račno sem zadnjič odtegoval glavo motorja. Tavelik nastavek ni hotel not it, set srednjih ključev, sem pozabil doma, pa mudilo se je. Skratka zadeva je bla oreng zategnjena in sem bil 100% da bom račno uničil, ker enkrat sem eno Uniorjevo fental pri manjši obremenitvi. No, pa je prej šrauf popustil kot račna, tako da se je orodje kar izkazalo.
RHonda Objavljeno Marec 6, 2010 Opozori Objavljeno Marec 6, 2010 Danes sem malo užgal motor. In en čas laufa, vmes sem gledal pod motorjem, če kje kaj pušča in dal bel karton, nakar se ucuri voda iz ekspanzije. Takoj sem ugasnil motor. Ventilator se mi ni užgal, čeprav dela, ko ga priklopiš na maso. Torej mora biti zanič temperaturno stikalo ventilatorja v hladilniku. Sumil sem vodno pumpo, ampak je kasneje ob zagonu posesalo vodo iz eks. posode, tako da to ne more bit. Zanima me, če so ta stikala univerzalna pri hondah (v angleških katalogih za dele vfr jih ni), isto me zanima za termostat (dal bi iz preventive novega). Bi bil kdo, ki ima hondo tako dober, da bi pogledal kakšen je navoj pri njegovem termostikalu? Za odtegnit je z ključem 20 ali 22 če se spomnim. Pa drugače, pri koliko stopinjah tekočine se mora vklopit ventilator? Pri meni je recimo voda zavrela malo preden je cagar prišel do rdeče črtice, kot sem že rekel pa se vent. ni prižgal. Hvala, 100X dotem in ImenitnaPriložnost 1 1
simonsi Objavljeno Marec 6, 2010 Opozori Objavljeno Marec 6, 2010 najprej preveri, če ti pokrovček hladilnika dobro tesni, da ne spusti pritiska in vode prekmalu. dotem 1
k0ci Objavljeno Marec 6, 2010 Opozori Objavljeno Marec 6, 2010 samo kako pa je potem pri mopedih ki imajo ekspanzijsko posodo pokrito zgolj z gumijastim čepom, ta ne drži čisto nič nadtlaka, je tam zgolj zato da voda pri pljuskanju ne odteka....kako se pa tam drži nadtlak v sistemu??? ali je tlak vedno isti, ne glede na segrevanje vode?
Jure Objavljeno Marec 6, 2010 Opozori Objavljeno Marec 6, 2010 Tudi veliko ostalih motociklov ima pri ekspanzijski posodi samo gumast čep. Moj Gixxer med drugim. Pa sem tudi imel probleme z vretjem vode, ker je bil zamašek na killerju zanič. Ne poznam točnega principa delovanja, ampak očitno tisti čep dovolj drži, oziroma mogoče mu sploh ni treba in je tlak važen samo pri glavnem sistemu. Bo kdo drug razložil.. @RHonda, tudi jaz se pridružujem simonsiju, najprej preveri, če je pokrovček hladilnika ok ter seveda, ali je sistem dobro prezračen. dotem 1
biker77 Objavljeno Marec 6, 2010 Opozori Objavljeno Marec 6, 2010 @Brumer bi rekel: zakaj pa nimate BMW-ja..tam ni treba ketne mazat Hmmm..ta sistem tudi mene zanima..upam da kdo razloži, kako je s tem.. Ker v avtih je na ekspanzijski posodi kar dober zamašek, tukaj pa praktično nič.. Al ni takega pritiska not?
simonsi Objavljeno Marec 6, 2010 Opozori Objavljeno Marec 6, 2010 Kolikor jaz razumem ekspanzijsko pri mopedih gre nekako takole. Ko spusti pokrov hladilnika odvečen volumen hladilne tekočine, ki nastaja s segrevanjem, se ta pretiči v ekspanzijo, kjer pa ni treba da je pod pritiskom, saj je njena naloga da deluje kot rezervoar. Ko pa pade temperatura in volumen v hladilnem sistemu, se pa prej izbruhan presežek hladilne tekočine po principu vakuma, ki je sedaj v hladilnem sistemu posrka nazaj, dokler se ne izenači. dotem 1
biker77 Objavljeno Marec 6, 2010 Opozori Objavljeno Marec 6, 2010 Zelo razumljivo..al je pa sam mal pozn
thumper Objavljeno Marec 6, 2010 Opozori Objavljeno Marec 6, 2010 obstajajo visokotlačni in nizkotlačni hladilni sistemi .. visokotlačni imajo čep privit, v čepu pa ventil na vzmet, ki spušča odvečen pritisk ven..ta čep dela probleme ko vzmet oslabi in je izpust pare prevelik in zato pride do nižanja nivoja hladilne tekočine. nizkotlačni sistem ima navaden plastični pokrovček kot je tisti za posodo za pranje šip.. primer : novi chrysler sebring 2,4l..
Jure Objavljeno Marec 6, 2010 Opozori Objavljeno Marec 6, 2010 (popravljeno) Tako je Mi pa debatiramo o gumastem pokrovčku ekspanzijske posode (ne hladilnika) pri visokotlačnem sistemu, v kateri se nivo spreminja po principu delovanja kot si ga opisal. Pokrovček pri hladilniku ima vzmet, ki regulira pristisk in odvaja odvečno tekočino v ekspanzijsko posodo. Zato ni dodatne potrebe, da bi bil tudi tisti pokrovček odporen na pritisk. Popravljeno Marec 6, 2010. Popravil Jure
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se