danci1973 Objavljeno April 16, 2010 Opozori Objavljeno April 16, 2010 Za dotični(V-max nisi napisal letnik) ti nebi znal 100%-no odgovorit,je pa možno,da ima motor,če je novejši takoimenovani WGS-sistem in je to mogoče kajti takoj, ko vtakneš ključ neglede ali daš kontakt ali ne se WGS aktivira in je računalnik in veliko drugih parametrov takrat že vklopljenih. Tu ni druge pomoči kot, da vedno odstraniš ključ, saj je tako najsigurneje tudi že zaradi same varnosti kraje. Ps:WGS pomeni po nemško weg fahr spere - elektronsko zaklenjen motor(motor onesposobljen za vožnjo)!! Malo težko prevest: weg=odstranit,fahr=odpeljat,wegfarn=odpeljatv stran,spera=zaklopka (špera) A ni malo nesmiselno motor onesposobiti za vožnjo, ko vtakneš (pravi) ključ v ključavnico? Po moje je ravno obratno - ko ključ odstraniš, se aktivira blokada vžiga (oz. 'Wegfahrsperre'). D. daneb, carmagedon in svobodnaptica01 2 1
maco47 Objavljeno April 16, 2010 Opozori Objavljeno April 16, 2010 A ni malo nesmiselno motor onesposobiti za vožnjo, ko vtakneš (pravi) ključ v ključavnico? Po moje je ravno obratno - ko ključ odstraniš, se aktivira blokada vžiga (oz. 'Wegfahrsperre'). D. Nemešaj vegfaršpere z varnosno napravo.Namreč,če vključiš varnostno napravo,ki je (lahko)nastavljena tako,da se samodejno vključi,ko odvzameš kontakt takrat rabi tok,sicer pa ja narejeno tako,da se po treh dneh sama izključi.Vegfaršpero pa s ključem, ko ga vstaviš aktiviraš napravo(računalnik) in obratno, ko ključ izvlečeš je naprava v mirovanju in vžiganje motorja z premostitvijo(brikanjem) ali porivanjem ni možen!! thumper, dotem, danci1973 in 3 others 3 3
KUK679 Objavljeno April 17, 2010 Opozori Objavljeno April 17, 2010 Moj v max je letnik 99, in kolikor se spomnim prej ni bil problem če sem ključ pozabil, men je nekak logično da ključavnica prebija , verjetno ne bo dovolj da jo pošprejam pa z wd 40 kolk je meni znano niti ne smeš špricati ključavnic. se da ključavnico popraviti al moram novo kupiti?
motorist Objavljeno April 17, 2010 Opozori Objavljeno April 17, 2010 Najboljš da vzameš narazen, pa boš videl če se da popravit.
triler Objavljeno April 17, 2010 Opozori Objavljeno April 17, 2010 Evo mam en manjsi problemcek pr svojmu motorju. Mi je spustu semering v vilcah in je olje steku po celi desni zavorni celjusti. Vilce sm pretesnil, dela tko k mora, ne pusca itd. Celjust in disk sm pa odmaščevalcem našpirical pa spihal s kompresorjem. Na probni vožnji poštudiram, da je disk spet mastn... Sicer daleč od tega da bi bil tok k takrat k je spustu semering. Zdej pa vprašanje, a je možno da so ploščiče posrkale olje k je prteku iz vilce, pa zdej k se segreje to vn porine? Kaj bi mogu nardit da bi to res blo suho? Al je druga opcija, da so spustila tesnila v zavornih čeljustih pa zdej tist teče tam okol (se mi ne zdi verjetno). Ideje in predlogi?
Motorist76 Objavljeno April 17, 2010 Opozori Objavljeno April 17, 2010 Evo mam en manjsi problemcek pr svojmu motorju. Mi je spustu semering v vilcah in je olje steku po celi desni zavorni celjusti. Vilce sm pretesnil, dela tko k mora, ne pusca itd. Celjust in disk sm pa odmaščevalcem našpirical pa spihal s kompresorjem. Na probni vožnji poštudiram, da je disk spet mastn... Sicer daleč od tega da bi bil tok k takrat k je spustu semering. Zdej pa vprašanje, a je možno da so ploščiče posrkale olje k je prteku iz vilce, pa zdej k se segreje to vn porine? Kaj bi mogu nardit da bi to res blo suho? Al je druga opcija, da so spustila tesnila v zavornih čeljustih pa zdej tist teče tam okol (se mi ne zdi verjetno). Ideje in predlogi? Najbolj varno menjava zavornih oblog. Ker olje se ti lahko zakuri, pa ti zavora ne bo več nič prijela. Jaz bi tak naredo D. daneb 1
maco47 Objavljeno April 17, 2010 Opozori Objavljeno April 17, 2010 Evo mam en manjsi problemcek pr svojmu motorju. Mi je spustu semering v vilcah in je olje steku po celi desni zavorni celjusti. Vilce sm pretesnil, dela tko k mora, ne pusca itd. Celjust in disk sm pa odmaščevalcem našpirical pa spihal s kompresorjem. Na probni vožnji poštudiram, da je disk spet mastn... Sicer daleč od tega da bi bil tok k takrat k je spustu semering. Zdej pa vprašanje, a je možno da so ploščiče posrkale olje k je prteku iz vilce, pa zdej k se segreje to vn porine? Kaj bi mogu nardit da bi to res blo suho? Al je druga opcija, da so spustila tesnila v zavornih čeljustih pa zdej tist teče tam okol (se mi ne zdi verjetno). Ideje in predlogi? Vsekakor moraš NAJPREJ v vilicah OBA levi in desni semering zamenjat in nalit v oba amortizerja novo olje.Zavorna klešča in ploščice demontiraj šenkrat očisti in ploščice po čiščenju posuši jih malo pobrusi z šmirgel papirjem in to tako da daš šmirgel papir na ravno podlogo(npr. steklo)in jih lepo malo egaliziraš(pobrusiš).Preveri tudi nivo zavornega olja,če ga manjka potem ti mogoče res pušča zavorno olje kar pa skoraj ni verjetno!!! dotem, daneb, DESIM in 1 other 3 1
mig72 Objavljeno April 17, 2010 Opozori Objavljeno April 17, 2010 Moj v max je letnik 99, in kolikor se spomnim prej ni bil problem če sem ključ pozabil, men je nekak logično da ključavnica prebija , verjetno ne bo dovolj da jo pošprejam pa z wd 40 kolk je meni znano niti ne smeš špricati ključavnic. se da ključavnico popraviti al moram novo kupiti? Za probo lahko našpricaš WD-40 , drugač pa je treba ključavnico razstavit in pogledat (če) kje prebija. Če je problem v ključavnici se ga skoraj zanesljivo da popraviti ( info na PM)
schila Objavljeno April 17, 2010 Opozori Objavljeno April 17, 2010 Evo mam en manjsi problemcek pr svojmu motorju. Mi je spustu semering v vilcah in je olje steku po celi desni zavorni celjusti. Vilce sm pretesnil, dela tko k mora, ne pusca itd. Celjust in disk sm pa odmaščevalcem našpirical pa spihal s kompresorjem. Na probni vožnji poštudiram, da je disk spet mastn... Sicer daleč od tega da bi bil tok k takrat k je spustu semering. Zdej pa vprašanje, a je možno da so ploščiče posrkale olje k je prteku iz vilce, pa zdej k se segreje to vn porine? Kaj bi mogu nardit da bi to res blo suho? Al je druga opcija, da so spustila tesnila v zavornih čeljustih pa zdej tist teče tam okol (se mi ne zdi verjetno). Ideje in predlogi? vilce moraš obe obnovit(menjat,olje,semeringiitd)ker če samo eno pol je ena trša od druge ,ne delajo obe isto ,kar se pa tiče ploščice jih je trba obvezno menjat ker se napojijo istečenega olja,ampak preveri da ti ne puščajo vilce ali čeljusti (vilce vidiš na njih ,čeljusti pa preveri nivoj olja v posodo na mestu stisni ročko in opazuj ali ona počasi popusti in boš opazu ali nivoj je isti ali pada )ker bilo kaj ti pušča boš montiral nove ploščice zastojn(ker bojo ponovno mastne),ko boš siguren da vse tesni boš mogu še enkrat razmastiti vse in montiraj nove ploščice vsaj jaz sem tako naredil ko mi je ena vilca puščala olje(naredil obe in dal kljub 60% dobre ploščice kar nove)
triler Objavljeno April 18, 2010 Opozori Objavljeno April 18, 2010 vilce moraš obe obnovit(menjat,olje,semeringiitd)ker če samo eno pol je ena trša od druge ,ne delajo obe isto ,kar se pa tiče ploščice jih je trba obvezno menjat ker se napojijo istečenega olja,ampak preveri da ti ne puščajo vilce ali čeljusti (vilce vidiš na njih ,čeljusti pa preveri nivoj olja v posodo na mestu stisni ročko in opazuj ali ona počasi popusti in boš opazu ali nivoj je isti ali pada )ker bilo kaj ti pušča boš montiral nove ploščice zastojn(ker bojo ponovno mastne),ko boš siguren da vse tesni boš mogu še enkrat razmastiti vse in montiraj nove ploščice vsaj jaz sem tako naredil ko mi je ena vilca puščala olje(naredil obe in dal kljub 60% dobre ploščice kar nove) Ja vilce sem že obnovil in delajo kot treba. Zdej je sam še tale problem z mastnimi čeljustmi. Bom odmontiral in še enkrat razmastil (bom uporabil kakšen brake clean ali nekaj podobnega) pa mal pobrusil ploščice pa da vidmo pol. Drugače pa dober namig, naj stisnem zavoro pa držim, da vidim ali popušča:) Tega se pa nisem spomnil. Hvala!
Redbull Objavljeno April 18, 2010 Opozori Objavljeno April 18, 2010 zakaj pa menjat svečko, a ga zalije? Če so ventili v redu in fergazer našelan, pol moraš pa mal tehniko vžiganja spremenit. Sej štarterja pa ta model nima, a ne? zalije jo ventili so uredu ker sem mew pred 15stimi urami podrtega ker sem moral menjat odmično ker jo je znucalo in sem tudi ventile naštelal
thumper Objavljeno April 18, 2010 Opozori Objavljeno April 18, 2010 zalije jo ventili so uredu ker sem mew pred 15stimi urami podrtega ker sem moral menjat odmično ker jo je znucalo in sem tudi ventile naštelal pri mojem je finta za vžigat.... polni zaug mu ni všeč.... ga morm odpret mrzlega samo na pol...pa kot zanimivost - tri obrate vijaka za štandgas navijem .... potem ko se segreva najprej zaprem zaug in potem manjšam štandgas ... po občutku ... mi pa svečke še niti enkrat ni zalilo ... to bi bil prej problem zataknjenega plovca za bencin .... daneb in suntrace14 1 1
mamkabozja Objavljeno April 20, 2010 Opozori Objavljeno April 20, 2010 Ali je tale ročica sklopke taprava ali pa je smo šala z fotoshopom?
thumper Objavljeno April 20, 2010 Opozori Objavljeno April 20, 2010 Ali je tale ročica sklopke taprava ali pa je smo šala z fotoshopom? zna biti taprava..bmw - jaši znajo bit zelo iznajdljivi...najbolj mi je všeč un drat , ki onemogoča da bi klešče padle stran...
maco47 Objavljeno April 20, 2010 Opozori Objavljeno April 20, 2010 Ali je tale ročica sklopke taprava ali pa je smo šala z fotoshopom? VSILI vrag muhe žre pravjo!Je pa prava pogruntavščina po vsej verjetnosti je celo delovalo,čeprav jaz se tega nabi posluževal bi raje vozil brez sklopke, speljal z 1-vo prestavo in s pomočjo zaganjača, naprejšaltat pa ni problem!!!
Dejanx Objavljeno April 21, 2010 Opozori Objavljeno April 21, 2010 Dober vecer Pri hondi hornet pc 36 letnik 2002 me zanima kdaj se štelajo ventili in kolko to priblizno stane na servisu? Lp
janbar Objavljeno April 21, 2010 Opozori Objavljeno April 21, 2010 Pozdravljeni! Kaj bi lahko bilo narobe z sprednjimi zavorami pri TDM900, če neenakomerno zavirajo? Diski zgledajo lepi in enakomerni obrabljeni.
motorist Objavljeno April 21, 2010 Opozori Objavljeno April 21, 2010 Pozdravljeni! Kaj bi lahko bilo narobe z sprednjimi zavorami pri TDM900, če neenakomerno zavirajo? Diski zgledajo lepi in enakomerni obrabljeni. Kaj je za tebe neenakomerno?
Dejanx Objavljeno April 21, 2010 Opozori Objavljeno April 21, 2010 Pozdravljeni! Kaj bi lahko bilo narobe z sprednjimi zavorami pri TDM900, če neenakomerno zavirajo? Diski zgledajo lepi in enakomerni obrabljeni. pa to ti dela ze dalj časa ali ti je pred kratkim začelo?kaj misliš neenakomerno da eden od diskov bolj premza kot drugi ce mas dva na prednji koli ali da v enem delu obrata premza vrei v drugem delu pa ne?
janbar Objavljeno April 21, 2010 Opozori Objavljeno April 21, 2010 pa to ti dela ze dalj časa ali ti je pred kratkim začelo?kaj misliš neenakomerno da eden od diskov bolj premza kot drugi ce mas dva na prednji koli ali da v enem delu obrata premza vrei v drugem delu pa ne? Spredaj sta dva diska. Zdi se mi da v enem delu obrata kolesa bolj prime kot v drugem.
Dejanx Objavljeno April 21, 2010 Opozori Objavljeno April 21, 2010 Spredaj sta dva diska. Zdi se mi da v enem delu obrata kolesa bolj prime kot v drugem. zviti diski mogoce ali pa mastni?
rrrr Objavljeno April 21, 2010 Opozori Objavljeno April 21, 2010 (popravljeno) Poglej, da ni en od diskov zvit. Se mi je na mucku zgodilo - pa ni treba prav veliko. rrrr Popravljeno April 21, 2010. Popravil rrrr
janbar Objavljeno April 21, 2010 Opozori Objavljeno April 21, 2010 Mastni niso na otip. Brez zaviranja lepo teče in ni slišat da bi kaj drsalo. V trnutku ko bolj primejo malo tudi zacvilijo.
Dejanx Objavljeno April 21, 2010 Opozori Objavljeno April 21, 2010 Mastni niso na otip. Brez zaviranja lepo teče in ni slišat da bi kaj drsalo. V trnutku ko bolj primejo malo tudi zacvilijo. pakne so ok?jaz ti recem daj dvigni predi motor v luft prisloni na rob diska recimo izvijac tak da se skoraj dotika roba diska pa suci kolo pa bos vido ce ma v kerem delu obrata veji razmak od izvijaca v drugem majnsi te je zvi ce ves kak mislim sao ce se cvili preveri pakne. zokiman 1
janbar Objavljeno April 21, 2010 Opozori Objavljeno April 21, 2010 pakne so ok?jaz ti recem daj dvigni predi motor v luft prisloni na rob diska recimo izvijac tak da se skoraj dotika roba diska pa suci kolo pa bos vido ce ma v kerem delu obrata veji razmak od izvijaca v drugem majnsi te je zvi ce ves kak mislim sao ce se cvili preveri pakne. Bom jutri preveril in javim rezultate.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se