Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

Za dotični(V-max nisi napisal letnik) ti nebi znal 100%-no odgovorit,je pa možno,da ima motor,če je novejši takoimenovani WGS-sistem in je to mogoče kajti takoj, ko vtakneš ključ neglede ali daš kontakt ali ne se WGS aktivira in je računalnik in veliko drugih parametrov takrat že vklopljenih. Tu ni druge pomoči kot, da vedno odstraniš ključ, saj je tako najsigurneje tudi že zaradi same varnosti kraje.

Ps:WGS pomeni po nemško weg fahr spere - elektronsko zaklenjen motor(motor onesposobljen za vožnjo)!! :whistle:

Malo težko prevest: weg=odstranit,fahr=odpeljat,wegfarn=odpeljatv stran,spera=zaklopka (špera)

A ni malo nesmiselno motor onesposobiti za vožnjo, ko vtakneš (pravi) ključ v ključavnico?

Po moje je ravno obratno - ko ključ odstraniš, se aktivira blokada vžiga (oz. 'Wegfahrsperre').

D.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

A ni malo nesmiselno motor onesposobiti za vožnjo, ko vtakneš (pravi) ključ v ključavnico?

Po moje je ravno obratno - ko ključ odstraniš, se aktivira blokada vžiga (oz. 'Wegfahrsperre').

D.

Nemešaj vegfaršpere z varnosno napravo.Namreč,če vključiš varnostno napravo,ki je (lahko)nastavljena tako,da se samodejno vključi,ko odvzameš kontakt takrat rabi tok,sicer pa ja narejeno tako,da se po treh dneh sama izključi.Vegfaršpero pa s ključem, ko ga vstaviš aktiviraš napravo(računalnik) in obratno, ko ključ izvlečeš je naprava v mirovanju in vžiganje motorja z premostitvijo(brikanjem) ali porivanjem ni možen!!

Objavljeno

Moj v max je letnik 99, in kolikor se spomnim prej ni bil problem če sem ključ pozabil, men je nekak logično da ključavnica prebija , verjetno ne bo dovolj da jo pošprejam :) pa z wd 40 kolk je meni znano niti ne smeš špricati ključavnic.

se da ključavnico popraviti al moram novo kupiti?

Objavljeno

Najboljš da vzameš narazen, pa boš videl če se da popravit.

Objavljeno

Evo mam en manjsi problemcek pr svojmu motorju. Mi je spustu semering v vilcah in je olje steku po celi desni zavorni celjusti. Vilce sm pretesnil, dela tko k mora, ne pusca itd. Celjust in disk sm pa odmaščevalcem našpirical pa spihal s kompresorjem. Na probni vožnji poštudiram, da je disk spet mastn... Sicer daleč od tega da bi bil tok k takrat k je spustu semering. Zdej pa vprašanje, a je možno da so ploščiče posrkale olje k je prteku iz vilce, pa zdej k se segreje to vn porine? Kaj bi mogu nardit da bi to res blo suho? Al je druga opcija, da so spustila tesnila v zavornih čeljustih pa zdej tist teče tam okol (se mi ne zdi verjetno).

Ideje in predlogi? :)

Objavljeno

Evo mam en manjsi problemcek pr svojmu motorju. Mi je spustu semering v vilcah in je olje steku po celi desni zavorni celjusti. Vilce sm pretesnil, dela tko k mora, ne pusca itd. Celjust in disk sm pa odmaščevalcem našpirical pa spihal s kompresorjem. Na probni vožnji poštudiram, da je disk spet mastn... Sicer daleč od tega da bi bil tok k takrat k je spustu semering. Zdej pa vprašanje, a je možno da so ploščiče posrkale olje k je prteku iz vilce, pa zdej k se segreje to vn porine? Kaj bi mogu nardit da bi to res blo suho? Al je druga opcija, da so spustila tesnila v zavornih čeljustih pa zdej tist teče tam okol (se mi ne zdi verjetno).

Ideje in predlogi? :)

Najbolj varno menjava zavornih oblog.

Ker olje se ti lahko zakuri, pa ti zavora ne bo več nič prijela.

Jaz bi tak naredo

D.

Objavljeno

Evo mam en manjsi problemcek pr svojmu motorju. Mi je spustu semering v vilcah in je olje steku po celi desni zavorni celjusti. Vilce sm pretesnil, dela tko k mora, ne pusca itd. Celjust in disk sm pa odmaščevalcem našpirical pa spihal s kompresorjem. Na probni vožnji poštudiram, da je disk spet mastn... Sicer daleč od tega da bi bil tok k takrat k je spustu semering. Zdej pa vprašanje, a je možno da so ploščiče posrkale olje k je prteku iz vilce, pa zdej k se segreje to vn porine? Kaj bi mogu nardit da bi to res blo suho? Al je druga opcija, da so spustila tesnila v zavornih čeljustih pa zdej tist teče tam okol (se mi ne zdi verjetno).

Ideje in predlogi? :)

Vsekakor moraš NAJPREJ v vilicah OBA levi in desni semering zamenjat in nalit v oba amortizerja novo olje.Zavorna klešča in ploščice demontiraj šenkrat očisti in ploščice po čiščenju posuši jih malo pobrusi z šmirgel papirjem in to tako da daš šmirgel papir na ravno podlogo(npr. steklo)in jih lepo malo egaliziraš(pobrusiš).Preveri tudi nivo zavornega olja,če ga manjka potem ti mogoče res pušča zavorno olje kar pa skoraj ni verjetno!!!

Objavljeno

Moj v max je letnik 99, in kolikor se spomnim prej ni bil problem če sem ključ pozabil, men je nekak logično da ključavnica prebija , verjetno ne bo dovolj da jo pošprejam :) pa z wd 40 kolk je meni znano niti ne smeš špricati ključavnic.

se da ključavnico popraviti al moram novo kupiti?

Za probo lahko našpricaš WD-40 , drugač pa je treba ključavnico razstavit in pogledat (če) kje prebija. Če je problem v ključavnici se ga skoraj zanesljivo da popraviti ( info na PM)

Objavljeno

Evo mam en manjsi problemcek pr svojmu motorju. Mi je spustu semering v vilcah in je olje steku po celi desni zavorni celjusti. Vilce sm pretesnil, dela tko k mora, ne pusca itd. Celjust in disk sm pa odmaščevalcem našpirical pa spihal s kompresorjem. Na probni vožnji poštudiram, da je disk spet mastn... Sicer daleč od tega da bi bil tok k takrat k je spustu semering. Zdej pa vprašanje, a je možno da so ploščiče posrkale olje k je prteku iz vilce, pa zdej k se segreje to vn porine? Kaj bi mogu nardit da bi to res blo suho? Al je druga opcija, da so spustila tesnila v zavornih čeljustih pa zdej tist teče tam okol (se mi ne zdi verjetno).

Ideje in predlogi? :)

vilce moraš obe obnovit(menjat,olje,semeringiitd)ker če samo eno pol je ena trša od druge ,ne delajo obe isto ,kar se pa tiče ploščice jih je trba obvezno menjat ker se napojijo istečenega olja,ampak preveri da ti ne puščajo vilce ali čeljusti (vilce vidiš na njih ,čeljusti pa preveri nivoj olja v posodo na mestu stisni ročko in opazuj ali ona počasi popusti in boš opazu ali nivoj je isti ali pada )ker bilo kaj ti pušča boš montiral nove ploščice zastojn(ker bojo ponovno mastne),ko boš siguren da vse tesni boš mogu še enkrat razmastiti vse in montiraj nove ploščice vsaj jaz sem tako naredil ko mi je ena vilca puščala olje(naredil obe in dal kljub 60% dobre ploščice kar nove)

Objavljeno

vilce moraš obe obnovit(menjat,olje,semeringiitd)ker če samo eno pol je ena trša od druge ,ne delajo obe isto ,kar se pa tiče ploščice jih je trba obvezno menjat ker se napojijo istečenega olja,ampak preveri da ti ne puščajo vilce ali čeljusti (vilce vidiš na njih ,čeljusti pa preveri nivoj olja v posodo na mestu stisni ročko in opazuj ali ona počasi popusti in boš opazu ali nivoj je isti ali pada )ker bilo kaj ti pušča boš montiral nove ploščice zastojn(ker bojo ponovno mastne),ko boš siguren da vse tesni boš mogu še enkrat razmastiti vse in montiraj nove ploščice vsaj jaz sem tako naredil ko mi je ena vilca puščala olje(naredil obe in dal kljub 60% dobre ploščice kar nove)

Ja vilce sem že obnovil in delajo kot treba. Zdej je sam še tale problem z mastnimi čeljustmi. Bom odmontiral in še enkrat razmastil (bom uporabil kakšen brake clean ali nekaj podobnega) pa mal pobrusil ploščice pa da vidmo pol. Drugače pa dober namig, naj stisnem zavoro pa držim, da vidim ali popušča:) Tega se pa nisem spomnil.

Hvala!

Objavljeno

zakaj pa menjat svečko, a ga zalije? Če so ventili v redu in fergazer našelan, pol moraš pa mal tehniko vžiganja spremenit. Sej štarterja pa ta model nima, a ne?

zalije jo

ventili so uredu ker sem mew pred 15stimi urami podrtega ker sem moral menjat odmično ker jo je znucalo in sem tudi ventile naštelal

Objavljeno

zalije jo

ventili so uredu ker sem mew pred 15stimi urami podrtega ker sem moral menjat odmično ker jo je znucalo in sem tudi ventile naštelal

pri mojem je finta za vžigat.... polni zaug mu ni všeč.... ga morm odpret mrzlega samo na pol...pa kot zanimivost - tri obrate vijaka za štandgas navijem .... potem ko se segreva najprej zaprem zaug in potem manjšam štandgas ... po občutku ...

mi pa svečke še niti enkrat ni zalilo ... to bi bil prej problem zataknjenega plovca za bencin ....

Objavljeno

post-13449-127176538737_thumb.jpg

Ali je tale ročica sklopke taprava ali pa je smo šala z fotoshopom?

Objavljeno

post-13449-127176538737_thumb.jpg

Ali je tale ročica sklopke taprava ali pa je smo šala z fotoshopom?

zna biti taprava..bmw - jaši znajo bit zelo iznajdljivi...najbolj mi je všeč un drat , ki onemogoča da bi klešče padle stran... :OK:

Objavljeno

post-13449-127176538737_thumb.jpg

Ali je tale ročica sklopke taprava ali pa je smo šala z fotoshopom?

VSILI vrag muhe žre pravjo!Je pa prava pogruntavščina po vsej verjetnosti je celo delovalo,čeprav jaz se tega nabi posluževal bi raje vozil brez sklopke, speljal z 1-vo prestavo in s pomočjo zaganjača, naprejšaltat pa ni problem!!!

Objavljeno

Dober vecer

Pri hondi hornet pc 36 letnik 2002 me zanima kdaj se štelajo ventili in kolko to priblizno stane na servisu?

Lp

Objavljeno

Pozdravljeni!

Kaj bi lahko bilo narobe z sprednjimi zavorami pri TDM900, če neenakomerno zavirajo? Diski zgledajo lepi in enakomerni obrabljeni.

Objavljeno

Pozdravljeni!

Kaj bi lahko bilo narobe z sprednjimi zavorami pri TDM900, če neenakomerno zavirajo? Diski zgledajo lepi in enakomerni obrabljeni.

Kaj je za tebe neenakomerno?

Objavljeno

Pozdravljeni!

Kaj bi lahko bilo narobe z sprednjimi zavorami pri TDM900, če neenakomerno zavirajo? Diski zgledajo lepi in enakomerni obrabljeni.

pa to ti dela ze dalj časa ali ti je pred kratkim začelo?kaj misliš neenakomerno da eden od diskov bolj premza kot drugi ce mas dva na prednji koli ali da v enem delu obrata premza vrei v drugem delu pa ne?

Objavljeno

pa to ti dela ze dalj časa ali ti je pred kratkim začelo?kaj misliš neenakomerno da eden od diskov bolj premza kot drugi ce mas dva na prednji koli ali da v enem delu obrata premza vrei v drugem delu pa ne?

Spredaj sta dva diska. Zdi se mi da v enem delu obrata kolesa bolj prime kot v drugem.

Objavljeno

Spredaj sta dva diska. Zdi se mi da v enem delu obrata kolesa bolj prime kot v drugem.

zviti diski mogoce ali pa mastni?

Objavljeno (popravljeno)

Poglej, da ni en od diskov zvit. Se mi je na mucku zgodilo - pa ni treba prav veliko.

rrrr

Popravljeno . Popravil rrrr
Objavljeno

Mastni niso na otip.

Brez zaviranja lepo teče in ni slišat da bi kaj drsalo.

V trnutku ko bolj primejo malo tudi zacvilijo.

Objavljeno

Mastni niso na otip.

Brez zaviranja lepo teče in ni slišat da bi kaj drsalo.

V trnutku ko bolj primejo malo tudi zacvilijo.

pakne so ok?jaz ti recem daj dvigni predi motor v luft prisloni na rob diska recimo izvijac tak da se skoraj dotika roba diska pa suci kolo pa bos vido ce ma v kerem delu obrata veji razmak od izvijaca v drugem majnsi te je zvi ce ves kak mislim sao ce se cvili preveri pakne.

Objavljeno

pakne so ok?jaz ti recem daj dvigni predi motor v luft prisloni na rob diska recimo izvijac tak da se skoraj dotika roba diska pa suci kolo pa bos vido ce ma v kerem delu obrata veji razmak od izvijaca v drugem majnsi te je zvi ce ves kak mislim sao ce se cvili preveri pakne.

Bom jutri preveril in javim rezultate.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!