Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno
Mene pa zanima , če vzameš ven katalizator. Dobre in slabe strani tega.

Dobra stran je, da motor lažje zadiha.

Slaba stran je, da bolj onesnažuješ okolje.

Objavljeno

nvm bom uutri probo malo vse losat pa pogledat ce se da kaj ki videt pa bom vido. pac izgled me moti :D hočem da je vse tako kot mora bit. hvala za pomoč

Lp

če si siguren - ampak res !! - da se pelje brez odstopanj...potem si na tisto mesto naveži bandano za takrat ko se ustaviš , da te ne opeče po glavi in še tisti lepotni milimeter te ne bo motil med vožnjo... če pa včasih občutiš kaj pri kakem vstopu v ovinek da te kaj moti - pa tudi če je to ko greš od doma , potem pa poglej če je vse na mestu... ali pa daj motor na probno vožnjo specialistu...

Objavljeno

Dobra stran je, da motor lažje zadiha.

Slaba stran je, da bolj onesnažuješ okolje.

Pozabil si napisat, motor pridobi + ca 10% moči(ps) zaradi manjšega upora v izpušnem sistemu! :hmm:

Objavljeno

Pozabil si napisat, motor pridobi + ca 10% moči(ps) zaradi manjšega upora v izpušnem sistemu! :hmm:

Kdo Ti je to izmeril + 10%? To ne drži in ni čisto tako. Večina motorjev po odstranitvi izgubi nekaj moči pri nižjih obratih in se zmanjša tudi navor. Res pa nekaj pridobi na najvišjih obratih. Pri motorjih z notranjim izgorevanjem ima nekaj časa odprte sesalne in izpušne ventile skupaj in takrat posesa nekaj sveže zmesi zraka in goriva v izpuh. Tega trošenja je manj, če ima izpuh določen zaviralni učinek. Pri dvotaktnih motorjih je to še bolj pomembno sploh pri nižjih vrtljajih, kjer navora skoraj ni, če izpuh ni pravilno dušen.

Veliko je voznikov motornih koles, ki mislijo, da motor bolj vleče, če zganja več hrupa.

Več o tem pa tukaj.

LP D. B.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Kdo Ti je to izmeril + 10%? To ne drži in ni čisto tako.

Js sm bol razumel, da je Maco47 pisal v sarkastičnem tonu :D

Objavljeno

niti ne. je sicer stvar debate in nastavitve masine, a dokaj velik % moci se lahko pridobi po odstranitvi katalizatorja. da stvar nima vec obratovalnega dovoljenja je zakonodajni/ekoloski problem.

koliko je to smiselno poceti je spet druga stvar, ker ima tudi daneb prav, da vsaka masina potrebuje tudi dolocen odstotek dusenja za pravilno/"zvezno" delovanje.

ce se masina samo "dere" se ne pomeni, da deluje v optimalnem rezimu nastavitev. to lahko vsak sam sproba: odstrani dusilec (in kolektor) in se pelji. v 99 od 100 poskusov bo voznja bistveno "slabsa".

Objavljeno (popravljeno)

A ni tako, da je pravilna pretočnost izpušnih plinov res bistvena samo pri 2t mašinah.

Pri 4t pa je nekako najbolj važno, da je čim bolj prost pretok, torej da ni katalizatorja in miljona nekih prekatov, ki dušijo mašino.

Oziroma nisem prav povedal.. Tudi pri 4t ima zaviralni učinek vpliv, vsekakor, vendar ga je čutit pri nižjih in srednjih vrtljajih. Ko se gre za full power, torej ful gas in visoke vrtljaje pa naj bi bilo važno sam to, da je pretok čibolj prost? Tako se nekje bral. Medtem ko 2t tudi v tem primeru ne deluje ok.

Je pa glede na moje izkušnje pri 4t pri nizkih vrtljajih kar fajn čutit, če je preveč odprto.. Moj suzuki se kar fejst zaganja pod štandgasom, ko mam tamal ror fi70 za na pisto gor, oziroma je čutit slabše delovanje pri nizkih vrtljajih :) Full power se mi zdi pa ok.

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno

danes so 4T masine predvsem zaradi hrupa "zatolcene". prekati, komore, dusilci itd. vse zaradi 80 dBa pri xxxx/min. do neke mere mora imeti vsaka masina tudi dusenost za nemoteno (tehnicno, zvocno in emisijsko) delovanje, a je ta meja visja kot danes EU-omejitev na 80 dBa. potem pa pride do "resitev", kjer sta n.pr. izpusni cevi na zadnjem paru cilindrov fi 18 mm, na sprednjem pa fi 34 mm (VF 750 C).

cisto odprti rori so mogoce frajerski za 50 km; delas vec naenkrat bos prostovoljno menjal za druge/tisje izpuhe. ce ze nisi gluh.

in ker na javnih prometnih povrsinah bolj malo dirkamo v zgornji cetrtini obratov nekako ni potrebe za odprte cevi. nekaj malega bi naj se dusilo zvok in zaviralo izpusne pline, drugace postane vozilo kaj hitro nevozno na cesti.

Objavljeno

pri 4T motorju ti ob odstranitvi celega izpušnega sistema kaj hitro skuri izpušne ventile...navor se drastično zmanjša le do obratov prideš hitreje ... za 2T je pa itak jasno , da mora imeti lepo pretočnost...

Objavljeno

Dober dan

Danes med voznjo sem se zvzel da na mojem hornetu ko se peljem popolnoma naravnost je krmilo obrnjeno malo v desno recimo za miolimeter. probam spustit krmilo in motor gre popolnoma ravno, pri zaviranju necutim nic da bi motor povleklo v kero stran. me zanima ce se da to kako nastavit ali je tu kaj zvito al kaj je to narobe. Vilce drugace ne stekajo cist nic delujejo ok. je mozno da bi bla zvita aksa? nvm je imel ze kdo taksno tezavo? ceprav se motor vozi normallno me to moti

Lp

no en popravek moram rect danes sem e peljal pa sem bol močno na premze stisko in sem opazil da ga potegne v eno smer če sunkovito premzam. glede na to da je to tak kot je imate kakšno drugo diagnozo zdaj?

Lp

Objavljeno (popravljeno)

Če ni to kak falus hornetke, ki ga ne poznam :), je skor sigurno aksa zvita, al to al pa vilce, samo za vilce bi motor moral s sprednim koncem nekam se zaletet. Aksa se pa zvije lahko že samo če potleh pade.

Verjetno ko oreng bremzaš se oprijemaš krmila in ga ravnaš pa zato malo zavije.

Kaj naredit, al se navadiš ali pa akso poravnaš :)(oziroma daš poravnat nekomu, ki je za to usposobljen). Da se to narest tud na roke, samo če je močna bol teško rata, na kakšnem skuterju ali pa 125ki se še da kej tazga da gumo nekam zahaklaš in tiščiš balanco v drugo smer, sam na kej večjem pa ne gre kar tako :) (sem probov :D)

Popravljeno . Popravil Dolenc™
Objavljeno

Pri 4t pa je nekako najbolj važno, da je čim bolj prost pretok, torej da ni katalizatorja in miljona nekih prekatov, ki dušijo mašino.

ja, za polni gas, je najbolj kar direkt, seveda če je sesalni del usklajen, kot recimo dragsterji. :kva2:

Objavljeno

no en popravek moram rect danes sem e peljal pa sem bol močno na premze stisko in sem opazil da ga potegne v eno smer če sunkovito premzam. glede na to da je to tak kot je imate kakšno drugo diagnozo zdaj?

Lp

to je treba videt, lahko da so zvite vilice, lahko pa je v križu premaknjeno, če bi bila zvita samo balanca ga nebi vleklo pri sunkovitem zaviranju. če so bile vilice zvite in nato ravnane, mogoče niso najbolje zravnane. to se da videt s kakim ravnim pripomočkom in ostrim očesom (seveda dosti lažje če je vilica demontirana), lahko pa je v kompletu, malo vilice in malo križ... :whistle:

lp

Objavljeno

sem prej odtegnil tista dva vijaka na spodnjem križu ki pač držita vilice nato sem kolko z nogami močno prijel pa parkrat kontra butno da bi poravnal.pol sem vse skupaj zategnil nazaj in se pelal na probo. ocitno je pomagalo ker pri zaviranju ne cutim vec tega pa zdaj je krmilo mogoce samo za pol milimetra še v desno bom se jutri malenkost probal da bo čist ravno fali nena dosti. bil pa je motor podrsan po levi strani kolko je za videt tocno pa nebi vedo kaj se je vse zgodilo z njim:D ko sem danes malo to poravnal sem opazil tudi da mi desni ovinek bolše gre :rolleyes:

Objavljeno

Zvami debatirat je res nesmiselno, zato bom kratek.

Naj mi nekdo odgovori: zakaj Npr.F-1 nima kat. niti dušilca ima samo iz vseh izpušnih izhodov v glavi vse enojne cevi enako dolge in speljane v dva ali en izhod?

Brezveze je diskusija o nekem: krmiljenju ventilov,krmiljenju odmičnih,krmiljenju vžiga, o zoženjih(difuzorjih) na kolektorskih ceveh,o koliko stopinjskih izpušnih krivinah,o materijalih itd.itd to je delo za inžinjerje od katerh pa smo mi vsi zellooo daleč,kajti oni potegnejo iz 2-3literske mašine po 700 Ps+ :hmm: :hmm:

Objavljeno

Zvami debatirat je res nesmiselno, zato bom kratek.

Naj mi nekdo odgovori: zakaj Npr.F-1 nima kat. niti dušilca ima samo iz vseh izpušnih izhodov v glavi vse enojne cevi enako dolge in speljane v dva ali en izhod?

Brezveze je diskusija o nekem: krmiljenju ventilov,krmiljenju odmičnih,krmiljenju vžiga, o zoženjih(difuzorjih) na kolektorskih ceveh,o koliko stopinjskih izpušnih krivinah,o materijalih itd.itd to je delo za inžinjerje od katerh pa smo mi vsi zellooo daleč,kajti oni potegnejo iz 2-3literske mašine po 700 Ps+ :hmm: :hmm:

turbo hayabusa iztisne iz 1300 ccm 400,500 in tudi več konjev ... kar je enormno več kot formula....

Objavljeno

Verjetno brez katalizatorja :P

Objavljeno

Zanimiv članek o pretoku plinov (tale je mal poenostavljen). Mam nekje še eno lepo shemo, ki prikazuje izpušne cikle in gibanje plinov.. Kolker se spomnim sem jo (sicer že kar pred časom) že enbkrat objavu na forumu.

http://www.google.si/url?sa=t&source=web&ct=res&cd=8&ved=0CEgQFjAH&url=http%3A%2F%2Fwww.thumpertalk.com%2Fforum%2Fshowthread.php%3Ft%3D659727&ei=GjXfS4D5DJSUOMiZtfQG&usg=AFQjCNFLuu9MLj9uJlbN-kOnW0RJ_-t9Hg&sig2=sQ_cXnFkI_bCOkh6nN8Krg

Objavljeno
turbo hayabusa iztisne iz 1300 ccm 400,500 in tudi več konjev ... kar je enormno več kot formula....

Če bi formula mela turbo, bi tut lahka mel 2x tulk moči...

Objavljeno

Če bi formula mela turbo, bi tut lahka mel 2x tulk moči...

V 80 tih je bmw willijams na treningu stisnil čez 1300 konjev iz 1500 kubične mašine (pred več kot 20-timi leti) :naughty:

Objavljeno

turbo hayabusa iztisne iz 1300 ccm 400,500 in tudi več konjev ... kar je enormno več kot formula....

Še dobro, da imajo formule tudi turbine ...

Objavljeno

Še dobro, da imajo formule tudi turbine ...

Jaz pa mislim, da formula 1 nima turbo motorja.:closedeyes: Bili so nekoč zdaj pa ne več.:rolleyes:

Objavljeno

Zvami debatirat je res nesmiselno, zato bom kratek.

Naj mi nekdo odgovori: zakaj Npr.F-1 nima kat. niti dušilca ima samo iz vseh izpušnih izhodov v glavi vse enojne cevi enako dolge in speljane v dva ali en izhod?

Brezveze je diskusija o nekem: krmiljenju ventilov,krmiljenju odmičnih,krmiljenju vžiga, o zoženjih(difuzorjih) na kolektorskih ceveh,o koliko stopinjskih izpušnih krivinah,o materijalih itd.itd to je delo za inžinjerje od katerh pa smo mi vsi zellooo daleč,kajti oni potegnejo iz 2-3literske mašine po 700 Ps+ :hmm: :hmm:

se ti zdijo vse cevi enako dolge in enakega premera?

post-1354-127297437303_thumb.jpg

iz 2,3l motorja potegnejo "samo" 700 konj ker morajo ti motorji narest cca 2500 km na robu zmogljivosti, in brez da se podrejo, razvoj je blokiran že tretjo ali četrto sezono.

ko že o auspuhuh govorimo, moj motor se je mal valjal potleh, in je zvilo auspuh, ko sm ga nahlihal, je ušesa ki objemano kolektor mal razmaknilo, it tam mal pušča. pa nevem kako naj ukrepam. snamem in probam naglihat, al morda kar objemko okoli zategnem? pravzaprav me kar malo čudio, da tam ovbjemke sploh ni blo :hmm:

Objavljeno

V kratkem se nameravam lotiti menjave zavornega olja,ker pa bom to delal prvič,mi ene par zadev še ni povsem jasnih.

Kje je najbolje spustiti olje ven na ventilu ali na zavorni cevi? Ali je potrebno pri iztekanju olja kaj pomagati s

stopalko zavore?Nekateri uporabljajo za prezračevanje "pumpice",jaz tega nimam,pa me zanima če gre tudi brez tega-samo s pumpanjem stopalke.

p.s.sem že prebiral temo,pa natančnega postopka nisem našel.hvala za odgovore.

l.p.

Objavljeno

Na vijak za odzračevanje natakni cevko, ki jo spelješ v posodo za odpadno olje. Na rezervoarčku zavornega olja odvij pokrov in odmakni zaščitno gumico. Nato odvij prezračevalni vijak, vendar le toliko, da začne olje odtekati. Nato začni v rezervoarček dolivati novo zavorno olje. Pri tem moraš paziti, da je v rezervoarčku dovolj olja. Če ti potegne olje v sistem, brez, da bi dolil sveže olje, boš imel v sistemu zrak, kar potegne za seboj dodatno delo (prezračevanje) :headbang:. Postopek je zaključen, ko začne iz sistema odtekati čisto olje. Na drugem disku to ne traja tako dolgo, ker je v sistemu že novo olje, samo v tistem delu ne, kjer se zavorne cevi ločijo.

LP Robert

  • Všeč mi je 3

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!